Gå til innhold

Jayli - En Annerledes Dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:Gjesp: God morgen alle sammen

Tatt meg en god kopp kaffe nå, og her ramler dagens sms inn til meg. En skikkelig fin sms som varmet, fra min svigermor. Hun er så gooood å ha.

Planene for helgen er ikke mye, har fått tak i alle Harry Potter filmene som er på Dvd så det blir vel det vi kommer til å gjøre heile helga, Se film :ler:

Skal lage en god kjøtt-gryte idag, skal begynne med den nå for den er best når den får stå i noen timer å slow-koke.

Vaske litt gulv og hente mer ved og kjøpe mer vin og stearinlys så er helgen komplett....

:sjenert: hmmmm..... mannen må jo også komme hjem fra jobb da før helgener komplett :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Principessa
Skrevet

Kose dere da Jayli..høres koselig ut med god mat og drikke og en god film og fyr på peisen ikke minst...og selvfølgelig mannen i samme sofa!

God helg! :klem:

Skrevet

Her blir det masse kosing og kjærlighet i helga :sjarmor:

Skrevet

åå..jeg og vil ha kosehelg... :sur: Jeg skal på julebord i kveld jeg..blir sikkert gøy det og, men lengter etter en skikkelig avslappende frihelg! Du får kose deg litt for meg også da!

:klem:

Skrevet
åå..jeg og vil ha kosehelg... :sur: Jeg skal på julebord i kveld jeg..blir sikkert gøy det og, men lengter etter en skikkelig avslappende frihelg! Du får kose deg litt for meg også da!

Julebord er artig synes jeg men kan også være slitsomt. Men jeg skal kose masse for deg også :):klem:

Skrevet

god helg! :klem:

nå må du gjette om meg på snikk snakk, tråd av Luthien! ;)

Skrevet

Den er jo artig den tråden som er startet på Snikk Snakk... håper jeg ikke tråkket deg på noe da Epica.

Nå er det jammen ikke lenge til Helga begynner :hoppe: og da kommer mannen min hjem og så skal vi kose oss kjempe mye. Gryta lager seg selv nå, står og småkoker akkurat slikt jeg ønsker at den skal, og jeg har tatt opp en sekk med ved og har fyrt opp i peisen :hjerte:

Nå har jeg tatt ut egg, smør og epler fra kjøleskapet og er i snart i full gang med desserten, Eplekake :sikle:

Har vært hos legen men han kunne ikke finne noe..... vel vel.

:digge: "in the morning when you ask me how i'm doin, your love can make me blush..... just tell me i'm ok for tomorrow, allright for today, yesterday was nothing far far away..." oh elsker den sangen, for meg i så godt humør

Skrevet

Gratulerer som prøvere Jayli!

Leit at det ikke klaffet for dere denne gangen, men dere har jo akkurat begynt. Den sitter nok snart skal du se. Men rart at du ikke har fått besøk av TR enda da. Hva sa legen om det?

Håper du har hatt en fin helt med Harry Potter og mannen din!

Skrevet

:vinke: God morgen

Mandagsmorgen..... mandager er så booooooring!

Sovet litt lengre idag, natten var grusomt for jeg fikk ikke sove. Vet ikke hvorfor tenker ikke på noe spesielt.

Helga den har vært helt perfekt, er så forelsket :hjerte:

Mannen min er verdens beste.... god og snill

Vi har bare koset oss, med film og god mat. Det gikk også et par flaske gode rødvin.

Lørdag blakket vi oss på julegaver, men guri så artig det er å shoppe :)

Barne avd på H&M har så mye fint, mannen mente jeg antagelig lett har kunnet bo der, bruker for mye tid :ler:

Så nå er halve julelista handlet inn, og jeg hat fått kortet fra mannen for å handle resten denne uka.

Julegave til mannen vet jeg ikke hva jeg skal finne på.... vi tenkte å droppe gaver til hverandre i år pga bryllupet. Men antagelig så får han i ikhet med meg en tur til Milano i juli, for der skal vi kanskje ha en lang weekend og konsert med R.W. Det må nå være gave nok synes jeg :sjenert:

:klem: til Jane P og LinKri

Skrevet

:klem: Synd at testen var negativ da! Men du har, i likhet med meg, akuratt startet..

Vi får prøve videre!!

Skrevet

Så deilig å ha den Milanoturen å se frem til. Blir sikkert knall med R.W. konsert. :tommelsmil:

Skrevet
Ønsker deg en god lørdag! :klem:

En :klem: fra meg

:vinke:

:vinke: Håper det står bra til meg deg

Skrevet

Vel snart er året 2005 over og idag har jeg faktisk sittet å tenkt litt på året som har gått. I fjor sa jeg at året 2005 skulle bli den beste for meg og min kjære, vel vi sa ja til hverandre og hadde en eventyr bryllup uten like.

Egentlig synes jeg det har gått så fort.... nå er det bare 12 dager igjen til juleaften og 19 dager igjen til nyttårsaften.

Nå venter jeg bare på å få julas største gave til meg og det er at en kar skal ringe å si at jeg har fått meg en 100% stilling en eller annen plass. Har nemlig vært på intervju torsdagen som har vært og jeg har faktisk ikke sovet så mye siden fordi det er så spennende.

Med jobb og inntekt så kan jeg og mannen endelig ta steget videre i livet, hvis jeg får meg jobb så kommer vi til å se oss rundt etter leilighet etter nyttår. Har spart en del på BSU både jeg og mannen så litt egenkapital har vi jo.

Venter forøverig på at min kjære skal ringe meg og si at han har fått tak i billetter til neste års begivenhet.... fotball VM i tyskland. Vi tenkte å dra på en liten europa-ferie som innebærer noen storbyer som Paris, Roma, Praha, og Milano. Så har det også vært moro å få med seg litt fotball også :ler:

Annet jeg skal gjøre i året som kommer er å få sertifikatet.... må ha lappen. Savner selvtendigheten ved å ta bilen å kjøre seg en tur, til butikker f.eks og hvis vi skulle være så heldig med prøvinga så er det ikke noe ulempe at jeg har lappen, tenker på at det blir muligens mer slitsomt å måtte lese og ha kjøretimer med en baby og mann som jobber. Likså greit å få det unna nå.

Det ble mange tanker fra meg i dag, men så var det mye å si også da

Skrevet

Mange tanker ja, men ikke noe plagsomt for oss... Bare koselig å lese om livets store og små trivielle ting! ;)

Det er så sant det du skriver...om året som er gått, som for flere av oss har handlet om mye av det samme, og hvor skremmende fort tiden har gått og går! Og den lille Europa-ferien dere tenker på til neste år høres jo veldig koselig ut! :Nikke: VM og så mange flotte byer på én gang - det kan jo ikke bli annet enn bra!

Håper du får en veldig koselig telefon ang. jobb en dag!

Skrevet

Alle har mange tanker innimellom. Jeg for min del, synes det er godt å få tankene ned på papir. Føler jeg får sotert dem litt bedre :ler: Europa-turen du skrev om, høres jo utrolig koselig ut da! Sambo og jeg har lyst til å dra til Island en tur vi... Virker egentlig som et fascinerende land :)

Ha en fin kveld :klem:

Skrevet

Det er fint å oppsumere litt når året går mot slutten. 2005 har vært ett bra år for oss også naturlig nok. :tommel: Ikke bare er vi godt gift men det har vært mange andre fine ting som har skjedd også.

Europaferie med litt fotball i Tyskland høres ikke dumt ut. Blir nok en bra ferie.

Krysser fingrene for at du får den jobben du har søkt på. Det er endel brikker som faller på plass når man har den jobben i boks. Lykke til. :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...