Gå til innhold

Kakaoboka vol 3

Kakaoen

Anbefalte innlegg

Godt å høre at påsken har vært fin! 😊 men så leit med forkjølelse, selv om det er en slags trøst at vi er flere gravide som går rundt og hoster og harker for tiden 🙈

Spent på å høre hvordan UL gikk i går! Håper alt er bra med lille i magen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pappa messi skrev (6 timer siden):

I dag er det akkurat 10 år siden du logga inn på kvinneguiden for aller første gang!🥳 Så gøy. 🤭

Nei søren at jeg ikke så det i går :fnise: Får jeg en premie mon tro?? :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (4 timer siden):

Jeg er så spent på hvordan det gikk på ultralyden din i går. Håper alt sto bra til med den lille. ❤️ Og at timen ble fin! 

Jeg har også gått opp en kilo i påsken. 🙈 Men jeg prøver å slå meg til ro med at det er kroppens måte å sikre at babyen får det den trenger, både nå og etter fødsel. Hjelper litt å tenke på det slik for meg, at fettet jeg nå får er matpakke til babyen og ikke til meg. 😂 Så håper jeg lille tass spiser opp matpakken sin etter fødsel, som jeg tross alt har brukt flere måneder på å lage til han/henne. :fnise:

Ganske morsom beskrivelse med matpakke :fnise: Da har jeg visst jobbet med matpakka i en god del år jeg da :ler: Jeg får lett hetta fordi jeg har ikke behov for noe ekstra matlager da jeg har det fra før av. Men det er vel ikke til å slippe unna. Forventer mengder med vann i kroppen til sommeren :sjenert: Og da blir det fort noen ekstra kg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Litt treg oppdatering etter i går.

Alt står bra til med lille i magen. Jeg fikk meg en liten psykisk smell i går og var bare helt utmattet og hadde ikke lyst til å gjøre noen ting.
Så sitter jeg jo her og føler meg så dum etterpå :sjenert: 

Ultralyden gikk forsåvidt greit. Det tok JM 2 sek å konstantere at mannen min ikke klarer å lage noe annet enn gutter :ler: Ho bare: Er det en gutt til mon tro? Ja se her, dette er en gutt til. 
Jeg bare: Åja... 
Eldstemann ble skikkelig skuffa, han ville ha en lillesøster. Mens han som nå kaller seg mellombror ble veldig fornøyd med en lillebror. Mannen ble og veldig fornøyd, og jeg kjente meg bare følelsesløs.. :sjenert: 

Det viktigste er jo at babyen er frisk og rask, og det er han absolutt. Jeg kjente meg irritert på meg selv for at jeg har latt meg påvirke av ALLE rundt meg. Det har vært et evig mas fra besteforeldre, søsken, unger, venner, kollegaer og generelt alle.. Om at NÅ MÅ DET JO BLI EI JENTE. Så jeg kjente at nå skuffer jeg jo alle.. Og følte på at denne lille ikke blir god nok fordi han er gutt :sjenert: 
Etter UL så gikk vi for å kjøpe en blå body.. Først på HM. Men herregud så mye fæle babyklær til gutt de hadde på HM her i sentrum. Så fant ikke noe blått der som jeg gadd bruke penger på. Ungene begynte å mase om hva de ville kjøpe.. Vi gikk heller på Newbie butikken. Og nesten ALT er nøytralt eller jentete der. Kjente jeg ble skuffa over at de ikke hadde noe fint til gutt der. Hva skjer med det? De hadde masse fint sist jeg var på Kappahl.
Ungene fortsetter å mase men vi må hjem fordi junior skal på svømming og så setter han igang det trasshelvette fordi han ikke fikk tatt heisen fra 2 etg ned til parkeringskjelleren, men fra 1 etg istedenfor. Han begynner da å plage broren sin.. Mannen ble sur og trassetrollet begynner å hylsutre i bilen. Bare sur stemning. Jeg kjente en vond følelse i magen.. Stakkars baby som skal komme inn i denne familien. 
Disse gutta mine har kranglet så mye i det siste at jeg holder på å revne :bond: 

Jeg hadde sett for meg at dette ble en veldig fin opplevelse for oss som familie. Men så ødela ungene alt og jeg satt bare og gråt stille for meg selv i bilen på vei hjem. Så utrolig skuffa, og uten å klare å kjenne om jeg ble skuffa pga kjønnet til babyen eller ei.
Det har jo ikke noe å si, jeg er jo mest vandt med gutter. Men kjente at det var ikke superstas å fortelle alle at det kommer enda en gutt. Helt ok.
Jeg delte det i gruppesnappen på jobb, og ingen av kollegaene mine kommenterte det eller har sagt noe til meg i dag :sjenert: Så føler skuffelsen er stor der og. Får jo en følelse av at ingen av de bryr seg om meg..

Kanskje jeg kjenner en liten skuffelse for at jeg aldri vil bli jentemamma. Selv om jeg tipper det går ganske fort over. Jeg hater jo alt som er rosa :ler:  Men så blir man påvirket av mange av de som har begge kjønn på en måte oppfører seg som at de har vunnet i lotto, men jeg bare fikk 25 kr på skrapeloddet :ler: 

Ble litt rotete dette kanskje. Jeg har drømt veldig om denne 3D UL i noen netter i forkant og det har vært ganske kaosdrømmer. Så jeg gruet meg skikkelig i går og hadde ingen god magefølelse. Og jammen hadde ikke magefølelsen rett.

Men nå skal jeg heller bruke litt tid på å planlegge litt mer innkjøp og kanskje noen flere strikkeprosjekter. Så vet jeg hodet mitt kommer over dette. Og om ikke så er det bare en uke til neste kontroll på sykehuset og uka etter en tur til JM.

Si hei til lillebror i mens 💙

Skjermbilde 2022-04-20 kl. 17.35.45.png

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg @Kakaoen :klem: Så. Utrolig. Skjønn. Han. Er!!! Nydelig bilde dere fikk av han der! 😍

Så kjedelig at UL ikke ble den opplevelsen du hadde sett frem til og gledet deg til. Skjønner også at det var en nedtur at drømmen om jenta brast. På den annen side skal dere få en flott, velskapt liten gutt. Og tenk så heldig du er som snart er 3-barnsmamma! ❤️

Når det gjelder babytøy har jeg også merket meg at butikkene er vanvittig gode på å fronte rosa kjoler med paljetter og nusselige små, rosa fluffy ting. Har også kjent litt på den «men hva med guttene da? Skal vi ikke få tak i noe fint til gutt da?» Men, altså! Tror nok du hadde litt uflaks, i tillegg til at du var skuffet og lei deg OG du hadde med deg en liten kaospatrulje på shopping 😉 

Vet ikke om KappAhlen du var innom hadde det, men jeg var på KappAhl i går og fant den SØTESTE kolleksjonen fra newbie - safari tema, tilogmed med bittesmå tøfler til 😍 Fikk inntrykk av at kolleksjonen var myntet på gutt siden det var utstilt på et bord ved siden av alle de rosa marshmallow kjolene :fnise: Fant også masse fint på Cubus 💙

Og du, ikke legg noe i kommentarer og ikke kommentarer. Jeg har også fått de skuffede blikkene og kommentarene som hinter om at gutt er vel bra det også, som at man har vunnet andrepremie - og jeg venter første barnet! Er bare glad han er frisk og har det godt jeg, så får folk mene hva de vil! 

Endret av Fiora
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære Kakaoen❤️ først, gratulerer med en liten gutt💙 

Så dumt det ble som det ble, det var fryktelig kjedelig. 

Nå tror jeg jo ikke guttene dine med vilje ville ødelegge dagen. Men kan se for meg at slitne gutter og kanskje sultne gutter, og shopping ikke er helt en god kombinasjon ❤️ 

Og at du reagerer sånn som du gjør er helt lov. Husk at du har vært mye dårlig, og i tillegg så er folk rundt dere ufine og sier det de sier om at det er kjipt med ny gutt. Man blir lei seg av sånt, selvom man ikke nødvendigvis har et problem med at det kommer enda en gutt. Så gjør hele situasjonen at man reagerer som man reagerer ❤️ er man ikke i form, pluss at man har masse hormoner så er det faktisk ikke rart man blir lei seg.

Jeg finner det faktisk ganske provoserende at det er så tåpelig med babyklær. Fatter ikke at det skal være sånn. Kan man ikke bare ha fine klær til alle? 

Håper du kan ta deg en tur med en veninne der dere koser dere på kafé og shopper litt til den kommende lillebroren? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt at opplevelsen ble som den ble! Får skikkelig vondt av å lese om hvordan du føler det. Og hva man føler kan man ikke gjøre noe med! Det å bli skuffet over kjønn er så tabu å snakke om, men det må være helt lov tenker jeg. Når babyen kommer så ville man jo aldri byttet den mot noen andre uansett 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (15 timer siden):

Nei søren at jeg ikke så det i går :fnise: Får jeg en premie mon tro?? :engel:

Her skal du få en 🎉

💁‍♀️🏆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Fiora og @Ruskemor og @tørkestativ ♥️♥️

Ble litt rørt jeg nå :cry3:

Slitne og sultne gutter utgjør fort kaospatruljen ja :ler: 

Jeg skal ta en titt med storebror i morgen på Kappahl. Men innser at jeg ikke trenger kjøpe noe særlig mer klær. Ei venninne fikk alt babytøyet mitt da ho ventet gutt. Og nå sier ho jeg skal få det tilbake :ler: siden jeg fikk enda en gutt. Og ei nedi gata har arvet mye av tøyet siden ho har en gutt som er 2 1/2 år yngre enn min. Så jeg sa at dersom det kommer en gutt kan ho bare sende det som er brukbart tilbake igjen :fnise: 

Godt med litt trøstende ord fra dere ♥️ Synes liksom det er litt vanskelig av og til å dele slitsomme tanker med de rundt meg. Dette svangerskapet har i grunnnen vært mye mer krevende enn jeg så for meg. Både fysisk og psykisk. Merker at jeg ikke er like stolt over den voksende magen jeg har heller denne gangen. Blir litt matt, for jeg pleier gi ganske f i nettopp slikt. Men jeg tar meg selv i å prøve å skjule den til tider :sjenert:  

Dette skrev jeg altså i går :ler: Og må fullføre nå. Har allerede glemt hvorfor jeg ble avbrutt.

Men dette er en note til dere kommende førstisforeldre. IKKE forvent fantastiske opplevelser med barna :ler: Jeg har jo gått på smellen utallige ganger. Denne gangen også innser jeg nå. For det blir sjeldent slik jeg ser for meg. Et eksempel er om man skal bare pepperkaker med barna. Man ser for seg førjulsidyll. DET BLIR IKKE DET!! Kanskje så lenge at man rekker ta et bilde av de for å skryte på SOME av hvor flott familie man har. Men så begynner kranglingen :fnise: 

Jeg har fått roet hodet en del nå. Lillebror var superaktiv i magen i går og mannen fikk både se at magen hoppet og spratt mens han holdt på inni der OG han fikk kjenne det flere ganger. Det hjalp veldig for min del også.

Eldstemann fikk valgt seg et klesplagg, Newbie håndkle og en koseklut til lillebror i dag. Så da var han mye mer fornøyd, og skuffelsen over manglende lillesøster har blitt litt mindre :sjenert: 

I morgen reiser kollegaene mine til Italia. Firmaturen jeg sa jeg ikke ville være med på. Jeg er 100% fornøyd med valget mitt. Er så sykt glad jeg ikke skal ut og fly og styre på som de skal. Eneste er at jeg må være på jobb alene, og gjøre noen av oppgavene til kollegaen min. Så i morgen må jeg være på plass kl 7.30!! Derfor bærer det rett i seng nå! Kommer til å være helt gåen i morgen kveld :ler: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (3 minutter siden):

Takk @Fiora og @Ruskemor og @tørkestativ ♥️♥️

Ble litt rørt jeg nå :cry3:

Slitne og sultne gutter utgjør fort kaospatruljen ja :ler: 

Jeg skal ta en titt med storebror i morgen på Kappahl. Men innser at jeg ikke trenger kjøpe noe særlig mer klær. Ei venninne fikk alt babytøyet mitt da ho ventet gutt. Og nå sier ho jeg skal få det tilbake :ler: siden jeg fikk enda en gutt. Og ei nedi gata har arvet mye av tøyet siden ho har en gutt som er 2 1/2 år yngre enn min. Så jeg sa at dersom det kommer en gutt kan ho bare sende det som er brukbart tilbake igjen :fnise: 

Godt med litt trøstende ord fra dere ♥️ Synes liksom det er litt vanskelig av og til å dele slitsomme tanker med de rundt meg. Dette svangerskapet har i grunnnen vært mye mer krevende enn jeg så for meg. Både fysisk og psykisk. Merker at jeg ikke er like stolt over den voksende magen jeg har heller denne gangen. Blir litt matt, for jeg pleier gi ganske f i nettopp slikt. Men jeg tar meg selv i å prøve å skjule den til tider :sjenert:  

Dette skrev jeg altså i går :ler: Og må fullføre nå. Har allerede glemt hvorfor jeg ble avbrutt.

Men dette er en note til dere kommende førstisforeldre. IKKE forvent fantastiske opplevelser med barna :ler: Jeg har jo gått på smellen utallige ganger. Denne gangen også innser jeg nå. For det blir sjeldent slik jeg ser for meg. Et eksempel er om man skal bare pepperkaker med barna. Man ser for seg førjulsidyll. DET BLIR IKKE DET!! Kanskje så lenge at man rekker ta et bilde av de for å skryte på SOME av hvor flott familie man har. Men så begynner kranglingen :fnise: 

Jeg har fått roet hodet en del nå. Lillebror var superaktiv i magen i går og mannen fikk både se at magen hoppet og spratt mens han holdt på inni der OG han fikk kjenne det flere ganger. Det hjalp veldig for min del også.

Eldstemann fikk valgt seg et klesplagg, Newbie håndkle og en koseklut til lillebror i dag. Så da var han mye mer fornøyd, og skuffelsen over manglende lillesøster har blitt litt mindre :sjenert: 

I morgen reiser kollegaene mine til Italia. Firmaturen jeg sa jeg ikke ville være med på. Jeg er 100% fornøyd med valget mitt. Er så sykt glad jeg ikke skal ut og fly og styre på som de skal. Eneste er at jeg må være på jobb alene, og gjøre noen av oppgavene til kollegaen min. Så i morgen må jeg være på plass kl 7.30!! Derfor bærer det rett i seng nå! Kommer til å være helt gåen i morgen kveld :ler: 

Så glad for å høre at det føles litt bedre i dag❤️

Det er så lov å kjenne på alle følelsene og det er lov å ikke like endringene som skjer. Ofte trenger man bare litt tid på seg for å omorganisere tanken litt, omstille hodet på at nå blir ting annerledes enn hva man tenke. Men før det skjer er det lov å syntes ting er kjipt og trist.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer for tidlig. Men 24 uker nå :strix: 

9.11.2021 Unnfangelsen finner sted omkring 

03.12.2021Positiv graviditetstest 

14.12.2021Hjertet begynner å slå 

04.01.2022 Legetime

05.01.2022 TUL

21:01.2022 TUL uke 11

21.01.2022 Nå som livmoren kommer opp av bekkenet vil det snart være mulig å høre hjertelyden med doppler

28.01.2022 Risiko for spontanabort avtar 

06.02.2022 Andre trimester!

07.02.2022 TUL og NIPT

11.02.2022 Kjønnet begynner å bli tydelig 

22.03.2022 Tid for ordinær ultralyd 

25.03.2022 De fleste kjenner fosterets bevegelser nå 

26.03.2022 Du er halvveis i svangerskapet!

15.04.2022 Skulle babyen bli født nå, ville man i samråd med foreldrene forsøke å redde den 

19.04.2022 3D ultralyd. Er det lillebror eller lillesøster?

19.04.2022 Fosteret kan høre! (Hvor godt det hører vet vi ikke sikkert)

23.04.2022 Babyer født nå har rundt 50 prosent sjanse for å overleve

27.04.2022 UL kontroll pga diabetesen

30.04.2022 Babyer født nå har rundt 80 prosent sjanse for å overleve

07.05.2022 Det er 100 dager igjen til termin!

08.05.2022 Babyer født nå har rundt 90 prosent sjanse for å overleve

10.05.2022 Babyen begynner å reagere på lys som kommer utenfra livmoren

13.05.2022 Tid for å fylle ut papirene om permisjon og foreldrepenger 

14.05.2022 Tredje trimester!

17.05.2022 Øynene har vært lukket fram til nå, men nå kan babyen åpne og lukke dem

04.06.2022 Tre fjerdedeler er unnagjort!

17.07.2022 Tid for innskriving, og for å pakke fødebagen 

22.07.2022 Nå regnes ikke babyen som prematur om den skulle bli født

25.07.2022 Fødselspermisjonen begynner 

15.08.2022 Termin

Magebilde uke 24 💙

IMG_4599.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (22 timer siden):

Hurra for uke 24🥳

Og det var en kjempe fin mage du har🥰 

Takk 😍 Føler meg som en flodhest allerede 😂 og babyen veier mellom 600-700 gr. Og skal bli rundt 3500 gr🙈 samt bli ca 20 cm lengre. Jeg skjønner ikke hvordan den skal få plass. Jeg kommer til å bli str GIGA 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kakaoen skrev (1 time siden):

Takk 😍 Føler meg som en flodhest allerede 😂 og babyen veier mellom 600-700 gr. Og skal bli rundt 3500 gr🙈 samt bli ca 20 cm lengre. Jeg skjønner ikke hvordan den skal få plass. Jeg kommer til å bli str GIGA 😂😂

I såfall er du en kjempe flott flodhest🤩 

Er sykt egentlig hvor stor de skal bli før de kommer ut😶 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at UL-opplevelsen ikke ble som du hadde sett for deg 😔 Kjenner meg såå godt igjen i det å skape et bilde i hodet og skuffelsen som følger når ting ikke blir som tenkt.. Men hallo! Gratulerer så mye med en liten gutt i magen 🥳 Tenk så mye glede de tre guttene dine kommer til å ha av hverandre, og så fantastisk det er at du får en frisk og rask liten gutt 🥰 Vi får øve oss litt begge to på å legge bort forventningene og heller nyte de fine øyeblikkene som alltid kommer, bare kanskje ikke alltid til det tidspunktet man selv hadde bestilt dem 🙊

Kjempefint magebilde 😍 Synes du ser kjempeflott ut 🤩 Pleide å synes babyer var så små, så ble jeg gravid og plutselig klarer jeg ikke fatte at noe så stort skal få plass inni der 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (På 22.4.2022 den 23.00):

I såfall er du en kjempe flott flodhest🤩 

Er sykt egentlig hvor stor de skal bli før de kommer ut😶 

Takk :rodmer: Har heldigvis ikke tannstillingen til en flodhest :ler: 

Ja det er helt vilt hvor stor han skal bli.. Har glemt hvordan det kan være plass inni der!!

Yrno skrev (På 23.4.2022 den 23.25):

Så kjedelig at UL-opplevelsen ikke ble som du hadde sett for deg 😔 Kjenner meg såå godt igjen i det å skape et bilde i hodet og skuffelsen som følger når ting ikke blir som tenkt.. Men hallo! Gratulerer så mye med en liten gutt i magen 🥳 Tenk så mye glede de tre guttene dine kommer til å ha av hverandre, og så fantastisk det er at du får en frisk og rask liten gutt 🥰 Vi får øve oss litt begge to på å legge bort forventningene og heller nyte de fine øyeblikkene som alltid kommer, bare kanskje ikke alltid til det tidspunktet man selv hadde bestilt dem 🙊

Kjempefint magebilde 😍 Synes du ser kjempeflott ut 🤩 Pleide å synes babyer var så små, så ble jeg gravid og plutselig klarer jeg ikke fatte at noe så stort skal få plass inni der 😂 

Ja jeg må virkelig slutte å lage bilder i hodet av hvordan jeg forventer ting skal bli. Herregud som jeg har brent meg der ca en million ganger!!
Også må jeg finne en måte å tålerere kranglingen til kidsa mine. I går kjøpte vi en boks dounuts som vi skulle ha med hjem til dessert. Endte med at de begynte å krangle i bilen om hvem som skulle holde boksen. Den ene surere enn den andre fordi ingen fikk holde og da begynte lillebror å ta på boksen :ler: Er jo så latterlig teit, men jeg har virkelig elendig tålmodighet og det kjennes ut som noen prøver gnage hull i hjernen min når de holder på på det viset!!!
Men vips, 20 min etterpå kan de være perlevenner :vetikke:

Takk for mageskryt :rodmer:  Begynner du å få mer størrelse på magehuset du også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kakaoen skrev (4 minutter siden):

Takk :rodmer: Har heldigvis ikke tannstillingen til en flodhest :ler: 

Ja det er helt vilt hvor stor han skal bli.. Har glemt hvordan det kan være plass inni der!!

Ja jeg må virkelig slutte å lage bilder i hodet av hvordan jeg forventer ting skal bli. Herregud som jeg har brent meg der ca en million ganger!!
Også må jeg finne en måte å tålerere kranglingen til kidsa mine. I går kjøpte vi en boks dounuts som vi skulle ha med hjem til dessert. Endte med at de begynte å krangle i bilen om hvem som skulle holde boksen. Den ene surere enn den andre fordi ingen fikk holde og da begynte lillebror å ta på boksen :ler: Er jo så latterlig teit, men jeg har virkelig elendig tålmodighet og det kjennes ut som noen prøver gnage hull i hjernen min når de holder på på det viset!!!
Men vips, 20 min etterpå kan de være perlevenner :vetikke:

Takk for mageskryt :rodmer:  Begynner du å få mer størrelse på magehuset du også? 

Flaks du slapp den tannstillingen ja😂 

Det høres litt slitsomt ut egentlig når de holder på sånn å kjekle/krangle😶 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24+3 

Og klar for en ny uke..

Jeg må bare lufte tankene mine altså for jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Til onsdag skal jeg ENDELIG til kontroll hos diabeteslege og gyn. Sist var jo i januar og husker jeg fikk helt hakeslepp da de ikke ville ha meg tilbake før i slutten av april. Det føltes som en evighet til. Og det føles egentlig som en evighet siden også.

Jeg vet det kommer opp dette med jobben. Og der er jeg så todelt. Jeg ønsker jo å jobbe og tenker litt på disse kundene mine. Samtidig kommer det frem at hun som fordeler dette velger å sette kunder på kollegaene mine fordi jeg er gravid og kan plutselig bli mer sykemeldt. Det resulterer jo i at jeg fra neste uke har mindre å gjøre. Mindre kunder gir mindre lønn. 
Har visst en stund at en god kollega av meg venter sin første i november :rodmer: Og hun fortalte dette på jobb nå før helgen. Og hennes leder har sagt at ho må beregne å bli nedprioritert når det nærmer seg permisjonsstart. Hun kommer da til meg og er sykt fortvilet, og jeg blir jo så lynings forbanna på hennes vegne. Det der er jo faktisk ikke lov. Vi blir jo diskriminert fordi vi er gravide. Ikke sikkert dette er gjort med hensikt å diskriminere, det tviler jeg på. Men de kan ikke holde på slik. Dessverre er vi ikke organisert, men jeg får jo så sykt lyst til å sende en bekymring til arbeidstilsynet eller noe :sjenert:  :vetikke: 

Jeg har selv vært lei yrket en stund og vurderer sterkt å bytte yrke etter endt permisjon.
Men nå må jeg forholde meg til hva jeg skal gjøre ang meg selv. Jeg har muligheten til å få full sykemelding, eller svangerskapspenger. Jeg er ganske sliten de fleste dagene og orker ikke ta godt nok vare på meg selv. Samtidig som jeg koser meg med kundene mine og får dårlig samvittighet ovenfor dem. Jeg er veldig i villrede må jeg innrømme. Men dette gir meg også mye mer stress og tankekjør. Har jo mest lyst til å si at jeg ikke orker mer, men føler også det er å lyve litt.
Men igjen, om jeg fortsetter får jeg dårligere inntekt. Så føler virkelig jeg taper.

Hjelp noen råd eller oppløftende ord? :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (8 minutter siden):

Flaks du slapp den tannstillingen ja😂 

Det høres litt slitsomt ut egentlig når de holder på sånn å kjekle/krangle😶 

Ja noen ganger vurderer jeg ringe mamma og si unnskyld for måten jeg og min bror holdt på. Vi var ekstreme til å krangle :ler: Fordelen er at de er begge to ganske rolige gutter som sjeldent lager bråk på skolen/bhgen. Sånn sett er det vel bedre at de tar det ut hjemme selv om mora har lyst til å rive av seg året :bond: :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (15 minutter siden):

Ja noen ganger vurderer jeg ringe mamma og si unnskyld for måten jeg og min bror holdt på. Vi var ekstreme til å krangle :ler: Fordelen er at de er begge to ganske rolige gutter som sjeldent lager bråk på skolen/bhgen. Sånn sett er det vel bedre at de tar det ut hjemme selv om mora har lyst til å rive av seg året :bond: :fnise: 

Jeg har et par ganger sagt unnskyld til mamma for sånne ting😂

Så bra, noen steder må man jo få utløp for kjekling. Selvom det ikke er gøy for slitne mammaen❤️

Ang jobben din. Det er diskriminering og ulovlig, og jeg tror kanskje jeg hadde vurdert sterkt å ta sykemelding for pengene sin del. Og at dere to går sammen om å melde fra et sted. Har lyst å tipse om å gå rettens vei, men det er kostbart og slitsomt. Men syntes definitivt at dere bør sette lys på saken. Aldeles ikke greit. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...