Lacy Skrevet 31. mars 2022 #181 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så jeg skal ikke nevne det jeg har lyst til overhodet? Det skjer jo aldri, og merker at jeg begynner i mislike hele forholdet, og til slutt han. Anonymkode: d0c24...69f Nei, jeg tenker ikke at det er så lurt, for det er jo sånn at sånne typer utsagn oppfattes veldig negative selv om de kun er uttrykk for behov du har. Det er bedre å bruke en positiv innfallsvinkel for å prøve å skape positive resultater. Men om det ikke skulle fungere, vet du jo dessverre hvor du har ham 🙄 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #182 Skrevet 31. mars 2022 Lacy skrev (3 minutter siden): Nei, jeg tenker ikke at det er så lurt, for det er jo sånn at sånne typer utsagn oppfattes veldig negative selv om de kun er uttrykk for behov du har. Det er bedre å bruke en positiv innfallsvinkel for å prøve å skape positive resultater. Men om det ikke skulle fungere, vet du jo dessverre hvor du har ham 🙄 Problemet er at jeg har prøvd i to år, hint, antydninger. Og noen ganger krangler, diskusjoner. Skjer aldri uansett. Jeg skal prøve å være hyggelig, men er vanskelig fordi jeg er så sint og skuffa innvendig. Anonymkode: d0c24...69f
Anciol Skrevet 31. mars 2022 #183 Skrevet 31. mars 2022 Ja jøss , vi dusjer sammen og vasker hverandre;) en fin måte og spare penger på også når strømmen er dyr 1
Lacy Skrevet 31. mars 2022 #184 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Problemet er at jeg har prøvd i to år, hint, antydninger. Og noen ganger krangler, diskusjoner. Skjer aldri uansett. Jeg skal prøve å være hyggelig, men er vanskelig fordi jeg er så sint og skuffa innvendig. Anonymkode: d0c24...69f Hvorfor går du ikke videre? ❤️
Gjest laPistola Skrevet 31. mars 2022 #185 Skrevet 31. mars 2022 Om det er vanlig og dusje sammen.. aner ikke, spiller ingen rolle så lenge jeg slipper. Det ser romantisk ut på film, men i virkeligheten er det trangt, kaldt, vann i nesa, såpe i øyet osv.. hadde ikke orket og bo sammen med noen som ikke kan vente på sin tur. Og bade sammen, i et badekar med grei størrelse er koselig da.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #186 Skrevet 31. mars 2022 Lacy skrev (7 minutter siden): Hvorfor går du ikke videre? ❤️ Kan hende jeg gjør det snart. Føler det må skje noe i helga, hvis ikke blir jeg bare for sint og frustrert til at det er sunt for meg. Anonymkode: d0c24...69f
Lacy Skrevet 31. mars 2022 #187 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kan hende jeg gjør det snart. Føler det må skje noe i helga, hvis ikke blir jeg bare for sint og frustrert til at det er sunt for meg. Anonymkode: d0c24...69f ❤️ Husk at du er lederen i ditt liv. Din egen lykkes smed ❤️ Dersom stedet du er på ikke er deg til behag, er det lov å søke videre ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #188 Skrevet 31. mars 2022 Personlig synes jeg det å dusje sammen er irriterende. Mulig han synes det samme. Respektér det og ikke vær så nærtagende. Det er en dusj ffs Anonymkode: 27695...1f5 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #189 Skrevet 31. mars 2022 Har dusjet sammen med alle mine kjærester men kun sånn etter sex for å egentlig ha en ny runde sex i dusjen. Aldri dusjet sammen på den måten at jeg står å skrubber og vasker meg under armene osv som jeg ville gjort hvis jeg var alene. Er det sånn type dusjer dere andre dusjer sammen? Nå fikk jeg plutselig litt noia for om guttene tror jeg er urenslig siden jeg ikke tar vaske meg dusj med de 😅 Anonymkode: c95ae...04c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #190 Skrevet 31. mars 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Så jeg skal ikke nevne det jeg har lyst til overhodet? Det skjer jo aldri, og merker at jeg begynner i mislike hele forholdet, og til slutt han. Anonymkode: d0c24...69f Ser du forskjellen på de to utsagnene jeg skriver inn her? Negativt ladet alternativ: "Hvorfor dusjer vi ikke sammen nå heller?!" Positivt ladet alternativ: "Bli med meg i dusjen da, så kan du bruke meg som en slave til hva du vil der inne ;)" Sistnevnte ordla jeg utifra det du sier om at du gjerne ønsker å være submissive. Det er fullt mulig å være submissive, men samtidig ta initiativ!!! Dette kan jeg ikke få sagt tydelig nok. J eg er fullstendig sub selv, og jeg tar initiativ kanskje 80% av gangene. Jeg tar alltid initiativ når det gjelder å prøve nye ting, der er samboeren min ubrukelig. Han kommer ikke på slikt på egenhånd, han må bli minnet på det på riktig tidspunkt. Høres ut som din er lik. Anonymkode: d915c...20f
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #191 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ser du forskjellen på de to utsagnene jeg skriver inn her? Negativt ladet alternativ: "Hvorfor dusjer vi ikke sammen nå heller?!" Positivt ladet alternativ: "Bli med meg i dusjen da, så kan du bruke meg som en slave til hva du vil der inne ;)" Sistnevnte ordla jeg utifra det du sier om at du gjerne ønsker å være submissive. Det er fullt mulig å være submissive, men samtidig ta initiativ!!! Dette kan jeg ikke få sagt tydelig nok. J eg er fullstendig sub selv, og jeg tar initiativ kanskje 80% av gangene. Jeg tar alltid initiativ når det gjelder å prøve nye ting, der er samboeren min ubrukelig. Han kommer ikke på slikt på egenhånd, han må bli minnet på det på riktig tidspunkt. Høres ut som din er lik. Anonymkode: d915c...20f Men hvilken følelse sitter du igjen med etterpå, når du må ta initiativet? For meg vil det føles vondt, som om han egentlig ikke har lyst på meg. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #192 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Problemet er at jeg har prøvd i to år, hint, antydninger. Og noen ganger krangler, diskusjoner. Skjer aldri uansett. Jeg skal prøve å være hyggelig, men er vanskelig fordi jeg er så sint og skuffa innvendig. Anonymkode: d0c24...69f Og han har «svart» deg i to år, dette er ikke noe han er interessert i. Anonymkode: e84d2...aa0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #193 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men hvilken følelse sitter du igjen med etterpå, når du må ta initiativet? For meg vil det føles vondt, som om han egentlig ikke har lyst på meg. Anonymkode: d0c24...69f Du er nødt til å angripe saken fra en annen synsvinkel. Klaging, kritikk, klandring og press virker alltid mot sin hensikt. Da oppnår du nøyaktig det motsatte av det du vil. Klandring dreper sexlysten. Kanskje han ikke føler seg komfortabel med å dominere deg. Kanskje han føler seg usikker, særlig etter at ting har blitt så vondt mellom dere. Eventuelt nekter han bevisst å dusje med deg fordi han har behov for å tråkke på deg og få deg til å føle deg liten. Hvis han får deg til å føle deg liten i andre sammenhenger også, kan det være en mulighet for at det er slik. Opplever du at han viser forakt, sykeliggjør deg eller latterliggjør deg? Da bør du i tilfelle komme deg ut av forholdet. Anonymkode: d6408...663 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå