Tessiekd Skrevet 8. juni 2022 Forfatter #121 Del Skrevet 8. juni 2022 gladlaksen skrev (23 timer siden): Spennende med oppstart, tenk om det er i juni 2022 det skjer?! ❤️❤️ Krysser fingrene for dere 🤞 Jaa tenk! Vi er så spente 😍 Tusen takk!! Spennede tider for dere også med første samtale rett rundt hjørnet? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 8. juni 2022 Forfatter #122 Del Skrevet 8. juni 2022 (endret) Da er sprøytene hentet og mensen kan bare komme nå! 😂 Første gang ever æ er spent på at mensen skal komme! 😂 Men: Fikk denne skyggestreken I går da, så den tullet jo litt med hode mitt, så æ må ta en ny test igjen i morgen 😂 Og da blir æ ikke å kjøpe rfsu sin 🙈 Edit: nå har jeg begynt å spotte og har middelssterke mensenkramper, så den er nok rett rundt hjørnet! Endret 8. juni 2022 av Tessiekd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 8. juni 2022 #123 Del Skrevet 8. juni 2022 Så spennende!!! Tenk hvis det har skjedd nå rett før alt går i gang. Hadde vært fantastisk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 8. juni 2022 Forfatter #124 Del Skrevet 8. juni 2022 Prøver2021 skrev (1 minutt siden): Så spennende!!! Tenk hvis det har skjedd nå rett før alt går i gang. Hadde vært fantastisk 🥰 Jaa 🙈 bare litt dritt at vi har hentet ut medisinene til flere tusen kroner da hvis det 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 10. juni 2022 Forfatter #125 Del Skrevet 10. juni 2022 CD 1!! Da kom endelig TR og jeg er offisielt på dag 1! 😁 Første gang i historien jeg er glad for å få mensen 🙈 Så da blir det sprøytestart på søndag med menopur, vi begynner med laveste dose? 150, da jeg har litt høy amh. Meldte inn til klinikken i dag at vi er nå på dag 1 og fikk tilsendt en plan. Så i første omgang skal vi stimulere i 7 dager før ultralydkontrollen som blir mandag 20.06. Dag 7 begynner jeg i tilegg på fyremadel. Er ganske spent på å sette disse sprøytene og tror nok samboer skal få sette de 🙈 har ikke sprøyteskrekk så gruer meg ikke, men er den tingen når man skal gjøre det selv, da er jeg pyse 🤣 Også er det jo bivirkningene da, spent på om jeg får noen og evt hvordan det blir! Men jeg er optimist! Enn så lenge ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 10. juni 2022 #126 Del Skrevet 10. juni 2022 Så spennende!! Endelig er dere i gang 🥰 Krysser fingrene for at planen fungerer smurt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 11. juni 2022 #127 Del Skrevet 11. juni 2022 Så spennende! Masse lykke til fremover ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 11. juni 2022 #128 Del Skrevet 11. juni 2022 Lykke til i neste pp! Da skal det nok skje saker tenker jeg, med litt hjelp ☺️ Jeg venter nå også på tanta da jeg virker til å ha kjemisk igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 15. juni 2022 Forfatter #129 Del Skrevet 15. juni 2022 SuzsuZ skrev (På 11.6.2022 den 10.34): Lykke til i neste pp! Da skal det nok skje saker tenker jeg, med litt hjelp ☺️ Jeg venter nå også på tanta da jeg virker til å ha kjemisk igjen Tusen takk 😍 Ååå! Så forferdelig dritt med kjemisk! Håper virkelig det klaffer for dere snart og at den sitter hele veien ut ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 15. juni 2022 Forfatter #130 Del Skrevet 15. juni 2022 Tusen takk alle sammen ☺️!! CD6 - sprøyte dag 4 på menopur Kjenner godt at det skjer saker og ting i eggstokkene for å si det sånn! Og har faktisk gjort det siden dag 2 på meno 🙊 Det begynte med mild eggløsningssmerter på dag 2 men er nå blitt mer intens vil jeg si. Ikke vondt men kjenner konstant press neders i magen og ut mot korsryggen. I tilegg har ømme bryst 🤔 er det vanlig? Utenom det så går det egentlig veldig greit på "bivirkningsfronten". Selve sprøyta syns jeg er dritt og sette, syns spissen er forferdelig og sliter skikkelig med å få den inn. Må prøve mange ganger og presse hardt. I går må jeg ha truffet noe da det gjorde forferdelig vondt. I morgen begynner jeg i tilegg på fyremadel og har hørt at den kan svi litt men håper ihvertfall den er bedre å sette 🙄 T-minus 4 dager igjen til første UL kontroll! Gleder meg!! Mtp det presset jeg allerede har så er jeg sykt spent på hvordan det ser ut og om vi allerede er klare for uttak 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 20. juni 2022 Forfatter #131 Del Skrevet 20. juni 2022 CD 11 - siste sprøytedag med menopur Da er jeg ferdig hos gynekologen og må si jeg ble en smule skuffet. Jeg har kjent så fryktelig mye press, stikinger og oppblåsthet at jeg faktisk begynte å bli stresset over at jeg kom til å bli overstimulert og det kanskje ville ende med totalfrys. Men kun 5 store eggposer målte han 😭 var jo flere mindre der også. Men kun 5 stk som var modne nok (18mm-21mm). Jeg har vært så mye mer opptatt av at det ikke må bli alt for mange så jeg blir overstimulert, at jeg har ikke en gang tenkt tanken på at det også kan gå andre veien.. Så er nok derfor jeg ble litt sjokkert. Porsgrunn ringte just - så blir siste sprøyte med menopur I dag, Fyrmadel I dag og i morgen - også setter jeg Ovitrelle kl 21:00 I morgen kveld og uttak blir da på torsdag 🙏🏼 Har hørt at med menopur så er det kvalitet over kvantitet. Håper bare så at det stemmer! Hadde lissom så lyst å kunne få noen på frys også.. Uff jeg har fryktelig lite troa nå 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 24. juni 2022 #132 Del Skrevet 24. juni 2022 Så spennende å bli oppdatert her 🥰 hvordan gikk egguttaket? Er ikke noe godt med de sprøytene nei, men er verdt det! ❤️ Så fint at samboeren din kunne sette de, det hjelper kanskje? ☺️ Jeg synes 5 egg på første stimulering er bra, man vet jo ikke helt hvordan kroppen reagerer så første gang så jeg på litt som prøving og feiling. Jeg fikk jo ut 5 egg, men fikk jo dessverre ingen bra da.. Håper du får noen å sette inn igjen og noen på frys 🙌❤️ veldig spent på hvordan det gikk igår! Du har vel også hørt hvor mange som er befruktet nå? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 24. juni 2022 Forfatter #133 Del Skrevet 24. juni 2022 Egguttak ferdig! Selve egguttak syns jeg gikk ganske greit, det var selvfølgelig vondt hver gang han stakk i posene, men så fikk man lissom pause i mellomtiden. Rett etterpå derimot, da hadde jeg skikkelig smerter da. Men så ble det mye bedre i løpet av 1 time og det er fordi jeg tror faktisk bedøvelsen var på topp da! Han satt bedøvelsen også begynte han rett på, så føler lissom ikke at bedøvelsen rakk og sette seg og hjalp noe egentlig 🙈 men det gikk jo greit fordiom lissom! Jeg blødde også veldig mye, utover gulv og alt - så måtte ligge en god stund etter på, men jeg var så nedbrutt uansett så det var nok like greit. I tilegg så fikk jeg jo den vonde beskjeden at alle eggposene var tomme utenom 2 stk.. Jeg var knust. Jeg hulket og gråt skikkelig. Jeg kjente jo medisinene allerede etter 2 sprøyter og kjente at det jobbet godt i eggstokkene og var derfor mer redd for overstimulering. De 5/6 eggposene han fant ultralyd var jo alle modne og store, men kanskje de har vokst for fort? Jeg vet ikke 😔 føler jeg får utrolig lite informasjon, men igjen så har jeg ikke vært flink til å spør heller siden jeg faller lissom helt ut. I dag ringte de og sa at det ene egget ikke var modent. Men at det andre er blitt befruktet og så fint ut. 1 sjangse, 1 embryo. Det falt noen gledestårer da ja. Men så stoppet jeg fort siden jeg syns det er så skummelt og skal håpe på kun 1. Det er så liten sjangse for at det går fint 😔 Samtidig så sitter jeg her nå da og kjenner allerede en så stor tilknytting til dette lille embryoet og heier og håper så inderlig mye 😭 Ikke får jeg vite noe før tirsdagsmorgen (dagen for innsett) om hvordan det har gått og det syns jeg også er helt forferdelig!! Uff, vi får bare krysse alt vi har ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 24. juni 2022 Forfatter #134 Del Skrevet 24. juni 2022 Elise93 skrev (3 minutter siden): Så spennende å bli oppdatert her 🥰 hvordan gikk egguttaket? Er ikke noe godt med de sprøytene nei, men er verdt det! ❤️ Så fint at samboeren din kunne sette de, det hjelper kanskje? ☺️ Jeg synes 5 egg på første stimulering er bra, man vet jo ikke helt hvordan kroppen reagerer så første gang så jeg på litt som prøving og feiling. Jeg fikk jo ut 5 egg, men fikk jo dessverre ingen bra da.. Håper du får noen å sette inn igjen og noen på frys 🙌❤️ veldig spent på hvordan det gikk igår! Du har vel også hørt hvor mange som er befruktet nå? 😊 Ååå Elise! Så godt å høre fra deg! Må faktisk si jeg har savnet deg her inne og har tenkt på deg og lurt på hvordan du har det❤️ skrev faktisk akkurat et innlegg hvordan det har gått, så får vi bare krysse fingrene at dette ene egget er gullegget 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 25. juni 2022 #135 Del Skrevet 25. juni 2022 (endret) Så dumt at det gjorde så vondt etterpå og at du blødde så mye 🥺❤️ åå, må ha vært en forferdelig følelse når det kun var to egg i posene. Husker selv hvor nervepirrende det var når de tok ut og vente på beskjeden om det er egg eller ikke i posene.. Heldigvis ble ét befruktet! ❤️ Og det er jo alt som trengs! 🥰❤️ Jeg krysser alt jeg har for at du får innsett på tirsdag og at egget resulteter i en baby! ❤️❤️ Uff, så dumt at de ikke gir beskjed før dagen for innsett.. Da blir det ekstra nervepirrende 🥺 Jeg har hatt en liten pause fra forumet, men måtte inn å sjekke hvordan det gikk med deg siden du skulle starte opp med ivf denne måneden! 🥰 Så hyggelig at du har tenkt på meg ❤️ det blir en nervepirrende helg for deg, men jeg håper du får en fin helg for det! Så krysser jeg alt jeg har for tirsdag! 🤞❤️ Endret 25. juni 2022 av Elise93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 25. juni 2022 Forfatter #136 Del Skrevet 25. juni 2022 (endret) Elise93 skrev (10 timer siden): Så dumt at det gjorde så vondt etterpå og at du blødde så mye 🥺❤️ åå, må ha vært en forferdelig følelse når det kun var to egg i posene. Husker selv hvor nervepirrende det var når de tok ut og vente på beskjeden om det er egg eller ikke i posene.. Heldigvis ble ét befruktet! ❤️ Og det er jo alt som trengs! 🥰❤️ Jeg krysser alt jeg har for at du får innsett på tirsdag og at egget resulteter i en baby! ❤️❤️ Uff, så dumt at de ikke gir beskjed før dagen for innsett.. Da blir det ekstra nervepirrende 🥺 Jeg har hatt en liten pause fra forumet, men måtte inn å sjekke hvordan det gikk med deg siden du skulle starte opp med ivf denne måneden! 🥰 Så hyggelig at du har tenkt på meg ❤️ det blir en nervepirrende helg for deg, men jeg håper du får en fin helg for det! Så krysser jeg alt jeg har for tirsdag! 🤞❤️ Jaa! Håper virkelig det blir noe ❤️ Ja regnet med du trengte en pause og skjønner deg så utrolig godt! Kjenner at hvis det ikke går nå, så er jeg utrolig glad for at det er en liten sommerferie før neste oppstart. Jeg er helt utslitt av dette og dette var jo "bare" første gang 😮 kan ikke skjønne hvordan folk klarer dette i flere år! Håper så inderlig det sitter for oss snart ❤️ Tusen takk og masse god helg til deg Elise, så håper jeg du får en good sommer! 🌞 Endret 25. juni 2022 av Tessiekd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 25. juni 2022 Forfatter #137 Del Skrevet 25. juni 2022 (endret) Tessiekd skrev (4 minutter siden): ❤️ ❤️🌞 Widget blockquote Endret 25. juni 2022 av Tessiekd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumia Skrevet 25. juni 2022 #138 Del Skrevet 25. juni 2022 Tessiekd skrev (På 29.5.2022 den 15.27): Nå tenkte jeg det var på tide med ei lita update ☺️ Siden vi var i Porsgrunn og det ble bestemt at vi nå skulle begynne med ivf og første forsøk allerede ved neste mens så har jeg lagt testingen og alt på hylla. Nå vet jeg at vi får hjelp så denne måneden skulle jeg har frii! Og gud å godt det har vært. Det har selvfølgelig hengt og slengt i bakhodet og trangen etter å teste etter eggløsning har meldt seg en au av ganger! Men jeg står i mot 🤣 Kjenner på meg at eggløsning er rett rundt hjørnet men det er nesten litt spennende også å ikke vite 🙈 Vi holder oss jo ikke unna sex heller, så det er jo mulighet for at det kan klaffe på egenhånd denne måneden, så vi får bare vente å se 🤞🏼 Håper bare æ kanskje vil få vite det da litt før æ henter ut alle medisine til flere tusen kroner 🤣 må jo hente de ut noen dager i forveien så det er klart lissom. Ååå så må jeg bare nevne: jeg var ute å shoppet litt i uka og kom da over den store sjiraff bamsen som H&M selger. Mi kusine venter en gutt så jeg tenkte at det kunne være en av babyshower gavene. Men når jeg kom hjem og stilte den opp for mannen i stua falt han pladask for den 🤣 så nå er det blitt vår IVF maskot ved navn Hope 🥰 Åh, vi er så klare for å få dette til snart ❤️❤️ Anbefaler deg å søke opp " people with no kids" på YouTube med Michael McIntyre😊😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 28. juni 2022 #139 Del Skrevet 28. juni 2022 Masse lykke til idag @Tessiekd💕 heier på deg og egget ditt! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 28. juni 2022 Forfatter #140 Del Skrevet 28. juni 2022 Elise93 skrev (10 timer siden): Masse lykke til idag @Tessiekd💕 heier på deg og egget ditt! 🤞 Tuuusen takk 🤩 sitter her nå å ruger på det fine ene lille egget mitt! Jeg er helt målløs og i lykkerus at det har klart seg. Så nå er jeg godt plassert i god stolen ute i sola og har sagt til mannen at nå tar jeg 2 ukers ferie 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå