Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Idag har jeg satt igang med å gjøre om i stua. I mange år har vi hatt seksjonen som svigerforeldrene mine hadde da de var gift.. Den er brun og gammel. Vi har ikke råd til å kjøpe nytt enda, men naboen har kastet ut to pene "seksjoner" De er slik at det er en rad med skuffer og en rad med hyller. Helt greie, og bedre en de vi hadde..

Så derfor ser det ut som om noen har kasta inn en bombe! :forvirret: Aner ikke hvor jeg skal gjøre av alt. Siden vi ikke er ferdige i kjelleren enda, har vi mye stæsj som vi bare flytter rundt.. :sjenert: Kaster mer og mer av det da, så kanskje haugene forsvinner til slutt??

Ellers har jeg gått rundt og vært småkvalm idag.. Aner ikke hvorfor, kanskje jeg har spist litt lite?? :overrasket: Har ikke kjent noe EL så tror ikke det kan være det. :ler:

Nå er samboeren på vei hjem med hamburger. Han hadde så lyst på det, og da skal jeg ikke nekte han det! Mot at han tar med en til meg og :ler:

Nei nå må jeg fortsette og rydde og vaske.. Og håndballkampen står på i bakgrunnen, så jeg har det bra nå!!

See ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med "ny" seksjon da! Det er deilig å kaste ting man likevel aldri får bruk for!! :) Tenk om du har hatt el da ;) For du skulle hatt det, ikke sant? Kos dere med hamburger i kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Ojoj !!! Siden 6!! så morro!!

Søndagsengel?: Ja deilig å kaste masse, og få system i sakene!!

Tja, ja jeg skulle jo hatt EL da... Men har ikke kjent noe.. :sjenert:

Hamburgeren var kjempegod den!!Mmmm

Jeg får fortsette å rydde.. Blir kjempebra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Har fått meg ny avatar ja :ler: Syns den passa så fint, hvertfall nå! ;)

Så deilig å få litt forandring da :) Når man rydder sånn ser man virkelig hvor mye gammelt skrot man har. Tok ei lita opprydning for ei stund sida selv, utrolig hvor mye man sparer på.. Dette minte meg på at jeg skulle ha rydda og vaska selv gitt, men jeg kommer meg ikke løs fra stolen ;)

Når skulle du hatt EL da?? hmm ;)

Hei og hopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann: Ja jeg synes avataren din var kjempefin!! Ble litt misunnelig jeg da...

Tja detta med EL da.. Kan jo tenke litt høyt her.. Jeg hadde 24 dager mellom mens forrige måned.. Selv om det er lenge siden jeg brukte prevensjon, så har jeg ikke notert meg når jeg har hatt det. Så har ingen andre perioder til å finne syklusen min.

Syklusen min skal være 24 dager. Siste mens startet 2. november. Neste mens er beregnet å komme 26 november. Da skulle jeg hatt EL rundt 9. - 13. november.

Jeg har ikke merket noe til EL.. Jeg brukte eggeløsningstest 9-13. november, men så fant jeg ut at jeg ikke orket å teste.. Det var litt å tenke på, som å ikke drikke mye og ikke tissa på 4 timer. Og dette passer ikke til meg.. :ler: Fant ut at jeg ikke vil stresse etter å finne EL, men heller ta det med ro..

Så sånn er det.. Vi har jo :humpe::sjenert:

Plutselig har jeg startet å tenke på tidspunktet vi har bestemt oss å prøve på! Dersom det klaffer om et par måneders tid, vil barnet bli født på slutten av neste år. Tenker dere andre på det? At det vil bli yngst av alle, at barnet vil ha dårlige forutsetninger i forhold til alder når de starter på skolen og sånn. I det siste har det jo versert i media at de som er født tidligst på året er mest heldig i mange sammenhenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bra den falt i smak hvertfall ;)

Skjønner hva du mener iss, jeg er så distre at det blir for mye for meg å holde styr på ;) Når skal du ha mens da? Så man vet når man skal følge med ;)

Har tenkt på det med termin jeg og.. Men jeg måtte jo komme i gang jeg da så.. Når det gjelder skole, så går det jo an å se an om barnet er modent nok, og hvis ikke så kan man jo søke om å utsette skolestart..

Blei dere ferdig i går? Blei det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann heisann!

IKM (har jeg lært her inne på kg..) er 26. november. Hvis syklusen min er jevnt på 24 dager da. Har jo bare notert meg en mnd. Så da får vi se hva som skjer!

Ble nok ikke ferdig nei, bestemte meg for å kaste ut den siste kommoden også, så har tømt den og må plassere resten rundt i huset.. :ler: Har vært streng med samboeren om hva som taes vare på, hva som skal ligge her nede og hva som skal på loftet.

Sant det du sier om utsettelse av skolestart. Men tenker da på jevnaldrende, mobbing og slikt. Hmm.. Mye å tenke på da.. Kan jo ikke ta hensyn til alt, kan vi??

Jeg har nettopp kommet inn døra, for vi har besøkt svigermor. Spiste ute i dag også, så slipper å lage mat :sjarmor: Blir vel en sjøbrive (les: brødskive) på fjøla i kveld. Nå tenkte jeg at jeg skulle fortsette litt her.. Ser jo ikke ut..

Jeg skal jobbe både mandag og tirsdag, så da blir jeg over hos m&p. Håper nettet funker der, ellers blir det ingen kg på meg i mårra kveld. MEN da kan jeg jo ta meg et laaaangt bad da, har jo ikke badekar her..

Da får jeg ta i et tak er, og samtidig se litt på tv og være litt på kg.... Jeg har simultankapasitet, er tross alt jente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Tusen takk for hilsen i boka mi, det var veldig hyggelig.

Er du en "prøver å bli gravid" eller "kanskje gravid"?

Jeg er en "alltid engstelig for å være gravid" :ler: Passer fryktelig dårlig foreløpig, såvidt vi klarer å betale regningene våre liksom (jeg er student)... Men med tider og stunder vil jeg ha 1 eller 2.

Vel, hyggelig bok du hadde, jeg kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome rosin! Tja, er vel en prøver som ikke stresser.. Hehe.. Tror nok ikke jeg er gravid nei, føles ikke sånn ut. Jeg må vel bare lære meg å spise, for når det går for lang tid mellom hver gang, så blir jeg kvalm..

Jeg var ferdig med studenttilværelsen i vår jeg da! :hoppe: Så jeg vet hvordan du har det....

Velkommen tilbake skal du være!!! Her er det plass til mange flere, og en rosin tar vel ikke opp store plassen??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen minne meg på noe den 8. desember?? Eller kanskje jeg ser denne..

Jeg har teflon hjern....

Jeg må huske å se på david letterman- show FORDI oprah er gjest..

Kanskje jeg er rar, men jeg har sett på showet mye før, og det blir alltid tulla med oprah.. nå for tiden pleier jeg ikke å se på det, men jeg vil huske det den 8. desember!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg boka di ja!! Har lett etter den idag jeg! Må jo innom og hilse litt på!

Så kan jeg tale for oss som er født sent på året!

Jeg har bursdag 3.des så det kvalifiserer vel til sent på året!

Jeg har aldri blitt mobbet! Hverken for det eller andre ting!

Jeg kunne både lese og skrive da jeg begynte på skolen og gliste fårete da jeg fikk lese høyt for de andre i klassen :sjarmor:

Sant nok så var det litt pes da man begynte å nå 16-18-20 år og aaaaldri ble det...Men det var ikke så plagsomt heller egentlig!

Og nå er det perfekt!!!! For nå vet jeg at alle i kullet mitt kommer til å bli 30 år leeenge før meg!! Og det er bare såå i orden :sjarmor:

Og tenk på det;hvis man har bursdag i juli er kanskje alle på ferie når du vil invitere til kalas...

Men på den annen side er det veldig greit å få barn på sommeren hvis man har lang vei til sykehuset etc!

Finnes nok utallige argumenter til og fra! Er bare litt morsomt og la tankene flyte!

Personlig har jeg sluttet å tenke på for og bakdeler ved når man forhåpentligvis får barn! Håper bare jeg får barn i hele tatt!!

Kan prøve å minne deg på 8.des!! Men er temmelig teflonbelagt min hjerne også... ;)

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt! Host! Doooo reeee miiiiii! *synger en liten strofe* :-D

Endret av Lille Ballerina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Somebodys darling

Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi - kjempehyggelig emd en velkomsthilsen. Ja, jeg trenger et sted og lufte meg, og det ser ut til at dette her kan være rette stedet :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballerinapiken: Takk for nyyyydelig sang!! :klappe::klappe::klappe::klappe: Helt imponert jeg altså. Helt stum :overrasket: Du er den første som har sunget i dagboka mi! :hoppe:

Somebodys darling: Velkommen skal du være!! Takk for nydelig plystring altså!!

Idag har jeg vært på jobb, og har rett og slett ikke gjort noe etter jeg kom hjem... :sjenert: Sufra kg da.... Men ikke rydda, ikke vaska, ikke ordna kjøkkenet eller badet, eller vaska tøy for den saks skyld.. :plystre:

MEN har fri resten av uka (eller fri heter det vel ikke når man er arbeidsledig???) så jeg får ta meg selv i nakken og gjøre noe! Blir veldig fint i stua altså, blir så åpent og fint!

Tidligere bodde vi i leiligheten i 2. etg, som vi nå har leid bort. Og siden vi og pusser opp i kjelleren, har vi bare 1. etg å stappe ting på. Derfor blir det fort overfyllt og jeg går lei!!!

*pusser brillene* :briller:

Ei venninne viste meg et spill i stad, www.hannu.biz/letters/

Morsomt!

Ha en flott kveld dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det evige problemet har dukket opp, jeg skulle ha lagt meg!!!! :frustrert: Dumme kg som gjør meg avhengig...

Men nå må jeg bare.. :sove:

Natta jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg! :) Takk for hilsen i dagboka mi!

Da jeg rydda på badet i går, fant jeg to graviditetstester som går ut av dato i april 2006. Jeg har ikke planer om å bli gravid to måneder etter at førstemann har kommet, så Kanskje du vil ha dem? Det var en sånn jeg testa positivt på :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Du er snill du lille snuppa, som tenker på meg! Jeg tar gjerne i mot jeg vet du.. Jeg kan vel få ut fingeren og kommet og besøkt deg! Det hadde vært kjempekoselig! Og jeg blir aaaldri lei babyprat altså!!

Idag sov jeg lenge, og etter jeg fikk :dusje: og vaska kroppen, satt jeg på kaffen så leieboeren kom på den vanlige mårra kaffen.. Kjempekoselig at han kommer på besøk! Så nå har jeg spist frokost, og tar meg en runde på kg før jeg får sette igang å rydde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Du er snill du lille snuppa, som tenker på meg! Jeg tar gjerne i mot jeg vet du.. Jeg kan vel få ut fingeren og kommet og besøkt deg! Det hadde vært kjempekoselig! Og jeg blir aaaldri lei babyprat altså!!

Det er bare å si fra når det passer :) Jeg synes også det hadde vært kjempekoselig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk hos meg igjen!!!

Ang fødsel og tid på året så tenker jeg at det er UMULIG å beregne når det skal klaffe, noen klaffer jo med en gang og noen bruker ett år og noen enda lenger tid og noen trenger hjelp... Så kanskje det er likegreit å ikke tenke på det? Tar det noen mnd ekstra kan det jo fort bli fødsel på begynnelsen av året etter og da blir jo ungen eldst igjen...

Betyr det at du ikke har brukt prevensjon at mannen heller ikke har det og at det KAN hende du er gravid? Det er jo spennende, da!!!

:overrasket: JEG SKULLE IKKE BLI HJERNEVASKA GRAVID!!!! :overrasket: Men det har visst skjedd!!! Prøver å spre gravidvibber i hytt og pine. :sjenert: Hvis jeg er like flink til å utøve graviditetspress som jeg var til å utøve drikkepress før jeg ble gravid (er ikke sikker på om jeg er det nå når jeg ikke drikker, har ikke vært på noen ordentlige fester så jeg har fått testa det ut enda) er det nok lurt å passe seg...

Og neida, jeg har ikke utøvd noe sånn FARLIG, SKUMMELT drikkepress, ikke til folk spyr under bordet, liksom. Bare gladfull-drikkepress!!! Med smil i øyekroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...