Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!


iss

Anbefalte innlegg

Heisan iss :)

Avhengig av KG du og ja, kan ikke være bra det her, sitter oppe halve natta jeg :ler: Godt å vite det er fler :ler:

*vet du hva? Pluutselig er jeg her igjen!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lite tips bare, benytt sjansen midt i oppussingen til å kaste ting!! Det gjorde vi, og jeg var ikke fullt så "sentimental" med kastingen siden jeg var så lei av alt rotet rundt meg da vi holdtpå som værst..

Jeg er også arbeidsledig, så vi kan backe hverandre i å finne jobb :tommel: Jeg er ikke så veldig ivrig enda da, syns det er godt med LITT fri, men snart..! hehe

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk hos meg igjen!!!

Ang fødsel og tid på året så tenker jeg at det er UMULIG å beregne når det skal klaffe, noen klaffer jo med en gang og noen bruker ett år og noen enda lenger tid og noen trenger hjelp... Så kanskje det er likegreit å ikke tenke på det? Tar det noen mnd ekstra kan det jo fort bli fødsel på begynnelsen av året etter og da blir jo ungen eldst igjen...

Betyr det at du ikke har brukt prevensjon at mannen heller ikke har det og at det KAN hende du er gravid? Det er jo spennende, da!!!

:overrasket: JEG SKULLE IKKE BLI HJERNEVASKA GRAVID!!!! :overrasket: Men det har visst skjedd!!! Prøver å spre gravidvibber i hytt og pine. :sjenert: Hvis jeg er like flink til å utøve graviditetspress som jeg var til å utøve drikkepress før jeg ble gravid (er ikke sikker på om jeg er det nå når jeg ikke drikker, har ikke vært på noen ordentlige fester så jeg har fått testa det ut enda) er det nok lurt å passe seg...

Og neida, jeg har ikke utøvd noe sånn FARLIG, SKUMMELT drikkepress, ikke til folk spyr under bordet, liksom. Bare gladfull-drikkepress!!! Med smil i øyekroken.

Sant det du sier, er noe av det jeg har tenkt på og.. Selv er jeg født i september, og det har ikke vært noe problem altså.. Så jeg går ikke rundt og bekymrer meg for det, men har jo noen tanker rundt det da...

Tja, ja det KAN hende jeg er gravid.. Ingen prevensjon og vi har :humpe:. Men føles ikke sånn ut da! Jeg har meldt meg på IKM november da, og der ser det hyggelig ut!! Så får fortsette å henge med alle prøverne der..

:ler::ler: Her kan du utøve så mye gravidpress du vil, jeg blir aldri lei!! Man kan vel nesten ikke unngå det, når man har et helt nytt liv inni seg! Så her er det bare å hjernevaske!!1

Heisan iss :)

Avhengig av KG du og ja, kan ikke være bra det her, sitter oppe halve natta jeg :ler: Godt å vite det er fler :ler:

*vet du hva? Pluutselig er jeg her igjen!!*

Ja det kan ikke være bra det vi driver med.. Men håper det værste gir seg snart da.. Må være streng mot meg selv når jeg skal på jobb, men ellers glir det ut!!

*venter spent*

Lite tips bare, benytt sjansen midt i oppussingen til å kaste ting!! Det gjorde vi, og jeg var ikke fullt så "sentimental" med kastingen siden jeg var så lei av alt rotet rundt meg da vi holdtpå som værst..

Jeg er også arbeidsledig, så vi kan backe hverandre i å finne jobb :tommel: Jeg er ikke så veldig ivrig enda da, syns det er godt med LITT fri, men snart..! hehe

Ha en fin dag!!

Ja vi har pussa opp i flere år vi, har totalrenovert et gammelt uisolert murhus.. Så egentlig er jeg lei alt.. Men nå blir stua så fin! Kasta masse, og det er alltid deilig...

:sjenert: Må si at det er deilig å ha litt fri.. Ferdig utdannet i vår, og jobbet nesen fullt hele juni, juli, august og september. Så var vi på to uker ferie i oktober. Nå er jeg i 30 % og det betyr mye fri.. Så jeg nyter laaaange dager.. Men prøver å skaffe meg mer å gjøre da, for økonomien tilsier at vi ikke har råd til å ikke jobbe!!

Idag ringte de fra en barnehage jeg sendte en åpen søknad til i forrige uke! Så jeg skal jobbe der i mårra, tror de var glad at jeg kunne stille opp på så kort varsel.. Det er den barnehagen tante barnet mitt går da, så det blir morro å se reaksjonen hans når jeg kommer i mårra :ler: Jeg gikk i nabobyggbarnehagen da jeg var liten :ler: Det er jo morsomt da!

:overrasket: Har bare to uker erfaring fra barnehage, og det er vel over 3 år siden. Men gleder meg for det altså! Tror barna pleier å like meg, fordi jeg har klare grenser, er blid, er med på leken, men rettferdig. :sjenert: Så håper dette går bra! Kanskje jeg får flere dager der etterhvert!!

Idag har jeg vært flink! :hoppe: Rydda og vaska på kjøkkenet og stua, så nå er det NESTEN strøkent her! Får vel ta et tak til i helga, så er det gjort..

Dette ble et langt innlegg, men sånn er det når dere herlige kgjenter skriver i boka mi!!

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mååå bare skryte av meg selv!!

Har laga kjøttkaker helt fra bunn av, har laga brun saus helt fra bunn av, har laga kålstuing helt fra bånn av, og koker poteter og grønnsaker nå...

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Issmannen gleder seg til å komme hjem idag!! :ler: Man må jo ha fri en hel dag for å lage en sånn ordentlig middag! Venninne M kom innom da, og fikk med seg en gjeng med kjøttkaker hjem til middag ho og.. :klem: Håper de smaker da snuppelura!!

Sånn, nå må jeg dekke på.. :sikle::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg jobber som vikar på sfo der tantebarnet mitt går. Første gangen jeg var der ble jeg ringt en time før jeg måtte være der, så hadde ikke mulighet til å fortelle henne det på forhånd. Hun så på meg og spurte "tante, koffer e du her?". Og etter det vet alle at jeg er tanta hennes :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før i tida var kjøttkaker hverdagsmat, nå er det jo festmat - hvertfall "søndagsmiddag" når en lager alt fra bunnen av!! Hehe eller hverdagsmat for oss arbeidsledige da ;) Noen fordeler skal man da ha!!

Flink pike :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nivea, Søndagsengel? og fluesopp!!

Joda, det gikk kjempefint på jobb! Fikk skryt da, selv om jeg føler meg litt utilstrekkelig når det er så mange barn :sjenert: Og er litt uvant når en ikke kjenner rutiner, barn eller voksne. Men jeg klarte det nå allikevel...

Idag har jeg vært med venninne M og et barn hun er avlaster for, å badet i badeland. :Gjesp: Blir så sliten og trøtt av å plaske i basseng i to timer! Etterpå kjørte vi innom Macærn :sikle:

Nå har jeg kommet meg hjem, og har tenkt å slappe av litt før jeg rydder her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi :klem: Kjempefint at det gikk bra på jobb! Var det kun den dagen, eller skal du jobbe der mer? Ha en kjempefin lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsengel?: Det var foreløpig bare den dagen.. Men jeg fikk jo skryt, så det kan være jeg havner på fast - vikar liste! Og kanskje jeg kryper oppover etterhvert?? Det er slik jeg må tenke, for fast jobb noen sted virker jo umulig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn prøve stæsj:

IKM er (dersom forrige syklus er normal...) denne søndagen! Jeg stresser lissom ikke noe med det, så er rolig enda.. :ler:

Status nå er absolutt ingen følelse for noe som helst. Ikke noe gravidsymptomer, ikke noe mens murring... :klø:

Så det blir spennende å se hva som skjer da.. Har ikke kjøpt noen tester, får komme meg til søndagsengel og hente lykketestene hun har. :ler: Men stresser ikke altså... Tror det er lurt jeg...

:frustrert: Hver lørdag blir jeg like skuffet over hvor lite det er å se på tv!! Fredagskveldene er greie, der har man mye humor, men lørdager??? :sur: MEN da blir det desto mer kg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM i dag ja!! Spennende :) Jobber du i morgen? Jeg skal nemlig på jordmorkontroll og til frisøren, og har noen timer å slå ihjel mellom der. Så da kunne jeg jo kommet med testene... ;) (Men har en følelse av at du jobber mandag og tirsdag, stemmer det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber hver mandag ja!! og annenhver uke en dag til.. Den dagen får jeg være fleksibel på, og det er deilig.

Tirsdag skal jeg starte med å trene!! Men kanskje onsdag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...