Gå til innhold

Kakaoboka vol 3


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Ruskemor skrev (13 minutter siden):

Jeg har et par ganger sagt unnskyld til mamma for sånne ting😂

Så bra, noen steder må man jo få utløp for kjekling. Selvom det ikke er gøy for slitne mammaen❤️

 

Ang jobben din. Det er diskriminering og ulovlig, og jeg tror kanskje jeg hadde vurdert sterkt å ta sykemelding for pengene sin del. Og at dere to går sammen om å melde fra et sted. Har lyst å tipse om å gå rettens vei, men det er kostbart og slitsomt. Men syntes definitivt at dere bør sette lys på saken. Aldeles ikke greit. 

Tror også jeg har sagt unnskyld til mamma for all krangling i bilen! 😂🙈

Ja jeg taper jo om ikke. Og er det som er sykt, og det burde ikke være slik at man må øke sykemelding og bruke «skattepengene» fordi arbeidsgiver lager krøll. Men hadde jeg vært mann hadde jeg vel ikke tenkt to ganger på dette og gjort det som var økonomisk best for meg selv!

Skal definitivt diskutere saken mer med henne om dette :opplyser: ikke overraskende kanskje at vi har mannlige ledere? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kakaoen skrev (10 minutter siden):

Tror også jeg har sagt unnskyld til mamma for all krangling i bilen! 😂🙈

Ja jeg taper jo om ikke. Og er det som er sykt, og det burde ikke være slik at man må øke sykemelding og bruke «skattepengene» fordi arbeidsgiver lager krøll. Men hadde jeg vært mann hadde jeg vel ikke tenkt to ganger på dette og gjort det som var økonomisk best for meg selv!

Skal definitivt diskutere saken mer med henne om dette :opplyser: ikke overraskende kanskje at vi har mannlige ledere? :vetikke:

En ting som kan være relevant her er jo faktisk om det samme skjer når mannfolka skal i permisjon? (Ikke at ddt er greit da heller altså!)

Hilsen snikleser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (3 minutter siden):

En ting som kan være relevant her er jo faktisk om det samme skjer når mannfolka skal i permisjon? (Ikke at ddt er greit da heller altså!)

Hilsen snikleser

Veldig godt spørsmål. Liker at det får en snikleser frem i lyset altså! :ler: 

Så lenge jeg har jobbet der har kun en kollega blitt pappa. Han tok permisjonen sin som fri hver fredag.. mest fordi det var lettest for jobben. 
Jeg derimot har satt jobben først tidligere og fått NULL igjen for det. Blitt forbigått i type fremming av stilling (eller hva det heter) av andre med dårligere arbeidsmoral. Så jeg er ganske fed up. Kommer ingen vei med å prioritere jobb. Så må prioritere meg selv..

Skjønner jo sånn sett at jeg svarer på eget spørsmål :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så lurer jeg.. Burde jeg si det som det er til Diabeteslegen, eller burde jeg smøre på andre veien :klo:  Ser egentlig for meg at ho blir temmelig sur om jeg sier at de diskriminerer meg på jobben fordi jeg er gravid, delvis sykemeldt og snart skal ut i permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (14 timer siden):

Tror også jeg har sagt unnskyld til mamma for all krangling i bilen! 😂🙈

Ja jeg taper jo om ikke. Og er det som er sykt, og det burde ikke være slik at man må øke sykemelding og bruke «skattepengene» fordi arbeidsgiver lager krøll. Men hadde jeg vært mann hadde jeg vel ikke tenkt to ganger på dette og gjort det som var økonomisk best for meg selv!

Skal definitivt diskutere saken mer med henne om dette :opplyser: ikke overraskende kanskje at vi har mannlige ledere? :vetikke:

 

Tror du har rett i at en mann ikke hadde brydd seg, han hadde bare gjort det som var mest lønnsomt for seg selv. Også hadde han tatt det videre, fordi han hadde ikke godtatt sånt.

Ikke veldig overraskende at det er mannlige ledere nei. Men de har likevel plikt til å følge reglene.

Kakaoen skrev (12 timer siden):

Men så lurer jeg.. Burde jeg si det som det er til Diabeteslegen, eller burde jeg smøre på andre veien :klo:  Ser egentlig for meg at ho blir temmelig sur om jeg sier at de diskriminerer meg på jobben fordi jeg er gravid, delvis sykemeldt og snart skal ut i permisjon.

Jeg er en sånn type som mest sannsynlig hadde fortalt det til diabeteslegen. Men det hadde gått på at jeg var steik forbannet. Men det må du vurdere selv. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24+5

Endelig fikk jeg kommet på kontroll på sykehuset, og kontroll karusellen videre kan endelig begynne :ler: 

For å ta det positive først.. Alt står bra til med lillemann. Han har god tilgang på næring og vokser fint. Litt over gjennomsnittet. Om han fortsetter slik blir det igangsetting i uke 38. Det jeg hadde forberedt meg på. Det betyr faktisk at det er under 100 dager til jeg skal føde :bond: 
Kom inn til den flotte gynekologen/fødselslegen jeg har vært hos før. Litt usikker på hva slags tittel ho har, mulig overlege. Men jeg liker ho veldig godt. Ho er så rolig, med snille øyne som også tar seg tid til å høre hvordan jeg har det. Gikk til ho med barn nr 2 og kjente jeg ble overlykkelig over at ho skal følge meg denne gangen også.

Mine verdier var fine i dag. Også med tanke på blodsukker og langtidssukker.

Så kommer det negative :ler: 
De har gitt meg ny diabeteslege :kjefte: Jeg HATER å ikke ha en lege å forholde meg til! I går kveld hadde jeg lest mye i gamle papirer fra svangerskapet til mellombror. Og jeg fant ut fra det gamle helsekortet at jeg gikk fra 50% sykemelding til 100% svangerskapspenger rundt uke 24/25. Og jeg fant skrivet som daværende diabeteslege skrev ut som dokumentasjon til søknaden. Så jeg tok jo den med meg i dag!
Jeg satt der på gangen og ventet på legen. Så hører jeg en kjent stemme, ser opp og ser ei dame som går inn den døra som diabeteslegen min sitt navn står på. Sist jeg så henne var hun dekket av munnbind, men jeg kjente jo ho igjen på stemmen :fnise: Ååå så bra hun er på tia tenkte jeg. Så går det et par minutter før døra ved siden av går opp og det kommer ut ei anna dame og sier navnet mitt!
Jeg tenkte umiddelbart FAEN!! Og kjente hjertet sank i kroppen min. Hvorfor i huleste skal jeg inn til ho??

Men ja jeg tusler jo inn der. Og kjenner umiddelbart at hele svangerskapspenger situasjonen min kommer til å gå til helvette. Legen jeg kom inn til er nok god i jobben sin og kan det ho skal. Men istedenfor å komme inn til ei som er rolig og virker omtenksom så fikk jeg ei som virket stresset, med dårlig tid, som er brå i oppførselen og opptatt av blodprøver og målinger. Målingene er jo fine, så da går jo dette kjempebra. Jeg merker jo umiddelbart at her er det ingen rom for å klage over at dette er tungt.

Jeg spurte litt ang arbeid, men hun sa at jeg må ta kontakt med fastlegen om jeg trenger å øke sykemeldingen :sjenert: 
Kjente at jeg ble så utrolig skuffa. Hun jeg kom inn til hadde jo ikke peiling på hva som ble sagt sist jeg var der. Den andre legen var jo der, så hvorfor i huleste kom jeg ikke inn til ho 😭

Jeg skal definitivt spør diabetessykepleieren om det neste gang! Er heldigvis bare 2 uker til jeg skal til ho. Så da blir det nok jobbing i 2 uker til :sjenert: 
Jeg spurte jo faktisk gynekologen om hva hun tenkte rundt sykemelding eller svangerskapspenger. Sa at jeg fikk det sist. Hun var veldig på at jeg skal IKKE presse meg. Om du kjenner dette er slitsomt så må du be fastlegen om å øke sykemeldingen. Og at JM på sykehuset (som jeg skal til samme dag som diabetessykepeleier) kan hjelpe meg med å søke. 

Men jeg er jo slik at jeg helst skulle hatt en lege slik som den første diabetesslegen som sier rett ut: DU SKAL IKKE JOBBE!! Hater virkelig å ta den avgjørelsen selv :bond: 

Dagens avhandling, lufting og klaging er over og ut :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra lillebror vokser og gror som han skal! Under 100 dager går kjempefort! Føler mai og juni bare flyr forbi, og plutselig er man der. Så spennende!

Begynner dere å få ting på plass?

Så kjedelig du fikk ny diabeteslege.

Du sier du skulle ønske noen kunne ta en avgjørelse for deg. Jeg tror helt og fast på at når man har tenkt tanken en stund om at nå begynner det å bli nok. Da har det vært nok en stund❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (7 timer siden):

Så bra lillebror vokser og gror som han skal! Under 100 dager går kjempefort! Føler mai og juni bare flyr forbi, og plutselig er man der. Så spennende!

Begynner dere å få ting på plass?

Så kjedelig du fikk ny diabeteslege.

Du sier du skulle ønske noen kunne ta en avgjørelse for deg. Jeg tror helt og fast på at når man har tenkt tanken en stund om at nå begynner det å bli nok. Da har det vært nok en stund❤️

 

Begynner absolutt ikke å få ting på plass :ler: Men tenker å ordne bilstol til helgen. Om NAV er på tiden og jeg får penger i morgen :bond: 
Fikk tilbud av en mor i klassen til eldste om å få en babybilstol av henne. Men jeg kjenner at jeg vil gjerne ha en ny, eller en som er nylig brukt når det kommer til den biten. Resten kan jeg fint kjøpe brukt!!

Jeg har kjent mye på dette i dag og bestilte meg time hos fastlegen neste fredag. Tenker at jeg skal klare meg en uke til på jobb, og så høre om JM mener jeg kvalifiseres til svangerskapspenger.
Heldigvis skal jeg til JM på helsestasjonen til mandag. Ho var veldig koselig og da kan jeg få tømt meg for litt eder og galle hvis jeg trenger det.

Har egentlig ei god venninne jeg har pleid å gå tur med hver uke. Men ho har vært så sykt opptatt i det siste med ungene sine fritidsaktiviteter og dugnader at hun har ikke hatt tid på snart en måned :sjenert: Og jeg kjenner jo i hele meg at jeg savner det sykt, og er hele tiden på kanten lei meg og kan briste litt hver dag. Men det og sitter liksom langt inne å spør om ikke hun kan være så snill og finne litt tid til meg :cry3:
Jeg er litt typen som ved første øyekast ser ut som jeg har det helt fint. Og er god til å sette på en litt falsk maske fordi jeg merker at det ikke passer seg akkurat der og da å fortelle hvordan jeg egentlig har det. Så fra hennes side så tipper jeg hun tror at alt er helt fint her i gården :sjenert: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (1 time siden):

Begynner absolutt ikke å få ting på plass :ler: Men tenker å ordne bilstol til helgen. Om NAV er på tiden og jeg får penger i morgen :bond: 
Fikk tilbud av en mor i klassen til eldste om å få en babybilstol av henne. Men jeg kjenner at jeg vil gjerne ha en ny, eller en som er nylig brukt når det kommer til den biten. Resten kan jeg fint kjøpe brukt!!

Jeg har kjent mye på dette i dag og bestilte meg time hos fastlegen neste fredag. Tenker at jeg skal klare meg en uke til på jobb, og så høre om JM mener jeg kvalifiseres til svangerskapspenger.
Heldigvis skal jeg til JM på helsestasjonen til mandag. Ho var veldig koselig og da kan jeg få tømt meg for litt eder og galle hvis jeg trenger det.

Har egentlig ei god venninne jeg har pleid å gå tur med hver uke. Men ho har vært så sykt opptatt i det siste med ungene sine fritidsaktiviteter og dugnader at hun har ikke hatt tid på snart en måned :sjenert: Og jeg kjenner jo i hele meg at jeg savner det sykt, og er hele tiden på kanten lei meg og kan briste litt hver dag. Men det og sitter liksom langt inne å spør om ikke hun kan være så snill og finne litt tid til meg :cry3:
Jeg er litt typen som ved første øyekast ser ut som jeg har det helt fint. Og er god til å sette på en litt falsk maske fordi jeg merker at det ikke passer seg akkurat der og da å fortelle hvordan jeg egentlig har det. Så fra hennes side så tipper jeg hun tror at alt er helt fint her i gården :sjenert: 

Enig i at bilstol er greit å kjøpe ny. Håper nav ikke er treg🤞

Kan være lurt å skrive litt ned det du går å grubler på, så er det lettere å huske å ta det opp med JM eller legen❤️

Jeg er akkurat sånn jeg også, selvom jeg har følelsene utenpå kroppen. Så hater jeg å trenge meg på eller være til bry. 

Kanskje det skal være ditt mål i helgen å fortelle venninnen din hvordan du har det? For jeg regner med hun vil ta seg tid til deg hvis får vite at du ikke har det så lett. Det er så vondt å gå rundt å være på bristepunktet ❤️ 

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg altså gått glipp av både magebilde og det hele - den magen din altså, så nydelig 😍

Godt å høre at alt står bra til med lillebror i magen! Og tenk at det er under 100 dager til fødsel, det går jo helt sykt fort om man begynner å se på det i dager! Over 3 mnd høres liksom betryggende mye lenger ut for meg som ikke er så fryktelig mange dager etter (125 dager igjen i følge Helseoversikt) :fnise:

Synd de driver å skifter rundt på legene dine, så unødvendig å skape utrygge gravide på den måten! Håper virkelig du får en orden på sykemelding/svangerskapspenger snart, høres ikke ut som du bør jobbe noe særlig mer nå, stått på nok :klem:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (På 29.4.2022 den 0.13):

Enig i at bilstol er greit å kjøpe ny. Håper nav ikke er treg🤞

Kan være lurt å skrive litt ned det du går å grubler på, så er det lettere å huske å ta det opp med JM eller legen❤️

Jeg er akkurat sånn jeg også, selvom jeg har følelsene utenpå kroppen. Så hater jeg å trenge meg på eller være til bry. 

Kanskje det skal være ditt mål i helgen å fortelle venninnen din hvordan du har det? For jeg regner med hun vil ta seg tid til deg hvis får vite at du ikke har det så lett. Det er så vondt å gå rundt å være på bristepunktet ❤️ 

 

 

Ny bilstol bestilt og betalt.. Og fikk jammen meg akkurat plass til den i midten!! Mellom kranglefantene :ler:  Blir bilstol uten isofix base da. Men det går faktisk helt fint. Jeg har jo drevet og tatt på barn bilbelte i 9 år nå, så skal da klare å få bilbelte rundt babystolen også.

Takk for tips om å skrive ned, det skal jeg få gjort. Har gjort slik tidligere også, for å ikke havne i fella om å bare si at ting går fint når det egentlig ikke gjør det.

Hodet er litt lettere i dag, og venninna mi ville være med å gå kveldstur i morgen kveld. Så det skal blir godt å få luftet seg litt.

Fiora skrev (På 29.4.2022 den 17.59):

Her har jeg altså gått glipp av både magebilde og det hele - den magen din altså, så nydelig 😍

Godt å høre at alt står bra til med lillebror i magen! Og tenk at det er under 100 dager til fødsel, det går jo helt sykt fort om man begynner å se på det i dager! Over 3 mnd høres liksom betryggende mye lenger ut for meg som ikke er så fryktelig mange dager etter (125 dager igjen i følge Helseoversikt) :fnise:

Synd de driver å skifter rundt på legene dine, så unødvendig å skape utrygge gravide på den måten! Håper virkelig du får en orden på sykemelding/svangerskapspenger snart, høres ikke ut som du bør jobbe noe særlig mer nå, stått på nok :klem:

 

Tusen takk :klemmer:  Og godt å se formen din er bedre så du er tilbake på KG :lur: 

Det kommer til å gå skremmende fort mot slutten nå. Synes alltid mai er en måned som flyr forbi. Og spesielt når jeg har flere andre ting som skjer den måneden! 

Er virkelig godt å høre alle støtter meg i å kaste inn håndkle på jobb. Har mer eller mindre bestemt meg for å tenke på meg selv. Var jo så veldig innstilt på å skulle jobbe ut mai, mest fordi det er noen ting på jobb jeg skulle ønske å få ferdiggjort før jeg gir meg. Men når de oppfører seg sånn så kan de bare drite og dra :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (1 minutt siden):

Ny bilstol bestilt og betalt.. Og fikk jammen meg akkurat plass til den i midten!! Mellom kranglefantene :ler:  Blir bilstol uten isofix base da. Men det går faktisk helt fint. Jeg har jo drevet og tatt på barn bilbelte i 9 år nå, så skal da klare å få bilbelte rundt babystolen også.

Takk for tips om å skrive ned, det skal jeg få gjort. Har gjort slik tidligere også, for å ikke havne i fella om å bare si at ting går fint når det egentlig ikke gjør det.

Hodet er litt lettere i dag, og venninna mi ville være med å gå kveldstur i morgen kveld. Så det skal blir godt å få luftet seg litt.

 

Like greit babyen får sitte i mellom, så holder kanskje de to eldste munn😶😂 

Husker sønnen til ei venninne fortalte at han endelig forsto hvorfor foreldrene kjeftet sånn på han. Lille søsteren var kommet i rett alder, og han syntes hun var slitsom🤣

Jeg skriver ofte ned, både for at det da blir en måte å få ting ut av hodet og fordi det er lettere å se selv at alt ikke er bra.

Så glad jeg ble for at hun orket det, og at du får luftet deg litt❤️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25+1 Ny uke, og baby har 80% sjans for å overleve om han skulle bli født nå!!
Men det håper jeg virkelig ikke at han blir :ler: Og i følge gyn er det ingenting som tilsier at det skal skje noe med det første. Livmorhalsen er 5 cm lang og totalt stengt :lur: 

I dag har vi vært og kjøpt bilstol til lille. Landet på en fra Britax  Så nå håper jeg virkelig de bilstoladapterene jeg fikk med vogna passer til denne :P  Men synes stolen så veldig fin ut. Tung som f.. Men der er de fleste ganske like. Også er det mulig det bare er jeg som er svak for tiden :ler: 

Kjøpte også med den største badebalja til Stokke Flexibath. Veldig kjekt å slippe å ha den store badebalja stående på badet vårt, som ikke er det aller største badet. Og så fikk gutta velge hver sin pakke med smokker til guttungen. Eldstemann lurte på når babyer begynner å bruke smokk. Jeg hadde lyst til å svare fort som faen :ler: Men sa at smokken tar vi med på sykehuset :P Livredd ungen ikke skal ta smokk jeg da, for jeg er ikke gira på å måtte være ungen sin smokk!! Så den skal inn så fort som mulig, shit på om ammingen ikke er etablert. Enter får jeg til å amme, eller så får jeg det ikke til.. :vetikke:

Må se om jeg finner igjen lista jeg la ut her over ting vi trenger til lille så jeg kan få krysset av litt :nigo: 

Men her er oppdatert milepælsliste! 

9.11.2021 Unnfangelsen finner sted omkring 

03.12.2021Positiv graviditetstest 

14.12.2021Hjertet begynner å slå 

04.01.2022 Legetime

05.01.2022 TUL

21:01.2022 TUL uke 11

21.01.2022 Nå som livmoren kommer opp av bekkenet vil det snart være mulig å høre hjertelyden med doppler

28.01.2022 Risiko for spontanabort avtar 

06.02.2022 Andre trimester!

07.02.2022 TUL og NIPT

11.02.2022 Kjønnet begynner å bli tydelig 

22.03.2022 Tid for ordinær ultralyd 

25.03.2022 De fleste kjenner fosterets bevegelser nå 

26.03.2022 Du er halvveis i svangerskapet!

15.04.2022 Skulle babyen bli født nå, ville man i samråd med foreldrene forsøke å redde den 

19.04.2022 3D ultralyd. Er det lillebror eller lillesøster?

19.04.2022 Fosteret kan høre! (Hvor godt det hører vet vi ikke sikkert)

23.04.2022 Babyer født nå har rundt 50 prosent sjanse for å overleve

27.04.2022 UL kontroll pga diabetesen

30.04.2022 Babyer født nå har rundt 80 prosent sjanse for å overleve

07.05.2022 Det er 100 dager igjen til termin!

08.05.2022 Babyer født nå har rundt 90 prosent sjanse for å overleve

10.05.2022 Babyen begynner å reagere på lys som kommer utenfra livmoren

11.05.2022 Diabetessykepleier og Jordmor på sykehuset

13.05.2022 Tid for å fylle ut papirene om permisjon og foreldrepenger 

14.05.2022 Tredje trimester!

16.05.2022 Bacheloroppgaven er innlevert

17.05.2022 Øynene har vært lukket fram til nå, men nå kan babyen åpne og lukke dem

25.05.2022 Kontroll på sykehuset med lege og UL

04.06.2022 Tre fjerdedeler er unnagjort!

17.07.2022 Tid for innskriving, og for å pakke fødebagen 

22.07.2022 Nå regnes ikke babyen som prematur om den skulle bli født

25.07.2022 Fødselspermisjonen begynner 

15.08.2022 Termin

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innser nå at jeg har ikke sååå mye igjen å kjøpe!

Kjøpe:

Barnevogn

Bilstol

Bedside crib - kjøpe brukt av venninne

Nyfødt sete til Tripp trapp - kjøpe brukt av venninne

Vippestol - kjøpe brukt av venninne

Stellematte - Vurderer Leander stellematte

Ny madrass til vugga

Klær str 50 -kjøpt litt

Klær str 56 - kjøpt litt

Bestille gratis babypakker

Ergobaby embrace bæresele

Nytt regntrekk og myggnetting til vogna

Laken til små madrasser (vugge, bedsidecrib og vogna)

Bleier

Salver

Tørre stellekluter

Babyolje

Badebalje - Stokke Flexibath 

Koseklut med Mummi motiv, fant på Barnas Hus

Gulpekluter

Har fra før av:

Strikka tepper

Vugge

Babydyne, med dynetrekk

Babynest

Masse strikke klær til nyfødt

Tripp Trapp stol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (1 time siden):

 

Innser nå at jeg har ikke sååå mye igjen å kjøpe!

Kjøpe:

Barnevogn

Bilstol

Bedside crib - kjøpe brukt av venninne

Nyfødt sete til Tripp trapp - kjøpe brukt av venninne

Vippestol - kjøpe brukt av venninne

Stellematte - Vurderer Leander stellematte

Ny madrass til vugga

Klær str 50 -kjøpt litt

Klær str 56 - kjøpt litt

Bestille gratis babypakker

Ergobaby embrace bæresele

Nytt regntrekk og myggnetting til vogna

Laken til små madrasser (vugge, bedsidecrib og vogna)

Bleier

Salver

Tørre stellekluter

Babyolje

Badebalje - Stokke Flexibath 

Koseklut med Mummi motiv, fant på Barnas Hus

Gulpekluter

Har fra før av:

Strikka tepper

Vugge

Babydyne, med dynetrekk

Babynest

Masse strikke klær til nyfødt

Tripp Trapp stol

Fin liste! Ikke mye som mangler på den nå.

Syntes det er veldig interessant å se hva folk trenger til babyen. Laken har jeg liksom aldri tenkt på at man trenger, noe jeg innser når jeg skriver dette at er veldig rart å ikke ha tenkt at er nødvendig 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (På 30.4.2022 den 19.59):

Like greit babyen får sitte i mellom, så holder kanskje de to eldste munn😶😂 

Husker sønnen til ei venninne fortalte at han endelig forsto hvorfor foreldrene kjeftet sånn på han. Lille søsteren var kommet i rett alder, og han syntes hun var slitsom🤣

Jeg skriver ofte ned, både for at det da blir en måte å få ting ut av hodet og fordi det er lettere å se selv at alt ikke er bra.

Så glad jeg ble for at hun orket det, og at du får luftet deg litt❤️ 

Drid vettu.. Ble ingen lufting i kveld :(  Hun hadde dobbeltbooket og jeg måtte dessverre vike for viktigere planer :sjenert: Men virker som hun ble lei seg da. Uansett så blir jeg ikke sur for sånt. Men kjente jeg ble litt skuffa/lei meg..
Men har luftet kidsa skikkelig i dag og gått ca 6 km. Så kroppen min er egentlig veldig sliten nå i kveld.

Så da ble det innekveld og jeg henger på KG istedenfor å jobbe med den teite bacheloroppgaven min :plystre:

Uansett en opptatt uke med flere planer og møter. I morgen skal jeg til JM, og det blir litt godt. Får luftet hodet en del der, så det skal bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kakaoen skrev (19 minutter siden):

Drid vettu.. Ble ingen lufting i kveld :(  Hun hadde dobbeltbooket og jeg måtte dessverre vike for viktigere planer :sjenert: Men virker som hun ble lei seg da. Uansett så blir jeg ikke sur for sånt. Men kjente jeg ble litt skuffa/lei meg..
Men har luftet kidsa skikkelig i dag og gått ca 6 km. Så kroppen min er egentlig veldig sliten nå i kveld.

Så da ble det innekveld og jeg henger på KG istedenfor å jobbe med den teite bacheloroppgaven min :plystre:

Uansett en opptatt uke med flere planer og møter. I morgen skal jeg til JM, og det blir litt godt. Får luftet hodet en del der, så det skal bli bra.

Ånei, sånt er så dumt. Man blir jo ikke sint, men skuffet og lei seg er det lov til å bli❤️ Og når man har veldig behov for å lufte seg hos noen, så gjør det liksom ekstra vondt når de har dobbelt booket.

Bra du skal til jordmor i morgen, håper du klarer å lufte deg litt hos henne. 

Når er det bacheloren skal leveres? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (26 minutter siden):

Ånei, sånt er så dumt. Man blir jo ikke sint, men skuffet og lei seg er det lov til å bli❤️ Og når man har veldig behov for å lufte seg hos noen, så gjør det liksom ekstra vondt når de har dobbelt booket.

Bra du skal til jordmor i morgen, håper du klarer å lufte deg litt hos henne. 

Når er det bacheloren skal leveres? 

Ja det blir i hvertfall godt å skulle til JM. Venninna mi skulle gjøre alt ho kan for å finne en ny dag. Ikke lett å koordinere hverdagen med 3 barn :bond:

Jeg skal levere den 16 mai, så om 14 dager i morgen. Jeg er flinkest til å gi jernet når fristen er enda nærmere :P Men skal gjøre litt research med noen folk i morgen, så må jo nesten ha en liten plan :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (6 minutter siden):

Ja det blir i hvertfall godt å skulle til JM. Venninna mi skulle gjøre alt ho kan for å finne en ny dag. Ikke lett å koordinere hverdagen med 3 barn :bond:

Jeg skal levere den 16 mai, så om 14 dager i morgen. Jeg er flinkest til å gi jernet når fristen er enda nærmere :P Men skal gjøre litt research med noen folk i morgen, så må jo nesten ha en liten plan :ler: 

Nei, kan definitivt tro på at det ikke er lett å koordinere med flere barn...

Ai, det høres ut som det blir noen sene kvelder frem til levering 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (4 minutter siden):

Nei, kan definitivt tro på at det ikke er lett å koordinere med flere barn...

Ai, det høres ut som det blir noen sene kvelder frem til levering 😅

Heldigvis kommet igang en del, men ja.. Blir litt å gjøre fremover! Men ikke mer i kveld. Nå er det natta :natti: Sov godt :klemmer: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...