Gå til innhold

Jayli - En Annerledes Dagbok


Jayli

Anbefalte innlegg

Dumme meg hadde jo ikke fått med seg at du har byttet navn..... :klaske::rodme:

Men nå vet jeg jo det! Og det var fint å høre fra deg igjen! Har lurt på hvor du ble av!

Så morro at dere har blitt prøvere! Vi er ikke riktig der enda, men ikke så alt for langt unna heller, så da blir jeg jo litt misunnelig... ;) Blir spennende å høre mer!

Ha en fin kosekos kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder prøvinga så har jeg en anelse om at det desverre ikke klaffet denne gangen, føler på meg at T.R  :frustrert:  kommer i løpet av natten eller i morgen. Har bestilt time til legen da jeg også er utrolig slapp nå om dagan.... og kvalm heile tiden :tristbla:

Vel for håpe formen retter på seg etter helgen, for syk har jeg ikke løst å bli nå....har mye å gjøre i dagene fremover, for å ikke snakke om muligens intervju i neste uke.... håper jeg får den jobben :sur:

Ønsker alle en riktig fin fredag og god helg

Hei, jeg har våget meg en tur inn i den tøffe F-J-delen :ler:

Håper det går bedre med prøvinga neste gang, da. Sikkert lurt å ta en tur til legen hvis du ikke føler deg bra.

Og lykke til med et evt intervju!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Cons og Cymbidium

Nå er helga over og vi har koset oss masse. Besøk av svigersøster torsdag og det var jo kjempekoselig.

Vi har vel ikke gjort noe annet en å spise,se film og sovet :ler:

Lørdag var vi innom noen butikker for å se etter en 50 års gave til svigermor, vet at hun ønsker seg sånne kjerrehjul for å ha på hytta så jakten er i gang. De er visst veldig sjelden å få tak i idag, så jeg må vel begynne å kartlegge alle antikk og auksjonssjappene. Har fått tips om et par allerede.

Ellers så kan det jo nevnes at jeg testet negativt idag :grine:

Så spire har jeg ikke i magen min, og jeg er bare så trist akkurat nå. Formen den er ikke likere heller, føler at kroppen er i forandring men vet ikke hvordan jeg kan forklare det. Håper bare den dumme tanta :frustrert: kommer nå slik at vi kan starte videre på neste prøveperiode PP2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ikke vises på testen enda?

Men hvis du ikke er gravid håper jeg den :frustrert: tanta kommer!

Krysser fingre for neste pp! :kyss:

Høres ut som en koselig helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Starter på side 1 og leser helt hit...*

Heisann! Det var jo rett så koselig å være her!!

:hoppe: Nylig blitt prøvere dere og!!! Vi og! Jeg og går og venter på IKM i disse dager.. Vi har vår første pp nå, men føler ikke at jeg er gravid..

Skal bli spennende å følge deg, siden vi ligger så likt altså!! :hoppe::sjenert: Hvis jeg får lov da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såååå koselig at dere er innom meg Epica og iss

og iss... det er klart du får lese og følge meg på min vei, skal følge deg jeg også.

Artig at det er flere prøvere her nå.

Nå tar jeg det bare med ro... skal nok teste meg om et par dager. Føler meg veldig rar enda, de vanlige symptomer da.

Dere får ha en koselig kveld alle sammen, skal prøve å få med meg bøkene deres i morgen. Nå er det snart Hotel Cæsar og så er det tid for kveldsmat og så lala sove.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: tok en ny test idag, den siste jeg hadde hjemme og den ble ødelagt. Ifølge bruksanvisningen så burde kontrollvinduet også få en strek men den fikk ikke det :sur:

Tanta er enda ikke komme og jeg har bestilt nye tester nå, kommer sikkert i posten torsdag. Så om ikke tanta er kommet til da så blir jo dette veldig spennende....... åh fikk ondt i magen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og testa idag, men var bare den ene kontrollstreken på min..

Men ingen tegn til TR heller, så da er det bare å vente å se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

Har gitt opp testingen jeg..

Ble så lei meg hver gang det var negativt, og jeg blir alt for fokusert på å "få det til"

Snart er det ferie så da håper kanskje jeg klarer å få prøvingen litt på avstand..

Som prøver er du forresten hjertlig velkommen i U.B.J på generelle dagbøker. Det er en felles dagbok for oss, utålmodige babysyke jenter. Altså U.B.J :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... den som venter på noe godt venter ei forgjeves :)

Akkurat de ordene fikk jeg høre fra mannen på vår 8 årsdag, skrevet på et kort jeg fikk sammen med noen roser. Og sept samme året fridde han..... litt artig å tenke tilbake :)

God morgen alle sammen, en :klem: til Izaria, iss og Grace

Vel snart drar jeg inn til sentrum en tur for å hamstre graviditettester..... jeg er nemlig.....hmmm..... pitte litt sikker på at......ja kan si det når det er heeeelt sikkert :sjenert:

Grace.... jeg vil også ha bare tatt det rolig nå, det ordner seg for oss skal du se. Og ja :hoppe: jeg vil være med i klubben U.B.J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: hoppe: litt jeg også

JAAAA.... må kjøpe noen tester. Den siste jeg hadde i hus i går ble ødelagt, kontroll vinduet fikk ingen strek.

Jeg kan ta feil, men alle symptomene er her og begynner å bli forsterket. Eks: igår skulle vi egentlig gå ut og gå oss en tur men klarte ikke.... var så forferdelig kvalm. Ingen mens..... skulle ha vært her for 4 dager siden, brystene er så ømme at jeg klarer så vidt å gå opp og ned trappene....så det må jo være noe i det. Best med en test for å finne ut

arhggg.... gjør hva som helst for en test nå :sjenert: men hva er sjansen for at det bare dukker opp her hjemme :ler:

Må komme meg avgårdet.... skal kjøpe inn middag samtidig

hmmmm...................... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: dere må nok vente en liten stund til.... når man prioriterer å shoppe klær for sertifikat-pengene man får av foreldrene så må man ta bussen....

:sjenert: venter på bussen, enda 1 time igjen til den kommer i nabolaget her, bor egentlig nært sentrum men orker faktisk ikke å gå idag. Så jeg må nok vente på bussen ja.

Har planer om å kjøre opp til bil gangske snart, leser litt teori nå. I en alder av 27 så innser man at de pengene man fikk til sertifikat som 18 åring burde gå til lappen og ikke til klær.... vel man lærer så meget av sine feil.

Er sååååå spent nå.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallloooooo?!?!

Har du ikke kommet hjem enda??

Kan ikke ta så lang tid å ta bussen da...

Vente...

vente.....

vente.......

Skynd deg da, vi vil ha news!!!!! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...