Gå til innhold

Jayli - En Annerledes Dagbok


Jayli

Anbefalte innlegg

Så romantisk at dere er barndomskjærester da ;) Det går sikkert an å kontakte lokalavisa og høre om de har det i arkivet sitt?

Apotektekniker? Har du jobbet som det her i byen eller? Mannen jobbet innen det området for 3 år siden. Men jeg har dessverre ingen jobb til deg :( Er det ikke blitt mange nye apotek her i det siste da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apotektekniker høres spennende ut!

Jeg er ikke noe jeg....

Har bare tatt videregående :roll:

Så søtt at dere er barndomskjærester da,

savner det å kunne ha felles venner jeg...

Kjæresten har sine, og jeg har mine,

men felles har vi egentlig ingen :sjenert:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbe i apotek er både spennende og krevende. Dagene er hektiske.

Synes det er kjempe artig men det er ikke noe annerledes enn å jobbe i butikk. Vi teknikere går 3 år på VGS for å kunne selge det man selger i apotek.

Er ganske dritt lei av bransjen nå etter bare 2 år, evig mas om omsetning og effektivisering. Ingen får jobbe fast lenger(om man ikke er super heldig da) og lønna er ikke all verden.

Nå vil jeg bare jobbe med noe helt annet, bare den er fast. Vil ha en stabil inntekt. Planen er at jeg skal ta økonomikurs gjennom høyskolen på kveldstid, har gått på kveldsskole før så det er ikke noe problem.

Jaylimannen er bynt på jobb igjen etter 1 ukers sykemelding, søte mannen min. Er så forelsket...:hjerter:

Skal høre med avisa om de har arkiv jeg kan gå igjennom, håper jeg finner den. Vet jo årstallene så det begrenser jo søket.

Nei.... nå må jeg gjøre husarbeid

God morgen til alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som gjør husarbeid Jayli...

Jeg må tilstå, kremt, at jeg ikke helt kom i gang i dag heller :rodme:

... Men i morgen, da.......

Jeg har også tenkt meg på skolebenken igjen, men jeg syns det er så grusomt vanskelig å bestemme seg for hva!

Det må jo være noe man interesserer seg for, samtidig som det skal være MULIG å få jobb etterpå!!!

:sjenert:

Ha en fin kveld Jayli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at dere er barndomskjærester.

Samboeren min og jeg kommer fra to vidt forskjellige deler av landet. Han er dessuten 9 år eldre enn meg. Men han hadde militærtjeneste ikke langt fra min hjemby og var der ofte. Litt rart å tenke på at han som 18-åring kanskje gikk forbi meg som 9-åring, og lite ante vi at det skulle bli oss to mange år senere. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært skikkelig flink :)

Vært på loftet og sett gjennom ting, husverten skal ha konteiner her på fredag så da er det bare å kaste ting. Hele 8 søppelsekker med søppel(ting vi ikke har bruk for lenger) og 4 esker med servise som skal gis bort til lopper.

Flerfoldige poser med klær og sko til fretex.

Rydda her i huset også, så nå er alt ryddig og rent.

Har satt ut annonse på finn.no, 4 vinterdekk og 4 sommerdekk skal ut... og jammen får vi solgt det også. Jaylimannen er nede i boden nå får å klargjøre til henting fordi en mann har allerede ringt og sagt at han vil kjøpe de. Tok ikke mer enn 2 timer før napp....det er jo flott bidrag til en så ellers tom konto.

Tirsdags kveld og det betyr Tv-kveld med mye godteri og brus her i huset.

:sjenert: må finne flere ting å selge nå da

:klem: Til alle søte som har satt spor etter seg her i boka mi, sorry at jeg ikke har fått tid til å følge opp men som dere ser så har det vært full rulle her i det siste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å bli kvitt så mye skrot og søppel, og i tillegg få penger for noe av det. :tommel:

Ha en fin dag.

:kose:

Det burde jeg også fått gjort. Har masse jeg burde solgt og en del jeg burde kastet, men jeg har vært så slapp/treg med det....

Håper virkelig du får deg en jobb du vil trives med snart!

:klem:

P.S. Har ikke fått bildene enda jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Nå er jeg her igjen.... vært syk :tristbla:

Vel har jo vært oppgående denne uka, men har hatt forferdelig mye å gjort. Sendt ut søknader men mest rydda hus. Har rydda på loftet og fått kastet i konteiner nå. Solgt en del møbler gjennom finn.no og har tjent 1300,- på ting som egentlig var ment for dynga. Nå er jeg glad noen har fått brukt for våre gamle møbler.

Ellers så styrer jeg helt som vanlig her hjemme, rydder og lager mat til mannen min. Har kjøpt blender som sagt så nå kjører jeg på med alt mulig rart. Blir så kreativ av og til :ler:

Jane P og MrsL har sendt dere bildene idag pr.mail, håper dere får det denne gangen

Klem til alle her :klem:

Endret av Jayli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for titten på de nydelige bryllupsbildene! De og dere var jo så flotte!!! :hjerter:

Håper du blir frisk snart! Kjedelig å føle seg tufs. :troest:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff da, ikke noe særlig å være syk! Godt å høre at du nå er blitt bedre!

:klem:

:klem:

Tusen takk for titten på de nydelige bryllupsbildene! De og dere var jo så flotte!!!  :hjerter:

Håper du blir frisk snart! Kjedelig å føle seg tufs.  :troest:

:klem:

Takk... synes også vi var så fine :sjenert:

:klem:

Tusen takk for bildene :) Dere var nydelige begge to... og det bildet i bilen var jo bare kult..... og jeg tror jeg vet...... ;)

:klem: Takk... men du.... hva er det du vet? nysgjerrig vart eg her vettu ;)

Stakkars, har du blitt syk du da :troest:. Håper du blir bra snart da.

Du får ha en flott kveld :klem1:.

:klem: er mye likere nå, idag stå jeg opp og hadde faktisk ikke hodepine i det hele tatt. Det er heelt sykt for det er faktisk andre gangen på 2 mnd at jeg og mannen blir dårlig. Første gangen var sikkert vær-sjokk. Fra å nyte 30 grader i skyggen til å komme hjem til 3 grader og regn så reagerer sikkert kroppen på det, men denne gangen var det verre. Heil uke med snørr, hoste , hodepine og leddsmerter er endelig over :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...