Gå til innhold

Tinasbeltann på snap


Viki6

Anbefalte innlegg

Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Hva mener du?

TeaZero er jo bare humbug og fjas. Slanke-te liksom. Når hun har så lite kritisk sans på reklamesamarbeid så mister man jo tillit på andre fronter også. 
 

Jeg er litt streng på sånt.. man må ha litt «hold» i reklamene man velger å gjøre. Siri Kristiansen er jeg også ferdig med etter at hun reklamerte for Storytel med stor innlevelse men glemte seg i «Siri og de gode hjelperne». Sa hun aldri hadde hørt lydbok og hata det..

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (4 minutter siden):

Lurer på det samme.

En te for økt søvnkvalitet er jo ikke det samme som jallautstyr til vipper/bryn etc..

Neida, det er ikke det samme. Og helt ok at man ser ulikt på det. 😊 Jeg syns det viser dårlig kritisk tenkning og mangel på forståelse for vitenskapelig tilnærming. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

TeaZero er jo bare humbug og fjas. Slanke-te liksom. Når hun har så lite kritisk sans på reklamesamarbeid så mister man jo tillit på andre fronter også. 
 

Jeg er litt streng på sånt.. man må ha litt «hold» i reklamene man velger å gjøre. Siri Kristiansen er jeg også ferdig med etter at hun reklamerte for Storytel med stor innlevelse men glemte seg i «Siri og de gode hjelperne». Sa hun aldri hadde hørt lydbok og hata det..

Hva har det du skriver nå med din første kommentar om «hjemmefiksing med uproft utstyr av vipper og bryn» å gjøre? Du svarer ikke på spørsmålet, men velger å snakke om slanke-te og Siri Kristiansen. Please, make some sense😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (18 minutter siden):

Lurer på det samme.

En te for økt søvnkvalitet er jo ikke det samme som jallautstyr til vipper/bryn etc..

Jeg ble ikke klokere av svaret. Ble du?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (Akkurat nå):

Hva har det du skriver nå med din første kommentar om «hjemmefiksing med uproft utstyr av vipper og bryn» å gjøre? Du svarer ikke på spørsmålet, men velger å snakke om slanke-te og Siri Kristiansen. Please, make some sense😉

Det ene er tillit i seg selv. At man får mindre tillit til henne, også som forretningskvinne.
Og det blir litt kinkig om hun sier at f.els vippeserum sånn og sånn er testet og godkjent sånn og sånn. Det stoler jeg mindre på fra noen som syns TeaZero er lurt.

Men helt ok at andre ser det annerledes. 
 

 

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Det ene er tillit i seg selv. At man får mindre tillit til henne, også som forretningskvinne.
Og det blir litt kinkig om hun sier at f.els vippeserum sånn og sånn er testet og godkjent sånn og sånn. Det stoler jeg mindre på fra noen som syns TeaZero er lurt.

Men helt ok at andre ser det annerledes. 
 

 

Gir opp her jeg. Det virker som om du har din egen måte å se ett eller annet på, som du ikke evner å formidle til andre. Og det er helt greit det😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Jeg ble ikke klokere av svaret. Ble du?😅

Jeg har prøvd å forklare meg bedre. Jeg kan fint akseptere at andre ser det annerledes altså, men jeg mener kredibilitet er viktig og ødelegges veldig med slike reklamejobber. 
 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (Akkurat nå):

Gir opp her jeg. Det virker som om du har din egen måte å se ett eller annet på, som du ikke evner å formidle til andre. Og det er helt greit det😉

Ja jeg er sikkert preget av utdanning og egen jobb og muligens ekstra streng. Beklager at det ble vanskelig å forstå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (10 minutter siden):

Jeg ble ikke klokere av svaret. Ble du?😅

Absolutt ikke,lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Ja jeg er sikkert preget av utdanning og egen jobb og muligens ekstra streng. Beklager at det ble vanskelig å forstå. 

Dette blir for dumt.

Nå er det jo ingen som gidder å ta det du sier seriøst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Jeg har prøvd å forklare meg bedre. Jeg kan fint akseptere at andre ser det annerledes altså, men jeg mener kredibilitet er viktig og ødelegges veldig med slike reklamejobber. 
 

 

Frøkenfryden skrev (7 minutter siden):

Ja jeg er sikkert preget av utdanning og egen jobb og muligens ekstra streng. Beklager at det ble vanskelig å forstå. 

Ja du har sikkert også et eget parameter å bruke, med egen jobb og utdanning og greier. Du klarer fortsatt ikke å komme til poenget. Mener du å si at siden Tina velger å reklamere for en te du mener er humbug, så er det ingen kredibilitet i noen annet hun formidler eller går god for? Og siden hun velger å reklamere for en «humbug-te» så har hun heller ikke peiling/er troverdig når hun advarer mot hjemme vippeløft? Du undergraver hennes kunnskap, utdanning og yrke, mens du fremhever din utdanning og jobb som en slags ekstra god grunn for dine meninger?

Endret av Xmasclovn
Skrivefeil
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 minutter siden):

Absolutt ikke,lol.

Godt å høre. Begynte en stund å tro at jeg kanskje var litt treig pga ettermiddagsknekken😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (31 minutter siden):

Det ene er tillit i seg selv. At man får mindre tillit til henne, også som forretningskvinne.
Og det blir litt kinkig om hun sier at f.els vippeserum sånn og sånn er testet og godkjent sånn og sånn. Det stoler jeg mindre på fra noen som syns TeaZero er lurt.

Men helt ok at andre ser det annerledes. 
 

 

Forstår hva du mener og er enig. Hadde aldri trodd hun kom til å reklamere for TeaZero eller annet sånt skvip. Skal jeg tro på det serumet nå liksom? Det setter henne i et helt annet lys.

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (1 time siden):

 

Ja du har sikkert også et eget parameter å bruke, med egen jobb og utdanning og greier. Du klarer fortsatt ikke å komme til poenget. Mener du å si at siden Tina velger å reklamere for en te du mener er humbug, så er det ingen kredibilitet i noen annet hun formidler eller går god for? Og siden hun velger å reklamere for en «humbug-te» så har hun heller ikke peiling/er troverdig når hun advarer mot hjemme vippeløft? Du undergraver hennes kunnskap, utdanning og yrke, mens du fremhever din utdanning og jobb som en slags ekstra god grunn for dine meninger?

Hun velger selv å undergrave sin egen kunnskap, utdanning og yrke ved å reklamere for useriøse produkter. 

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevennen skrev (38 minutter siden):

Hun velger selv å undergrave sin egen kunnskap, utdanning og yrke ved å reklamere for useriøse produkter. 

Absolutt ikke. At hun velger å selge drit for cash som alle andre influensere, endrer ikke det faktum at hun likevel har  peiling på en del ting og produkter som ikke bare hun, men andre fagfolk går god for og faktisk viser resultater. En av disse tingene er vippe- og brynbehandling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevennen skrev (1 time siden):

Hun velger selv å undergrave sin egen kunnskap, utdanning og yrke ved å reklamere for useriøse produkter. 

Enig med deg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Betviler ikke at hun er peiling på yrket sitt og er meget god i det. 
MEN, når hun velger å fronte en slanke-te, så kryper det inn en tvil rundt om hun faktisk virkelig presenterer gode produkter eller vil tjene mest penger. For meg bidrar det til å undergrave hennes seriøsitet. Som jeg skrev tidligere i tråden opplever jeg at hun har endret seg i en negativ retning. Jeg har derfor valgt å avfølge henne. På tross av det er jeg enig i/liker en del av det hun deler. Men det er komplekst. Og jeg opplever hun også nå blir mer som «mye vil ha mer….» influenser gjengen. 
 

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (23 timer siden):

Forstår hva du mener og er enig. Hadde aldri trodd hun kom til å reklamere for TeaZero eller annet sånt skvip. Skal jeg tro på det serumet nå liksom? Det setter henne i et helt annet lys.

Jeg forstår det også veldig godt. Har fulgt henne lenge, mest fordi hun er interessant og lever et veldig annerledes liv i forhold til meg selv, også fordi hun virket til å ha føttene godt plantet på jorden. Nå er hun en vandrende reklameplakat, overforbruket er ekstremt, hun fremstår som en besserwisser og når hun i tillegg kom med reklame mellom snappene slutte jeg å følge henne. 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 8.1.2024 den 17.53):

 

Ja du har sikkert også et eget parameter å bruke, med egen jobb og utdanning og greier. Du klarer fortsatt ikke å komme til poenget. Mener du å si at siden Tina velger å reklamere for en te du mener er humbug, så er det ingen kredibilitet i noen annet hun formidler eller går god for? Og siden hun velger å reklamere for en «humbug-te» så har hun heller ikke peiling/er troverdig når hun advarer mot hjemme vippeløft? Du undergraver hennes kunnskap, utdanning og yrke, mens du fremhever din utdanning og jobb som en slags ekstra god grunn for dine meninger?

Det er jeg og enig i. Når man veger å reklamere for humbug for å få inn småpenger, så mister man helt troverdighet på flere områder. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (22 timer siden):

Absolutt ikke. At hun velger å selge drit for cash som alle andre influensere, endrer ikke det faktum at hun likevel har  peiling på en del ting og produkter som ikke bare hun, men andre fagfolk går god for og faktisk viser resultater. En av disse tingene er vippe- og brynbehandling.

Og  alt hun gjør og kan er faktisk tull og tøys. Brynlaminering er rett og slett litt 2019 og stygt på alle. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...