Gå til innhold

Jayli - En Annerledes Dagbok


Jayli

Anbefalte innlegg

Hei :)

Vurderer å bli supermedlem jeg og nå... :ler: Er jo så fint med bannere! Var det ikke dyrt å dra til Berlin?? Har vært i Berlin en gang, og jeg forelska meg helt i den byen! Vil tilbake!!

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Vurderer å bli supermedlem jeg og nå... :ler:  Er jo så fint med bannere! Var det ikke dyrt å dra til Berlin?? Har vært i Berlin en gang, og jeg forelska meg helt i den byen! Vil tilbake!!

Ha en fin kveld :klem:

Artig å pynte dagboka med litt jul

Vi fant bill til Berlin med Sas t/r pr.pers for under 1200,- spør du meg så synes jeg det er nesten gratis. Og det fra Trondheim med 1 stopp i oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å pynte dagboka med litt jul

Vi fant bill til Berlin med Sas t/r pr.pers for under 1200,- spør du meg så synes jeg det er nesten gratis. Og det fra Trondheim med 1 stopp i oslo

JØSS!! :sjokkert: Det var billig!! Tror jeg skal søke etter flybilletter jeg og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: venter sånn på den mannen som skulle komme hjem kl.17.30 liksom.

Middag er ferdig og pannekakerøra er klar

Skulle ønske mannen min var innom dagboka mi en gang iblant sånn at han ser at jeg veeeeenter på ham :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Har fått mail fra katteoppdrettene og de har en kattunge til salgs til meg men problemet er at katta koster 6000,- :overrasket: og akkurat nå har jeg ikke mulighet til å prioritere slikt.

Ahhhhhhh....... typisk meg. :sjenert: kan jo ikke bruke pengene på det nå, har jo enormt lyst men tror mannen kommer til å bli fly forbanna om jeg bruker så mye på en katt nå som jeg er arbeidsledig. Huff..... nå ble jeg litt i villrede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6000,- for en katt??? :overrasket:

Trodde kattunger var gratis jeg... :sjenert: ..er det en sånn fin hårløs katt eller noe eller? :klø:

Vi har diskutert det nå og jeg får ikke katten... <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_tristbla.gif' alt=':tristbla:'> Føler meg litt barnslig nå me har alltid hatt lyst på en slik katt (den som jeg ville ha er svart).

Egentlig veeeldig uansvarlig å kjøpe en katt til 6000,- når jeg egentlig lever på sparepenger. Vel når jobben er i boks og leilighet er skaffet så skal jeg kjøpe meg en cobbykatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyydelig katt da! Men 6000kr var litt i meste laget syns jeg.. Men det går an å finne slike katter til en rimerlig pris og da!Mamma har en renraset perser som ved fødselen var verdt 25 000kr, og skulle selges som avlskatt. Men så merket man etterhvert at katten ikke likte andre katter(prøvde å drepe de kattene han bodde med) , og dermed kunne han heller ikke bli avlskatt, og vi fikk han gratis! ;) Ellers vet jeg at lasses bestemor har fått noen flotte katter til en rimelig penge! Ta kontakt med flere oppdrettere, så kan det jo hende de har noen de ikke får solgt e.l...

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyydelig katt da! Men 6000kr var litt i meste laget syns jeg.. Men det går an å finne slike katter til en rimerlig pris og da!Mamma har en renraset perser som ved fødselen var verdt 25 000kr, og skulle selges som avlskatt. Men så merket man etterhvert at katten ikke likte andre katter(prøvde å drepe de kattene han bodde med) , og dermed kunne han heller ikke bli avlskatt, og vi fikk han gratis! ;) Ellers vet jeg at lasses bestemor har fått noen flotte katter til en rimelig penge! Ta kontakt med flere oppdrettere, så kan det jo hende de har noen de ikke får solgt e.l...

Ha en fin dag!

:klem:

Takk :klem:

Skal prøve å spørre flere oppdrettere, tok kontakt med bare den som var nærmest oss geografisk sett. Det spørs da om han ikke vil selge litt billigere da hvis han ikke får solgt katten til andre. Men lite håp, det er flere som har satt på vente liste hos han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::enig::hoppe::danse::enig::hoppe::danse::enig::hoppe::danse:

Er så GLAD :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Kommer til å ha krampe ondt i magen i heile mellomjula..... er blitt vurdert til en konsulent jobb innenfor dokumenthåndtering i en står bedrift. Åhhhhhhh!!!!!

Fikk nettopp en telefon, ville bare vite hva jeg hadde i lønnskrav så skulle jeg få høre nærmere. Oppstart 1.1.06. Første omgang et vikariat med mulighet for fast ansettelse etter 1 år

Hvor er manne min når jeg trenger han, har ringt kontoret men fikk beskjed om at han er på kundebesøk...... sitter her helt alene og er så glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...