Gå til innhold

Dusje sammen - vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, nettop, det er det hva jeg tenker på som normalt. Her dusjer vi så og si aldri sammen, og KUN når jeg har spurt. Har vel skjedd 3-4 ganger på to år, og aldri noe spesielt erotisk. Et par gangene tror jeg knapt han så eller tok på meg.

Anonymkode: d0c24...69f

Vi likte det ihvertfall. 

Deilig sensuellt før sex, med å såpe hverandre inn både her og der, og spyle av, kysse litt, bare fint og deilig. 

Alt er egentlig bare opp til fantasien både i dusjen og badekar 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig synes jeg det er et sabla mas og styr å stå to mennesker trøkket sammen i en dusj, så jeg ville aldri sagt ja til noe sånt. Det er ikke plass til to under dusjstrålen samtidig heller, så en må stå utenfor og vente på å få vann og skylle seg med. Kjedelig.

Dessuten ser jeg ut som en druknet katte der inne, så det vil jeg helst ha for meg selv, og komme ut fra badet med nyfønet og pent hår.

Å stå der og grave seg i rumpa og skrittet mens man gjennomfører full vask foran kjæresten ser jeg virkelig ikke poenget i.

Anonymkode: ef761...b0b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du spurt han om han pleide å ta initiativet med eksene? Har du spurt ham om han noensinne har pleid å syntes det var turn on å dusje med damer, eller om han rett og slett aldri har syntes det er spesielt tennende eller erotisk?

Disse spørsmålene er jo ekstremt viktige for din del å få svar på! 

Anonymkode: d915c...20f

Jeg har spurt, men da sier han bare at vi skal ikke snakke om andre.... Jeg vil ikke høre om han synes det var opphissende å dusje med damer, vil ikke takle det om svaret er ja.

AnonymBruker
Skrevet
lsklars skrev (1 time siden):

Vi likte det ihvertfall. 

Deilig sensuellt før sex, med å såpe hverandre inn både her og der, og spyle av, kysse litt, bare fint og deilig. 

Alt er egentlig bare opp til fantasien både i dusjen og badekar 

Ja, er akkurat det jeg fantaserer om.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Personlig synes jeg det er et sabla mas og styr å stå to mennesker trøkket sammen i en dusj, så jeg ville aldri sagt ja til noe sånt. Det er ikke plass til to under dusjstrålen samtidig heller, så en må stå utenfor og vente på å få vann og skylle seg med. Kjedelig.

Dessuten ser jeg ut som en druknet katte der inne, så det vil jeg helst ha for meg selv, og komme ut fra badet med nyfønet og pent hår.

Å stå der og grave seg i rumpa og skrittet mens man gjennomfører full vask foran kjæresten ser jeg virkelig ikke poenget i.

Anonymkode: ef761...b0b

Poenget er jo å ta på hverandre, at det vil være erotisk, sensuelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Savner at han vil ha meg med, vaske meg, ta på hverandre, kysse, iblant sex. Men det skjer altså ikke. 

Lev med det, eller gjør det slitt! Å lage styr rundt dette er bare teit! 

Anonymkode: 99059...3b0

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Poenget er jo å ta på hverandre, at det vil være erotisk, sensuelt.

Gjør dere ikke dette i senga? Eller sofaen, skogen, bilen, kjøkkenbenken, eller hva enn som passer? Må det være vann involvert for å være erotisk?

Hva sier han om hvorfor han ikke tar initiativ til å dusje sammen?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Hedda-78 skrev (6 minutter siden):

Gjør dere ikke dette i senga? Eller sofaen, skogen, bilen, kjøkkenbenken, eller hva enn som passer? Må det være vann involvert for å være erotisk?

Hva sier han om hvorfor han ikke tar initiativ til å dusje sammen?

Har ikke sagt at det er det eneste som kan være erotisk, men har ikke prøvd det med noen før og vil prøve det med kjæresten. Men virker ikke å være gjensidig foreløpig.

Gjest Loublover
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er heldig.

Har ikke tenkt på det som det, men kanskje jeg er det😊

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke sagt at det er det eneste som kan være erotisk, men har ikke prøvd det med noen før og vil prøve det med kjæresten. Men virker ikke å være gjensidig foreløpig.

Har du prøvd å si, en dag når du vet dere snart skal til å ha sex,: "hei kjæresten min, i kveld vil jeg at vi går i dusjen sammen og nyter hverandres kropper skikkelig?"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fordi jeg synes det er erotisk og deilig, noe jeg har fantasert mye om. Har aldri dusjet med noen før jeg møtte kjæresten, aldri hatt lyst før. Tidlig i forholdet sa han at han ønsket å ta meg med i dusjen og vaske meg fra topp til tå, og jeg ble så utrolig glad da han sa det. Det er snart to år siden, ennå ikke skjedd. Han sådde vel et frø, og jeg har fantasert helt siden da, men det var tydeligvis tomme ord og det sårer meg veldig.

Ville følt meg lykkelig, sexy og begjært om han hadde tatt meg med i dusjen, tatt på meg, vasket meg, kanskje elsket med meg der, massert hverandre, alt mulig. Føler liksom at jeg gir opp snart, og jeg har bestemt meg for at jeg ikke lenger orker å ha sex med han, jeg er for langt nede. Det føles som konstante avvisninger og jeg gråter iblant når jeg dusjer, fordi det er alltid alene, han vil aldri, og jeg føler meg bare veldig stygg.

Dette er en totalt irrasjonell og unormal reaksjon fra deg. Du gråter i dusjen faktisk. Jesus.

Hvordan i alle dager er dette irrasjonelle tanker, og at du går så langt i ditt personangrep/brukerdebatt at du skriver så ekstrem og til og med anbefaler psykolog? Det er vel laaaangt utenfor forumets debattregler.

Det er svært irrasjonelle tanker, og om du leser alle svarene synes alle det er du som er problemet her. Det er sjeldent KG er så samstemte.

Det er ikke noe sykelig ved det. Men å bli avvist så mange ganger, slik dette egentlig er, siden han er veldig klar over hva jeg ønsker, gjør noe med en person. Hos meg fører det til at jeg føler meg trist, egentlig deprimert. Føler at han viser i handling at han ikke synes jeg er deilig nok, at jeg er for stygg naken. Han ville vel ha ønsket å være naken sammen med meg i dusjen om han syntes jeg var sexy nok.

Nei, det er det absolutt ingen automatikk i. Jeg synes kjæresten min er mer enn sexy nok, men har null behov for å dusje sammen eller drive på glo på ham naken likevel.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi har nærhet og sex, men det med dusjing er jo noe som gjør at man er helt eksponert, ikke noe dyne eller klær å gjemme seg under, hud mot hud. Og det er her vi har problemer; føler at han generelt aldri har noe behov for å se meg naken. I sommer skulle vi nakenbade sammen, hadde gledet meg veldig lenge. Vi var på telttur i en skog og fant en bortgjemt, usjenert idyllisk vann. Av en eller annen grunn hadde vi med badetøy, i tilfelle det var andre der. Og han hoppet uti først, uten badetøy. Jeg hadde på meg bikini da vi gikk dit, og gikk uti vannet med den på. Han sa ingenting! Ingenting. Jeg spurte; skulle vi ikke bade nakne sammen? Skal jeg ha bikini på eller av? Joda, bare ta den av om du vil, sa han....

Men da var jo allerede hele fantasien ødelagt. Han var ikke interessert i å se meg naken, bade naken, tok ikke på meg i vannet, ingenting seksuelt. Kunne like så gjerne badet med nikab på meg, eller burkini, han ville sikkert ikke brydd seg.

Hvorfor i all verden tok du på deg bikini om dere hadde avtalt å bade nakne? Hvis du gikk med bikini tenkte han jo selvsagt at du pinglet ut og ikke ville bade naken likevel. Det hadde vært skikkelig sært og ganske ekkelt om han ba deg ta den av når du ikke gjorde det selv. Han høres ut som en snill fyr og du høres veldig syk ut.

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Altså, hæ? Hva er dette? Er det noen som har påstått at alle som er forelska må dusje sammen?

Og jeg har lyst til å prøve å dusje sammen på en erotisk, intim måte. Aldri opplevd det før.

Nei, men da burde han fortelle meg det i så fall, så jeg kan finne en mann som vil prøve ut sånne ting med meg.

Som sagt, man må være ærlig om hva man ønsker og ikke. Kjæresten min sier han vil dusje sammen, men likevel er det ALLTID jeg som må spørre, ta initiativet. Om han ikke liker det, og aldri tenker å realisere mine fantasier, så må han jo bare si ifra og så gjør vi det slutt.

Ja, kanskje det tar slutt.

Det er virkelig ikke normalt å tenke at man vil dumpe noen kun fordi de ikke liker å dusje med deg. Hvis det er en så sterk fetisj for deg bør du heller lete etter din neste kjæreste på fetlife eller noe. Der kan du søke etter noen som vil glo på deg, tvinge deg til å kle av deg eller hva enn sære ting de fleste kvinner ville rømt vekk fra, men som du tror er normalt og et tegn på at han synes du er fin.

Ja, nettop, det er det hva jeg tenker på som normalt. Her dusjer vi så og si aldri sammen, og KUN når jeg har spurt. Har vel skjedd 3-4 ganger på to år, og aldri noe spesielt erotisk. Et par gangene tror jeg knapt han så eller tok på meg.

Blir helt svett av tanken på å måtte forholde meg til en så slitsom og krevende person. Kanskje han bare ville bli ren og ferdig med det da? Hvem har åpne øyne i dusjen uansett, det spruter jo?

Anonymkode: 716e7...24b

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor er du sammen med han enda, TS? Du har skrevet flere tråder om at du føler deg avvist, og ikke attraktiv og fin nok for ham. Hvorfor går du ikke da? Dette er bare seigpining for dere begge. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Dette er en totalt irrasjonell og unormal reaksjon fra deg. Du gråter i dusjen faktisk. Jesus.

Det er svært irrasjonelle tanker, og om du leser alle svarene synes alle det er du som er problemet her. Det er sjeldent KG er så samstemte.

De har ikke opplevd det selv, så de kan ikke stemple noe som sykt når de ikke kjenner noen av oss. Det er jo irrasjonelt og useriøst i seg selv.

Nei, det er det absolutt ingen automatikk i. Jeg synes kjæresten min er mer enn sexy nok, men har null behov for å dusje sammen eller drive på glo på ham naken likevel.

Ja, folk er forskjellige.

Hvorfor i all verden tok du på deg bikini om dere hadde avtalt å bade nakne? Hvis du gikk med bikini tenkte han jo selvsagt at du pinglet ut og ikke ville bade naken likevel. Det hadde vært skikkelig sært og ganske ekkelt om han ba deg ta den av når du ikke gjorde det selv. Han høres ut som en snill fyr og du høres veldig syk ut.

Jeg ville blitt kjempeglad om han hadde beordret meg til å ta av bikinien selvsagt. Ville ikke vært ekkelt overhodet.

Det er virkelig ikke normalt å tenke at man vil dumpe noen kun fordi de ikke liker å dusje med deg. Hvis det er en så sterk fetisj for deg bør du heller lete etter din neste kjæreste på fetlife eller noe. Der kan du søke etter noen som vil glo på deg, tvinge deg til å kle av deg eller hva enn sære ting de fleste kvinner ville rømt vekk fra, men som du tror er normalt og et tegn på at han synes du er fin.

Jeg møtte han jo via fetlife! Og ja, det er tvang og slike ting jeg liker, og det vet han veldig godt.

Blir helt svett av tanken på å måtte forholde meg til en så slitsom og krevende person. Kanskje han bare ville bli ren og ferdig med det da? Hvem har åpne øyne i dusjen uansett, det spruter jo?

Anonymkode: 716e7...24b

Mente ikke å ha øynene åpne hele tiden. Om han aldri vil ta meg med i dusjen, og ha en erotisk opplevelse sammen, så kommer jeg nok til å gjøre det slutt ja.

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Har du prøvd å si, en dag når du vet dere snart skal til å ha sex,: "hei kjæresten min, i kveld vil jeg at vi går i dusjen sammen og nyter hverandres kropper skikkelig?"

Jeg spør igjen, har du forsøkt dette ts? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg spør igjen, har du forsøkt dette ts? 

Nei, har ikke sagt det sånn. Men har fortalt han at jeg drømmer om at han kler av meg, tar meg med i dusjen og vasker hele meg.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle alle menn liker slikt.

Anonymkode: dadc8...948

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, har ikke sagt det sånn. Men har fortalt han at jeg drømmer om at han kler av meg, tar meg med i dusjen og vasker hele meg.

Kansje han ikke deler denne fantasien da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kansje han ikke deler denne fantasien da?

Igjen, da må han jo bare fortelle meg dette, istedet for å svare at "joda, det skal vi gjøre snart"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte han jo via fetlife! Og ja, det er tvang og slike ting jeg liker, og det vet han veldig godt.

Er det du som har opprettet tråden om kjæresten som ikke krevde nakenbilder og andre lignende tråder?

Anonymkode: e2b22...2e0

• Liker 4
Skrevet

Jeg foretrekker en kald dusj, typ +-20 grader. Siden damer på mystisk vis tåler å dusje i temperaturer som er helt hinsides så foretrekker jeg å dusje alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...