Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!


iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøkkenbenken er strøken!!!

:sjenert: Jaja så trengs det rydding på kjøkkenbordet og resten av stua, men må si meg fornøyd med kjøkkenbenken da...

:hoppe: i mårra starter jeg et nytt og bedre liv!! Skal trene kl 12!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer a? Eller på godt norsk; Ka sjer me dæ da? ;) Jeg har nettopp kommet hjem fra trening, og er rimelig sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helløu

Er innom for å si hei jeg vettu (for JA, du er en av de :sjenert:;) ) Er på jobb så rekker ikke lese de 2 sidenen jeg har gått glipp av :cry: , men jeg fortviler ikke, skal nok ta det igjen ;)

Håper alt er bra, selv om jeg ved rask skumlesing av siste side, skjønner det var en liten tv-programkræsjkrise i går ;)

- Næmmen er det mulig da at jeg plutselig stikker innom igjen?? Jaggu! ;) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, har kommet meg hjem nå, og har oppdatert meg litt. Her har det jo vært spenning jo.. som jeg ikke har fått med meg :sur: Nei, det er bare å innse det, kan ikke være borte herfra en dag ;)

Godt å se du tar prøvingen så med ro, synd det ikke blei no denne gang, men kanskje det blir årets julegave :tommel:

Lærer jo masse ved å være innom deg, etter å ha lest om den røde firkanten gikk jeg inn på mine sider og lette, og jaggu fant jeg den, så kjekt :icon_smile:

Hei og :hoppe:

Endret av Heisan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg oppdatert meg litt i boka di igjen! Ble så glad da jeg så deg inni min for jeg har sett litt etter deg vet du!

Først når jeg leste ble jeg jo helt kvalm over at noen kan være så grusomme med en katt! jeg blir så rasende :frustrert: Skjønner ikke hva sånne mennesker er laget av jeg!

Men ellers var det jo koselig lesing da! Og du når det gjelder når på året ungene skal være født så tror jeg at det kan man aldri helt planlegge. Jeg har jo en gutt som er mai barn og det hadde sine fordeler, også har jeg ei jente som er oktoberbarn og det har andre fordeler igjen. Og når jeg ser på de i klassen til sønnen min som er yngst og født i desember så er jo noen av de mere moden en de som er eldst og født i januar foreksempel. Så det vil nok variere uansett!

Men babyvibber sender jeg også over i massevis vennen :babygutt::babyjente::babysmokk::babygutt::babyjente::babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nest siste episode av Tufte i dag da... Så om to uker blir det akutten igjen.

:Nikke: For i går ble jeg sittende og trykke mellom de to programmene, for å se litt på hver. Ingen optimal løsning

Hva skjer a? Eller på godt norsk; Ka sjer me dæ da?  ;)  Jeg har nettopp kommet hjem fra trening, og er rimelig sliten

Erre du prekær om æ?? Skjer'e no hær æ?? Flink du er som har trena da!! Trena idag jeg og, men ikke dans da.. Men jeg må innrømme at jeg elsker å danse.. Dansa mye swing, og mer sånn by-disko-dans...

Hvordan var treningen idag? Så sprek du er da... skulle vært meg som trente nå.

Ha en fin dag

:hoppe: Treninga gikk flott den! Fikk med meg venninne M og. Så nå det oss to og to kamerater til som trener på samme sted. Da må vi dra hverandre med!! Idag fikk vi satt opp program og fikk omvisning på lokalet.

For meg som aldri har trena på helsestudio er det nytt :overrasket: Gleder meg til å starte!!!

Hei igjen, har kommet meg hjem nå, og har oppdatert meg litt. Her har det jo vært spenning jo.. som jeg ikke har fått med meg :sur:  Nei, det er bare å innse det, kan ikke være borte herfra en dag ;)

Godt å se du tar prøvingen så med ro, synd det ikke blei no denne gang, men kanskje det blir årets julegave :tommel:

Lærer jo masse ved å være innom deg, etter å ha lest om den røde firkanten gikk jeg inn på mine sider og lette, og jaggu fant jeg den, så kjekt

Hei og 

:fy-fy: Nei heisann, kan ikke være borte en dag!! Her skjer det ting!! :ler: Ja jeg tar det helt med ro, orker ikke stresse. Hadde jo vært hyggelig med en slik julepresang!! :Nikke:

:grine2: Det er ikke lett å kunne alt data ting her inne nei.. Den røde knappen var jo helt genial!! :Nikke: Skal si ifra om jeg lærer meg flere triks jeg vettu!!

Endelig fikk jeg oppdatert meg litt i boka di igjen! Ble så glad da jeg så deg inni min for jeg har sett litt etter deg vet du!

Først når jeg leste ble jeg jo helt kvalm over at noen kan være så grusomme med en katt! jeg blir så rasende :frustrert: Skjønner ikke hva sånne mennesker er laget av jeg!

Men ellers var det jo koselig lesing da! Og du når det gjelder når på året ungene skal være født så tror jeg at det kan man aldri helt planlegge. Jeg har jo en gutt som er mai barn og det hadde sine fordeler, også har jeg ei jente som er oktoberbarn og det har andre fordeler igjen. Og når jeg ser på de i klassen til sønnen min som er yngst og født i desember så er jo noen av de mere moden en de som er eldst og født i januar foreksempel. Så det vil nok variere uansett!

Men babyvibber sender jeg også over i massevis vennen :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:

:hoppe: Så hyggelig å se deg igjen!! Du har jo vært uten nett en stund skjønte jeg.. Ja den stakkars pusen vår har ikke hatt det bra. Det skjærer meg i hjertet over at noen kan gjøre noe sånt.

Livet mitt er koselig for tiden ja!! Selv om sambo jobber altfor mye, og det blir jeg irritert over.. Ja jeg har filosofert litt rundt dette med fødetidspunkt, og har bestemt meg for at det som skjer det skjer..

Takk for babyviber!!

De siste dagene har jeg vært flink og lagt meg tidlig :hoppe: Skal vel følge opp den nye trenden idag og tenkte jeg.. Amy begynner nå da, men kanskje jeg går ned og koser meg litt på drømmebadet isteden..

Kos dere snupper!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjester!!!!

:frustrert: Irriterende at de ikke kan skrive altså

Men jeg ble litt paff nå. Visste ikke at det var begrenset med smileyer vi kunne ha i innlegga :overrasket: Så jeg måtte fjerne mange i det forrige innlegget. det synes jeg var dumt :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener at grensen for smileys er 20.

:overrasket: Glemte å si takk! så jeg måtte inne å redigere innlegget.. Da vet jeg det og!!

Hei på deg!

Får nesten sende noen babyvibber jeg også:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:

:hoppe: Babyviber taes i mot med takk...

Ha en riktig god natt!

God morgen til deg!

:ler: Det er slike slag som livet gir... :troest:

:ler:

Har kommet meg på jobb og tar en liten kg runde først.. I går kveld frøs jeg så mye at jeg måtte ta på meg en dyne ekstra!! Skikkelig frossen.. Det er da jeg ønsker meg badekar.... Så jeg kan tine..

Men men, det kommer når det kommer. Skal ha boblekar etterhvert.

Nei, får ta en pitteliten runde før jeg jobber videre..

Ha en fortryllende dag jenter!!!

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemt å si til deg heisann at det finnes en opp-knapp og!! Den er veldig kjekk, slipper å scrolle opp når man har lest

:ler: av oss nybegynnere på kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...