Gå til innhold

Kakaoboka vol 3


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Da var man i gang igjen...

Jeg har hengt på KG hver gang jeg har vært gravid og hatt baby, og det ser ut som jeg ikke klarer holde meg borte denne gangen heller :fnise:

Men nå er det en del år siden sist, så jeg har mine tvil på at de som var på KG den gangen og vet hvem jeg er fortsatt henger her inne. Ønsker heller velkommen til nye som har lyst til å lese rabbelet mitt. Om ikke annet så kanskje er det god sovemedisin? :ler: 

For ca 3 år siden bestemte jeg meg for at jeg var fornøyd med 2 barn. Vi skulle ikke ha flere. Ca ALT av babyutstyr ble solgt og gitt bort. Vi hadde hatt noen slitsomme år med to barn.
Men så kom våren 2021.. Tid for bytte av spiralen. Gyn sier jeg har MANGE fine egg, så prevensjon må til. Og etter denne trengte jeg kun bytte spiral en gang til, så var jeg blitt en inntørka gammel kjærring!! Neida :ler: Ho sa kanskje ikke akkurat det, men jeg følte meg mye eldre enn jeg er oppi topplokket.
Etter en sommer med venner som har små barn gikk det opp for meg hvor fort tiden faktisk går. Småbarnstiden er fort over, og de vokser til. Så kom savnet..
Jeg spurte mannen om hva han tenkte, og han var ikke negativ :danse:
Så da røyk spiralen ut igjen og 3 måneder etterpå ble testen positiv. Totalt ikke forventa, for vi har slitt med å lage barn tidligere. Jeg tenkte at jeg var heldig om det i det hele tatt gikk.

Så da kommer det forhåpentligvis en 3. mann til verden til sommeren ♥️

Foreløpig termin er 15 august.

Mine to andre barn er født i 2012 og 2016. Så lille attpåskatten kommer nesten 10 år etter førstemann 🥰

Nyheten er kun delt med noen venninner av meg fordi jeg er elendig på å holde kjeft!! Hverken jobb eller familie får vite dette før etter uke 12 regner jeg med. Vil i hvertfall  vente til det er større sjanse for at det går bra før nyheten deles. Så sant formen min holder seg slik som nå så burde det gå :ler: 

Er 5+5 i dag. Ømme og vonde pupper, trøtt og tisser oftere.. I natt våkna jeg og måtte på do faktisk. Sikkert fordi pysjbuksa klemmer på blæra. Det kan jeg ikke huske jeg kjente såååå tidlig sist altså!

 

La eventyret begynne 🤞 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, i dag fikk jeg melding av legen om at ho har sendt henvisning til sykehuset allerede nå.

Jeg har ved tidligere svangerskap hatt svangerskapsdiabetes. Og nå i høst fikk jeg beskjed om at blodsukkerverdiene er for høye, med påfølgende beskjed av legen om å skjerpe meg.. Bli vandt til å være sulten, det er ikke farlig :murvegg:
Så jeg byttet fastlege like godt. Burde gjort det for lenge siden :sjenert: 

Den nye legen har da sendt henvisning til sykehuset med en gang. Så godt det er mer tak i den legen enn den forrige.
Nå var jeg i midlertidig så dum og å leste om diabetes og svangerskap, og at det kan være farlig for fosteret å være dårlig regulert i begynnelsen. Så jeg får jo litt hetta av dette. Om jeg allerede har ødelagt fremtiden til lille kakaobønna, om det i det hele tatt blir noe kakaobønne på oss.
Alle bekymringene altså! Nå blir det heller lavkarbo som gjelder. Må kutta alt av brød, pasta, ris, hvete.. Alt som er godt rett og slett :ler: 

Planen var egentlig å få fiksa opp i diabetes mistanken først, og så bli gravid etterpå. Men når den satt litt for tidlig, så ble det ikke sånn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+2

En deilig søndag morgen. Jeg setter utrolig stor pris på å kunne stå opp uten noen voldsomme planer. Har lovet gutta at de skal få pynta pepperkakehuset i dag. Så snart er det frem med sukkeret og prøve å få montert det uten å brenne meg så veldig :ler: 

Formen er ganske så bra. Eneste jeg kjenner er vonde pupper, noe veldig også.. Spesielt når mini vil bruke mor som klatrestativ 🙈

Jeg er mer sulten når jeg våkner enn før, og kan bli litt uggen om det går for lenge før jeg spiser. Men ikke i nærheten av hva jeg har kjent med førstemann.

Buksene strammer og det kjennes ut som jeg har noe som presser på nedi der. På kvelden er jeg å oppblåst at det ser ut som jeg er stor-gravid :ler: 

Trøttheten er også på vei. Kan slukne litt på sofaen rundt kl 16 om jeg får lov. Noe som funker i helgene, men så absolutt ikke i ukedagene. Blir spennende å se hvordan dette videreutvikler seg :sjenert: 

 

Fant denne oversikten, og våger meg til å begynne å krysse ut litt :hjerter_rundt: Pluss at jeg kan putte inn mine egne mål :sjenert: 

 

04.01.2022 Legetime
21.01.2022 Nå som livmoren kommer opp av bekkenet vil det snart være mulig å høre hjertelyden med doppler
06.02.2022 Andre trimester!
11.03.2022 Tid for ultralyd 
26.03.2022 Du er halvveis i svangerskapet!
19.04.2022 Fosteret kan høre! (Hvor godt det hører vet vi ikke sikkert)
23.04.2022 Babyer født nå har rundt 50 prosent sjanse for å overleve
30.04.2022 Babyer født nå har rundt 80 prosent sjanse for å overleve
07.05.2022 Det er 100 dager igjen til termin!
08.05.2022 Babyer født nå har rundt 90 prosent sjanse for å overleve
10.05.2022 Babyen begynner å reagere på lys som kommer utenfra livmoren
14.05.2022 Tredje trimester!
17.05.2022 Øynene har vært lukket fram til nå, men nå kan babyen åpne og lukke dem
04.06.2022 Tre fjerdedeler er unnagjort!
22.07.2022 Nå regnes ikke babyen som prematur om den skulle bli født
15.08.2022 Termin 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JULEFERIE :nori:

Hva mer trengs å skrives? :ler: 

6+5 i dag i følge appen.

Jeg har definitivt blitt MYE mer trøtt de siste dagene. Hjelper ikke med mørke dager og veldig dårlig arbeidslyst. Men jeg skal vel egentlig ikke klage. Kvalmen har jeg ikke kjent noe særlig til enda *bank i bordet*
Men jeg har definitivt fått bedre luktesans. Vi var ute og spiste i dag med kidsa, og mannen spiste pinnekjøtt. Det lukta seriøst 10 ganger værre enn det pleier 🤢
 Så er glad vi ikke har det i hus i jula!

Ellers er julestemningen ganske fraværende. De siste ukene har vært som å bo i en boble negativitet. På jobb og i media. Og dette koronahelvette overskygger alt. Jeg er så L E I!!
Over og ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+3 

Juleferien er godt i gang. De siste dagene har gått ganske greit.

Formen min er nokså grei egentlig. Jeg fikk beskjed av legen om å måle blodsukkeret allerede, og resultatet er ganske nedslående :sjenert:  Alt er høyere enn det burde være. Og det er jo så typisk meg å finne ut av sånn midt i ferier. Heldigvis er legen på jobb igjen i morgen, så må ta en telefon dit og høre hva jeg skal gjøre nå.
Så for min del har det vært ganske lite søtsaker i jula. Men jeg synes ikke det er det tyngste egentlig. Bare vanlig mat slår jo ut. Jeg kan få en plutselig hungersult og får lyst på ostesmørbrod f.eks.. Da synes jeg det har vært vanskelig å finne noe å spise. Det har hjulpet å bevege seg etter mat, men å gå en tur i -10 grader er ikke så veldig behagelig må jeg innrømme :ler: 

Hodet er stappfullt av bekymringer! Og en stadig tanke om det er noe liv inni der eller ikke :sjenert: 
Jeg fikk innkalling til TUL i begynnelsen av februar, siden jeg er 35+ Men har ikke sjans til å vente såååå lenge. Så jeg har booket en privat UL om to uker. Kunne fått om en uke, men får det ikke til pga jobb :roll:

La selvpiningen fortsette med andre ord.

Vi har i hvertfall klart oss gjennom familieselskaper uten å avsløre noe til noen :lur: Jeg vil ikke fortelle dette før det er mer sikkert kjenner jeg. Er jo litt spennende å holde det for meg selv. Nå må jeg bare finne ut av hva jeg skal si til min svigerinne som har lyst på en vinkveld denne uke 🙈

Og for å være ærlig.. Jeg gruer meg litt til å dele nyheten med noen! Jeg har en del venninner som er av typen: Jeg skal ALDRI ha flere barn. Skjønner ikke at folk orker. At de vil seg selv så vondt.. Nei fysj.. 
Samme på jobb, gruer meg til å dele det der også :sjenert: 

Er jeg teit som tenker slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at blodsukkeret krangler! Utrolig slitsomt å få en sånn tilleggsbekymring oppå alt det andre man tenker på som gravid! Vet ikke om frukt slår ut på samme måte? Personlig synes jeg det hjelper veldig med druer, eller i disse tider mandariner :spise: 

Synes også det er vanskelig med venner og sosiale ting, men vi er jo heldig sånn sett med pandemitider, man kan alltids sno seg unna sosiale ting med halsvondt frem til man føler seg klar for å dele nyheten! :fnise: 

Gleder meg til å følge deg fremover! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiora skrev (4 timer siden):

Så leit at blodsukkeret krangler! Utrolig slitsomt å få en sånn tilleggsbekymring oppå alt det andre man tenker på som gravid! Vet ikke om frukt slår ut på samme måte? Personlig synes jeg det hjelper veldig med druer, eller i disse tider mandariner :spise: 

Synes også det er vanskelig med venner og sosiale ting, men vi er jo heldig sånn sett med pandemitider, man kan alltids sno seg unna sosiale ting med halsvondt frem til man føler seg klar for å dele nyheten! :fnise: 

Gleder meg til å følge deg fremover! :hjerte:

Woho min første følger :danse: :ler: 

Litt gøyere når man ikke bare prater med seg selv her inne :P 

Jeg har ikke prøvd så mye frukt enda, men vet at det slo negativt ut i de andre graviditetene :sjenert: Mye fruktsukker gir økning i blodsukker.
Jeg fortalte nyheten til ei god venninne i går og ho ble kjempeglad :hjerter: Så det lettet hjertet mitt en del.

 

-----

8+0 i dag :danse: 

8 uker allerede.. Det har på en måte gått fort, og samtidig ikke :ler: Hodet er fortsatt fylt til randen av bekymringer. Men nå slipper jeg vente så mye lenger før jeg får bekreftet om det er liv i leiren.

Sykehuset tok kontakt denne uka og ville ha meg inn allerede til onsdag. Da skal jeg til diabetes legen og får nok UL. Tror ikke hun som ringte hadde lest papirene nøye nok, for hun snakket om at de skulle ta UL utenpå magen. Til onsdag er jeg 8+5, og da blir det nok innvendig UL og å se etter en liten "vitaminbjørn" med hjerteslag :fnise:
Eneste som er litt kjipt er at mannen ikke får være med på sykehuset. Jeg kjenner jo en frykt for å ikke finne noe liv inni der :sjenert: 

Har masse symptomer da. Trøtt som juling, småkvalm til tider og denne gode luktesansen er jo til å bli sprø av :ler:  Puppene er fortsatt vonde. Så jeg må jo bare tenke at det er positivt at jeg kjenner på alt dette.

Nå er det snart klart for nyttårsfeiring. Vi er heldigvis blitt invitert bort, så jeg slipper å styre så veldig :nigo: 

Godt nytt år til alle som er inne og leser 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditetsdagbok og en kommende attpåklatt!😍 Jeg synes selv det har vært veldig greit å dele tanker og følelser knyttet til graviditeten her inne på forumet, så skjønner at du kom tilbake denne gangen også😊 Det blir liksom noe helt annet enn å dele i virkeligheten føler jeg. Her kan man dele sine innerste tanker og bekymringer uten å tenke på at fremstår som smågal for andre:fnise:

Riktig godt nyttår til deg også, og masse lykke til på TUL!🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (På 3.1.2022 den 10.23):

Gratulerer så mye med graviditetsdagbok og en kommende attpåklatt!😍 Jeg synes selv det har vært veldig greit å dele tanker og følelser knyttet til graviditeten her inne på forumet, så skjønner at du kom tilbake denne gangen også😊 Det blir liksom noe helt annet enn å dele i virkeligheten føler jeg. Her kan man dele sine innerste tanker og bekymringer uten å tenke på at fremstår som smågal for andre:fnise:

Riktig godt nyttår til deg også, og masse lykke til på TUL!🤞

Så gøy med en ny følger :danse: 

Forum henger virkelig med i en graviditet. Jeg måtte faktisk bla litt i disse skravletrådene og fant den jeg var med i med begge de andre barna :fnise: Litt morsomt å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, ny oppdatering. 9 uker i dag :nigo: 

Denne uka har vært full av følelser.

Om tirsdag var jeg hos fastlegen og tok disse standar prøvene og fylte ut helsekortet. Det var virkelig rart å skulle fylle ut det igjen. En stor del av meg var veldig ferdig med dette, så jeg kjenner på en større takknemlighet denne gangen for at jeg får oppleve dette igjen. :hjerter:

Om onsdag var jeg på kontroll på sykehuset. Diabeteslegen mente jeg har nok en diabetes 2 i forkant av dette, ut fra blodprøvene. Og hun virket oppgitt over at fastlegen ikke sendte meg videre i høst.
Jeg har en jobb som involverer mye bilkjøring, og dette er visst ikke forenlig med nyoppdaget diabetes. Så Dia legen mente at jeg ikke må jobbe nå før evt blodsukkeret er stabilt. Det var ingen som snakket noe om dette da jeg hadde sv dia med de to andre barna, så jeg ble så utrolig tatt på sengen.
Satt hos legen og gråt.. Så måtte jeg gå videre bort til gyn for å få UL. Jeg ble så utrolig glad da jeg fikk samme legen som jeg hadde forrige gang. Skuldrene senket seg umiddelbart :hjerter:
Og hva fikk jeg se, jo en liten klump inni der med et bankende hjertet. Da kom det enda flere tårer. Tenk at jeg skal få oppleve dette igjen :hoppendeglad: 

Samtidig så er jo frykten enorm for at noe galt skal skje.. Da blir jeg knust. Men jeg må prøve å fokusere på at gyn sa at alt så veldig fint ut inni der.

Neste kontroll på sykehuset er i uke 13. Da blir det UL og NIPT.

Jeg hadde egentlig bestilt en privat UL før jeg fikk oppfølging på sykehuset. Også for at mannen skal få bli med. I dag har jeg endret den til 21 jan. Altså to uker fra nå. Om alt ser bra ut der tenkte jeg vi skulle dele nyheten med barna. De vet nå at mamma har fått noe som heter diabetes. Han på 9 er veldig bekymret og litt redd, selv om vi har snakket mye om det. Han på snart 6 år var mer opptatt av hvorfor jeg ikke trenger masse plaster av å stikke meg i fingeren :ler: 
I utgangspunktet tenkte jeg å vente med å dele alt til de. Men siden jeg er sykemeldt må de jo få vite hvorfor mamma må være hjemme i noen uker.

Og etter noen råd fra ei god venninne som har mye peiling på barn så er det bedre å være åpen med de. Selv om noe skulle være galt med den lille. Jeg vil bare ha et bedre UL bilde å vise de en en klump :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten oppdatere denne :hjerter:

19.11.2021 Unnfangelsen finner sted omkring 

03.12.2021Positiv graviditetstest 

14.12.2021Hjertet begynner å slå 

04.01.2022 Legetime

05.01.2022 TUL

21:01.2022 TUL uke 11

21.01.2022 Nå som livmoren kommer opp av bekkenet vil det snart være mulig å høre hjertelyden med doppler

28.01.2022 Risiko for spontanabort avtar 

06.02.2022 Andre trimester!

07.02.2022 TUL og NIPT

11.02.2022 Kjønnet begynner å bli tydelig 

11.03.2022 Tid for ultralyd 

25.03.2022 De fleste kjenner fosterets bevegelser nå 

26.03.2022 Du er halvveis i svangerskapet!

15.04.2022 Skulle babyen bli født nå, ville man i samråd med foreldrene forsøke å redde den 

19.04.2022 Fosteret kan høre! (Hvor godt det hører vet vi ikke sikkert)

23.04.2022 Babyer født nå har rundt 50 prosent sjanse for å overleve

30.04.2022 Babyer født nå har rundt 80 prosent sjanse for å overleve

07.05.2022 Det er 100 dager igjen til termin!

08.05.2022 Babyer født nå har rundt 90 prosent sjanse for å overleve

10.05.2022 Babyen begynner å reagere på lys som kommer utenfra livmoren

13.05.2022 Tid for å fylle ut papirene om permisjon og foreldrepenger 

14.05.2022 Tredje trimester!

17.05.2022 Øynene har vært lukket fram til nå, men nå kan babyen åpne og lukke dem

04.06.2022 Tre fjerdedeler er unnagjort!

17.07.2022 Tid for innskriving, og for å pakke fødebagen 

22.07.2022 Nå regnes ikke babyen som prematur om den skulle bli født

25.07.2022 Fødselspermisjonen begynner 

15.08.2022 Termin 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at det viste seg å faktisk være diabetes! Men i hvertfall godt det er fanget opp slik at du kan få kontroll på blodsukkeret! Synes det hørtes helt riktig ut av legen å sykemelde, du har nok å tenke på og ta hensyn til nå i starten med diabetes og svangerskap!

Måtte smile ved tanken på når du skal fortelle storesøsknene. Tenk så stas å få en ny lillebror eller lillesøster! 😄:hjerte: 

Endret av Fiora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (2 timer siden):

Så leit at det viste seg å faktisk være diabetes! Men i hvertfall godt det er fanget opp slik at du kan få kontroll på blodsukkeret! Synes det hørtes helt riktig ut av legen å sykemelde, du har nok å tenke på og ta hensyn til nå i starten med diabetes og svangerskap!

Måtte smile ved tanken på når du skal fortelle storesøsknene. Tenk så stas å få en ny lillebror eller lillesøster! 😄:hjerte: 

Ja nå har jeg fått en slik fancy sensor montert på armen slik at jeg bare kan lese av blodsukkeret med mobilen. Var jo faktisk litt kult :ler: 

Jeg begynner å gråte av å tenke på å fortelle de det. Er jo så lettrørt :ler: 

Leker litt med tanken om å ta de med på 3D ultralyd når jeg er godt over 20 uker og så kan vi få vite kjønnet på babyen som er inni der mens vi alle er samlet :hjerter_rundt: For på sykehuset får man ikke ha med barn på ultralyd..
Tenk så gøy for de. Selv om jeg ser for meg at han på 6 år kan bli sur om det kommer en lillesøster :ler: Han er i en slik alder hvor GUTTER er BEST!! Og gutter er det eneste som gjelder :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/7/2022 at 6:26 PM, Kakaoen said:

Ja nå har jeg fått en slik fancy sensor montert på armen slik at jeg bare kan lese av blodsukkeret med mobilen. Var jo faktisk litt kult :ler: 

Jeg begynner å gråte av å tenke på å fortelle de det. Er jo så lettrørt :ler: 

Leker litt med tanken om å ta de med på 3D ultralyd når jeg er godt over 20 uker og så kan vi få vite kjønnet på babyen som er inni der mens vi alle er samlet :hjerter_rundt: For på sykehuset får man ikke ha med barn på ultralyd..
Tenk så gøy for de. Selv om jeg ser for meg at han på 6 år kan bli sur om det kommer en lillesøster :ler: Han er i en slik alder hvor GUTTER er BEST!! Og gutter er det eneste som gjelder :fnise: 

Det hørtes ut som en utrolig hyggelig opplevelse for dere alle sammen, håper du får i stand noe sånt! 😍

hihihi, spørs vel om det kanskje er greit med jenter likevel om det kommer en liten lillesøster 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!  Jeg vil gjerne følge deg! Er nylig gravid selv.

Så utrolig leit med diabetesen og at ikke den gamle legen har klart å finne ut og gjøre jobben sin! Sånn skal man ikke bli møtt. Samtidig godt at du fikk byttet lege som tok deg alvorlig. Viktig med en fin lege som følger denne tiden, og tenk det blir jo også babyens lege i barndommen så lettere å skifte nå 😊

Jeg er selv i risiko for Diabetes da en av foreldrene m har det og min søster hadde svangerskapsdiabetes.  merker allerede jeg stresser litt ang å prøve å ikke få det, så kan bare forestille meg dine tanker og følelser ❤️

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

stAre skrev (På 11.1.2022 den 23.34):

Hei!  Jeg vil gjerne følge deg! Er nylig gravid selv.

Så utrolig leit med diabetesen og at ikke den gamle legen har klart å finne ut og gjøre jobben sin! Sånn skal man ikke bli møtt. Samtidig godt at du fikk byttet lege som tok deg alvorlig. Viktig med en fin lege som følger denne tiden, og tenk det blir jo også babyens lege i barndommen så lettere å skifte nå 😊

Jeg er selv i risiko for Diabetes da en av foreldrene m har det og min søster hadde svangerskapsdiabetes.  merker allerede jeg stresser litt ang å prøve å ikke få det, så kan bare forestille meg dine tanker og følelser ❤️

Hei så hyggelig at du vil følge med her inne :vinke:

Det er ikke bare bare med den diabetesen nei. Husker jeg gikk totalt i kjelleren da jeg fikk det med eldstemann. Følte meg som den mest ubrukelige rugemaskinen på jorda. Mulig jeg var litt irrasjonell gitt :ler: 
Men det gikk veldig bra.
Det er jo hormonellt, så sånn sett er det nok ikke så mye du kan gjøre for å unngå det. Spist relativt sunt og vær i bevegelse. Man skal ikke gå helt lavkarbo heller som gravid. Legen min var veldig tydelig på det at det skal ikke være ketoner i urinen.

Hvor langt er du på vei? Har du dagbok? :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss juble litt for 10 uker i dag :danse: Og det faktumet at jeg har kasta opp for første gang i denne graviditeten :ler: 

Nå er jeg bare hjemme på ubestemt tid og sliter nesten hull i sofaen. I dag var første dagen på en stund med fint vær, men jeg kom meg ikke ut av huset. Har vært skikkelig kvalm og med hodepine. Så da ble det sofaen i dag også.

Dagene går mye i å planlegge måltider og prøve å sette riktig insulindose. Det er ikke så veldig enkelt akkurat. Det jeg synes er vanskelig nå er å finne mat som er diabetes-vennelig og som appelerer til matlysten min. Som forøvrig er ganske dårlig :( 

Det frister mest med masse junk, og det kan jeg ikke spise. Jeg kan få skikkelig lyst på en ting, og når jeg har laget det og begynt å spise så smaker det ikke slik jeg tror. F.eks så var jeg så sugen på cheeseburger fra McDonalds. Så fikk mannen til å steke burgere hjemme til middag. Jeg diska opp den burgeren uten brød (myyye karbo i det dumme brødet).. Tenkte at dette så fint og flott ut. Tok et bit og 🤢 Det var ikke godt en plass :fnise:

Nå skal det bli godt med helg, ikke at jeg merker forskjellen :ler:  Men da er ungene hjemme hele tiden og kan drive meg til vannvidd med kranglingen sin :dry: :fnise: 

Neste fredag så skal vi på UL igjen. Denne gangen blir det privat og da får mannen også blitt med. Og hvis det fortsatt er liv i leiren tenker jeg vi forteller det til barna :hjerter:
Jeg er i hvertfall skikkelig lei av å skjule dette. Det er flere som har fått med seg at jeg er sykemeldt, men jeg har bare sagt at det er pga diabetes.
Sjefen er veldig gira og opptimistisk på at jeg kommer tilbake om et par uker. Selv så er jeg veldig usikker. :sjenert: 
Diabeteslegen mener jeg kvalifiseres for svangerskapspenger, men jeg er så sykt usikker :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker allerede! Bare 2 uker igjen til den magiske grensen da jo ❤️

Usj, så kjedelig med kvalme og mataversjon! Ikke alltid så lett å finne ut hva gravidkroppen vil ha, og da hjelper det jo ikke akkurat å begrenses av diabetes diett 😕

Så kos med UL, blir sikkert gøy å se hvor mye baby har vokst siden sist, og at den lille mageboeren blir mer og mer baby for hver gang 😍

Tenker at det er viktig å lytte til legen! Sjefer kan mene hva de vil, det er du og baby som er viktig nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 10 uker 🥳🥳 

Enig med Fiora, lytt til legen - det er tross alt jobben dens å passe på din helse 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...