Gå til innhold

Jayli - En Annerledes Dagbok


Jayli

Anbefalte innlegg

Gratulere!!

Det var morro!!! Jeg vet, de tar aldri telefonen når man trenger dem...

Jippi!!!!

:danse:  :hoppe:  :danse:  :hoppe:  :danse:  :hoppe:  :danse:  :hoppe:

Det er jo så typisk at når jeg har gode nyheter så tar han aldri telefonen, men er jo flink da til å ringe meg opp :hjerter_rundt:

Koselig at du stakk innom

Innom og hilser på!  :vinke:

:vinke: takk for titten

Takk for :klem: i dagboken min!

Så spennende med jobb!

Håper det står bra til med dere...ta tiden til hjelp og skal du se at det går etter hvert. :klem:

Oj, så spennende med jobb!

Forøvrig synes du heller burde kjøpe deg en hund  :sjarmor: Myyye søtere!

Takk for hilsen, håper de virkelig vil ha meg. Men når jeg tenker på det så synes jeg det bare er postivt at jeg blir lagt merke til ute på arbeidsmarkedet. Nå skal jeg bare ta det litt med ro og kose meg med mannen og familie i jula, så håper vi og krysser fingre for at de ringer i mellomjula med gode nyheter.

Hund..... vil gjerne ha men mannen min er ikke så lett å overtale når det kommer til hunder. Katter er så søøøøte de også. Men så kunne jeg sikkert ha kjøpt og tatt med meg all slags dyr hjem jeg da. Er så glad i dyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjo ho og god morgen alle dagbok tittere :klem:

Fikk ikke sove i natt... stå opp og så litt på tv'en. Klokken var vel nærmere 3 før jeg la meg igjen. Og min kjære var ikke sen med å holde rundt meg da jeg fikk lagt meg, hviskret meg i øret om at jeg må vekke han når jeg ikke får sove sånn at han kunne holde meg med selskap. Han er så god han mannen min, ikke noe tvil om at jeg har giftet meg med verdens beste kar.

Nå har jeg satt klær i maskina, skiftet på senga og små ryddet litt, skal ta en tur til byen å kjøpe små julegaver til alle venninebarna, skal se om jeg ikke finner meg noe nytt til meg selv også.

Svigermor har stordag i jula, og vi barna/svigerbarna skal spleise på velvære til henne, og da har jeg fått ansvaret med å finne produkter vi kan legge i en kurv. Gavekort på SPA skal hun også få.

Må vel kle meg godt nå som vinter'n ha komme igjen men julestemning får vi av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt mannen din er... :)

Jeg skal også gi en slags "kosekurv" til svigermor..Ikke så mye spa og sånn da, men badesalt og såper og slikt. Samt mørk sjokolade, blader, god kaffe og champagne. ;)

Kos deg på shopping! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende med den jobben! Håper virkelig den er din! :hoppe:

Så søt mann du har som vil holde deg med selskap om du ikke får sove om natten. :hjerter:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: alle sammen! :klem: til cons, Heidi og Jane takk for gratulasjonene ang jobb. Håper virkelig den blir min. Tror jeg får vite det denne uken, da hun har ringt igjen og antydet at svar blir avgitt i løpet av uka :hoppe:

Helga den har gått for fort, og jeg har koset meg kjeeempe mye. Mannen var ute på fredag sammen med jobben, tradisjonell julemiddag i avdelingen han jobber i. Jeg brukte da fredagkvelden på å pakke inn julegaver mens jeg hørte på julesanger..... gjett om jeg fikk julestemning.

Resten av helgen ble brukt til avslapning med take-away og film og myeeee kosing :sjarmor:

Var ute en tur på søndag fordi butikkene hadde søndagsåpent, trodde jeg skulle gjøre meg ferdig med alle julegavene men tok litt feil. Fant ikke det jeg skulle kjøpe så jeg gav opp. Skal en tur til Jernia å se om ikke de har Medisinskap. Venter på at forstørrelsene av bryllupsbildene skal bli ferdige sånn at vi får rammet de inn, temmelig sikker på at foreldre og besteforeldre blir glad når de får det.

Alle må krysse fingre for meg ang. jobben..... vil virkelig ha den. Vil virkelig flytte ut herfra til noe som er vårt. Leiligheta jeg har kikket så mye på er solgt :tristbla: men igår fant jeg en ny som jeg kunne tenkt meg å kjøpe... mannen synes også den var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*krysse krysse*

Krysser for jobben!

Ja, julegavepakking og julemusikk gjør susen for julestemningen! Jeg komninerte julemusikk, julekortskriving og etterhvert titting på Polarekspressen, bra kombinasjon det også :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er såååå søøøte alle sammen :klem:

Fikk en tlf idag om å komme til samtale i morgen kl.0900 :overrasket:

Så nå må det virkelig bustes alt som kan bustes :ler:

Tidenes julegave til meg om jeg får jobben :hoppe:

Nå skal jeg rense trynet og lakke negler og ta frem klær til i morgen. Og så lalla sove

Natta alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*BUSTE, BUSTE, BUSTE* :danse: *BUSTE, BUSTE, BUSTE* :danse: *BUSTE, BUSTE, BUSTE* :danse: *BUSTE, BUSTE, BUSTE* :danse: *BUSTE, BUSTE, BUSTE* :danse:*BUSTE, BUSTE, BUSTE* :danse:

Endret av Philippa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Nå har jeg gjort meg klar til intervjuet.... skal møte folkene klokken 9. Sitter her med en kopp kaffe og slapper av fremfor pc'en. Sovet 5 timer i natt, lå bare å tenkte på spørsmål jeg kan få og hva jeg eventuelt må svare. Føler meg gangske forberedt men det er ikke verre enn å være seg sjøl. Men det er et par spørsmål jeg hater å få ved intervjuer og det er spørsmål om lønn og om jeg har søkt jobb andre plasser..... :sjenert:

Får bare være meg selv, svare reflektert og være målbevist.

Jeg vil ha denne jobben :sur: .....:ler:

Takk for bustinga Phillippa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*buste buste buste buste buste buste buste buste buste *

*buste buste buste buste buste buste buste buste buste *

*buste buste buste buste buste buste buste buste buste *

*buste buste buste buste buste buste buste buste buste *

Intensiv busting før intervjuet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh... takk for bustinga Cymbidium, dere er så gode å ha her.

Er komme hjem nå og sitter egentlig med en god følelse, men orker ikke å ha så veldig store forventninger. Bedre å bli skikkelig overrasket og glad enn å bli så skuffet. Uansett så gikk det bra, og får høre i løpet av morgen dagen om ikke de ringer idag da.

Nå skal jeg spise litt lunsj og pakke julegaver vi kjøpte i går. Tenk at nå har vi bare 1 julegave igjen så er vi ferdig med det! Så er det bare 4 dager igjen til juleaften.Gleder meg kjempe masse til ribbe og dessert, være sammen med familie og venner. Jula er spesiell tid, tid for å dele omtanke og kjærlighet med sine nærmeste og til de som måtte trenge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jula nærmer seg med stormskritt og jeg må ta fatt i husvasken. Skal feire jul hos mamma og mannen hos sin mamma, og det er godt å komme hjem til rent hus når jula er over. Reiser vel fredagsformiddag tenker jeg. Etter husvasken skal jeg møte den søte mannen min i byen, skal til frisøren og shoppe litt klær.

Nattesøvnen var det dårlig med i natt, tenker vel litt for mye på jobb jeg gjerne vil ha, tenker så mye på det at jeg har fått en liten stress reaksjon. Knyter seg i brystet og det er vanskelig å puste.

Vel, det er jo sånn at jeg er så nære og hvis jeg får jobben forandrer situasjonen seg for oss begge. Da vil muligheten til egen leilighet være faktum og det er jo det vi vil så myeeeee.......Får ta tiden til hjelp, vaske hus får sikkert meg til å tenke på andre ting.

Deler ut en :klem: til alle jentene her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:husarbeid::husarbeid::husarbeid::husarbeid:

:digge: Rythm is a dancer, you can feel it yeh.... blir jo kastet rett tilbake til ungdomsskolen når jeg hører den sangen. Nå er det full husvask her og høytalerne dundrer sangene i ørene mine.... stakkars naboer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Kos deg med julevaskingen Jayli! Prøv å ikke tenk på jobben - kos deg med gammel musikk og snart jul istedet! Alt ordner seg til slutt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...