Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!


iss

Anbefalte innlegg

Ja så var det endelig min tur da! Etter å ha hengt her inne litt i det siste følte jeg meg inspirert til å lage min egen dagbok. Kan jo være kjekt med et sted å skrive huske ting og sånt! Og et sted å skrive av seg frustrasjon og være litt fri..

Jeg har verken barn eller er gift, men er nyforlovet da!! Jeg og samboeren forlovet oss på ferie den 10.10.05 etter å ha vært sammen i over 7,5 år.. Jaggu på tide!! :ler: Så nå har jeg endelig ring på fingeren og greier.. :hoppe: Vi har ikke satt dato for bryllup da, det må økonomien styre.. Har allerede lukta litt inne på KG om bryllup og sånn.. Mange gode tips her ja..

Gleder meg til å begynne å skrive dagbok, det er det mange år siden sist jeg har gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldig jeg er som får være den første til å gratulere med dagbok, da!! :grine2: Nå kan jeg endelig følge med på hva som skjer i livet ditt også ;) Kjempekoselig! Ha en fin søndagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig jeg er som får være den første til å gratulere med dagbok, da!! :grine2: Nå kan jeg endelig følge med på hva som skjer i livet ditt også ;) Kjempekoselig! Ha en fin søndagskveld :klem:

Å!!!! :hoppe: et svar i dagboka mi!! Takk for det engel, ja nå kan du holde styr på meg og.. :grine2:

Ikveld har jeg virkelig skjemt bort meg selv.. Jeg låste meg inne på mitt nye store flotte bad og startet med peeling av ansiktet.. Så tok jeg en ansiktsmaske. Den var gjennomsiktig, men ble helt stiv, sånn at jeg ikke kunne le og smile :ler: Bra det var ingen andre der som fikk meg til å le...

Mens ansiktsmasken gjorde nytta si, bretta jeg sammen to store tørkestativ med tøy og satt på en ny maskin. Så prella jeg av maska (bokstavelig talt dro av i biter) og tok en :dusje:. Deretter smurte jeg hele meg inn i deilig bodylotion.

:rosasmil:

Nå skal jeg kose meg med litt kveldsmat, og nyte resten av kvelden før jeg skal hoppe tidlig i seng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en herlig kveld! Jeg har vært på kamp jeg. Veldig til stemning på stadioen. Var litt trykket og ganske rolig i første halvdel, (plankehaugen hørte jeg ikke i allefall!) men i andre halvdel så var det litt fart og spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Takk for hilsner i dagboka mi!! Dette er morro..

Liv: Samboeren min spilte jo i veterankorpset fra brygga til stadion. Han er litt rar da, for nesten hver gang henter jeg han ved avspark.. :ler: Hadde jeg fått gratis inngang på alle hjemmekampene ville jeg jo vært der!! Men det gidder han ikke sier han..

Idag sover jeg over hos mamman og pappan min. Pappa er på jobb, som han er i to uker av gangen, og mamma :reise: i går til Feiringklinikken på rehabilitering. Hun har vært der to ganger før, fordi de skulle prøve å blokkere ut årene til hjertet, men det fikk de ikke til. Siden hun er så ung (48), vil de ikke operere. Derfor er ho mor sendt på en fire uker lang rehabilitering der oppe. Hun skal bo i en enebolig sammen med tre andre tror jeg, og de skal lære å spise riktig og trene riktig.

Så da trår jeg til med å passe katter da se, når det trengs. :rosasmil: De har tre katter, og er bare så søte da.. Den ene heter Ingen.. :grine2: Kort fortalt fordi det var ingen som ville ha han da han var kattunge..

Hmm tror det blir mye KG idag, for her er det veeeeldig stille.. Bor langt ute ved vannet.. Så utsikten er det ingenting i veien med. Men for meg som kommer fra byen er det uvant at det ikke flyr i døra hele tiden. :tristbla:

MEN får nok kvelden til å gå allikevel. Tenkte jeg skulle lage meg middag nå, pasta di parma med hvitløksbaguetter.. :tunge1: Er sulten etter en dag på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du sitter der med kattene du da? Forloveden ble igjen i byen? Da har du i allefall kortere vei til jobb (for du har fremdeles jobben der ute?) :) Håper mamman din kommer hjem med en ny livsstil og masse motivasjon! :klem: Ha en fin kveld, kos deg med god mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn Liv, da skal linken ligge her, håper jeg?? :hoppe:

Selvfølgelig kræsja internett hos m&p i går da! :frustrert: Jeg som satt på msn og greier.. Hmm fikk det ikke til å virke igjen heller.. :sjenert: Bare plutselig så datt jeg ut av alt. Arg altså!

:hoppe: men jeg har jo internett på jobb da!! :sjarmor:

SÅ siden det ikke ble KG i går, tok jeg meg et bad (har ikke badekar hjemme, så passer på å gjøre det når jeg er der..) og så på tv. Top Model ble det faktisk.. Og :grine2: Heia Tufte!! Vi har vært i Tyrkia i to uker, så jeg skjønner at mye har skjedd på de to ukene. Lo så jeg grinte av Tuftegutta i går. Skal bli morro å se de videre, de må jeg følge med på altså..

Og da det var på tide å :sove: , kom selvfølgelig den ene katten og skulle være med i senga.. Mamma er hjemme alene i 14 dager om gangen da pappa er på jobb. Da får ingen (altså 0, ikke katten Ingen :forvirret: ) katter lov å sove i senga.

MEN så kommer pappa hjem fra jobb for en langhelg, og da får den svarte lov.. Hehe, du skal se hvordan hun vokter trappa og vet at når pappa er hjemme, blir det soving i seng.. :grine2: Og hun skal ikke sove hvorsomhelst nei, hun skal være UNDER dyna, og der blir ho heeeele nattan. :roll:

Jeg hadde ikke hjerte til å si nei jeg, så det ble til at hun ble med opp...

Engel: Ja, han måtte nok bli igjen i byen se. Han kjører jo livet av seg på jobb så :roll:. Og vi har jo 1 1/5 katt(er) vi og, så han måtte styre med dem da vettu.

Har ikke hørt noe fra mamma enda, men regner med at første dag gikk greit.. JA, om fire uker forventer jeg en ny og sprudlende mamma!! :smilbla:

Etter jobb idag skal jeg hente den eldste tante ungen min :icon_razz:. Han skal sove hos meg i natt, for svigerinna mi skal ha tannlegeting under narkose.. Vet han var syk i går, så håper han kvikner litt til. Ikveld skal nemlig fotballaget "høy promille" :grine2: spille kamp. Laget består i bl.a. broren min, leieboeren min og venner av meg, som skal spille Artig fotball. Fikk ikke sett den forrige kampen for da var vi i Tyrkia.. :hoppe: Håper gutten min er frisk i kveld!!!

Veeeeel, jeg får vel jobbe litt.. Stikker nok innom sånn med jevne mellomrom.. Hihi, må jo vet vettu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cons; takk for hilsen!

Liv; Joda, jobb er penger vettu :danse:

Idag henta jeg tanteungen min, og det er lenge siden jeg har hatt han! Og han er jo bare så glad i tante og onkel :sjenert: burde kanskje være litt flinkere til å ha han???

Etter å ha spist hjemmelaget hamburger dro vi av gårde. Vi har nemlig vært å sett på "høy promille" vinne sin første fotballkamnp!! :hoppe: 13 - 1 faktisk! Trodde ikke de skulle være så bra, men det må jo sies at nivået på de andre ikke var så veeeldig bra heller.. Morro å se på gutta slite seg ut, mens vi andre satt å ropte "tuch på ballen guttær! Løpe nå guttær!" :ler:

Ellers fikk jeg også helt panikk istad.. Nettet funka ikke! :overrasket: Jeg ringte UPC og etter noe testing og flytting av ledninger fram og tilbake var konklusjonen at det var noe feil med signalene. Og da måtte de sende en sånn hjelpemann hit for å fixe problemet her i huset. Og da hun skulle gi meg time sa hun bare "oj" De hadde ingen ledig time til meg før neste tordag! :grine: 2. November atlså!! Åhjepes meg sa jeg bare da.. Ja det var tydeligvis mange i fredrikstad som hadde internettproblemer :overrasket:

Mens jeg så for meg nesten to uker uten msn og KG fikk jeg nesten angst! Men heldigvis klarte UPC å fixe problemet.. Det tok litt tid før jeg klarte å komme meg på nett, men nå er det i box og :hoppe:

Hmm Nå måtte tantegutt en tur på do, og jeg synes han var litt for varm.. Tror ikke de har sendt med stikkpiller, så får nok bare la han sove. Han måtte leses litt for da men, hva gjør man vel ikke for de små! (og midt i Amy :sjenert: )

Så nå har jeg lova han å bake boller i mårra. ;) Det skal nok bli bra..

Ha en god kveld folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: hit og gratulerer med forlovelsen. Jeg synes det er veldig spennende med forlovelse og bryllup. Selv om det blir mange år til jeg forlover meg så fantaserer jeg litt om hvordan mitt bryllup komer til å bli. Stor :klem: fra en liten sopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå står bollene til heving, og tanteungen løper rundt og gjør ugang.. Hehe nei da, ikke ugang, men han er veeeldig masete. :sjenert: Han vil hele tiden at jeg skal se, og vise meg, og leke liksomleker så det blir litt intenst noen ganger.. Og det som irriterer meg mest er at ikke fullfører ting vi starter på. Helt siden i går masa han om at vi skulle bake boller, men da bolledeigen var klar til å rulles ut, var han lissom ferdig etter tre boller. Og DET går ikke her hos tante altså!! :roll: Har han valgt noe får han jaggu "stå" for det. Er jeg veldig streng nå?? :klø:

For en tid tilbake var han fryktelig hyperaktiv, og da pleide samboeren å si når han dro: "der gikk prevansjonen" :ler: I den værste perioden som treåring går det virkelig unna.. Men jeg hadde nå håpet på at han skulle ha motsatt virkning jeg da?? :grine2:

Nå hører jeg han leke liksom lek inne på soverommet. Jeg får vel sette på ovnen jeg da, og gjøre klart til steking... En ting vet jeg, og det er at jeg skal nok ta meg en liten :sove: når jeg kommer hjem etter å ha levert han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anerikke

Hei på deg, og takk for besøk i dagboka mi!

Er nygift selv, så jeg syns det er kjempespennende med bryllupsplaner!! Har dere satt en dato?

Vi hadde en herlig bryllupsdag nå i sommer :hjerte:

Men nå er jeg i full gang med prosjekt BABY!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :)

Takk for at du tok turen innom dagboka mi, og la igjen et spor :) Da blei jeg jo så nysgjerrig at jeg måtte ta turen innom her. Kan huske at jeg faktisk har vært her inne å snusa en gang før, men tørte vel ikke si no ;) Men da er det jo på høy tid å si gratulerer med dagboka di. Synes den ser riktig så hyggelig ut så her kommer jeg til å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...