AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #41 Skrevet 20. mars 2022 Vi dusjer sammen etter å ha trent sammen, av praktiske (og hyggelige) årsaker. Og noen ganger hvis jeg tenker å dusje den dagen/kvelden og han skal trene, så venter jeg til han også skal dusje. Oftest jeg som tar initiativ til det, men han kan også si «jeg skal dusje, blir du med?». Sex i dusjen er styr, så vi gjør det for å bli ren. Men det er jo veldig koselig og intimt likevel. Og kan lede til sex etter dusjen. Anonymkode: b8f98...c2a 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #42 Skrevet 20. mars 2022 AndersenG skrev (7 minutter siden): Er det dusj eller sex i dusjen du savner? Savner at han vil ha meg med, vaske meg, ta på hverandre, kysse, iblant sex. Men det skjer altså ikke. Anonymkode: d0c24...69f 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #43 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har flere ganger tatt initiativet, men jeg blir jo trist når det aldri kommer fra han Anonymkode: d0c24...69f Du kan ikke forvente at han skal ta initiativ til noe han tydelig ikke er en stor fan av. Altså hallo? Dere har vært sammen i 2 år, i mitt forhold hadde det vært naturlig å bare snakke om dette. Kommunikasjonen virker ikke helt grei dere to imellom, i og med at du går rundt å forventer ting som aldri kommer til å skje. Sånn er livet, er det noe du vil så må du nesten ta initiativet selv, du kan ikke forvente at andre skal ta initiativ ovenfor ting dem tydeligvis ikke er så veldig interessert i. Og du kan ikke forvente at dem skal ta initiativ til ting, når du velger å ikke kommunisere dine behov og følelser… Anonymkode: 88815...fa0 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #44 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi dusjer sammen etter å ha trent sammen, av praktiske (og hyggelige) årsaker. Og noen ganger hvis jeg tenker å dusje den dagen/kvelden og han skal trene, så venter jeg til han også skal dusje. Oftest jeg som tar initiativ til det, men han kan også si «jeg skal dusje, blir du med?». Sex i dusjen er styr, så vi gjør det for å bli ren. Men det er jo veldig koselig og intimt likevel. Og kan lede til sex etter dusjen. Anonymkode: b8f98...c2a Skulle ønske kjæresten min og sa det til meg, så enkelt og lite, men så glad jeg ville blitt: jeg skal dusje, blir du med? Har aldri hørt de ordene i hele forholdet vårt. Anonymkode: d0c24...69f 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #45 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan ikke forvente at han skal ta initiativ til noe han tydelig ikke er en stor fan av. Altså hallo? Dere har vært sammen i 2 år, i mitt forhold hadde det vært naturlig å bare snakke om dette. Kommunikasjonen virker ikke helt grei dere to imellom, i og med at du går rundt å forventer ting som aldri kommer til å skje. Sånn er livet, er det noe du vil så må du nesten ta initiativet selv, du kan ikke forvente at andre skal ta initiativ ovenfor ting dem tydeligvis ikke er så veldig interessert i. Og du kan ikke forvente at dem skal ta initiativ til ting, når du velger å ikke kommunisere dine behov og følelser… Anonymkode: 88815...fa0 Vi har snakket om det flere ganger. Han vet akkurat hva jeg ønsker. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #46 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har gjort det, er jo derfor vi har dusjet sammen noen få ganger. Men det kommer aldri noe ønske eller intitiativ fra han. Anonymkode: d0c24...69f AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har flere ganger tatt initiativet, men jeg blir jo trist når det aldri kommer fra han Anonymkode: d0c24...69f AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er ikke bare sex jeg tenker på, men det intime og deilige i å bli tatt på, vasket intime steder, kysse etc, men det ønsket er visst helt fraværende for han. Anonymkode: d0c24...69f AnonymBruker skrev (12 timer siden): Joda, og har som sagt vært den som alltid har tatt initiativet. Men det gjør meg jo trist at det aldri går andre veien. Anonymkode: d0c24...69f AnonymBruker skrev (12 timer siden): Haha, ja. Følte det samme om samtlige jeg har møtt før kjæresten. Han er den eneste jeg har dusjet sammen med, men gjør meg så trist at han aldri, ikke en neste gang på over to år, tar initiativet. Anonymkode: d0c24...69f AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nettop, og sånne intime ting ønsker jeg meg også. Men iblant dusjer vi sammen uten engang egentlig tar på meg eller ser på meg. Føler meg jo utrolig stygg og lite tiltrekkende. Anonymkode: d0c24...69f Herregud, dette er helt psykt. Kanskje han ikke synes det er så stas? Jeg hater å dusje, å dra ut tiden med å dusje sammen med noen høres bare slitsomt ut. Har «ofret» meg og blitt med på det av og til, men er jo ikke noe jeg på noen måte tar initiativ til. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han har en stor dusj med god plass, er ikke trangt i det hele tatt… Det må altså være andre grunner enn rent praktiske til at han ikke har noe ønske om å dusje sammen. Anonymkode: d0c24...69f Kan være mange rent praktiske grunner likevel? Slitsom å bruke lenger tid enn nødvendig i dusjen, liker best å vaske seg selv, liker ikke temperaturskiftene ved å gå inn og ut av strålen, liker ikke at det spruter, glatt… Anonymkode: 716e7...24b 12
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #47 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har snakket om det flere ganger. Han vet akkurat hva jeg ønsker. Anonymkode: d0c24...69f Men da liker han det tydeligvis ikke. Hvorfor er det så utrolig viktig for deg å tvinge han til å gjøre en aktivitet han ikke liker? Det virker som du har en litt sær dusje fetisj omtrent. Anonymkode: 1c6da...ccf 9 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #48 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skulle ønske kjæresten min og sa det til meg, så enkelt og lite, men så glad jeg ville blitt: jeg skal dusje, blir du med? Har aldri hørt de ordene i hele forholdet vårt. Anonymkode: d0c24...69f Nei, og så? Kjære vene for en merkelig ting å få fullstendig hangup på. Han vil ikke. Han går med på det for å være grei når DU ber om det, men HAN har null utbytte av, ønske om eller behov for å dusje sammen med deg. Akkurat som at mannen min elsker koteletter mens jeg såvidt tolererer det. Jeg sier av og til ok når han foreslår å ha det til middag, men jeg tar aldri aldri initiativ til det. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har snakket om det flere ganger. Han vet akkurat hva jeg ønsker. Anonymkode: d0c24...69f Ja, men HAN ønsker det helt tydelig ikke. Hva om mannen din ønsket analsex og du ikke gjorde, hadde det vært greit om han oppførte seg slik rundt det som du gjør med dette? Kjenner jeg synes inderlig synd på samboeren din. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Savner at han vil ha meg med, vaske meg, ta på hverandre, kysse, iblant sex. Men det skjer altså ikke. Anonymkode: d0c24...69f Nei han har vel ikke lyst da!!?? Anonymkode: 716e7...24b 5 3
Gjest AprilRyan Skrevet 20. mars 2022 #49 Skrevet 20. mars 2022 Jeg dusjet av og til sammen med eksen og hyggelig nok det, men med liten dusj så ble det egentlig ikke en voldsom greie for min del. Det ble egentlig bare trangt og stress og egentlig litt kjipt fordi man måtte vente på tur og det å stå og fryse er ikke spesielt hyggelig. Men jeg tviler på at han synes du er stygg bare fordi han ikke vil dusje med deg osv. Kanskje han egentlig ikke liker det og bare vil bli ferdig med å dusje og vaske seg. Det er vel andre ting dere kan gjøre om du savner mer intimitet i hverdagen?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #50 Skrevet 20. mars 2022 Jeg hater å dusje med noen. Har gjort det et par ganger med eksen min, og et par ganger med nåværende kjæreste, men jeg liker det ikke. Synes det er trangt, ubehagelig og jeg liker den tida jeg bruker i dusjen alene. Har gitt etter fordi det har vært viktig for kjæresten min, men jeg har sagt i fra til han at jeg hater å dusje med noen, så nå gjør han det ikke lenger. Kanskje kjæresten din også er slik? Hvis han ikke synes det er så koselig som det du gjør, er det jo ikke noe rart han ikke tar initiativ til det heller. Jeg er enig i at i et forhold er det viktig å gi og ta, men akkurat når det kommer til slike ting, som er ganske intimt enten det fører til sex eller ikke, så synes jeg man skal få velge selv hva man ønsker. Liker han det ikke, så skal han også få slippe - det at han allikevel sier ja når du spør, betyr jo bare at han gjør det for din skyld, men det er ikke noe han har noe ønske om. Handler ikke om at han synes du er stygg eller noe slikt, han bare liker det ikke. Og det må jo være greit? Anonymkode: b9db5...28c 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #51 Skrevet 20. mars 2022 Vi dusjer ikke sammen. Ingen av oss liker å stå utenfor strålen og fryse. Det betyr jo ikke at han ikke synes jeg er smellvakker og hot likevel. Bare at han (og jeg) foretrekker å ha varmtvannet for oss selv... Hvis han aldri tar initiativ til kos, skjønner jeg at du blir lei deg. Men det må da vel ikke foregå akkurat i dusjen?? Anonymkode: 3c6e8...abb 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #52 Skrevet 20. mars 2022 AprilRyan skrev (33 minutter siden): Jeg dusjet av og til sammen med eksen og hyggelig nok det, men med liten dusj så ble det egentlig ikke en voldsom greie for min del. Det ble egentlig bare trangt og stress og egentlig litt kjipt fordi man måtte vente på tur og det å stå og fryse er ikke spesielt hyggelig. Men jeg tviler på at han synes du er stygg bare fordi han ikke vil dusje med deg osv. Kanskje han egentlig ikke liker det og bare vil bli ferdig med å dusje og vaske seg. Det er vel andre ting dere kan gjøre om du savner mer intimitet i hverdagen? Ja, ikke alle liker det. Men da kan man jo bare si ifra om det, heller enn å gi falske forhåpninger? Det er kanskje en rar bagatell for noen, men for meg betyr det faktisk en god del. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #53 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi dusjer ikke sammen. Ingen av oss liker å stå utenfor strålen og fryse. Det betyr jo ikke at han ikke synes jeg er smellvakker og hot likevel. Bare at han (og jeg) foretrekker å ha varmtvannet for oss selv... Hvis han aldri tar initiativ til kos, skjønner jeg at du blir lei deg. Men det må da vel ikke foregå akkurat i dusjen?? Anonymkode: 3c6e8...abb Vi koser, men aldri i dusjen, og det er det jeg savner. Ja, det blir jo litt kaldere når man deler på vannet, og jeg mener ikke at vi alltid skal dusje sammen, men rart og trist at han aldri -ikke en eneste gang - har tatt initiativ til å dusje med meg på over to år. Vi har snakket om dette konkrete temaet maaaaange ganger, og han vet akkurat hva jeg savner. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #54 Skrevet 20. mars 2022 Vi dusjer alltid sammen, vert sammen over 10 år. Sjelden vi har sex i dusjen, men det skjer. Valgte å bygge større dusj da vi pusset opp nettopp mtp. plass til to. Anonymkode: 2d7fa...e1a
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #55 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi koser, men aldri i dusjen, og det er det jeg savner. Ja, det blir jo litt kaldere når man deler på vannet, og jeg mener ikke at vi alltid skal dusje sammen, men rart og trist at han aldri -ikke en eneste gang - har tatt initiativ til å dusje med meg på over to år. Vi har snakket om dette konkrete temaet maaaaange ganger, og han vet akkurat hva jeg savner. Anonymkode: d0c24...69f Hvorfor er det akkurat kos i dusjen du vil ha, hvorfor er ikke kos i sofaen, eller kos på badet rett etter dusjen, eller en massasje naken i senga bra nok? Forstår ikke helt hva som er så spesielt med dusj... Anonymkode: 3c6e8...abb 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #56 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det akkurat kos i dusjen du vil ha, hvorfor er ikke kos i sofaen, eller kos på badet rett etter dusjen, eller en massasje naken i senga bra nok? Forstår ikke helt hva som er så spesielt med dusj... Anonymkode: 3c6e8...abb Fordi jeg synes det er erotisk og deilig, noe jeg har fantasert mye om. Har aldri dusjet med noen før jeg møtte kjæresten, aldri hatt lyst før. Tidlig i forholdet sa han at han ønsket å ta meg med i dusjen og vaske meg fra topp til tå, og jeg ble så utrolig glad da han sa det. Det er snart to år siden, ennå ikke skjedd. Han sådde vel et frø, og jeg har fantasert helt siden da, men det var tydeligvis tomme ord og det sårer meg veldig. Ville følt meg lykkelig, sexy og begjært om han hadde tatt meg med i dusjen, tatt på meg, vasket meg, kanskje elsket med meg der, massert hverandre, alt mulig. Føler liksom at jeg gir opp snart, og jeg har bestemt meg for at jeg ikke lenger orker å ha sex med han, jeg er for langt nede. Det føles som konstante avvisninger og jeg gråter iblant når jeg dusjer, fordi det er alltid alene, han vil aldri, og jeg føler meg bare veldig stygg. Anonymkode: d0c24...69f 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #57 Skrevet 20. mars 2022 Jeg dusjer (alene), går naken inn på soverommet og da får jeg masse kos hvis jeg vil. Trenger ikke dusjen for kos og intimitet... Men best om man har dusjet først da (sammen eller hver for seg). Jeg dusjer også helst alene, har absolutt ingen fascinasjon for dusjsex eller dusjkos. Jeg koser meg med det varme vannet alene, til tanken er tom (har en liten tank). Og dessuten er jeg så kjedelig at jeg foretrekker sex i sengen. Stående i dusjen minnes jeg som bare styr og stress. Overhode i noe tennende. Hadde blitt stresset om det var et sterkt ønske min mann hadde, for det blir bare styr for meg, og hadde ikke vært lystbetont fra min side. Anonymkode: bfc4f...a43 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #58 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi jeg synes det er erotisk og deilig, noe jeg har fantasert mye om. Har aldri dusjet med noen før jeg møtte kjæresten, aldri hatt lyst før. Tidlig i forholdet sa han at han ønsket å ta meg med i dusjen og vaske meg fra topp til tå, og jeg ble så utrolig glad da han sa det. Det er snart to år siden, ennå ikke skjedd. Han sådde vel et frø, og jeg har fantasert helt siden da, men det var tydeligvis tomme ord og det sårer meg veldig. Ville følt meg lykkelig, sexy og begjært om han hadde tatt meg med i dusjen, tatt på meg, vasket meg, kanskje elsket med meg der, massert hverandre, alt mulig. Føler liksom at jeg gir opp snart, og jeg har bestemt meg for at jeg ikke lenger orker å ha sex med han, jeg er for langt nede. Det føles som konstante avvisninger og jeg gråter iblant når jeg dusjer, fordi det er alltid alene, han vil aldri, og jeg føler meg bare veldig stygg. Anonymkode: d0c24...69f Håper du har vært åpen med han og fortalt han alt dette. Anonymkode: bfc4f...a43 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #59 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi jeg synes det er erotisk og deilig, noe jeg har fantasert mye om. Har aldri dusjet med noen før jeg møtte kjæresten, aldri hatt lyst før. Tidlig i forholdet sa han at han ønsket å ta meg med i dusjen og vaske meg fra topp til tå, og jeg ble så utrolig glad da han sa det. Det er snart to år siden, ennå ikke skjedd. Han sådde vel et frø, og jeg har fantasert helt siden da, men det var tydeligvis tomme ord og det sårer meg veldig. Ville følt meg lykkelig, sexy og begjært om han hadde tatt meg med i dusjen, tatt på meg, vasket meg, kanskje elsket med meg der, massert hverandre, alt mulig. Føler liksom at jeg gir opp snart, og jeg har bestemt meg for at jeg ikke lenger orker å ha sex med han, jeg er for langt nede. Det føles som konstante avvisninger og jeg gråter iblant når jeg dusjer, fordi det er alltid alene, han vil aldri, og jeg føler meg bare veldig stygg. Anonymkode: d0c24...69f Hei! Dette må du gå til psykolog med. Dette er helt irrasjonelle tanker du har laget deg. Det er så irrasjonelt at jeg vil kalle det sykelig, og tankene lager åpenbart problemer for deg og forholdet ditt. Anonymkode: 9e237...11e 12 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #60 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper du har vært åpen med han og fortalt han alt dette. Anonymkode: bfc4f...a43 Ja, har fortalt han dette flere ganger. Senest i går, utartet til en slags krangel dessverre. Anonymkode: d0c24...69f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå