Gå til innhold

Dusje sammen - vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det du som har opprettet tråden om kjæresten som ikke krevde nakenbilder og andre lignende tråder?

Anonymkode: e2b22...2e0

Yup. Vi er vel på tiende tråden. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi dusjer sammen før sex. Og begynner forspill i dusjen. Og dusjer sammen etter sex. Men aldri vanlig morgen-dusj. Bare trangt, og irriterende å vente på dusj-strålen for å skylle håret og sånt 😂 

Anonymkode: 324b4...d41

• Liker 1
Skrevet

Jeg orker ikke å dusje med andre, jeg tror jeg har mye varmere vann enn snittet 😛

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Igjen, da må han jo bare fortelle meg dette, istedet for å svare at "joda, det skal vi gjøre snart"

Anonymkode: d0c24...69f

Vi kan jo bruke akkurat samme logikk den andre veien? 

At du må jo bare fortelle han det når du ønsker det. Det er i tankene dine hele tiden, men det er tydeligvis ikke i hans tanker, men han er gjerne med når du tar initiativet til det. Da er jo selvsagt løsningen at du bruker forslaget mitt over når du ønsker å oppleve dette: 

11 hours ago, AnonymBruker said:

Har du prøvd å si, en dag når du vet dere snart skal til å ha sex,: "hei kjæresten min, i kveld vil jeg at vi går i dusjen sammen og nyter hverandres kropper skikkelig?"

Anonymkode: d915c...20f

Et forhold fungerer best når begge parter innser at ingen er tankelesere, og dermed gjør jobben med å lære seg hvordan uttrykke sine behov og sine ønsker :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vi kan jo bruke akkurat samme logikk den andre veien? 

At du må jo bare fortelle han det når du ønsker det. Det er i tankene dine hele tiden, men det er tydeligvis ikke i hans tanker, men han er gjerne med når du tar initiativet til det. Da er jo selvsagt løsningen at du bruker forslaget mitt over når du ønsker å oppleve dette: 

Et forhold fungerer best når begge parter innser at ingen er tankelesere, og dermed gjør jobben med å lære seg hvordan uttrykke sine behov og sine ønsker :)

Enig i at ingen kan være tankeleser. Men, jeg har tross alt fortalt han mange ganger hva jeg fantaserer om, da synes jeg det blir ydmykende og vondt å skulle spørre spesifikt i tillegg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og FF dysjer sammen hele tiden. Såper hverandre inn, tar på hverandre, har sex. Det er min favorittplass 🙈

Anonymkode: 1a1c4...cf8

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig i at ingen kan være tankeleser. Men, jeg har tross alt fortalt han mange ganger hva jeg fantaserer om, da synes jeg det blir ydmykende og vondt å skulle spørre spesifikt i tillegg.

Jeg kan relatere meg til kjæresten din fordi min kjæreste tenner på analsex og analleking... Han har fortalt meg om dette og jeg har sagt at jeg kan være med på det. Jeg har gjort det med tidligere kjærester, men det har aldri vært på mitt initiativ. Det er rett og slett ikke noe som noensinne dukker opp i mine egne ideer rett og slett.

Det er kanskje skuffende for kjæresten min, for han skulle nok helst ønske at jeg var like tent av det som han er. Det er vel likevel et grei middelvei når jeg blir giret hvis han først tar initiativet og begynner å leke seg med rumpehullet mitt? Jeg blir tent når han setter i gang. Jeg blir bare ikke tent av kun tanken på det. 

Kanskje er det akkurat slik for kjæresten din?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg og FF dysjer sammen hele tiden. Såper hverandre inn, tar på hverandre, har sex. Det er min favorittplass 🙈

Anonymkode: 1a1c4...cf8

Heldig, fantaserer om det samme.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 11.13):

Savner at han vil ha meg med, vaske meg, ta på hverandre, kysse, iblant sex. Men det skjer altså ikke. 

du er utrolig romantisk.🥰

Anonymkode: bdd1c...cf1

AnonymBruker
Skrevet
Tvillingsjel skrev (15 timer siden):

Hvorfor er du sammen med han enda, TS? Du har skrevet flere tråder om at du føler deg avvist, og ikke attraktiv og fin nok for ham. Hvorfor går du ikke da? Dette er bare seigpining for dere begge. 

For noen som er aseksuell så henger du mye på seksualitet forumet. :)

Nydelig er du uansett. 😍

Tror jeg har en liten crush på deg.

Anonymkode: e9f0e...cc9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 12.00):

Ja, ikke alle liker det. Men da kan man jo bare si ifra om det, heller enn å gi falske forhåpninger?

Det er kanskje en rar bagatell for noen, men for meg betyr det faktisk en god del.

Hvordan gir han deg falske forhåpninger når du klager over at han ikke tar initiativ til å dusje med deg? 

Hvorfor tvinge den man elsker til noe han tydeligvis ikke vil? 

Anonymkode: db73a...174

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 12.02):

Vi koser, men aldri i dusjen, og det er det jeg savner. Ja, det blir jo litt kaldere når man deler på vannet, og jeg mener ikke at vi alltid skal dusje sammen, men rart og trist at han aldri -ikke en eneste gang - har tatt initiativ til å dusje med meg på over to år. Vi har snakket om dette konkrete temaet maaaaange ganger, og han vet akkurat hva jeg savner.

Og hva sier han om dette når du tar det opp? Du skriver at han vet akkurat hva du ønsker og savner.. Men vet du hva han ønsker? Kan det hende at han bare ikke liker å dusje sammen med andre?

Får en sterk følelse av at du ikke lytter når han snakker, fordi det er viktigere for deg å innta "offerrollen", jeg blir så lei meg, og jeg føler meg stygg og lite attraktiv når du ikke tar initiativet.. 

• Liker 3
Skrevet
On 3/19/2022 at 10:14 PM, AnonymBruker said:

Er ikke bare sex jeg tenker på, men det intime og deilige i å bli tatt på, vasket intime steder, kysse etc, men det ønsket er visst helt fraværende for han.

Min opplevelse som 2m høy mann:

Glovarmt vann

Trangt 

Vann i øyne

Slå hodet i dusjhodet

Er jeg som må stå for mesteparten av den intime berøringen. Hun skal nyte det for hun koooooser seg sååååå mye av berøringen og "spa" behandlingen. 

Jeg får egentlig 0 og niks ut av å dusje i sammen. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Deilig å dusje sammen, da!

Dusjsex kan være klønete, men bare å vaske hverandre er deilig som forspill eller bare koselig etter sexen. Vaske håret hans og sånt, gi han hodebunnsmassasje. 

Har dusjet med mange menn, du spør jo bare om det er plass og hopper inn i dusjen selv. 

Anonymkode: 127d0...cb8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 14.17):

Altså, hæ? Hva er dette? Er det noen som har påstått at alle som er forelska må dusje sammen?

Og jeg har lyst til å prøve å dusje sammen på en erotisk, intim måte. Aldri opplevd det før.

Nei, men da burde han fortelle meg det i så fall, så jeg kan finne en mann som vil prøve ut sånne ting med meg.

Som sagt, man må være ærlig om hva man ønsker og ikke. Kjæresten min sier han vil dusje sammen, men likevel er det ALLTID jeg som må spørre, ta initiativet. Om han ikke liker det, og aldri tenker å realisere mine fantasier, så må han jo bare si ifra og så gjør vi det slutt.

Ja, kanskje det tar slutt.

Kan det være at han "jatter med" når du klager over dette, nettopp fordi han er redd for å såre deg om han sier hva han egentlig vil? Eller at han er redd for at kranglen skal blusse enda mer opp? Siden du skriver at du da vil gjøre det slutt med han? 

Men kanskje det ville vært det beste for dere begge. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres sikkert romantisk ut å dusje sammen, trust me, det er det ikke. Det ender alltid med at den ene står å fryser mens den andre står under vannet 😅 så nei dusjer helst alene med mindre vi vil ha sex i dusjen 

Anonymkode: 197da...bd8

AnonymBruker
Skrevet

Vi dusjer sammen hver kveld vi legger oss samtidig (veldig sjeldent vi ikke gjør det) som et "kveldsrituale". Prater litt om dagen osv, ikke bestandig vi har sex. Det har vi gjort i 12 år nå. De siste årene har vi hatt dobbel dusj. 

Anonymkode: fb4e2...716

AnonymBruker
Skrevet

Henger meg på dem som syns samdusjing er mer slitsomt enn erotisk. De få gangene jeg har dusjet sammen med en mann har i tillegg gitt meg herlige infeksjoner i underlivet, siden mannen syns det er "deilig erotisk" å skrubbe fitta med såpe, og det tåler ikke jeg. Så nei, jeg unngår det så godt jeg kan. Jeg foretrekker heller å kle oss nakne i sofaen og ta berøringen og massasjen der.

Anonymkode: 82d8e...b90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri dusjet sammen med nåværende kjæreste, og knapt nok med tidligere kjærester. Men vi bader i badekar sammen med musikk og levende lys ca 2 ganger i mnd 😝 mye koseligere!

Anonymkode: 4e5e8...71e

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 23.49):

Jeg ville blitt kjempeglad om han hadde beordret meg til å ta av bikinien selvsagt. Ville ikke vært ekkelt overhodet.

Jeg møtte han jo via fetlife! Og ja, det er tvang og slike ting jeg liker, og det vet han veldig godt.

Mente ikke å ha øynene åpne hele tiden. Om han aldri vil ta meg med i dusjen, og ha en erotisk opplevelse sammen, så kommer jeg nok til å gjøre det slutt ja.

Det er greit at deres møttes via fetlife og at du tenner på tvang, men det kan likevel ikke være sånn at han til stadighet skal presses til å «tvinge» deg til ting som normale kvinner ville anmeldt. Selv i BDSM forhold er det rammer for når denne tvangen passer seg.

Det er forøvrig ikke kinken din om å tvinges som er psyk, men reaksjonen din med å føle deg stygg og uelsket og mene at han ikke tenner på deg eller synes kroppen din er fin hvis du ikke får viljen din hele tiden eller hvis han ikke følger ditt manuskript steg for steg for hva han skal si og gjøre. 

Siden du tenker å gjøre det slutt hvis han ikke vil «ta deg i dusjen», så er det et godt tips til han å aldri noen gang få inn i dusj med deg, så blir han kvitt problemet.

AnonymBruker skrev (På 21.3.2022 den 7.54):

Igjen, da må han jo bare fortelle meg dette, istedet for å svare at "joda, det skal vi gjøre snart"

Er vel ikke så lett for ham når du blir rabiat og gråter og tolker det som at du er stygg etc.

Anonymkode: 716e7...24b

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...