Gå til innhold

Kakaoboka vol 3


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Ruskemor skrev (4 minutter siden):

Har dere noen planer for påsken?

Du må gjøre det som er rett for deg❤️ 

Ja jeg er ikke tjent på å presse meg. Og ikke klarer jeg presse meg stort heller!

Vi har hentet ut campingvogna fra vinterlagring. Så trosser dyr dieselpriser og skal på tur :nigo: Har et vennepar på vestlandet som vi skal campe med. Gleder meg veldig til å komme meg bort!

Har dere planer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kakaoen skrev (11 minutter siden):

Ja jeg er ikke tjent på å presse meg. Og ikke klarer jeg presse meg stort heller!

Vi har hentet ut campingvogna fra vinterlagring. Så trosser dyr dieselpriser og skal på tur :nigo: Har et vennepar på vestlandet som vi skal campe med. Gleder meg veldig til å komme meg bort!

Har dere planer? 

Det er faktisk ingen som takket deg hvis du presser deg heller. Så jeg tenker man skal ta vare på seg selv.

Så deilig da! Håper det blir fint vær oppover. Og skal dere så langt nord som byen mellom de syv fjell så får du vinke til meg når dere kjører forbi😊 

Vi skal bare være hjemme i år. Håper været blir bra så vi får oss noen fine turer, kanskje ha med en pakke pølser og litt ved. Tar det litt som det kommer, men det blir ihvertfall påskelam og påskeegg😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (15 minutter siden):

Det er faktisk ingen som takket deg hvis du presser deg heller. Så jeg tenker man skal ta vare på seg selv.

Så deilig da! Håper det blir fint vær oppover. Og skal dere så langt nord som byen mellom de syv fjell så får du vinke til meg når dere kjører forbi😊 

Vi skal bare være hjemme i år. Håper været blir bra så vi får oss noen fine turer, kanskje ha med en pakke pølser og litt ved. Tar det litt som det kommer, men det blir ihvertfall påskelam og påskeegg😁

Ja jeg skal tenke mest på meg selv. Ikke bare bare å være «gammel dame» og gro frem et barn :fnise:

Ja det MÅ bli fint vær. Om ikke blir jeg veldig skuffa! Vi skal nok ikke helt til byen med de 7 fjell. Skal campe et par timer lengre sør. Litt usikker hvor langt unna det er, men vennene våre bor i hardanger.

Og hvorfor i huleste har jeg trodd at du var østlending?? Var helt sikker på at du holdt til rundt hovedstaden :ler: 

Koselig med en rolig hjemmepåske. Er det jeg synes er ferie. Å ikke ha så veldig mye planer og heller legge lista lav 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. glemte å slenge inn litt skryt! Om søndag kjente jeg for første gang spark på utsiden av magen :rodmer:

et par søte små spark før det ble stille. Rakk ikke spør mannen om han ville kjenne :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (6 minutter siden):

Ja jeg skal tenke mest på meg selv. Ikke bare bare å være «gammel dame» og gro frem et barn :fnise:

Ja det MÅ bli fint vær. Om ikke blir jeg veldig skuffa! Vi skal nok ikke helt til byen med de 7 fjell. Skal campe et par timer lengre sør. Litt usikker hvor langt unna det er, men vennene våre bor i hardanger.

Og hvorfor i huleste har jeg trodd at du var østlending?? Var helt sikker på at du holdt til rundt hovedstaden :ler: 

Koselig med en rolig hjemmepåske. Er det jeg synes er ferie. Å ikke ha så veldig mye planer og heller legge lista lav 😍

Du er da ikke så gammel! Men man skal likevel ta vare på seg selv, uavhengig av alder! 

Er noen timer med bil fra Hardanger, sånn cirkus. Får håpe det er fint vær da, for det finnes nesten ikke finere steder enn Hardanger🥰 er generelt mange fine steder hvis man kjører noen timer sørover mot Stavanger, eller nordover for deres del.

Dessverre ingen østlending her i gården, bare skarring på R'er og heia Brann (neida,ikke så begeistret for fotball, men ikke si det til de andre som bor i byen da må jeg flytte😂).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (17 minutter siden):

Herregud.. glemte å slenge inn litt skryt! Om søndag kjente jeg for første gang spark på utsiden av magen :rodmer:

et par søte små spark før det ble stille. Rakk ikke spør mannen om han ville kjenne :ler:  

Så koselig med første spark på utsiden da🥰 

Ikke lett å huske på alt når det plutselig kommer en fot ut igjennom magen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 uker :strix: 

Bare innom for å juble litt for en ny uke! Jeg skal kun jobbe mandag, så blir det påskeferie for alle pengene. Nå ligger jeg og hviler ryggen (som min bestemor kalte det) før jeg og guttungen skal gjøre litt i prosjekt Nesting :fnise: 

Har lovet han en ny premie om han hjelper meg å rydde bort alle lekene som han er blitt for stor til :lur: Da ryker en del på loftet, og kanskje noe i søpla også :nigo: Vi må omøblere og bytte rundt på 3 soverom for å få prosjekt baby-rom opp og gå. Hvis ikke må babyen sove i 2 etasje mens vi andre sover i 1 etasje. Ser ikke helt at det skal funke… Sååå.. da skal vårt soverom bli kjellerstue, roterommet oppe blir vårt soverom, og leke/gaming rommet til ungene blir babyen sitt rom. Når den en gang skal sove der. Det kjipe er at det som skal bli vårt soverom trenger en del tlc.. nytt gulv, fikse opp vegger og ny veranda dør.. Så det tar nok litt tid. 
 

Håper alle får en fin helg :blomst:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 22 uker🥳

Føler tiden har flydd! 

Høres ut som dere har endel arbeid forran dere for å få i orden rommene. Men veldig kjekt med kjellerstue til de store guttene! 

Har du noen planer om farger på rommene? Syntes sånt er så gøy😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (1 time siden):

Hurra for 22 uker🥳

Føler tiden har flydd! 

Høres ut som dere har endel arbeid forran dere for å få i orden rommene. Men veldig kjekt med kjellerstue til de store guttene! 

Har du noen planer om farger på rommene? Syntes sånt er så gøy😁

Kjellerstua som foreløpig er vårt soverom er malt i minty breeze for 3 år siden, eller 4.. jeg husker ikke helt :ler: da flytta vi rundt på rommene sånn at vi alle sov i samme etasje. Så jeg kommer ikke til å gjøre noe med fargen der. 
Babyrommet malte jeg i en mørkere grønn for to år siden. For å lage gjeste/spill/lekerom. Så tviler på at jeg gidder gjøre noe der også. Om vi så får ei jente så kjenner jeg magen vrir seg med tanke på evt rosa rom :ler: jeg er IKKE og har aldri vært en rosa-person.

Det rommet som skal få ny maling er vårt nye soverom. Veldig usikker på hvilken farge. Er et veldig 80 talls hus vi har. Så det rommet har også verandadør pluss vindu. Sola står rett inn om sommeren og vi holder på å smelte når vi skal legge oss :ler: sånn sett gleder jeg meg egentlig ikke til å flytte rommet vårt opp igjen. Men men.. Veggfargen der nå er kaffelatte. Så jeg er ganske lei beige og bruntoner. Vurderer en blåfarge kanskje.. evt noe grønt der også. Noen tips? 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (1 minutt siden):

Kjellerstua som foreløpig er vårt soverom er malt i minty breeze for 3 år siden, eller 4.. jeg husker ikke helt :ler: da flytta vi rundt på rommene sånn at vi alle sov i samme etasje. Så jeg kommer ikke til å gjøre noe med fargen der. 
Babyrommet malte jeg i en mørkere grønn for to år siden. For å lage gjeste/spill/lekerom. Så tviler på at jeg gidder gjøre noe der også. Om vi så får ei jente så kjenner jeg magen vrir seg med tanke på evt rosa rom :ler: jeg er IKKE og har aldri vært en rosa-person.

Det rommet som skal få ny maling er vårt nye soverom. Veldig usikker på hvilken farge. Er et veldig 80 talls hus vi har. Så det rommet har også verandadør pluss vindu. Sola står rett inn om sommeren og vi holder på å smelte når vi skal legge oss :ler: sånn sett gleder jeg meg egentlig ikke til å flytte rommet vårt opp igjen. Men men.. Veggfargen der nå er kaffelatte. Så jeg er ganske lei beige og bruntoner. Vurderer en blåfarge kanskje.. evt noe grønt der også. Noen tips? 😇

Vi har Minty breeze i gangen, syntes fargen er fin og veldig frisk.

På soverommet vårt har vi Oslo, syntes det er kjempe fint og gir en god følelse. Har lyse møbler og pynt, så føles aldeles ikke mørkt ut. Vi vurderte sterkt northern Mystic, men har grønn stue så gikk for blått soverom.

Er også fryktelig lei hvit og beige, så vi har gått all in på farger 😅 spennende å se hva vi tenker om det om 10-15 år. Men akkurat nå elsker vi å ha farger rundt oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 22 uker 🥰 Så gøy med litt ommøblering. Høres ut som en fin plan. Koselig med kjellerstue 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (43 minutter siden):

Vi har Minty breeze i gangen, syntes fargen er fin og veldig frisk.

På soverommet vårt har vi Oslo, syntes det er kjempe fint og gir en god følelse. Har lyse møbler og pynt, så føles aldeles ikke mørkt ut. Vi vurderte sterkt northern Mystic, men har grønn stue så gikk for blått soverom.

Er også fryktelig lei hvit og beige, så vi har gått all in på farger 😅 spennende å se hva vi tenker om det om 10-15 år. Men akkurat nå elsker vi å ha farger rundt oss. 

Oslo var en veldig fin farge. Kjente at den tar vi :ler:  Så takk for tips. Jeg er ikke så voldsomt opptatt av interiør, så jeg kommer ikke til å legge så mye i dette kjenner jeg. Ikke alle kan ha hjem som hører hjemme på instagram eller pinterest :ler: 

Grønnfargen var også veldig fint!!!

Vi safet oss i 2010 med kaffelatte panel i store deler av huset. Synes det var sykt fint da. Men nå :sjenert:  Synes ikke det er like fint. Og min svigerinne mente vi burde male stua, da hadde det blitt lekkert. Ho har ikke barn… enda..  Og jeg kjente bare at DET orker jeg ikke. Flytte på ALLE møblene. Gudene vet hva slags behandling disse ferdigmalte panelveggene trenger før de kan males. Uff nei.. for mye jobb :ler:  hater ikke veggene så mye enda at jeg orker gjøre noe med de :fnise: 

edit: grunnen til at jeg drar inn barnløsheten er fordi ho ikke vet hvor lite energi som er igjen etter full jobbdag, to barn og ingen egentid før ca kl 20.30.. siste jeg gidder da er malekosten :fnise:

Så derfor har vi farger på soverommene i hvertfall.

Og om soverommet blir mørkere gjør jo ikke det noe. Jeg har en mann, mulig yrkesskada (elektriker😂), som er så sykt opptatt av godt lys. Vi må ha godt med lys på soverommet sier han. Jeg kan ikke skjønne hva han skal se så godt der inne. Vi sover og har sex i det rommet. Begge deler krever lite lys, og etter snart 18 år sammen så vet han jo hvordan jeg ser ut naken :ler: 

kanskje han heller må ordne en fancy ledlist over skyvedørsgarderoben som skrur seg på når garderoben åpnes 🤷🏼‍♀️😂

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (47 minutter siden):

Oslo var en veldig fin farge. Kjente at den tar vi :ler:  Så takk for tips. Jeg er ikke så voldsomt opptatt av interiør, så jeg kommer ikke til å legge så mye i dette kjenner jeg. Ikke alle kan ha hjem som hører hjemme på instagram eller pinterest :ler: 

Grønnfargen var også veldig fint!!!

Vi safet oss i 2010 med kaffelatte panel i store deler av huset. Synes det var sykt fint da. Men nå :sjenert:  Synes ikke det er like fint. Og min svigerinne mente vi burde male stua, da hadde det blitt lekkert. Ho har ikke barn… enda..  Og jeg kjente bare at DET orker jeg ikke. Flytte på ALLE møblene. Gudene vet hva slags behandling disse ferdigmalte panelveggene trenger før de kan males. Uff nei.. for mye jobb :ler:  hater ikke veggene så mye enda at jeg orker gjøre noe med de :fnise: 

edit: grunnen til at jeg drar inn barnløsheten er fordi ho ikke vet hvor lite energi som er igjen etter full jobbdag, to barn og ingen egentid før ca kl 20.30.. siste jeg gidder da er malekosten :fnise:

Så derfor har vi farger på soverommene i hvertfall.

Og om soverommet blir mørkere gjør jo ikke det noe. Jeg har en mann, mulig yrkesskada (elektriker😂), som er så sykt opptatt av godt lys. Vi må ha godt med lys på soverommet sier han. Jeg kan ikke skjønne hva han skal se så godt der inne. Vi sover og har sex i det rommet. Begge deler krever lite lys, og etter snart 18 år sammen så vet han jo hvordan jeg ser ut naken :ler: 

kanskje han heller må ordne en fancy ledlist over skyvedørsgarderoben som skrur seg på når garderoben åpnes 🤷🏼‍♀️😂

Bare hyggelig 😂

Har definitivt ikke et instavennlig hus😂 men liker farger, syntes det gir mer glede enn hvite vegger. Har lyst å male veggene på stuen i en ny farge, men vi klarer ikke bestemme oss for om vi skal pusse ordentlig opp eller bare male. Gidder ikke bruke 5 tusen på maling hvis vi likevel skal legge nye plater på veggene. Så får se når det blir. En ting er ihvertfall sikkert, og det er at jeg ikke står med en fersk baby og oppussing! 

Jeg kan egentlig ikke forstå de som har overskudd til full jobb, og så gå hjem å male hele stuen med alt det innebærer 😶 har har de barn samtidig så tar jeg av meg hatten for det altså.

Min mann er helt motsatt, så lite lys som mulig 😂 måtte kjøpe en "arbeids lampe" som jeg bruker når jeg strikker. For han vil på død og liv ha det helt mørkt hele tiden. Helst med gardinene trukket for også😅 litt vampyr tendenser på den mannen😂 

18 år ja, da var dere ung når dere møtte. Så koselig at dere har holdt sammen så lenge ❤️

Sånne ledlister hørtes kul ut, må muligens be mannen fikse det til skyvedørsgarderoben vi skal ha i gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ruskemor skrev (7 minutter siden):

Bare hyggelig 😂

Har definitivt ikke et instavennlig hus😂 men liker farger, syntes det gir mer glede enn hvite vegger. Har lyst å male veggene på stuen i en ny farge, men vi klarer ikke bestemme oss for om vi skal pusse ordentlig opp eller bare male. Gidder ikke bruke 5 tusen på maling hvis vi likevel skal legge nye plater på veggene. Så får se når det blir. En ting er ihvertfall sikkert, og det er at jeg ikke står med en fersk baby og oppussing! 

Jeg kan egentlig ikke forstå de som har overskudd til full jobb, og så gå hjem å male hele stuen med alt det innebærer 😶 har har de barn samtidig så tar jeg av meg hatten for det altså.

Min mann er helt motsatt, så lite lys som mulig 😂 måtte kjøpe en "arbeids lampe" som jeg bruker når jeg strikker. For han vil på død og liv ha det helt mørkt hele tiden. Helst med gardinene trukket for også😅 litt vampyr tendenser på den mannen😂 

18 år ja, da var dere ung når dere møtte. Så koselig at dere har holdt sammen så lenge ❤️

Sånne ledlister hørtes kul ut, må muligens be mannen fikse det til skyvedørsgarderoben vi skal ha i gangen.

Godt vi er flere med lite instavennlige hjem :ler: Heier heller på hjemmekoselig. Man skal jo se at det bor folk her. Og tro meg, det ser du med en gang du kommer inn i gangen her :ler: 

Skjønner godt du heller vurderer å vente med å male. Litt det som er greia her og. Kjøkkenet vårt er fra 80 tallet. Så det må pusses opp en gang. Men har ikke penger eller gidd til å prioritere det enda. Når det skal fikses må vegger, vinduer, og gulv også byttes. Og gulvet går i et med stua. Ergo må gulvet i stua også byttes. Og da ryker jo alt av gulvlister og alt må flyttes på. Så da får vi heller male i samme slengen. Så det blir en stoooor jobb. Kanskje om 5 år til :ler: 

Ja vi har vært sammen lenge. Fra jeg var 18 år. Så må tenke meg kraftig om for å huske hvor lenge vi egentlig har vært sammen :fnise: 

Tror IKEA har slike ledlister. Må sjekkes ut. Skal dit i morgen, men da for å handle stæsj til campingvogna :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (33 minutter siden):

Godt vi er flere med lite instavennlige hjem :ler: Heier heller på hjemmekoselig. Man skal jo se at det bor folk her. Og tro meg, det ser du med en gang du kommer inn i gangen her :ler: 

Skjønner godt du heller vurderer å vente med å male. Litt det som er greia her og. Kjøkkenet vårt er fra 80 tallet. Så det må pusses opp en gang. Men har ikke penger eller gidd til å prioritere det enda. Når det skal fikses må vegger, vinduer, og gulv også byttes. Og gulvet går i et med stua. Ergo må gulvet i stua også byttes. Og da ryker jo alt av gulvlister og alt må flyttes på. Så da får vi heller male i samme slengen. Så det blir en stoooor jobb. Kanskje om 5 år til :ler: 

Ja vi har vært sammen lenge. Fra jeg var 18 år. Så må tenke meg kraftig om for å huske hvor lenge vi egentlig har vært sammen :fnise: 

Tror IKEA har slike ledlister. Må sjekkes ut. Skal dit i morgen, men da for å handle stæsj til campingvogna :lur:

Man ser at folk bor her også, og at det bor et lite antall dyr her😶 det man også muligens hadde trodd var at det bor barn her, men er bare hunden som liker kosebamser 😂 så vi kosebamser og baller liggende litt overalt så hunden skal ha noe å sove med😂 skulle ønske jeg tullet😂

Ai,ai det høres dyrt ut! Vi også må ta gulvet i stuen og kjøkkenet samtidig. Pluss vinduer, bad og vaskerom. Shitt jeg gruer meg til den dagen. Huff, nei av og til er det faktisk greit som det er.

Føler det ikke er så ofte man møter på unge mennesker lengre som har vært sammen så lenge. Er koselig da, og dere må definitivt feire når dere har 20 års jubileum 😁

Ikea har det meste, så du finner sikkert ledlister i tillegg til litt for mye du ikke trenger til campingvognen😅 

Jeg var imponert over meg selv tidligere i uken når jeg kom meg fra Ikea med bare det jeg skulle ha. Hvor ofte skjer det liksom 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Kakaoen said:

22 uker :strix: 

Bare innom for å juble litt for en ny uke! Jeg skal kun jobbe mandag, så blir det påskeferie for alle pengene. Nå ligger jeg og hviler ryggen (som min bestemor kalte det) før jeg og guttungen skal gjøre litt i prosjekt Nesting :fnise: 

Har lovet han en ny premie om han hjelper meg å rydde bort alle lekene som han er blitt for stor til :lur: Da ryker en del på loftet, og kanskje noe i søpla også :nigo: Vi må omøblere og bytte rundt på 3 soverom for å få prosjekt baby-rom opp og gå. Hvis ikke må babyen sove i 2 etasje mens vi andre sover i 1 etasje. Ser ikke helt at det skal funke… Sååå.. da skal vårt soverom bli kjellerstue, roterommet oppe blir vårt soverom, og leke/gaming rommet til ungene blir babyen sitt rom. Når den en gang skal sove der. Det kjipe er at det som skal bli vårt soverom trenger en del tlc.. nytt gulv, fikse opp vegger og ny veranda dør.. Så det tar nok litt tid. 
 

Håper alle får en fin helg :blomst:

Hurra for ny uke! 😍

Så koselig med prosjekt nesting! Det er ganske utrolig hvor store omveltninger en sånn liten en skaper i husholdningen :fnise: Men så hyggelig å drive på med litt oppgraderinger hjemme, og ikke minst å få ryddet i gammelt rot! 

God påske 💛🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

23+3 i dag..

Og nå er påskeferien over.. Vi har hatt noen fine dager i campingvogna sammen med venner. Jeg er seriøst ikke klar for å tilbake på jobb. Heldigvis en rolig start i morgen hvor jeg må ha med meg poden pga planleggingsdag :ler: 

Formen er sinnsykt svingende. Jeg blir fort sliten og må hvile i løpet av dagen. Og i kald vind har jeg utrolig fort for å fryse. Har nok vært litt for mange av de episodene i påska. For nå er jeg blitt ganske forkjølet. Tett i systemet, sår hals og tett i brystet. Stiv i muskler etter å ha sovet i en uvant seng.

Så har jeg begynt med et nytt duste gravid symptom! Hender som sovner om natta. Ligger jeg litt rart så dovner hånda/armen bort. Så våkner jeg og må snu meg, sover vel en time til før jeg våkner og har samme regla igjen. Så har ikke sovet en hel natt sammenhengende den siste uka :sjenert: Er vel bare å venne seg til det..

Magen har vokst skikkelig.. Jeg føler meg så ufattelig SVÆR! Gått opp 1 kg i påska også. Når man er omringet av godis er det virkelig vanskelig å la være! Blitt en del ekstra insulin og litt juksing. Og da får jeg så sinnsykt dårlig samvittighet. Blir helt ærlig skikkelig oppgitt av meg selv og hvor fokusert jeg blir på at jeg ikke skal gå opp i vekt. Siden jeg er overvektig fra før av :sjenert: Trodde helt ærlig at jeg var blitt for gammel for slike negative tanker.. :fnise: 

Men vi fikk gått en liten topptur i dag med ungene. 4 km kjennes GODT i denne kroppen. Helt stiv i muskler og kjempesliten etterpå. Burde vel egentlig lagt meg for en time siden, men men.. Typisk meg når jeg egentlig ikke vil på jobb i morgen :sjenert: 
Nå er det heldigvis mange kontroller fremover. Neste uke skal jeg ENDELIG til diabeteslegen og gynekologen for sjekk. ikke vært der siden jeg var 8 uker på vei.
Uka etter skal jeg til JM igjen.. Og fra neste uke blir det sjekk på sykehuset hver 14. dag.

Men størst av alt... I morgen skal vi på 3D ul og finne ut om det er lillebror eller lillesøster som ligger i magen. Ungene gleder seg veldig :rodmer:  Jeg må innrømme at jeg gruer meg faktisk.. Det har vært et så sinnsykt kjønnsmas i det siste! Om at nå må det komme ei jente osv osv.. Jeg er jo faktisk redd for å skuffe folk om det kommer en gutt 😢 Selv så bryr jeg meg egentlig ikke, men er og redd jeg skal bli skuffet om det er gutt. Mest fordi jeg har blitt påvirket av dette jentemaset. Så jeg gleder meg til å få det overstått!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere hadde en fin påskeferie 😊

Håper det ikke ble mye tull med kroppen når alt godisen ble for fristende🙈 også må du ikke klandre deg selv for at du har gått opp i vekt, det er helt vanlig når man er gravid selvom man er større enn man helst vil være på forhånd ❤️

Så bra du endelig får mer oppfølging, må være godt å vite at de passer bedre på. 

Hvordan gikk det på ultralyden i går?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det akkurat 10 år siden du logga inn på kvinneguiden for aller første gang!🥳 Så gøy. 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på hvordan det gikk på ultralyden din i går. Håper alt sto bra til med den lille. ❤️ Og at timen ble fin! 
 

Jeg har også gått opp en kilo i påsken. 🙈 Men jeg prøver å slå meg til ro med at det er kroppens måte å sikre at babyen får det den trenger, både nå og etter fødsel. Hjelper litt å tenke på det slik for meg, at fettet jeg nå får er matpakke til babyen og ikke til meg. 😂 Så håper jeg lille tass spiser opp matpakken sin etter fødsel, som jeg tross alt har brukt flere måneder på å lage til han/henne. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...