Gå til innhold

Drømmen om å bli mamma 💗


Tessiekd

Anbefalte innlegg

Tessiekd skrev (11 timer siden):

Ja, ikke sant! 🥺 Tusen takk ❤️ du er vell I dpo land om jeg husker riktig og kan vell snart teste? Krysser fingrene for deg 🤞🏼🥰

Ja, 6 dpo idag 😊🤞 grugleder meg til til å starte testingen kjenner jeg 🙈 tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver2021 skrev (9 minutter siden):

Er du helt sikker på når du hadde eggløsning? 🥰 

Nei er akkurat det, I følge appen skulle eggløsningen vært 27 januar. Men testet helt frem til 26 januar (gikk da tom for tester) og alle de var negative. Så tror eggløsningen må ha vært 1 eller 2 dager senere 🤔 eller mer 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 14.2.2022 den 8.39):

Hvordan går det? Har mensen kommet enda? 😊

Heei 💕

jaa TR kom "endelig" I går!

Så nå kan jeg få slappe litt av, koble ut og gjøre meg klar for neste pp! 

Åssen går det med deg? Har du testet? 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (På 15.2.2022 den 15.17):

Heei 💕

jaa TR kom "endelig" I går!

Så nå kan jeg få slappe litt av, koble ut og gjøre meg klar for neste pp! 

Åssen går det med deg? Har du testet? 😍

Så bra! ❤️ Virker ikke som det går veien her heller denne gangen 😔💔

Endret av Elise93
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tenkte bare titte litt innom! 👋🏻

Blir nok ikke så aktiv her denne måneden da jeg har vært syk og vi har ikke fått lagt inn noen aksjer utenom i går kveld/ I natt. EL var enten i går eller på mandag. Så har ikke så veldig høye forventninger denne gangen. 

Fikk positive EL tester søndag og mandag. Fikk "peak" på søndagstesten men jeg vil egentlig heller si at den jeg tok på mandag så mer positiv ut. (selv om premom mener noe annet 🤔

Mandag hadde jeg mine berømte EL smerter. (Oppblåst og stikkinger ned mot rumpa 😅) så tiden vil vise, men legger nok denne PP litt på hylla og skal bare prøve å slappe og få tankene på noe annet.

Har kjøpt meg en fritidstomt med to små hytter rett i nærheten av der vi bor som jeg skal pusse opp og leie ut via airbnb og som jeg overtok i dag ☺️ Så skal bli godt å ha noe å holde på med fremover. Forrige PP var jo litt ekstra tung, så kjenner jeg trenger å koble litt ut nå og ikke bli alt for oppslukt i symptomjakt og testing. 

God klem til dere alle ❤️

 

Endret av Tessiekd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten testene jeg tok, den øverste tok jeg mandags ettermiddag og den nederste søndags kveld. 

Syns de er ganske så like 🙈

IMG_20220228_165136.thumb.jpg.9a1ea85136ce4d99667bb05e80bb5d15.jpgIMG_20220227_210634.thumb.jpg.1864ce90bbd74809116b2ed8237ec73a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ❤️ Så dumt det har tatt så lang tid å få positiv test igjen. Kjenner til hvor sårt man ønsker ny positiv test etter å ha mistet ❤️ Håper det er ok at jeg følger deg videre ☺️ Krysser fingrene for denne syklusen 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg, dere fikk jo lagt inn aksjer en gang hvertfall! 🤞🤞 Så gøy, gratulerer! 🤩 Så spennende med tomt og hytter 🤩 det blir sikkert nok å holde på med der framover! Godt å få tankene på noe annet også ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrin94 skrev (På 6.3.2022 den 21.56):

Spennende ❤️ Så dumt det har tatt så lang tid å få positiv test igjen. Kjenner til hvor sårt man ønsker ny positiv test etter å ha mistet ❤️ Håper det er ok at jeg følger deg videre ☺️ Krysser fingrene for denne syklusen 💕

Jaa, trodde aldri det ville ta så langt tid 🥺 alle kvinnene i familien min har slitt med mange SA/MA før det endelig satt, så det har jeg vært ekstremt innstilt på at det kanskje vil skje her også. Men jeg så aldri for meg at det skulle ta SÅ lang tid å faktisk bli gravid 🥺 

Ååå, Selvfølgelig er det ok 💗 bare så koselig! Tusen takk 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 8.3.2022 den 19.09):

Krysser fingrene for deg, dere fikk jo lagt inn aksjer en gang hvertfall! 🤞🤞 Så gøy, gratulerer! 🤩 Så spennende med tomt og hytter 🤩 det blir sikkert nok å holde på med der framover! Godt å få tankene på noe annet også ☺️ 

Tusen takk 🥰 er kjempe spennende! Og er innen gå avstand, så er så koselig og bare tusle bort ditt og holde på litt nå om dagene ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo ingen høye forventninger denne måneden. Men så ble jeg litt fristet til å ta en test i kveld - er vell 9dpo. 

Selvfølgelig må babyplan komme med slike skyggestreker som bare tuller med følelsene våres 😭 jeg får jo selvfølgelig litt forventing da og tenker "hva hvis".

Men gud jeg kan bli så irritert at det skulle ikke vært lov og lure oss sånn! 😒

Øverste babyplan test bilde er tatt innen 2 min, nederste bilde etter 5 min..

Streken kom jo med en gang, men syns lissom ikke den har noe farge etter at alt var tørket 🥺 

IMG_20220310_194031.jpg

IMG_20220310_194407.jpg

Endret av Tessiekd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessiekd skrev (13 timer siden):

Jeg hadde jo ingen høye forventninger denne måneden. Men så ble jeg litt fristet til å ta en test i kveld - er vell 9dpo. 

Selvfølgelig må babyplan komme med slike skyggestreker som bare tuller med følelsene våres 😭 jeg får jo selvfølgelig litt forventing da og tenker "hva hvis".

Men gud jeg kan bli så irritert at det skulle ikke vært lov og lure oss sånn! 😒

Øverste babyplan test bilde er tatt innen 2 min, nederste bilde etter 5 min..

Streken kom jo med en gang, men syns lissom ikke den har noe farge etter at alt var tørket 🥺 

IMG_20220310_194031.jpg

IMG_20220310_194407.jpg

Skjønner at du er forvirra! 😔 Syns jeg kan se noe på disse testene! Forrige pp så fikk jeg slike tester jeg også.. I mange dager 😭 tror det var noe galt med partiet tester jeg hadde, for åpna en ny pakke og på de fikk jeg blenda tester. Håper at det er reelle babystreker dette her! ❤️ Tatt ny idag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (34 minutter siden):

Skjønner at du er forvirra! 😔 Syns jeg kan se noe på disse testene! Forrige pp så fikk jeg slike tester jeg også.. I mange dager 😭 tror det var noe galt med partiet tester jeg hadde, for åpna en ny pakke og på de fikk jeg blenda tester. Håper at det er reelle babystreker dette her! ❤️ Tatt ny idag? 

Uff! Er så dårlig gjort når man i tilegg bruker masse penger på disse testene at hele pakken skal være dårlig lissom 😭 

Slik ser dagens test ut. Fortsatt antydning til strek men er ganske sikker på jeg også må ha fått et dårlig parti 😕❤️

IMG_20220311_105956.thumb.jpg.8daeac12fb160b07c75c4f7b3bc1393a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir så trist og skuffet. Både av testene og mest meg selv. 😔Jeg må virkelig bli flinkere til å ikke teste før ikm. Det er alltid så stor sjangs for å bli lurt, og ikke minst skuffet, gang på gang. 

Her ser dere dagens test fks, etter et par timer da. men med den "flotte" skyggestreken.  

Den ødelegger seriøst hele dagen min! 😭 Jeg må virkelig prøve å ta meg litt i armen og ikke gjøre dette mot meg selv fremover. 

IMG_20220311_141455.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler virkelig med deg 💔 sånne streker er så forvirrende!! Jeg ser den og håper virkelig den blir sterkere ❤️ tørr ikke helt stole på babyplan etter alle skyggestrekene sist. Har du prøvd å teste med et annet merke? 🥰 Er selv 7 dpo, men etter alle skuffelsene sist skal jeg ikke teste før 12 dpo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (18 timer siden):

Føler virkelig med deg 💔 sånne streker er så forvirrende!! Jeg ser den og håper virkelig den blir sterkere ❤️ tørr ikke helt stole på babyplan etter alle skyggestrekene sist. Har du prøvd å teste med et annet merke? 🥰 Er selv 7 dpo, men etter alle skuffelsene sist skal jeg ikke teste før 12 dpo. 

Ja veldig! 😕 Nei, enig! Jeg blir nok ikke å bruke babyplan fremover. Har ingen andre tester liggende. Så må ta å finne noen andre å bestille til neste gang. 

Masse lykke til til deg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vell være 11dpo I dag og siden babyplan bare fortsatt viser skyggestreker, så melder jeg meg ut med testinga og venter heller på TR.

Skal ihvertfall ikke bruke babyplan sine tester mer fremover! 👎🏼

Vi for krysse fingrene for at neste PP er vår tur 🤞🏼❤️ og da skal jeg prøve hardt for å ikke teste før jeg er senest 12dpo 🙈

PSX_20220312_112855.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger dere kun inn aksjer etter positiv eggløsningstest? Det kan være lurt å heller ha regelmessig sex annenhver dag-hver 3.dag å ikke være så opphengt i å teste hele tiden. Typisk for de som stresser lenge å ikke bli gravid før de slapper av eller «gir opp» :) håper det klaffer snart 🙏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...