Gå til innhold

Jayli - En Annerledes Dagbok


Jayli

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa
*1 dl Baileys

* 2 veldig modne bananer (mer søt da)

* 2 ss sukker (heelt etter smak og behag)

* og i all fall mer enn 24 isbiter

Kjøres godt gjennom blendern og vips en veldig god drink(Kan også lages alkofri)

nei, nei, nei, baileys er jo så godt!!

Sove godt da snupp! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle vel egentlig ha gjort noe fornuftig som f.eks husarbeid men .... motivasjonen er så å si borte :Gjesp:

Med mannen hjemme er det ikke lettere å gjøre noe heller, og å sparke han ut vil heller virke slemt i og med han er syk.

Så snart jeg prøver å gjøre noe får jeg bare høre at det kan jeg gjøre senere først kos :ler: eller at jeg overbeviser meg selv at etter en røyk og en kopp kaffe så er jeg i gang, men nei.

Må vel muligens starte med To Do lista nå hvis det skal bi ornings her i huset :sjenert:

Andre sløve sjeler her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Ikke lett å få gjort det en skal når mannen er hjemme. Slik har jeg det også. Er jeg alene derimot, går det så greit som bare det (som regel :sjenert:).

Syke mannfolk kan også være temmelig krevende. Ingen er så syk som en syk mann vet du :ler:. De vil gjerne bli dullet litt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S
Ikke lett å få gjort det en skal når mannen er hjemme. Slik har jeg det også. Er jeg alene derimot, går det så greit som bare det (som regel :sjenert:).

Syke mannfolk kan også være temmelig krevende. Ingen er så syk som en syk mann vet du :ler:. De vil gjerne bli dullet litt med.

Slik er det her også, når jeg er alene så får jeg gjort veldig mye. Og det er så sant det med krevende mannfolk når de er syke. Men duller vel litt også, blir helt sikkert en hønemor når jeg en gang får barn tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det her også, når jeg er alene så får jeg gjort veldig mye. Og det er så sant det med krevende mannfolk når de er syke. Men duller vel litt også, blir helt sikkert en hønemor når jeg en gang får barn tror jeg :ler:

Ooops ble litt lettere forvirret når jeg så min gamle "indentitet" hadde skrevet et innlegg her :sjokkert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke fått motivasjon til å gjøre husarbeid og har utsatt den til mandag når mannen er på jobb. Har fått forsikringer om at jeg slettes ikke er noe dårlig hustru som ikke orker å rydde her hjemme :ler: så da er saken veldig greit.

Nå drar vi ut for å kjøre oss en tur, må komme seg litt ut før vi blir gal. Og siden det er fredag skal jeg kun sløve enda mere... tradisjon her hjemme er at mannen lager middag(Taco)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline
. tradisjon her hjemme er at mannen lager middag(Taco)

:sikle: Taco er godt. Søren og, nå ble jeg sulten. Det er visst på tide å sette på middagen (bare fiskegrateng og ikke så godt som taco :().

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke fått motivasjon til å gjøre husarbeid og har utsatt den til mandag når mannen er på jobb. Har fått forsikringer om at jeg slettes ikke er noe dårlig hustru som ikke orker å rydde her hjemme  :ler: så da er saken veldig greit.

Nå drar vi ut for å kjøre oss en tur, må komme seg litt ut før vi blir gal. Og siden det er fredag skal jeg kun sløve enda mere... tradisjon her hjemme er at mannen lager middag(Taco)

Godt å høre vi er flere som søker motivasjon for å gå løs på husarbeidet ;)

Jeg er elendig til å ta meg selv i ørene og jo mindre jeg har å gjøre, jo mindre gjør jeg... Altså, som arbeidsledig gjør jeg mindre enn noengang :roll:

Ha en fiiiiin kveld med Taco da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag lørdag har vi faktisk ikke gjort så mye, i likhet med Harmoni så er jeg også arbeidsledig og gjett om motivasjonen synker litt, både når det gjelder å ta vare på seg selv og huset.

Vi har leid oss film og skal kose oss med biff til middag i kveld. Mye rødvin igjen etter bryllupet så litt rødvin blir det også på oss i kveld.

Venter fortsatt på beregningen fra aetat når det gjelder hva jeg får i dagpenger, for søknad om lån fra husbanken ligger her fortsatt i vente på å bli ferdig utfylt. Gleder meg til i mandag, skal ringe litt rundt ang jobb.

Ellers så har jeg funnet ut hva mannen skal få i julegave... en flaske fiiin whisky og et dikt jeg skrev til han i 6.klasse, så nå er det om å gjøre å finne diktet. Vet ikke hvordan men må jo finne den. Kanskje biblioteket har arkiver som jeg kan se gjennom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

For en artig julegave! Skrev du dikt til han i 6. klasse altså?

Utrolig morsom gave, han kommer nok til å bli veldig glad for det!

Håper du finner diktet!!!

Ha en kooooooselig lørdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...nå kjeder jeg meg, med 3 tv kanaler så er det enda verre. Gubben maler taket på badet, og der er det ikke plass til en rastløs dame som meg. Så nå ser jeg på reprise av jakten på kjæligheten, drikker cola og spiser potetgull.

Jeg og mannen min var barndomskjærester på barneskolen og da vi slo opp hadde jeg veldig kjærlighetsorg, skrev et dikt om han og meg. Læreren vi hadde i norsk syntes diktet var såå fiin at han satt det inn i lokalavisa. Kom på det nå nettopp at jeg faktisk hadde gjort det så det ville ha vært skøy å se den igjen.

MrsL: Er utdannet apotektekniker

Liker å jobbe i butikk/salg, veilede kunder. Men samt også kunne jobbe med lett regnskap da jeg for en lang periode hadde ansvaret for regnskapet der jeg jobbet før. Data er jo også veldig artig å jobbe med, er vant med pc verktøy og er veldig praktisk anlagt.

Har du jobb til meg? :sjenert:

Vel...noe har jeg gjort da i dag, har nylig satt kjøttet til marinering og byttet olje i frityrkoker'n :)

Endret av Jayli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...