AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #81 Skrevet 20. mars 2022 Du er vel ikke så flott naken da TS? Og da burde du vel være glad for at kjæresten din er sammen med DEG, for personligheten din? Tro meg, det er ikke givende i lengden når de er sammen med deg pga utseendet og kroppen. Det er slitsomt. Anonymkode: 7de6d...db9
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #82 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor høy er du og kg? Trener du? Spiser du sunt? Må jo vite om du har endret deg eller noe. Anonymkode: 407f6...826 Jeg har ikke endret meg noe særlig på de to årene, nei. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #83 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du er vel ikke så flott naken da TS? Og da burde du vel være glad for at kjæresten din er sammen med DEG, for personligheten din? Tro meg, det er ikke givende i lengden når de er sammen med deg pga utseendet og kroppen. Det er slitsomt. Anonymkode: 7de6d...db9 Nei, jeg er sikkert ikke det. Likevel, de fleste ønsker jo at kjæresten skal synes de er sexy nok. Så det gjør meg trist. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #84 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg er sikkert ikke det. Likevel, de fleste ønsker jo at kjæresten skal synes de er sexy nok. Så det gjør meg trist. Anonymkode: d0c24...69f Men han synes jo det. Han har bare ikke like høy sexdrift som deg. Og du sier ikke hva du vil Anonymkode: 67ea1...957 1
sicario Skrevet 20. mars 2022 #85 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dere som er i forhold, er det vanlig at dere iblant dusjer sammen? Anonymkode: d0c24...69f Dusjet sammen noen ganger det første året vi var sammen. De siste 16-17 årene har vi ikke det. Er jo hyggelig med en dusj sammen, men fryktelig upraktisk. Aner ikke hvor vanlig det er jeg, sikker mange som gjør det🤷🏼♂️
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #86 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor kommer sånne rare innlegg? Rapportert Anonymkode: d0c24...69f Ja, innlegget var ikke hyggelig, og egentlig unødvendig. Det er bare det at vi satt flere å prøvde hjelpe deg sist. Det er sjelden det er enstemmig ang meninger her på forumet. Tankene dine er ikke friske eller normale, og akkurat det er vanskelig å formidle 100 ganger på en pen måte. Etter dine innlegg å dømme, er ikke du klar for å være i ett forhold. Anonymkode: 7de6d...db9 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #87 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men han synes jo det. Han har bare ikke like høy sexdrift som deg. Og du sier ikke hva du vil Anonymkode: 67ea1...957 Jo, jeg har faktisk sagt hva jeg vil. Flere ganger. Anonymkode: d0c24...69f
utakulanini Skrevet 20. mars 2022 #88 Skrevet 20. mars 2022 53 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Dette må du gå til psykolog med. Dette er helt irrasjonelle tanker du har laget deg. Det er så irrasjonelt at jeg vil kalle det sykelig, og tankene lager åpenbart problemer for deg og forholdet ditt. Anonymkode: 9e237...11e Jeg støtter dette innlegget, fordi jeg kjenner igjen alle de andre trådene dine. Du har behov for at mannen din skal vise mer oppspilthet og entusiasme ovenfor din nakne kropp, og mangelen på dette gjør at du får en fullstendig hekt på spesifikke scenarioer som du har bygget opp i hodet ditt. Du lever i et konstant jag etter et luftslott som mest sannsynlig aldri har fantes. Enten er dette rett og slett kjæresten din sin personlighet, at han er litt mer "flat" på dette feltet, og ikke tar særlig mye initiativ eller viser mye begeistring for nakenhet. Eller, kanskje han tidligere var mer begeistret, særlig ettersom han nå er eldre, og hans testosteronnivå garantert har begynt å synke noe. Det gjør en enorm forskjell på slike ting som du føler mangler. Det kan også godt tenkes at måten du uttrykker dine behov oppleves som mas for han; og det vil garantert ha fullstendig motsatt effekt. Dess mer du tigger om det og gråter om det, dess mindre begeistring vil han jo oppleve, for da har det fått negative asossiasjoner i hans tanker. Jeg tror det beste du kan gjøre, er å forsøke å endre tankemønsteret ditt. For det første må du slutte å knytte ditt eget utseende og din egen verdi direkte til hans handlinger. Uansett hva han velger å gjøre, eller ikke gjøre, betyr ikke det at du er stygg eller ikke god nok. Lav selvtillit er dessverre det aller minst attraktive noensinne, så bare ved å snu akkurat dette, vil jeg tippe at mye vil bedre seg! 7 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #89 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, innlegget var ikke hyggelig, og egentlig unødvendig. Det er bare det at vi satt flere å prøvde hjelpe deg sist. Det er sjelden det er enstemmig ang meninger her på forumet. Tankene dine er ikke friske eller normale, og akkurat det er vanskelig å formidle 100 ganger på en pen måte. Etter dine innlegg å dømme, er ikke du klar for å være i ett forhold. Anonymkode: 7de6d...db9 hjalp meg sist? Nei, jeg har ikke postet dette før. Du er rapportert, du avsporer og saboterer tråden. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #90 Skrevet 20. mars 2022 utakulanini skrev (Akkurat nå): Jeg støtter dette innlegget, fordi jeg kjenner igjen alle de andre trådene dine. Du har behov for at mannen din skal vise mer oppspilthet og entusiasme ovenfor din nakne kropp, og mangelen på dette gjør at du får en fullstendig hekt på spesifikke scenarioer som du har bygget opp i hodet ditt. Du lever i et konstant jag etter et luftslott som mest sannsynlig aldri har fantes. Enten er dette rett og slett kjæresten din sin personlighet, at han er litt mer "flat" på dette feltet, og ikke tar særlig mye initiativ eller viser mye begeistring for nakenhet. Eller, kanskje han tidligere var mer begeistret, særlig ettersom han nå er eldre, og hans testosteronnivå garantert har begynt å synke noe. Det gjør en enorm forskjell på slike ting som du føler mangler. Det kan også godt tenkes at måten du uttrykker dine behov oppleves som mas for han; og det vil garantert ha fullstendig motsatt effekt. Dess mer du tigger om det og gråter om det, dess mindre begeistring vil han jo oppleve, for da har det fått negative asossiasjoner i hans tanker. Jeg tror det beste du kan gjøre, er å forsøke å endre tankemønsteret ditt. For det første må du slutte å knytte ditt eget utseende og din egen verdi direkte til hans handlinger. Uansett hva han velger å gjøre, eller ikke gjøre, betyr ikke det at du er stygg eller ikke god nok. Lav selvtillit er dessverre det aller minst attraktive noensinne, så bare ved å snu akkurat dette, vil jeg tippe at mye vil bedre seg! Rapportert, slutt å blande min tråd med andres. Misliker at troll kommer inn og avsporer, saboterer tråden min. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #91 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rapportert, slutt å blande min tråd med andres. Misliker at troll kommer inn og avsporer, saboterer tråden min. Anonymkode: d0c24...69f Wow, og dette var faktisk et veldig bra svar, du fikk. Men hey, du får fortsette som før da... Anonymkode: bfc4f...a43 9
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #92 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Wow, og dette var faktisk et veldig bra svar, du fikk. Men hey, du får fortsette som før da... Anonymkode: bfc4f...a43 Jeg synes ikke folk skal drive å bruke forumsreglene, og trolle i tråden min. Vedkommende kunne skrevet et mer saklig innlegg, uten å blande sammen mitt innlegg med andres, det er ufint. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #93 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes ikke folk skal drive å bruke forumsreglene, og trolle i tråden min. Vedkommende kunne skrevet et mer saklig innlegg, uten å blande sammen mitt innlegg med andres, det er ufint. Anonymkode: d0c24...69f Jg synes ikke folk skal drive å bryte forumsreglene Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #94 Skrevet 20. mars 2022 sicario skrev (9 minutter siden): Dusjet sammen noen ganger det første året vi var sammen. De siste 16-17 årene har vi ikke det. Er jo hyggelig med en dusj sammen, men fryktelig upraktisk. Aner ikke hvor vanlig det er jeg, sikker mange som gjør det🤷🏼♂️ Hva gjorde at dere sluttet med det? Og hva gjorde at det skjedde i starten av forholdet? Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #95 Skrevet 20. mars 2022 Blir du trist av at kjæresten ikke vil dusje med deg? Jøsses. Jeg og kjæresten min dusjer aldri sammen. Aldri gjort det og kommer neppe til å gjøre det. Har prøvd å dusje sammen med han (mest på skøy) men han vil ikke. Bryr meg ærlig talt ingenting i det HELE tatt. Jeg og min eks dusjet sammen av og til og det var jo litt koselig men også svært ubehagelig. Trangt og kaldt og følte ikke jeg fikk vasket meg ordentlig. Med min eks nr 2 dusjet vi heller aldri sammen. Tror ikke vi tenkte at det var en mulighet en gang. Anonymkode: 69b2c...24b 1 2
sicario Skrevet 20. mars 2022 #96 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva gjorde at dere sluttet med det? Og hva gjorde at det skjedde i starten av forholdet? Anonymkode: d0c24...69f Skjedde noen ganger i starten fordi vi var nyforelsket og alt var spennende vil jeg tro. Sluttet med det bare fordi det er veldig upraktisk. Enig i at det kan være hyggelig også, men svært upraktisk. Samtidig er ingen av oss spesielt opptatt av å dusje sammen liksom 🤷🏼♂️ Vi har et stort boblebad også. Har vel badet sammen kanskje 3 ganger på 10 år😂. Det er egentlig også mest på grunn av praktiske ting. Gidder ikke å drive med all den rensingen av dyser osv, samt at tørkestativet passer perfekt til å stå oppe i boblebadekaret. Da står det liksom ikke i veien for noe 😅 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #97 Skrevet 20. mars 2022 Nei, det er bare travelt. Det var slike ting jeg trodde man "måtte" da jeg var yngre for ikke å være kjedelig, og er glad jeg slipper Anonymkode: 9ef57...8cd 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #98 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blir du trist av at kjæresten ikke vil dusje med deg? Jøsses. Jeg og kjæresten min dusjer aldri sammen. Aldri gjort det og kommer neppe til å gjøre det. Har prøvd å dusje sammen med han (mest på skøy) men han vil ikke. Bryr meg ærlig talt ingenting i det HELE tatt. Jeg og min eks dusjet sammen av og til og det var jo litt koselig men også svært ubehagelig. Trangt og kaldt og følte ikke jeg fikk vasket meg ordentlig. Med min eks nr 2 dusjet vi heller aldri sammen. Tror ikke vi tenkte at det var en mulighet en gang. Anonymkode: 69b2c...24b Når ingen av dere har særlig lyst, er det jo helt greit å slippe. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #99 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det er bare travelt. Det var slike ting jeg trodde man "måtte" da jeg var yngre for ikke å være kjedelig, og er glad jeg slipper Anonymkode: 9ef57...8cd Vel, jeg gjorde aldri dette da jeg var yngre. Jeg ønsker å gjøre det med kjæresten jeg har nå, men det er visst ikke gjensidig. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #100 Skrevet 20. mars 2022 sicario skrev (5 minutter siden): Skjedde noen ganger i starten fordi vi var nyforelsket og alt var spennende vil jeg tro. Sluttet med det bare fordi det er veldig upraktisk. Enig i at det kan være hyggelig også, men svært upraktisk. Samtidig er ingen av oss spesielt opptatt av å dusje sammen liksom 🤷🏼♂️ Vi har et stort boblebad også. Har vel badet sammen kanskje 3 ganger på 10 år😂. Det er egentlig også mest på grunn av praktiske ting. Gidder ikke å drive med all den rensingen av dyser osv, samt at tørkestativet passer perfekt til å stå oppe i boblebadekaret. Da står det liksom ikke i veien for noe 😅 Fint dere fikk det til da dere var nyforelsket da i alle fall, det har ikke vi gjort. Kanskje han rett og slett aldri har vært forelsket i meg. Ser at boblebad eller badekar sikkert er bedre, men begge må jo ville det ja. Anonymkode: d0c24...69f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå