Gå til innhold

Jayli - En Annerledes Dagbok


Jayli

Anbefalte innlegg

Mannen var sikkert på tur til en kunde i sentrum da han kjørte forbi her nå, fikk en sms med følgende melding " hei kjære er du våken? Vink til meg da". Og jeg vinket... så søt han er :hjerter:

I kveld er det taco kveld, og vi skal kose oss. I morgen skal jeg på jobb... min faste hver 3.lørdag i apoteket. Så når jeg er ferdig blir jeg hentet, og vi skal dra til byen for å ta noen pils og se fotball kamp.

HEIA START!!!!

Nå skal jeg rydde litt her og gjøre det koselig til mannen min kommer hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du har hatt en flott helg! Høres sånn ut når jeg leser planene dere hadde ;)

:klem:

Endret av Jane Porter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:klem: MrsL, Jane Porter, Izaria

Har ikke forlatt dere og KG.... har vært her heile tiden jeg :sjenert: bare ikke i mitt eget dagbok.

Nå har det seg slikt at.......vi er blitt prøvere og da har jeg brukt tiden på å lese meg litt frem til andres opplevelser og tips og råd. Lære meg noen nye forkortelse osv....

Ellers så er det ikke noe annet nytt i livet mitt, fortsatt arbeidsledig men venter en tlf fra en arbeidsgiver i disse dager.

Har vært på julebord og koset meg sist helg, men god mat og SPA. Noen mener jeg har vært veldig bortskjemt når det gjelder velvære behandlinger i det siste :ler: pytt pytt

Nå har jeg tatt en KG pause igjen, men bedriver denne torsdagsmorgenen med å vaske gjesterommet da vi får besøk av svigersøster og hennes mann. Så vi skal kose oss med bryllupsbilder og video og TACO :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se om det klaffer fremover ;)

Der fant jeg dagboka di, trodde først du var under Gravid..

Håper du snart får deg jobb, vet hvordan det er å gå arb.ledig.. :tunge1:

Høres ut som dere får en koselig kveld :klem:

Krysser fingrene for spire i magen & jobb :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen så koseli at du stakk innom boka mi da Epica

Nå har jeg endelig vasket ferdig på gjesterommet, og er klar for besøk. Gleder meg masse fordi det ikke er ofte vi ser familien. Og siden vi feirer jula her i trøndelag i år så blir det ekstra gledelig med forjulsbesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker inn her jeg... Har jo helt gått meg hus forbi at du er en liten 20. august-brud! :klaske::rodme:

Jeg har liksom en veldig idé om hvem du egentlig er, men ble litt usikker...men du skal vite at jeg har savnet deg. Gar bare ikke fått med meg at du byttet brukernavn, trodde liksom bare at du ble borte! :sjenert:

Så koselig at dere er blitt prøvere da! ;) Gleder meg til å følge med deg videre!

:klem:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge har dere vært sammen da? :kyss:

Vi har vert sammen snart 4 år.

Hvor gamle er dere?

Vi er 30 neste år

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også ser jeg at du heiet på START i tippeligaen...det er jo slikt som bare får meg til å elske deg! :ler::kyss:

Heia :klem:

Trodde først ikke det gikk å bytte nicken min, så jeg skaffet meg en ny. Fikk mail fra moderator om at det skulle gå, men det var for seint. Ja ja... SMS må forbli med bryllupsplanlegginga. Så koselig at du stakk innom min bok også TT

Og ja... start heier jeg jo på. Makan til fotballspillere har jeg ikke sett på lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere vært sammen da? :kyss:

Vi har vert sammen snart 4 år.

Hvor gamle er dere?

Vi er 30 neste år

Vi har vært sammen seriøst i 8 år, men var jo bandomskjærester da :hjerter:

Og vi er begge 26 år, er 1 mnd eldre enn min kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Principessa

Kjære Jayli

du er herved invitert til hjemme-alene-fest hos Heidi fra og med i dag. Festen varer til og med søndag. Ta med godt humør, litt :perebrus: og :gratulerer: og gjerne noen søte mannfolk..selv har jeg tatt med meg :

http://images.amazon.com/images/P/1553814908.01.LZZZZZZZ.jpg

:sjarmor: ...velkommen skal du være!!

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: TT og alle dagbok tittere

Endelig er det fredag og betyr kosekos her hjemme sammen med mannen :kline:

Skal lage mat... kylling curry :wow: . Pleier egentlig å ha taco på fredagene men så hadde vi besøk av svigersøster og da serverte vi taco. Artig med noe forandringer også :tommel:

Har ryddet og stelt litt her hjemme idag, nå har jeg tent på stearinlys og fyrt i peisen, koselig stemning til mannen kommer hjem fra jobb. Rødvinen er satt til "oppvarming" ved peisen også.

Når det gjelder prøvinga så har jeg en anelse om at det desverre ikke klaffet denne gangen, føler på meg at T.R :frustrert: kommer i løpet av natten eller i morgen. Har bestilt time til legen da jeg også er utrolig slapp nå om dagan.... og kvalm heile tiden :tristbla:

Vel for håpe formen retter på seg etter helgen, for syk har jeg ikke løst å bli nå....har mye å gjøre i dagene fremover, for å ikke snakke om muligens intervju i neste uke.... håper jeg får den jobben :sur:

Ønsker alle en riktig fin fredag og god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke moro med prøving??

Blir helt tomsete av det jeg..

Kos deg med curry i dagm jeg skal spise taco :danse:

Nå må jeg løpe, endelig feridg på jobb.God helg da Jayli....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...