Gå til innhold

Dusje sammen - vanlig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er greit at deres møttes via fetlife og at du tenner på tvang, men det kan likevel ikke være sånn at han til stadighet skal presses til å «tvinge» deg til ting som normale kvinner ville anmeldt. Selv i BDSM forhold er det rammer for når denne tvangen passer seg.

Nei, jeg elsker tanken på at han tvinger meg, presser, pusher meg til ting. Vil at han skal bestemme mest mulig,

Det er forøvrig ikke kinken din om å tvinges som er psyk, men reaksjonen din med å føle deg stygg og uelsket og mene at han ikke tenner på deg eller synes kroppen din er fin hvis du ikke får viljen din hele tiden eller hvis han ikke følger ditt manuskript steg for steg for hva han skal si og gjøre. 

Siden du tenker å gjøre det slutt hvis han ikke vil «ta deg i dusjen», så er det et godt tips til han å aldri noen gang få inn i dusj med deg, så blir han kvitt problemet.

Det er ikke unormalt å føle seg stygg om kjæresten ikke viser nok seksuell interesse.

Er vel ikke så lett for ham når du blir rabiat og gråter og tolker det som at du er stygg etc.

Anonymkode: 716e7...24b

Da må han vel tenke at han trenger å gi meg bekreftelser og komplimenter, så jeg ikke føler meg stygg lenger.

Anonymkode: d0c24...69f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hva sier han om dette når du tar det opp? Du skriver at han vet akkurat hva du ønsker og savner.. Men vet du hva han ønsker? Kan det hende at han bare ikke liker å dusje sammen med andre?

Får en sterk følelse av at du ikke lytter når han snakker, fordi det er viktigere for deg å innta "offerrollen", jeg blir så lei meg, og jeg føler meg stygg og lite attraktiv når du ikke tar initiativet.. 

Anonymkode: db73a...174

Han har sagt at han har dusjet med noen før, og har til og med sagt at det er normalt å gjøre med partneren sin, så da forventer jeg at han gjør det med meg og.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan gir han deg falske forhåpninger når du klager over at han ikke tar initiativ til å dusje med deg? 

Fordi han har sagt at vi skal gjøre det, men så skjer det ikke....

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor tvinge den man elsker til noe han tydeligvis ikke vil? 

Anonymkode: db73a...174

Tydeligvis ikke vil? Han har sagt at det er normalt å dusje med en partner, så da forventer jeg jo at det skal skje, noe annet er jo forferdelig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at du skal slutte å spørre ham ut om hva han har gjort med andre.

Anonymkode: b7519...bef

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2022 den 22.19):

Å dusje sammen med en kvinne betyr at jeg stort sett står og fryser halvparten av tiden ettersom det ikke er plass til begge i vannstrålen! Så det frister ikke... 😂

Anonymkode: 63117...014

Meningen med tråden var vel kanskje "å holde seg i varmen" med dama si?😅

Joda, det er romantisk å dusje og vaske hveranderes kropp, så det romantiske er å dele. Så hun trenger ikke være prinsesse i dusjen.. hun blir forvandlet til prinsesse igjen, når hun blir tørket❤️

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som at alt dette med å dusje sammen kanskje har blitt litt vanskelig? Kan det være at det har utartet seg til å bli en slags "maktkamp", om du skjønner hva jeg mener? Der du blir litt passiv aggressiv og klandrende, og han blir unnvikende og defensiv? At dere har kommet inn i et dårlig mønster, rett og slett?

Eneste måten å bryte ut av det på er jo å gi blaffen i det, slik at han ikke føler noe press lenger og du ikke opplever å bli skuffet og avvist kontinuerlig. Lettere sagt enn gjort, I know, men kanskje noe å tenke på likevel, for det høres ut som at dere har kommet inn i en veldig negativ spiral.

Anonymkode: d6408...663

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fordi han har sagt at vi skal gjøre det, men så skjer det ikke....

Tydeligvis ikke vil? Han har sagt at det er normalt å dusje med en partner, så da forventer jeg jo at det skal skje, noe annet er jo forferdelig.

Forferdelig faktisk. Du forventer mye til å være en som påstår hun vil bli bestemt over og tvunget til ting.

Han har sagt at han har dusjet med noen før, og har til og med sagt at det er normalt å gjøre med partneren sin, så da forventer jeg at han gjør det med meg og.

Det er normalt å dusje med partneren sin, og det er også normalt å la være å dusje med partneren sin.

Nei, jeg elsker tanken på at han tvinger meg, presser, pusher meg til ting. Vil at han skal bestemme mest mulig,

Det er ikke unormalt å føle seg stygg om kjæresten ikke viser nok seksuell interesse.

Da må han vel tenke at han trenger å gi meg bekreftelser og komplimenter, så jeg ikke føler meg stygg lenger.

Du vil jo ikke at han skal bestemme, du vil bestemme alt, og så skal han late som han bestemmer det du har bestemt at han skal «bestemme».

Du har bestemt at han skal tvinger deg til å ta av bikinien, at dere skal dusje (med fullt manus på alt som skal skje i den dusjen og hvordan han skal ordlegge seg når han later som han tar initiativet til det du har bestemt. Har aldri lest om noen som vil kontrollere kjæresten sin i så stor grad som du gjør.

Jo, det er ganske unormalt å dra konklusjonen om at du er stygg fordi kjæresten ikke viser nok seksuell interesse, det er for eksempel ca hundre ganger mer sannsynlig at han er sliten eller deppa. Og nei, du kan ikke tenke at det er hans ansvar å bruke masse tid på å trygge deg på at du er fin nok, sånne ting må du diskutere med fastlegen eller behandleren din.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det høres ut som at alt dette med å dusje sammen kanskje har blitt litt vanskelig? Kan det være at det har utartet seg til å bli en slags "maktkamp", om du skjønner hva jeg mener? Der du blir litt passiv aggressiv og klandrende, og han blir unnvikende og defensiv? At dere har kommet inn i et dårlig mønster, rett og slett?

Eneste måten å bryte ut av det på er jo å gi blaffen i det, slik at han ikke føler noe press lenger og du ikke opplever å bli skuffet og avvist kontinuerlig. Lettere sagt enn gjort, I know, men kanskje noe å tenke på likevel, for det høres ut som at dere har kommet inn i en veldig negativ spiral.

Du har nok rett i at vi har kommet inn i et dårlig mønster, dessverre. Er nok slik det er; jeg er veldig ulykkelig pga. dette, og han trekker seg unna.

Gi mer blaffen, joda, sikkert en god ide men gjenstår å se om jeg klarer å gjøre det i praksis.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har nok rett i at vi har kommet inn i et dårlig mønster, dessverre. Er nok slik det er; jeg er veldig ulykkelig pga. dette, og han trekker seg unna.

Gi mer blaffen, joda, sikkert en god ide men gjenstår å se om jeg klarer å gjøre det i praksis.

Hvis han skal få lyst til å "tvinge" deg, så er nok eneste muligheten at du tar et steg tilbake sånn at presset på ham forsvinner. Ingen får lyst til å gjøre noe de føler seg presset til å gjøre. Særlig ikke hvis de føler at de blir utsatt for "emosjonell utpressing". Dvs klandring. Og dette gjelder nok i enda større grad en dominant mann. Han liker neppe å bli dirigert og pushet.

Du er den som må snu dette, i og med at han er den som befinner seg i den unnvikende og defensive rollen. Han klarer neppe å snu det selv, uansett hvor mye du skulle ønske det. Press virker alltid mot sin hensikt når det kommer til seksualitet. Det ligger i hele den seksuelle dynamikkens natur. Hvis du vil ha en dominant mann, må du nok tre tilbake og gi ham rom til å være nettopp det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Forferdelig faktisk. Du forventer mye til å være en som påstår hun vil bli bestemt over og tvunget til ting.

Det er normalt å dusje med partneren sin, og det er også normalt å la være å dusje med partneren sin.

Du vil jo ikke at han skal bestemme, du vil bestemme alt, og så skal han late som han bestemmer det du har bestemt at han skal «bestemme».

Du har bestemt at han skal tvinger deg til å ta av bikinien, at dere skal dusje (med fullt manus på alt som skal skje i den dusjen og hvordan han skal ordlegge seg når han later som han tar initiativet til det du har bestemt. Har aldri lest om noen som vil kontrollere kjæresten sin i så stor grad som du gjør.

Jo, det er ganske unormalt å dra konklusjonen om at du er stygg fordi kjæresten ikke viser nok seksuell interesse, det er for eksempel ca hundre ganger mer sannsynlig at han er sliten eller deppa. Og nei, du kan ikke tenke at det er hans ansvar å bruke masse tid på å trygge deg på at du er fin nok, sånne ting må du diskutere med fastlegen eller behandleren din.

DETTE.

Du TS vil at kjæresten skal bestemme, men det er jo du som skal bestemme alt...

Hvis HAN gikk på FET-life for å få en underdanig dame, bomma han jo HELT.

Du blir jo sur om han ikke gjør som du bestemmer. Om han tenner på underdanige damer, så kan han jo umulig tenne på deg? Du bare maser og krever jo?

Anonymkode: 7de6d...db9

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er så enkelt som at menn som er growere ikke vil dusje med dama med mindre man er kåt på forhånd, siden penis ser mye mindre ut enn den er stiv. Jeg liker å være naken med dama i en opphisset tilstand der jeg er stiv/halvstiv, men ikke når jeg stressser med å rekke jobben eller i andre sammenhenger når jeg ikke er kåt. Jeg er stor langt over snittet stiv men er ikke spessielt stor i slapp tilstand, så liker ikke å vise meg naken med mindre jeg er kåt og har lyst på sex.

Anonymkode: c3514...06f

AnonymBruker
Skrevet

Noe sier meg at hvis han hadde tatt deg med i dusjen så hadde det ikke blitt riktig uansett. 
Han såpet deg ikke inn sånn som du ønsket, tok ikke riktig på deg. (Igjen, sånn som DU ønsket).
Og alt dette ville du begrunnet med at han ikke syntes du var sexy. 

Anonymkode: 87eac...24a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vanligere at vi gjør det sammen enn ikke. Innimellom må vi ta det separat for å spare på varmtvannet.

Anonymkode: 4f47e...105

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest de fleste av trådene dine ts. Håper du  finner retningen din ❤️ Kanskje du har misforstått din egen kink og personlighet litt? At du egentlig ønske noen som vil være slaven din? 

Anonymkode: f724b...3fd

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har lest de fleste av trådene dine ts. Håper du  finner retningen din ❤️ Kanskje du har misforstått din egen kink og personlighet litt? At du egentlig ønske noen som vil være slaven din? 

øh, hva? rart innlegg, og spekulasjon om andre tåder =regelbrudd. Jeg er submissiv, så slave kan du finne deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Mannen din må være en ekstremt tålmodig type. Ville tatt godt vare på han hvis jeg var deg, spørs om du finner en like tålmodig mann igjen. 

Anonymkode: 3b7e7...a52

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

øh, hva? rart innlegg, og spekulasjon om andre tåder =regelbrudd. Jeg er submissiv, så slave kan du finne deg selv.

Da må du finne seg en mer dominant mann da. Han er jo åpenbart ikke dominant nok for deg, uansett hvordan du prøver å snu og vende på det. 

Og du lurer ingen her. Du lider åpenbart i relasjonen, submissiv eller ei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå skal vi være sammen i helga, og jeg lurer på om jeg engang skal gidde å gjøre meg klar før jeg drar dit.

Jeg blir trist om jeg skal dusje etc. før jeg drar, og han har ikke engang nevnt noe om dusjing engang. Om vi er sammen en helg helg igjen uten å dusje sammen, orker jeg ikke mer.

Burde jeg la være å dusje før jeg drar dit i  morgen, og heller si noe om at jeg glemte å vaske håret mitt f.eks.? Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få han til å skjønne det, uten å si direkte at "hvorfor dusjer vi ikke sammen nå heller?!?"

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nå skal vi være sammen i helga, og jeg lurer på om jeg engang skal gidde å gjøre meg klar før jeg drar dit.

Jeg blir trist om jeg skal dusje etc. før jeg drar, og han har ikke engang nevnt noe om dusjing engang. Om vi er sammen en helg helg igjen uten å dusje sammen, orker jeg ikke mer.

Burde jeg la være å dusje før jeg drar dit i  morgen, og heller si noe om at jeg glemte å vaske håret mitt f.eks.? Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få han til å skjønne det, uten å si direkte at "hvorfor dusjer vi ikke sammen nå heller?!?"

Å si 'hvorfor dusjer vi ikke sammen nå heller ', er et svært negativt ladd spørsmål som ikke er egnet til noe annet enn å drepe stemningen for dere begge. Reis heller til han med ambisjon om å skape en hyggelig helg. Vær rolig, mild og imøtekommende. Vær blid, vis at du kan å skape hygge for deg selv og for dere begge. Om du ønsker at han skal være i humør til å være dominant, tror jeg det er den beste innfallsvinkelen for da oppnår du at han slapper av og koser seg i ditt selskap.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Lacy skrev (2 minutter siden):

Å si 'hvorfor dusjer vi ikke sammen nå heller ', er et svært negativt ladd spørsmål som ikke er egnet til noe annet enn å drepe stemningen for dere begge. Reis heller til han med ambisjon om å skape en hyggelig helg. Vær rolig, mild og imøtekommende. Vær blid, vis at du kan å skape hygge for deg selv og for dere begge. Om du ønsker at han skal være i humør til å være dominant, tror jeg det er den beste innfallsvinkelen for da oppnår du at han slapper av og koser seg i ditt selskap.. 

Så jeg skal ikke nevne det jeg har lyst til overhodet? Det skjer jo aldri, og merker at jeg begynner i mislike hele forholdet, og til slutt han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...