Gjest Hottentått Skrevet 22. mars 2022 #181 Del Skrevet 22. mars 2022 Amber skrev (8 timer siden): Men ingen ble jo sendt hjem i denne episoden? Jeg liker Birger men jeg må si at Rolf Erik virkelig har vokst på meg. For en flott og sjarmerende kar☺️ Åja, fader.. Tenkte ikke på at vi ligger én uke foran på discovery+. Jeg syns Birger er altfor pusete og sjalu for min smak. Og jeg tror Linni kommer til å erfare det samme når hun skal tilbake på jobb og fester osv også. Hun er jo flørtete av seg og har mange mannlige venner. Tipper Birger kommer til å få lettere fnatt 😄 Rolf-Erik virker som en kosebamse og en trygg havn som passer Linni perfekt ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 22. mars 2022 #182 Del Skrevet 22. mars 2022 totti_1 skrev (4 timer siden): Lukter hjemsending av Rolf Erik pga barn og problemer med "kalenderen" Ja 😭 Men det burde de SAMMEN funnet ut av. Og hvorfor ha han med så langt når det var det som skulle være problemet...dette var hun klar over fra dag 1😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 22. mars 2022 #183 Del Skrevet 22. mars 2022 Spoiler Etter favoritten min Ørjan ble sendt hjem har jeg har gradvis likt Joakim bedre og bedre. Han virker som en oppriktig fin fyr. Tror det var dansen hans når de skulle fremføre Linni låter som gjorde at jeg fikk litt øynene opp for han. Tror fortsatt Linni kommer til å velge Birger da. Han er absolutt ikke min type fyr. Ikke at det er noe galt med han, men litt for 'perfekt' som gjør at han blir for kjedelig 🤪 Når det gjelder Rolf Erik, så skjønner jeg at han ble sendt hjem. De to er jo veldig mis match? 😬 Tror Linni trenger både trygghet og spenning i livet sitt. Rolf erik kunne nok gitt henne trygghet, men ikke noe spenning. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 22. mars 2022 #184 Del Skrevet 22. mars 2022 11 minutter siden, Hottentått said: Ja 😭 Men det burde de SAMMEN funnet ut av. Og hvorfor ha han med så langt når det var det som skulle være problemet...dette var hun klar over fra dag 1😒 Merkelig valg… dette var ikke noe nytt, og hun sier jo at hun liker ham best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 22. mars 2022 #185 Del Skrevet 22. mars 2022 Jaja. Rolf Erik har lagt inn en søknad som er god nok for halve Norge, så han får seg snart dame. 12 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 22. mars 2022 #186 Del Skrevet 22. mars 2022 Tone83 skrev (5 timer siden): Merkelig valg… dette var ikke noe nytt, og hun sier jo at hun liker ham best. Ja vet..tror det var en litta bommert der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 22. mars 2022 #187 Del Skrevet 22. mars 2022 Birger er kanskje «kjedelig» men er det ikke det Linni trenger da? En snill og god mann som hun har kjemi med, og en god stefar til sønnen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 22. mars 2022 #188 Del Skrevet 22. mars 2022 totti_1 skrev (4 timer siden): Jaja. Rolf Erik har lagt inn en søknad som er god nok for halve Norge, så han får seg snart dame. Enig, jeg tror nok han får finne seg et grepa kvinnfolk fra dal'n, de står nok i kø nå. Han passer vel ikke helt inn i glamour-livet til Linni uansett. Men jeg har likt han best hele veien, med Joachim som en god nr 2. Jeg tror Birger er feil type, dessverre, og for ung (bare 28!). Men egentlig klarer jeg ikke å tro at dette programmet er mer enn en jobb for Linni og Jan Thomas. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 22. mars 2022 #189 Del Skrevet 22. mars 2022 (endret) Men i alle dager, jeg hadde aldri trodd at sønnen skulle bli presentert i programmet på DENNE måten?? Hva er poenget?? Why?? Er helt sjokka jeg. Tvinger han til å svare på hvem han liker best og greier, men hun sender den fyren hjem likevel..Nei altså….Off off off, er dette lov da? Den gutten er jo så mye eksponert ellers i SOME og media, og det med ulike kjærester. Endret 22. mars 2022 av Jotun 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra9 Skrevet 23. mars 2022 #190 Del Skrevet 23. mars 2022 totti_1 skrev (13 timer siden): Jaja. Rolf Erik har lagt inn en søknad som er god nok for halve Norge, så han får seg snart dame. Også er han tydeligvis godt skodd, sikkert derfor han har vært med så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra9 Skrevet 23. mars 2022 #191 Del Skrevet 23. mars 2022 Meadow skrev (8 timer siden): Enig, jeg tror nok han får finne seg et grepa kvinnfolk fra dal'n, de står nok i kø nå. Han passer vel ikke helt inn i glamour-livet til Linni uansett. Men jeg har likt han best hele veien, med Joachim som en god nr 2. Jeg tror Birger er feil type, dessverre, og for ung (bare 28!). Men egentlig klarer jeg ikke å tro at dette programmet er mer enn en jobb for Linni og Jan Thomas. Hun har hatt kjæreste hele tiden, så dette er bare penger inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 23. mars 2022 #192 Del Skrevet 23. mars 2022 Huldra9 skrev (5 minutter siden): Hun har hatt kjæreste hele tiden, så dette er bare penger inn Hvem er han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra9 Skrevet 23. mars 2022 #193 Del Skrevet 23. mars 2022 Meadow skrev (1 minutt siden): Hvem er han? De har vært sammen siden det ble slutt(derfor det ble slutt) med Niklas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 23. mars 2022 #194 Del Skrevet 23. mars 2022 Huldra9 skrev (10 minutter siden): De har vært sammen siden det ble slutt(derfor det ble slutt) med Niklas Høres rart ut. Hun og vennene er veldig engasjerte i dette programmet så det er vanskelig å tro uten dokumentasjon 😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 23. mars 2022 #195 Del Skrevet 23. mars 2022 E Huldra9 skrev (2 timer siden): De har vært sammen siden det ble slutt(derfor det ble slutt) med Niklas Er det han Morten fyren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 23. mars 2022 #196 Del Skrevet 23. mars 2022 Linni ble sammen med kompisen til Niklas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 23. mars 2022 #197 Del Skrevet 23. mars 2022 Centimeteren skrev (16 minutter siden): Linni ble sammen med kompisen til Niklas Spoiler Men via instagram reiste hun på skitur med Birger i vinterferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra9 Skrevet 23. mars 2022 #198 Del Skrevet 23. mars 2022 Justlooking skrev (11 timer siden): Høres rart ut. Hun og vennene er veldig engasjerte i dette programmet så det er vanskelig å tro uten dokumentasjon 😊 «Vennene» får godt betalt for å stille opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 23. mars 2022 #199 Del Skrevet 23. mars 2022 Centimeteren skrev (8 timer siden): Linni ble sammen med kompisen til Niklas Ja, spørsmålet er om forholdet fortsatt står. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 23. mars 2022 #200 Del Skrevet 23. mars 2022 54 minutter siden, totti_1 said: Ja, spørsmålet er om forholdet fortsatt står. Neppe, Linni er ikke så kald at hun dater folk for underholdningens del mens hun har kjæreste hjemme. Det er ekte følelser involvert. Men man kan selvfølgelig ikke utelukke at Linni finner/fant tilbake til denne Morten eller Niklas for den del. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå