Gå til innhold

Jayli - En Annerledes Dagbok


Jayli

Anbefalte innlegg

Hei Jayli - gratulerer med jobb! dette hadde ikke jeg fått med meg.. :rodme:

Og lykke til mtp pp3 - kanskje du blir mamma i 2006...iiiiik! :hjerte::babysmokk::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Da må jo jeg titte inn her og!!

Takk for spor i dagboka mi..... Jeg har nok ingen formening om at det har klaffet denne pp, sambo har vært syk, og brøyta snø i mange døgn...

Men jeg satser på neste pp!! Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: alle sammen!

Fant igjen boka mi, børster litt støv her. 3 uker siden sist jeg oppdaterte her, burde skjemmes!

Vel, nyjobben er spennende, travelt og inspirerende. Treffer mange ulike mennesker hver eneste dag, både kunder og kollegaer. Mange nye folk å forholde seg til, alle husker hva jeg heter men jeg husker ikke deres :ler: ikke rart da, de er 80 stk å huske ansikt og navn vil være litt superwoman tendens.

Vi har bestilt tur til Milano og Berlin, så ferie blir det på oss likevel i sommer.

Annet gledelig nyhet er at vi har fått finansiering i orden, så nå drar vi på visninger og kikker på leilighet. Det er en deilig følelse jeg nå har, alt begynner å falle på plass. Bare barn som mangler

Vel nå har jeg fått oppdatert litt her idag... og jeg må dra avgårdet. Arbeidsdagener snart over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så flott at dere får tur til sommeren alikevel!

Håper du fortsatt koser deg i din nye jobb!

Spennende med leilighetsjakt. Hvordan går det? Har dere sett noe aktuelt enda? Vet hvor mye du har ønsket å få deg noe som er DERES - håper det blir en realitet snart.

Bare barn som mangler nå ja, men det satser vi på at ordner seg i løpet av 2007! Dere har jo ikke prøvd lenge enda.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med jobb, leilighetjakt og det hele!! Ser ut til at brikkene faller på plasse nå ja! Og før du vet ordet av det blir det vel baby også... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...pinlig lenge siden jeg har tittet innom deg! Kan ikke skylde annet enn på det at jeg er distré og en data som ikke virker... :rodme:

Meeen, jeg håper alt er vel med deg og dine!

Gratulerer med jobb i boks!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei Jayli!

Skjønner at du er fryktelig opptatt med ny jobb og greier, for nå er det over en måned siden du var her sist! :overrasket:

Håper bare alt er bra med deg og at du stikker innom igjen snart!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Alle sammen!

Skjemmes godt over at jeg ikke har vært her på en stund. Fint at noen savner meg her, blir heelt rørt jeg.

Siden sist så har det skjedd en del. Jeg har som sagt fått meg jobb og trives utrolig godt, dagene går rasende fort også. Mange hyggelige og artige kollegaer har jeg fått.

Vi her hjemme har det kjempe bra, vært sammen i 8 år og 10 mnd idag :) .

Og vet dere hva!!!!! VI HAR KJØPT OSS LEILIGHET :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Da blir det pakking og flytting uka etter påsken, gleder meg vilt.

Må stikke men lover å holde dagboka mi mer oppdatert i tiden framover.

Klem til alle som stikker innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med leilighet!!!

:blomst:

Flott å høre at du trives i jobb også...

Håper vi ser deg her snart igjen! ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...