AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #61 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Dette må du gå til psykolog med. Dette er helt irrasjonelle tanker du har laget deg. Det er så irrasjonelt at jeg vil kalle det sykelig, og tankene lager åpenbart problemer for deg og forholdet ditt. Anonymkode: 9e237...11e Hvordan i alle dager er dette irrasjonelle tanker, og at du går så langt i ditt personangrep/brukerdebatt at du skriver så ekstrem og til og med anbefaler psykolog? Det er vel laaaangt utenfor forumets debattregler. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #62 Skrevet 20. mars 2022 Vi dusjer sammen relativt ofte da vi praktiserer Wet og Anal. Dusjen blir da ett praktisk sted å ha sex for oss:-) Anonymkode: c9abc...970 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #63 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan i alle dager er dette irrasjonelle tanker, og at du går så langt i ditt personangrep/brukerdebatt at du skriver så ekstrem og til og med anbefaler psykolog? Det er vel laaaangt utenfor forumets debattregler. Anonymkode: d0c24...69f Det er jo irrasjonelle tanker når det går så langt at du føler deg stygg, lite tiltrekkende og trist noe du har selv skrevet mange ganger nå i tråden fordi du som en voksen kvinne ikke får selskap i dusjen. Du overtenker situasjonen noe veldig fordi du ikke får gehør for din dusje fantasi av han. Du gråter i dusjen fordi du dusjer aleine. Du er for langt nede til å ha sex med han fordi denne fantasien din har spunnet fullstendig ut av kontroll i hode ditt. Nå er det ikke jeg som skrev denne kommentaren til deg men jeg er helt enig i det denne personen skriver. Det virker noe forskrudd å føle seg så ille fordi du ikke får selskap i dusjen, det er ikke et personangrep men en observasjon av situasjonen slik du beskriver det, for dette virker fullstendig irrasjonellt. Å føle seg stygg fordi han ikke vil dusje sammen med deg er fullstendig tullete tanker. Anonymkode: 1c6da...ccf 10 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #64 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi dusjer sammen relativt ofte da vi praktiserer Wet og Anal. Dusjen blir da ett praktisk sted å ha sex for oss:-) Anonymkode: c9abc...970 Dusj er vel perfekt for anal ja. Dessverre er ikke kjæresten så interessert i det, vi har vel hatt analsex to ganger i hele forholdet, begge ganger i 2020.... Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #65 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvordan i alle dager er dette irrasjonelle tanker, og at du går så langt i ditt personangrep/brukerdebatt at du skriver så ekstrem og til og med anbefaler psykolog? Det er vel laaaangt utenfor forumets debattregler. Anonymkode: d0c24...69f Innlegget mitt var ikke brukerdebatt eller et angrep. Det var en forsøk på hjelp.. Jeg ser at du har et stort problem som hovedsakelig er oppstått fra dine egne tanker. Da må det jo være lov å si at det kan være lurt å få hjelp hos en person som spesialiserer seg på tankeproblemer. Det er ikke noe skam i å gå til psykolog. Det er irrasjonelle tanker. Flere her i tråden har beskrevet hvorfor. Når det går så langt at du føler deg stygg, griner i dusjen og har konflikter med kjæresten din, alt kun over at dere ikke dusjer sammen, da er det på tide å søke hjelp. Anonymkode: 9e237...11e 6 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #66 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo irrasjonelle tanker når det går så langt at du føler deg stygg, lite tiltrekkende og trist noe du har selv skrevet mange ganger nå i tråden fordi du som en voksen kvinne ikke får selskap i dusjen. Du overtenker situasjonen noe veldig fordi du ikke får gehør for din dusje fantasi av han. Du gråter i dusjen fordi du dusjer aleine. Du er for langt nede til å ha sex med han fordi denne fantasien din har spunnet fullstendig ut av kontroll i hode ditt. Nå er det ikke jeg som skrev denne kommentaren til deg men jeg er helt enig i det denne personen skriver. Det virker noe forskrudd å føle seg så ille fordi du ikke får selskap i dusjen, det er ikke et personangrep men en observasjon av situasjonen slik du beskriver det, for dette virker fullstendig irrasjonellt. Å føle seg stygg fordi han ikke vil dusje sammen med deg er fullstendig tullete tanker. Anonymkode: 1c6da...ccf Det er ikke noe sykelig ved det. Men å bli avvist så mange ganger, slik dette egentlig er, siden han er veldig klar over hva jeg ønsker, gjør noe med en person. Hos meg fører det til at jeg føler meg trist, egentlig deprimert. Føler at han viser i handling at han ikke synes jeg er deilig nok, at jeg er for stygg naken. Han ville vel ha ønsket å være naken sammen med meg i dusjen om han syntes jeg var sexy nok. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #67 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke noe sykelig ved det. Men å bli avvist så mange ganger, slik dette egentlig er, siden han er veldig klar over hva jeg ønsker, gjør noe med en person. Hos meg fører det til at jeg føler meg trist, egentlig deprimert. Føler at han viser i handling at han ikke synes jeg er deilig nok, at jeg er for stygg naken. Han ville vel ha ønsket å være naken sammen med meg i dusjen om han syntes jeg var sexy nok. Anonymkode: d0c24...69f Men han har vel lyst på sex og naken nærhet med deg andre steder enn i dusjen? Anonymkode: 9e237...11e 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #68 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men han har vel lyst på sex og naken nærhet med deg andre steder enn i dusjen? Anonymkode: 9e237...11e Jo, men er ofte jeg som må initiere. Ofte har jeg på følelsen at jeg ikke aner om han egentlig vi ha sex med meg, eller om han kun gjør det fordi han vet jeg vil. Det blir veldig vondt for meg. Jeg føler at jeg har mindre og mindre lyst på sex med han, alle avvisningene gjør at jeg ikke har noe selvtillit igjen. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #69 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Innlegget mitt var ikke brukerdebatt eller et angrep. Det var en forsøk på hjelp.. Jeg ser at du har et stort problem som hovedsakelig er oppstått fra dine egne tanker. Da må det jo være lov å si at det kan være lurt å få hjelp hos en person som spesialiserer seg på tankeproblemer. Det er ikke noe skam i å gå til psykolog. Det er irrasjonelle tanker. Flere her i tråden har beskrevet hvorfor. Når det går så langt at du føler deg stygg, griner i dusjen og har konflikter med kjæresten din, alt kun over at dere ikke dusjer sammen, da er det på tide å søke hjelp. Anonymkode: 9e237...11e Det er ikke lov å sykeliggjøre og spekulere om folks tilstand, det er brukerdebatt/angrep, og ærlig talt mangel på normal folkeskikk. Anonymkode: d0c24...69f
Gjest AprilRyan Skrevet 20. mars 2022 #70 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ja, ikke alle liker det. Men da kan man jo bare si ifra om det, heller enn å gi falske forhåpninger? Det er kanskje en rar bagatell for noen, men for meg betyr det faktisk en god del. Anonymkode: d0c24...69f Joda, kanskje det, men jeg tenker at du må godta at han ikke ønsker dette like mye som deg. Det er ikke alltid at man deler alt av preferanser når det gjelder seksuelle eller intime ting. Så kan man heller få intimitet på andre arenaer. Eventuelt kan du snakke med han om det og få han til å forstå hvor viktig dette er for deg. Vet ikke om han har forstått det eller om han bare tror at du synes at det er en hyggelig ting å gjøre sammen. Så kan man håpe at han er såpass ærlig og sier at han kanskje ikke liker det, om det er derfor han ikke vil.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #71 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke noe sykelig ved det. Men å bli avvist så mange ganger, slik dette egentlig er, siden han er veldig klar over hva jeg ønsker, gjør noe med en person. Hos meg fører det til at jeg føler meg trist, egentlig deprimert. Føler at han viser i handling at han ikke synes jeg er deilig nok, at jeg er for stygg naken. Han ville vel ha ønsket å være naken sammen med meg i dusjen om han syntes jeg var sexy nok. Anonymkode: d0c24...69f Å bli deprimert av denne grunn? Nå syns jeg psykologer er overarbeidet nok som det er, men ja dette er ikke normalt, for denne fantasien holder jo på å ta over både forholdet og livet ditt og det er ikke normalt om ellers alt annet fungerer i forholdet. At dere stiller opp for hverandre, har det ellers bra med tanke på nærhet, omsorg, nakenhet, lidenskap etc. Om ting ellers uten om denne altoppslukende dusje fantasien din fungerer så er det faktisk ikke noe problem. Men om du føler det er andre problemer i forholdet som manglende initiativ av han generelt er det jo det som er problemet, men nå har 4 sider handlet om denne ene fantasien din og hans mangel på den samme fantasien tydeligvis og at du føler deg så stygg og fæl fordi han ikke dusjer med deg og det er ikke helt normalt. Anonymkode: 1c6da...ccf 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #72 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, men er ofte jeg som må initiere. Ofte har jeg på følelsen at jeg ikke aner om han egentlig vi ha sex med meg, eller om han kun gjør det fordi han vet jeg vil. Det blir veldig vondt for meg. Jeg føler at jeg har mindre og mindre lyst på sex med han, alle avvisningene gjør at jeg ikke har noe selvtillit igjen. Anonymkode: d0c24...69f Ok, hvis det er slik at du ikke føler deg begjæret nok på flere områder, og ikke bare pga. dette veldig spesielle dusj-fokuset, så er det ikke nødvendigvis psykolog som trengs. Det som trengs da er gode ikke-anklagende samtaler om at du føler at du alltid tar initiativ og lurer på hvorfor, om at du føler deg usikker på om han egentlig vil ha sex med deg osv. Veldig viktig å ikke fremme disse tankene på en anklagende måte "Hvorfor initierer ikke DU sex? Liker du meg ikke?" er et eksempel på en veldig dårlig start på en samtale. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke lov å sykeliggjøre og spekulere om folks tilstand, det er brukerdebatt/angrep, og ærlig talt mangel på normal folkeskikk. Anonymkode: d0c24...69f Jeg er helt uenig i måten du fremstiller det på. Jeg beklager at innlegget mitt kunne tolkes så fiendtlig, det var altså ikke meningen å fornærme deg i det hele tatt. Anonymkode: 9e237...11e 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #73 Skrevet 20. mars 2022 AprilRyan skrev (1 minutt siden): Joda, kanskje det, men jeg tenker at du må godta at han ikke ønsker dette like mye som deg. Det er ikke alltid at man deler alt av preferanser når det gjelder seksuelle eller intime ting. Så kan man heller få intimitet på andre arenaer. Eventuelt kan du snakke med han om det og få han til å forstå hvor viktig dette er for deg. Vet ikke om han har forstått det eller om han bare tror at du synes at det er en hyggelig ting å gjøre sammen. Så kan man håpe at han er såpass ærlig og sier at han kanskje ikke liker det, om det er derfor han ikke vil. Jeg vet ikke om han har forstått det, men vi har som sagt snakket om det flere ganger- over to år. Ennå har det ikke skjedd at han har tatt meg med inn i dusjen på eget initiativ. Om han virkelig ikke vil dusje med meg, så burde han jo bare si det, så kan jeg finne noen som faktisk har matchende preferanser. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #74 Skrevet 20. mars 2022 Syns du bare burde gå fra kjæresten jeg. Dere passer jo tydeligvis ikke sammen. Anonymkode: 7de6d...db9 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #75 Skrevet 20. mars 2022 Denne dama har laget flere tråder før tror jeg, om hvor ulykkelig hun blir av at kjæresten ikke leser tankene hennes (spør om å bli med i dusjen, spør om nakenbilder etc). Enten er du et troll TS, ellers er du psykisk syk. Søk hjelp, før kjæresten din går, for dette orker han nok ikke i lengden. Anonymkode: 2000c...c4e 13
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #76 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å bli deprimert av denne grunn? Nå syns jeg psykologer er overarbeidet nok som det er, men ja dette er ikke normalt, for denne fantasien holder jo på å ta over både forholdet og livet ditt og det er ikke normalt om ellers alt annet fungerer i forholdet. At dere stiller opp for hverandre, har det ellers bra med tanke på nærhet, omsorg, nakenhet, lidenskap etc. Om ting ellers uten om denne altoppslukende dusje fantasien din fungerer så er det faktisk ikke noe problem. Men om du føler det er andre problemer i forholdet som manglende initiativ av han generelt er det jo det som er problemet, men nå har 4 sider handlet om denne ene fantasien din og hans mangel på den samme fantasien tydeligvis og at du føler deg så stygg og fæl fordi han ikke dusjer med deg og det er ikke helt normalt. Anonymkode: 1c6da...ccf Vi har nærhet og sex, men det med dusjing er jo noe som gjør at man er helt eksponert, ikke noe dyne eller klær å gjemme seg under, hud mot hud. Og det er her vi har problemer; føler at han generelt aldri har noe behov for å se meg naken. I sommer skulle vi nakenbade sammen, hadde gledet meg veldig lenge. Vi var på telttur i en skog og fant en bortgjemt, usjenert idyllisk vann. Av en eller annen grunn hadde vi med badetøy, i tilfelle det var andre der. Og han hoppet uti først, uten badetøy. Jeg hadde på meg bikini da vi gikk dit, og gikk uti vannet med den på. Han sa ingenting! Ingenting. Jeg spurte; skulle vi ikke bade nakne sammen? Skal jeg ha bikini på eller av? Joda, bare ta den av om du vil, sa han.... Men da var jo allerede hele fantasien ødelagt. Han var ikke interessert i å se meg naken, bade naken, tok ikke på meg i vannet, ingenting seksuelt. Kunne like så gjerne badet med nikab på meg, eller burkini, han ville sikkert ikke brydd seg. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #77 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok, hvis det er slik at du ikke føler deg begjæret nok på flere områder, og ikke bare pga. dette veldig spesielle dusj-fokuset, så er det ikke nødvendigvis psykolog som trengs. Det som trengs da er gode ikke-anklagende samtaler om at du føler at du alltid tar initiativ og lurer på hvorfor, om at du føler deg usikker på om han egentlig vil ha sex med deg osv. Veldig viktig å ikke fremme disse tankene på en anklagende måte "Hvorfor initierer ikke DU sex? Liker du meg ikke?" er et eksempel på en veldig dårlig start på en samtale. Jeg er helt uenig i måten du fremstiller det på. Jeg beklager at innlegget mitt kunne tolkes så fiendtlig, det var altså ikke meningen å fornærme deg i det hele tatt. Anonymkode: 9e237...11e Ja, enig at jeg ikke burde fortelle om disse tankene på en anklagende måte. Føler jeg har prøvd å formidle de på ulike måter, men når ingenting skjer så blir jeg dessverre anklagende. Nå ønsker jeg ikke å ha sex med han lenger engang, så får han heller prøve å endre det om han bryr seg. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #78 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har nærhet og sex, men det med dusjing er jo noe som gjør at man er helt eksponert, ikke noe dyne eller klær å gjemme seg under, hud mot hud. Og det er her vi har problemer; føler at han generelt aldri har noe behov for å se meg naken. I sommer skulle vi nakenbade sammen, hadde gledet meg veldig lenge. Vi var på telttur i en skog og fant en bortgjemt, usjenert idyllisk vann. Av en eller annen grunn hadde vi med badetøy, i tilfelle det var andre der. Og han hoppet uti først, uten badetøy. Jeg hadde på meg bikini da vi gikk dit, og gikk uti vannet med den på. Han sa ingenting! Ingenting. Jeg spurte; skulle vi ikke bade nakne sammen? Skal jeg ha bikini på eller av? Joda, bare ta den av om du vil, sa han.... Men da var jo allerede hele fantasien ødelagt. Han var ikke interessert i å se meg naken, bade naken, tok ikke på meg i vannet, ingenting seksuelt. Kunne like så gjerne badet med nikab på meg, eller burkini, han ville sikkert ikke brydd Åja det er den brukeren igjen ja... Så mannen holder ut ennå? Anonymkode: 7de6d...db9 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #79 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åja det er den brukeren igjen ja... Så mannen holder ut ennå? Anonymkode: 7de6d...db9 Hvorfor kommer sånne rare innlegg? Rapportert Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #80 Skrevet 20. mars 2022 Hvor høy er du og kg? Trener du? Spiser du sunt? Må jo vite om du har endret deg eller noe. Anonymkode: 407f6...826 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå