Gå til innhold

Jayli - En Annerledes Dagbok


Jayli

Anbefalte innlegg

Så spennende med jobbsøking. Håper virkelig at du får den jobben!

2005 har vært et begivenhetsrikt år for noen av oss her inne, og det er godt å tenkte igjennom hva en har opplevd. Bryllup er jo utrolig stort! Skjønner godt at du føler det var den største dagen i ditt liv. Det var absolutt en av de største for meg også (3. plass faktisk siden jeg har to barn ;) )

Tror nok 2006 blir et spennende år for dere! Forhåpentligvis ny jobb, ny leilighet, sertifikat og ikke minst en liten baby! Dette kommer jammen meg til å være en spennende dagbok å titte innom fremover!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi oi... her har det vært mange besøk :hoppe:

:klem: TT, Syrinen, Heidi76, Linkri og Jane P

Godt å ha en dagbok hvor en kan legge fra seg noen tanker og ønsker, ikke værst å få komentarer fra andre også :tommel:

Vel... igår har vi lagt inn søknad for å få 4 finalebilletter til nesteårs fotball vm, og får da svar 15.jan om vi får. Fly og hotell er funnet men avventer litt med å reservere. Det var egentlig ikke så dyrt å reise til Berlin, og overnatting lå som norske priser. Men selve fotabllkampen er dyr :sjenert:

Når 15.jan er over og om vi får bill så starter vi med resten av planlegginga av ferien 2006. Linkri nevnte Island og ja landet virker veldig eksotisk og vi har lyst til å dra dit en gang.

Annet jeg bedriver tiden min på nå er takkekortene, har endelig fått de i hus, og snart ferdig med å skrive på. Vi har bestilt en haug med forstørrelser til å gi til foreldrene våre i julegave også men det har oppstått problemer med de. Ja de er forstørret men de har klart å kutte bildene slik at man bare ser meg og halve mannen min :frustrert:

snakk om flause fra demmers side. Det er 10 dager igjen til vi reiser til mamma og svigers.... ga fotografen 5 dager på seg og hvis det tar lengre tid da lager jeg et h****** for dem. Det jeg sa i tlf, vet det er strengt men det er ikke første gangen de roter til med våre bilder.

Telefon fikk jeg igår fra rekrutteringsbyrået og de har pratet med en arbeidsgiver som kan være aktuell, skal ringe meg igjen i løpet av uken :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så sløvt at fotobutikken å tulle med bildene! De burde jammen kaste seg rundt å lage nye i en fei.

Men spennende med jobb kanskje, da! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så sløvt at fotobutikken å tulle med bildene! De burde jammen kaste seg rundt å lage nye i en fei.

Men spennende med jobb kanskje, da!  :klappe:

Jepp... det kan du sei, de innrømte det jo på telefonen og ga utrykk for at de umiddelbart skulle gjøre opp feilene. Bildene jeg har fått er egentlig bare å kaste, de er ikke brukbar i det hele tatt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

velkommen til denne herlige verdenen!! :ler:

Herlig vet nå jeg ikke for jeg skjønner bare ikke noe om hvordan jeg får lagt inn banner i signaturen min.... og jeg som trodde dette kom til å bli enkelt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he, he..ja jeg skjønner hva du menere...er ikke akkurat noen dataekspert der jeg heller...men har du en banner fra en annen side..altså en ticker eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: JIPPI!!

Fin ticker! Men har du lastet den opp i albumet ditt først? Ellers så kan det hende at du får en liten pm om at den er for stor...det fikk i hvert fall jeg sist gang jeg prøvde meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he, he..ja jeg skjønner hva du menere...er ikke akkurat noen dataekspert der jeg heller...men har du en banner fra en annen side..altså en ticker eller hva?

Nå fikk jeg til å få banner i signaturen, men hvordan får jeg tak i sånne artige levende smyliser som dere har?, du har f.eks en som vinker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:tommelsmil: Sånn nå har jeg oppdatert signaturen og avataren til en litt mer julevennlig versjon.

Mannen min jobber overtid idag og jeg holder på å lage spaghetti til middag og pannekakerøre til kvelds. Fustrerte fruer begynner igjen på tv2 så derfor skal det koses skikkelig her i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...