Gå til innhold

Dusje sammen - vanlig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, jeg gjorde aldri dette da jeg var yngre. Jeg ønsker å gjøre det med kjæresten jeg har nå, men det er visst ikke gjensidig.

Anonymkode: d0c24...69f

Og da må kjæresten få slippe dette.

Kjæresten må få dusje alene. Ingen skal behøve føle ett press på at de må dusje med noen. 

Anonymkode: 7de6d...db9

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og da må kjæresten få slippe dette.

Kjæresten må få dusje alene. Ingen skal behøve føle ett press på at de må dusje med noen. 

Om han virkelig ikke vil, så synes jeg han burde si det, istedet for å si at vi skal dusje sammen, joda. Da gir han meg falske forhåpninger.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om han virkelig ikke vil, så synes jeg han burde si det, istedet for å si at vi skal dusje sammen, joda. Da gir han meg falske forhåpninger.

Du har ikke vurdert å bare gå fra han, og finne en mann som er annerledes?

En veldig fin leveregel, er å innse at folk ikke forandrer seg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har ikke vurdert å bare gå fra han, og finne en mann som er annerledes?

En veldig fin leveregel, er å innse at folk ikke forandrer seg.

Jo, har vurdert det. Flere ganger. Men følelsene er jo ikke noe jeg kan styre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, har vurdert det. Flere ganger. Men følelsene er jo ikke noe jeg kan styre.

Nei, men du kan styre handlingene dine.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men hva sier han når du tar dette opp? Du sier dere krangler om det men forteller oss ikke hva han sier om tema. 

Anonymkode: 4ad5f...2ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dere som er i forhold, er det vanlig at dere iblant dusjer sammen? 
Har vært sammen med kjæresten min i over to år, og til dags dato har han ikke tatt initiativ til en eneste felles dusj. Han har nevnt at han har dusjet med andre tidligere, han må vel ha tatt intitiativ noen av gangene, men altså ikke med meg.

Har flere ganger sagt at dette gjør meg trist, uten at noe skjer.

Er det jeg som har urealistiske forventninger her, eller han som oppfører seg uvanlig? 

Jeg har tidligere dusjet med to ekser av og til men ikke nå lenger. Synes det er mye koseligere dusje alene og ha min fritid der inne. Omgås kjæresten nok ellers så har ikke behov for å dusje sammen. Vi har vært sammen 7 år. 

Er du som har urealistiske forventninger til en mann som har erfaringer fra før og som ikke føler behov for å gjøre nå fordi det ikke føles passende. Han synes vel ikke det er sååå gøy å dusje sammen pga han tidligere har gjort det, så da gjør han det ikke. 

Anonymkode: 27f2d...fd6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har flere ganger tatt initiativet, men jeg blir jo trist når det aldri kommer fra han

Fordi han føler ikke det er noe stas å dusje sammen, derfor tar han ikke initiativ. Ikke alle synes det å dusje sammen er gøy/koselig

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Savner at han vil ha meg med, vaske meg, ta på hverandre, kysse, iblant sex. Men det skjer altså ikke. 

Hm, pirrer ikke meg så veldig å vaske en dame. jeg er mann og en mann som dusjer kjapt (to-tre minutter). er andre ting jeg vil gjøre med en dame enn å vaske eller ha sex i dusjen. blir så varmt og klamt. mye heller sex i sengen, gangen, på balkongen, i skogen og andre steder:-)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo irrasjonelle tanker når det går så langt at du føler deg stygg, lite tiltrekkende og trist noe du har selv skrevet mange ganger nå i tråden fordi du som en voksen kvinne ikke får selskap i dusjen. Du overtenker situasjonen noe veldig fordi du ikke får gehør for din dusje fantasi av han. Du gråter i dusjen fordi du dusjer aleine. Du er for langt nede til å ha sex med han fordi denne fantasien din har spunnet fullstendig ut av kontroll i hode ditt. Nå er det ikke jeg som skrev denne kommentaren til deg men jeg er helt enig i det denne personen skriver. Det virker noe forskrudd å føle seg så ille fordi du ikke får selskap i dusjen, det er ikke et personangrep men en observasjon av situasjonen slik du beskriver det, for dette virker fullstendig irrasjonellt. Å føle seg stygg fordi han ikke vil dusje sammen med deg er fullstendig tullete tanker.

Anonymkode: 1c6da...ccf

DETTE. LES DETTE NØYE TS OG TA DET TIL DEG

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har tidligere dusjet med to ekser av og til men ikke nå lenger. Synes det er mye koseligere dusje alene og ha min fritid der inne. Omgås kjæresten nok ellers så har ikke behov for å dusje sammen. Vi har vært sammen 7 år. 

Er du som har urealistiske forventninger til en mann som har erfaringer fra før og som ikke føler behov for å gjøre nå fordi det ikke føles passende. Han synes vel ikke det er sååå gøy å dusje sammen pga han tidligere har gjort det, så da gjør han det ikke. 

Om det er tilfelle, så mener jeg han burde vært ærlig nok til å fortelle meg det, istedet for å gi meg falske forhåpninger.

Jeg har aldri opplevd det, og jeg vil det veldig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men hva sier han når du tar dette opp? Du sier dere krangler om det men forteller oss ikke hva han sier om tema. 

Anonymkode: 4ad5f...2ee

Han sier at jeg "klager" og at han "ikke gjør noe riktig tydeligvis," altså han blir defensiv. Og så mener at han jeg må leke meg til det, invitere, spørre...men altså, jeg har prøvd alt, og hele fantasien går jo ut på at han tar meg med i dusjen, ikke at jeg spør han.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Fint dere fikk det til da dere var nyforelsket da i alle fall, det har ikke vi gjort. Kanskje han rett og slett aldri har vært forelsket i meg.

Ser at boblebad eller badekar sikkert er bedre, men begge må jo ville det ja.

Wow, tenk å tro at det å dusje sammen = være forelsket

Når et menneske har levd litt, erfart litt tidligere fohold så finner man ut hva man liker og ikke liker

Jeg har tidligere hatt anal sex, og jeg hater det. Skulle en mann nå ha mast om anal så hadde jeg ikke gjort det bare fordi HAN vil. 

Bare fordi DU vil dusje sammen, betyr ikke at han burde gjøre det fordi han har ikke de samme fantasiene du har angående det å dusje sammen

Man kan være så forelsket man vil, men betyr ikke at man skal gjøre ting man ikke liker i det hele tatt bare fordi man skal tilfredstille den andre parten. Er så mye annet man kan finne på sammen enn å måtte ta livet av seg selv fordi man ønsker den at den ene tingen skal skje.

Kanskje du burde slå opp? Tror at forholdet ditt er dritt ellers også siden virker jo som du ikke ser alt det andre dere har sammen til vanlig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om det er tilfelle, så mener jeg han burde vært ærlig nok til å fortelle meg det, istedet for å gi meg falske forhåpninger.

Jeg har aldri opplevd det, og jeg vil det veldig.

Da slår du opp. Finner deg en ny mann . Så kan du oppleve det å dusje sammen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg og exen dusja ofte før eller etter sex, helt ålereit det.

Hun hadde badekar også, og det lå vi i noen ganger også

AnonymBruker
Skrevet

Wow, tenk å tro at det å dusje sammen = være forelsket

Altså, hæ? Hva er dette? Er det noen som har påstått at alle som er forelska må dusje sammen?

Når et menneske har levd litt, erfart litt tidligere fohold så finner man ut hva man liker og ikke liker

Og jeg har lyst til å prøve å dusje sammen på en erotisk, intim måte. Aldri opplevd det før.

Jeg har tidligere hatt anal sex, og jeg hater det. Skulle en mann nå ha mast om anal så hadde jeg ikke gjort det bare fordi HAN vil. 

Bare fordi DU vil dusje sammen, betyr ikke at han burde gjøre det fordi han har ikke de samme fantasiene du har

angående det å dusje sammen

Nei, men da burde han fortelle meg det i så fall, så jeg kan finne en mann som vil prøve ut sånne ting med meg.

Man kan være så forelsket man vil, men betyr ikke at man skal gjøre ting man ikke liker i det hele tatt bare fordi man skal tilfredstille den andre parten. Er så mye annet man kan finne på sammen enn å måtte ta livet av seg selv fordi man ønsker den at den ene tingen skal skje.

Som sagt, man må være ærlig om hva man ønsker og ikke. Kjæresten min sier han vil dusje sammen, men likevel er det ALLTID jeg som må spørre, ta initiativet. Om han ikke liker det, og aldri tenker å realisere mine fantasier, så må han jo bare si ifra og så gjør vi det slutt.

Kanskje du burde slå opp? Tror at forholdet ditt er dritt ellers også siden virker jo som du ikke ser alt det andre dere har sammen til vanlig.

Ja, kanskje det tar slutt.

AnonymBruker
Skrevet
lsklars skrev (12 minutter siden):

Jeg og exen dusja ofte før eller etter sex, helt ålereit det.

Hun hadde badekar også, og det lå vi i noen ganger også

Ja, nettop, det er det hva jeg tenker på som normalt. Her dusjer vi så og si aldri sammen, og KUN når jeg har spurt. Har vel skjedd 3-4 ganger på to år, og aldri noe spesielt erotisk. Et par gangene tror jeg knapt han så eller tok på meg.

AnonymBruker
Skrevet
Loublover skrev (1 time siden):

Ja vi dusjer sammen en god del

Du er heldig.

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, nettop, det er det hva jeg tenker på som normalt. Her dusjer vi så og si aldri sammen, og KUN når jeg har spurt. Har vel skjedd 3-4 ganger på to år, og aldri noe spesielt erotisk. Et par gangene tror jeg knapt han så eller tok på meg.

Har du spurt han om han pleide å ta initiativet med eksene? Har du spurt ham om han noensinne har pleid å syntes det var turn on å dusje med damer, eller om han rett og slett aldri har syntes det er spesielt tennende eller erotisk?

Disse spørsmålene er jo ekstremt viktige for din del å få svar på! 

Anonymkode: d915c...20f

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...