Jentadi Skrevet 19. mars 2022 #21 Skrevet 19. mars 2022 Stor dusj her. Vi dusjer sammen ofte, stort sett hver dag. Vi har ikke sex, men det fører til nærhet, kos og ryggvask. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #22 Skrevet 19. mars 2022 Jentadi skrev (1 minutt siden): Stor dusj her. Vi dusjer sammen ofte, stort sett hver dag. Vi har ikke sex, men det fører til nærhet, kos og ryggvask. Nettop, og sånne intime ting ønsker jeg meg også. Men iblant dusjer vi sammen uten engang egentlig tar på meg eller ser på meg. Føler meg jo utrolig stygg og lite tiltrekkende. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #23 Skrevet 19. mars 2022 Dusjer sammen innimellom. Noen ganger har vi sex, men å dusje sammen handler mer om nærhet og intimitet enn sex i seg selv. Men hvis man ønsker noe så må man nesten ta initiativ selv. Hvis å dusje sammen er viktig for deg så må du gjøre noe med det. Man kan ikke vente på at andre skal forstå hva man ønsker eller ta initiativ. Anonymkode: d63b8...392
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #24 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nettop, og sånne intime ting ønsker jeg meg også. Men iblant dusjer vi sammen uten engang egentlig tar på meg eller ser på meg. Føler meg jo utrolig stygg og lite tiltrekkende. Anonymkode: d0c24...69f Så det er dette som egentlig er problemet. Han vil ikke i dusjen, ergo er du stygg og ikke tiltrekkende. Det er altså ikke fordi det er trangt, upraktisk, han syns vannet er for varmt, han skal shave, du skal shave, spare på vannet bla bla Lista er såå lang, men du har fått det til at DU er stygg. Tankespinn kalles dette. Tullete. Anonymkode: 7de6d...db9 18
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #25 Skrevet 19. mars 2022 Jesus alt dere skal klage på altså! Forstår hvorfor flere bare gir f og forblir single 😂 Anonymkode: d6844...372 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #26 Skrevet 19. mars 2022 Deilig å dusje sammen, har man badekar så blir det ennå herligere. Jørgen Anonymkode: e9f0e...cc9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #27 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så det er dette som egentlig er problemet. Han vil ikke i dusjen, ergo er du stygg og ikke tiltrekkende. Det er altså ikke fordi det er trangt, upraktisk, han syns vannet er for varmt, han skal shave, du skal shave, spare på vannet bla bla Lista er såå lang, men du har fått det til at DU er stygg. Tankespinn kalles dette. Tullete. Anonymkode: 7de6d...db9 Han har en stor dusj med god plass, er ikke trangt i det hele tatt… Det må altså være andre grunner enn rent praktiske til at han ikke har noe ønske om å dusje sammen. Anonymkode: d0c24...69f
skreppamedleppa Skrevet 19. mars 2022 #28 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nettop, og sånne intime ting ønsker jeg meg også. Men iblant dusjer vi sammen uten engang egentlig tar på meg eller ser på meg. Føler meg jo utrolig stygg og lite tiltrekkende. Anonymkode: d0c24...69f Enig med ab db9.. Du og du alene har trukket en konklusjon ut av løse luften, det må du nesten stå for på egen hånd for du har jo ikke snakket med han om dette i det hele tatt. Selv synes jeg det å dusje sammen er en sånn greie som bare ser bra ut på film og knapt det igrunn. Men på film har de ofte sex med både bh og sokker på seg så det sier jo litt om at ting ikke henger på greip på film.... Når jeg dusjer så dusjer jeg! å ha sex eller intim kontakt og kos er bare veldig knotete og upraktisk og blir til noe veldig lite koselig Det er ikke vannstråle nok til oss begge så jeg fryser langt mer, vann i øyner og, nei bare ikke en god greie i det hele tatt. Men selvsagt hadde jeg jo gjort det en og annen gangen om min samboer hadde ønsket det men jeg hadde nok aldri primært tatt noe initiativ til dette nei. Noen ting bare passer ikke for noen.. Men det handler ikke om at den andre er stygg, aldri ønsker å se deg naken, ikke vil ta på deg, og andre rare tanker og konklusjoner DU inbiller deg. Om min samboer hadde hatt disse tankene ville jeg han skulle delt de med meg slik at vi kunne pratet sammen om det. Men det er helt umulig for din type å være noe tankeleser her!! Kanskje han ble lei av å dusje sammen med andre, kanskje han ikke synes det er så innmari digg men bare har gjort det for å please noen før, kanskje, kanskje, kanskje... Hva vet jeg, eller andre eller du om det? Det beste og eneste egentlige svaret her er jo å prate med fyren, si at du ønsker svært gjerne akkurat denne form for intimitet, at du blir usikker på deg selv når det ikke kommer naturlig fra han. Ingen av oss, verken de som liker å dusje sammen eller de av oss som hater det vet hvorfor han har gjort det med andre men ikke med deg så det blir ligsom en litt rar gjettekonkuranse det som ikke gagner deg.. 5 1 1
Flintis Skrevet 19. mars 2022 #29 Skrevet 19. mars 2022 Jeg fikk faktisk et lite illebefinnende sist jeg dusjet sammen med noen, så jeg måtte faktisk avbryte dusjinga. Rart, men hyggelig med felles dusj da.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #30 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har gjort det, er jo derfor vi har dusjet sammen noen få ganger. Men det kommer aldri noe ønske eller intitiativ fra han. Anonymkode: d0c24...69f Kanskje han ikke liker det!! Jeg liker ikke å dusje sammen med andre…. Hvorfor så opphengt i akkurat dette?? Stress ned og aksepter at ikke alle er så opptatte av å dusje sammen…. Huff, så mange problemer man kan klare å lage i et forhold.. 🙄 Anonymkode: 99059...3b0 9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #31 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Han har en stor dusj med god plass, er ikke trangt i det hele tatt… Det må altså være andre grunner enn rent praktiske til at han ikke har noe ønske om å dusje sammen. Anonymkode: d0c24...69f Ja, men så liker han det kanskje bare ikke! Det gir ham kanskje ikke noe spesielt! Han tenker kanskje ikke ar dette er noe viktig. Hvorfor lage et stor nummer av det!?! Jeg liker å dusje alene. Å dusje har ingenting med intimitet å gjøre for min del, og klarer ikke forstå at noen klarer å lage en stor sak ut av dette…. «Åhhh, mannen liker ikke å mate meg, ååå, hvordan skal jeg få ham til å innse at det forventes at jeg blir matet?!? Det er jo såååååå koselig….» 🙄🙄 Anonymkode: 99059...3b0 7
AnonymBruker 42 Skrevet 19. mars 2022 #32 Skrevet 19. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det jeg som har urealistiske forventninger her, eller han som oppfører seg uvanlig? Du burde slutte å bruke "vanlig" som noe slags barometer for hva du har lyst til/ønsker. Jeg pleide f.eks ofte å stå opp sammen med kjæresten min for å ta en dusj med henne, ta en kopp kaffe sammen mens hun spiste frokost, og/eller ha litt morgensex for å få litt ekstra tid sammen... Hun gjorde det samme med når det var jeg som skulle tidligst opp... Var mer eller mindre rutine litt ettersom hvor dårlig tid man hadde osv, men det var "normalt" for oss... Andre mente det var sÆæært og veeeeldig "neeeedy/kjæreste" osv... Noen gjør ditten, andre gjør datten. Du får rett og slett spørre typen din om hva som er "greia", om du ønsker noen fornuftige svar... Edit... Jeg vil si dusje sammen er "vanlig" - uansett hva KG måtte mene om den saken Endret 19. mars 2022 av Beeblebrox 3 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #33 Skrevet 20. mars 2022 Dusjer stort sett alltid med mannen, vi har vært sammen i 8år. Men det er bare en vane for oss nå. Vi har kanskje sex annenhver gang mens vi dusjer, greit å få vasket seg med en gang. Det er jo kjempehyggelig og intimt ❤️ Anonymkode: 5a77b...b55 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #34 Skrevet 20. mars 2022 Hater å dusje sammen med noen, og ser absolutt ikke poenget i det. Dusjingen tar lengre tid, man må bytte på å stå inntil strålen for å få dusjet av seg såpe og shampoo/balsam, og det blir fort klønete og trangt. Er også mange andre plasser jeg foretrekker å ha sex fremfor dusjen. Det kan hende han også misliker det, og at han derfor ikke tar initiativ til det. Skjønner ikke at det er noe å bli lei seg over. Folk må jo få lov til å la vær å ta initiativ til ting de egentlig ikke har lyst til, uten at partneren skal bli lei seg over det. Og blir man lei seg, er kommunikasjon tingen. Anonymkode: c68f7...57c 10
powerpuffen Skrevet 20. mars 2022 #35 Skrevet 20. mars 2022 Vi dusjer sammen opptil flere ganger i uken! Ingen som forventer sex, vi begge synes det er pes med slikt i dusjen, så vi dusjer sammen rett og slett av vane og fordi det er hyggelig med nærhet! Vi har veldig stor dusj da, så god plass til to. Har vært slik helt siden vi flyttet sammen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #36 Skrevet 20. mars 2022 Vi har lite dusjkabinett men får pult og vasket hverandre på ryggen.Litt knotete men det går greit. Anonymkode: eca5a...8e4
Christina82 Skrevet 20. mars 2022 #37 Skrevet 20. mars 2022 Ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Christina82, mod
AndersenG Skrevet 20. mars 2022 #39 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dere som er i forhold, er det vanlig at dere iblant dusjer sammen? Har vært sammen med kjæresten min i over to år, og til dags dato har han ikke tatt initiativ til en eneste felles dusj. Han har nevnt at han har dusjet med andre tidligere, han må vel ha tatt intitiativ noen av gangene, men altså ikke med meg. Har flere ganger sagt at dette gjør meg trist, uten at noe skjer. Er det jeg som har urealistiske forventninger her, eller han som oppfører seg uvanlig? Anonymkode: d0c24...69f Er det dusj eller sex i dusjen du savner? 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #40 Skrevet 20. mars 2022 Jeg og min type dusjer alltid sammen😉 mens jeg og exen dusja aldri sammen. Anonymkode: f95e0...b42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå