Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!


iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Var nok bare det at for en sjelden gang var samboeren ute, og jeg sjåfør!! Så jeg gadd ikke starte å drikke alkohol så sent. Så vi drakk FFK brus fant bi ut :grine2: (rød julebrus)

Så var ikke værre enn det... Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Tror jaggu jeg har en urinveisinfeksjon på gang.. :frustrert:

Merket i går at det var noe, men det gikk over. Idag tidlig da jeg gikk på do, merket jeg det tydelig ja.. Heldigvis er jeg ikke så ille som jeg har vært før, da har jeg sittet på do hele dagen.. Jeg merker jo at den er der, men jeg kan sitte i ro og ikke hoppe.. Tror det er lurt å sitte nogenlunde i ro og drikke mye vann. Tror ikke jeg skal stresse rundt som jeg hadde planlagt :sjenert:

Hvis jeg blir værre tror jeg at jeg skal ta en tur til legevakta. Jeg får alltid urinveisinfeksjoner i helga! :frustrert: Jeg vet at dersom jeg ikke blir bedre, kan det bli en laaang natt. Og skal jo jobbe i mårra og :overrasket:

Så da blir det å sitte i ro et par timer i allefall. Jeg har sånn naturlegemiddel med tranbær i, men brakk meg da jeg svelget en.. Æsj for en smak.. Og skal liksom ta tre stk tre ganger om dagen. Yeah, right!! Nei, så vondt vil jeg ikke meg selv...

Så da blir det strikking!! (Og KG) :ler: Blir avhengig.... Samboeren ligger på soffan og sover, men det trenger han etter en hard arbeidsuke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, urinveisinfeksjon er noe herk!!! Du får dytte i deg c-vitaminer og vann da, hvis tranebær ikke er noe for deg! God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja urinveisinfekjon er noe dritt! FFK brus derimot er god, men med UV så bør du ligge unna sukker, blir vist værre av det!

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UVen har ikke plaga meg altfor mye idag.. Men tror jeg skal innom legen i mårra før jeg kjører på jobb. Farlig å gå med ubehandla infeksjon..

Kommet langt på strikketøyet! uten å gjøre annen feil enn at jeg har lagt opp to ekstra falske masker.. Men har skjønt det nå, så gjør ikke det en gang til.

I mårra blir jeg over hos mamma etter jobb, får vel ta meg en tur og kose litt med de kosesyke kattene mens mamma er på feiring.. Så kan naboen slippe å mate de i to dager også. Er deilig å få en dag eller to for seg selv en gang i mellom, trenger det. Så det skal jeg nyte, med badekar og greier..

Må hente mer juice...

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

Ikke godt med UV. Det er sikkert lurt å ta en tur innom legen med en urinprøve i morgen. God bedring :klem:.

Det høres ut som du har fått dreis på strikkingen din. Du lærer tydeligvis fort :tommel:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper fin har hatt en fin helg og en fin mandag. :)

Det er skikkelig tragisk det som har skjedd med den FFk spilleren. Det viser jo bare at ingen ting i livet er trykt. Krysser fingrene for at alt skal gå bra med han.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannen: Ja, jeg dro innom legen min. Måtte selvfølgelig sitte og vente en time :frustrert: Men legen sa det var mye funn på prøva, så det var ikke tvil. Så bar det avgårde til apoteket for å hente resept.

Man blir jo ruinert av å bli syk!!!!

Fluesopp: Helt tragisk med Enerly! Jeg kjenner jeg blir kvalm og uvel hver gang de viser reprisen av hendelsen. Der ser du at nakken knekker! Jeg blir alltid så følelseslada av sånt, tar ting så nært innpå meg. Gjør vel det fordi jeg er redd for at det skal skje noen jeg kjenner! Ha en flott dag du også!!!

Ellers så sitter jeg igjen hos m&p og koser litt med kattene. Deilig å være litt for seg selv en gang i mellom.. (men de har ikke oppvaskmaskin :frustrert: )

Jeg har sett på tv, strikket feil, lagt det feile strikketøyet til side for å få profesjonell assistanse, lagt opp på nye pinner til sidestykket og strikket videre på det. Ja så har jeg også vært her inne på KG :sjenert:

Men jeg tror jeg er avhengig av Nikken puta mi, for idag har jeg kjempevondt i skuldrene og nakken.. Kunne trengt et ordentlig knekk kjenner jeg. Men jeg det pleier å løse seg når jeg kommer hjem til min egen pute.. :sjenert: Ja jeg er litt sær...

Nei, nå MÅ jeg vaske opp.. Æsj :fy_fy: Det gjør seg ikke av seg selv ser jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :klem:

Det var så koselig å finne et nytt "fjes" i dagboka mi, så nå måtte jeg jo inn og se i din! Gratulerer med dagboka - ser jo at den er ganske ny :blomst:

Å være syk er dyrt ja! Har akkurat hatt en uvi selv, og min kjære handlet inn tranebær saft og kapsler for en hel formue. Men det gjorde iallefall susen!

Kjedelig med sånn oppvask som ikke gjør seg selv ja :ler:

Ha en fin dag da!

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv: Når ble du moderator???

Charmina; Takk for hyggelig hilsen. Må innrømme at jeg har lest mye i dagboka di.. :hoppe: vil ha spire jeg og!!

Nå har jeg kommet meg hjem til meg selv igjen. Ser ut som om samboeren kommer sent hjem, så jeg har lagd meg middag som han får varme opp.. Jeg har begynnt å gjøre det sånn fordi jeg må ha mat altså, og kroppen min følger ikke alltid arbeidstidene hans...

Så så må jeg tilkalle strikke hjelp, og skal bare koooose meg ikveld forran tv og KG...

Ha en flott kveld alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Hannen: Ja, jeg dro innom legen min. Måtte selvfølgelig sitte og vente en time  :frustrert:  Men legen sa det var mye funn på prøva, så det var ikke tvil. Så bar det avgårde til apoteket for å hente resept.

Man blir jo ruinert av å bli syk!!!!

Det er typisk at du måtte vente så lenge. Det virker som de fleste leger alltid ligger etter skjema. Men det var tydeligvis bra du tok turen. Greit å få infeksjonen under kontroll før det blir enda verre. Og at det er dyrt å være syk er det nok mange som kjenner godt til.

Ha en flott kveld :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan iss

Har ikke rukket å vært innom på ei stund, men har fått lest meg ajour nå ;) Kjedelig med UVI da, har aldri hatt det selv, men har hørt at det ikke akkurat er behagelig.. God bedring :klem: Ellers ser jeg du har kommet på spiretanker, det er bra, kom igjen ;)

Hei og hopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann; Hei igjen! Koselig å se deg igjen.. Joda, jeg har jobba ille med å overtale samboeren da.. Tror jeg har klart det.. Så nå har jeg kjøpt meg folat tabletter og greier. Så da er jeg vel snart klar som prøver??

Idag har jeg ikke gjort noe annet enn å strikke, har ikke orka å stresse rundt pga UV en. Det å strikke går greit altså, men sliter litt med å lese oppskriften. Den er laget for de som har peiling. For meg som da ikke har peiling blir det vanskelig.. Men jobber meg gjennom det da. Noen feil blir det jo... :overrasket:

Nå er jeg kjempesliten i fingrene og hodet, blir jo helt rar av en dag med strikking :ler:

Hei og hopp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann; Hei igjen! Koselig å se deg igjen.. Joda, jeg har jobba ille med å overtale samboeren da.. Tror jeg har klart det.. Så nå har jeg kjøpt meg folat tabletter og greier. Så da er jeg vel snart klar som prøver??

Oi, iss da!! Det var raskere enn jeg ventet! Gleder meg til å følge spent med! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel vært modde siden jul i fjor tror jeg, kanskje litt før. Husker ikke helt ;)

Det ble raskt overtaling, men nå er jo ikke din forlovede av det yngste slaget da. Vi satser vel på å prøve neste jul da, men jeg håper på å få til å overtale han rundt sommeren slik at vi kan få et vår barn, om det klaffer da. Greit med tanke på 6 årsreformen og alt det der. Merker stor forskjell på barna som er født tidlig og sent på året i barnehagen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, han er jo ganske mye eldre enn meg, så når jeg brukte all pedagogikk jeg lærte på barnevernpedagogstudiet og la til min kvinnelige list, fikk jeg det til vettu..

:hoppe: satser på hurtig spire hos deg og jeg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg brukte all pedagogikk jeg lærte på barnevernpedagogstudiet og la til min kvinnelige list, fikk jeg det til vettu..

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du har lest mye i dagboka mi da!Og så koselig at du blir prøver snart! Ja da har du masse å glede deg til! Det å være gravid er bare en utrolig følelse. Og når jeg sier det som var så dårlig sist - så sier det litt :ler:

Jeg ser at du nevner samboeren din er mye eldre en deg - har han barn fra før av da kanskje? Blir spennende å se nå da framover! Kommer klart til å følge med.

Ha en kjempefin torsdag!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du har lest mye i dagboka mi da!Og så koselig at du blir prøver snart! Ja da har du masse å glede deg til! Det å være gravid er bare en utrolig følelse. Og når jeg sier det som var så dårlig sist - så sier det litt :ler:

Jeg ser at du nevner samboeren din er mye eldre en deg - har han barn fra før av da kanskje? Blir spennende å se nå da framover! Kommer klart til å følge med.

Ha en kjempefin torsdag!

Klem fra Charmina :klem:

Så koselig Charmina! Jo da, nå er jeg iferd med å bli prøver. Samboeren min er eldre en meg, men han har ikke barn fra før! Så det er helt nytt for oss begge! Gleder meg masse nå framover... Det passer jo aldri helt å få barn, og det ser ut som om det vil ta tid for meg å få fast jobb. Jobber nå i 30% vikariat, og samboeren jobber fullt og mer til. :ler:

Idag har jeg hatt besøk av søskenbarnet mitt, mens hun hadde noen fritimer midt på dagen. Det var kjemepkoselig. Nå står bollene til heving, bollene jeg og sønnen til leieboeren baker. Så snart blir det deilige nybakte boller med marabou inni... :sikle:

Vil skrive ned litt diverse, så jeg har det nedskrevet og samlet....

Idag fikk jeg mensen og det ser ut som om jeg har en syklus på 25 dager. (første forrige mens dag var 10.10) Ifølge clearblue skal jeg da starte EL testing på dag 8. Det vil si den. 10 november

Lurer på hvor lang tid det vil ta for oss å bli gravide jeg?? Kan jo klaffe på 1. forsøk, og det kan ta år.. Så blir spennende dette.. :hoppe: Gleder oss!! (Selv om samboeren sover godt på soffan og ikke er like engasjert som meg når han jobber så mye da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...