Gå til innhold

Kakaoboka vol 3


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Yrno skrev (14 minutter siden):

Hahaha dette ble jeg oppriktig glad av å lese :fnise: Så deilig det må være å endelig være ute av isolasjon igjen! Og nå kan du jo slappe mye mer av mtp C-19 fremover også, det må være fantastisk deilig! 😄 

Håper de ringer deg snart opp igjen! Skjønner såååå godt hva du mener angående sofaen! Jeg var jo 50% sykemeldt i 3 uker, hvor jeg da stort sett lå på sofaen og hadde hjemmekontor sammen med mannen. Jeg holdt på å klikke til slutt! Formen var jo ikke noe særlig, men følte meg likevel mer og mer dritt for hver dag. Var på en måte godt å kjenne på at jeg savnet å jobbe 100% også, for jeg føler meg jo uendelig mye bedre med meg selv når jeg kan være litt på jobb og ikke bare sitte hjemme med mannen hele dagen! Så skjønner VELDIG godt at du gleder deg til å jobbe litt igjen! 😄

Super spennende at du tror du kjente liv! Hvordan kjentes det ut? Så utrolig koselig! Og tenk, bare 4 små dager igjen til UL! 😄

Ja jeg kan slappe MYE mer av. Tenkte nettopp på det. Må jeg virkelig gå med munnbind på butikken lenger? Jeg er jo ferdig med dette og har fått meg en immunitetsbooster.

Jeg er enig med deg og tror det har en del å si på hvordan man føler seg. Jeg blir skikkelig slapp og sløv og tiltaksløs av å være hjemme. Og føler meg ganske dritt også. I går og i dag har jeg vært så sinnsykt sulten igjen også. Spiste to brødskiver med stekt egg til frokost, og nå halvannen time etterpå så måtte jeg finne frem to skiver til. 
Føler på en måte at jeg er konstant fyllesyk. Kvalm og sulten hele tiden, og for å stille kvalmen må jeg spise. Men jeg kan jo ikke gå rundt og stappe i meg helt ukritisk slik som vanlig. Insulin må settes, dosene skal helst treffe.. Og jeg sliter med noe som metter meg nok til å holde ut i 3 timer :bond: 

I natt var det like før jeg måtte stå opp og spise igjen. Det er så slitsomt og jeg spyr nesten av å tenke på de lavkarbo-knekkebrødene jeg har 🤢 
Jeg måtte legge meg på madrassen inne hos eldstemann kl 05 i dag fordi mannen snorka så INNI HELVETTE høyt at jeg kunne kvælt han :ler: Og sulten rev i magen min!! 

Å kjenne liv.. nei hvordan forklare det. Kjennes litt som man har en liten gullfisk nede i bekkenområdet. Senere liv er veldig likt tarmbevegelser som du sikkert aldri har tenkt over at du kjenner en gang. Merker livmora har vokst, og tarmene er dyttet mer opp, for jeg kjenner de også tydeligere.
Men så føler jeg nesten at jeg innbiller meg noe også.. Håper de neste 4 dagene går fort så jeg endelig får se lille igjen! 
Hater denne frykten for en sen MA!!! :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for frihet fra isolasjonen! 😄 Høres ut som legene er ganske fastlåst i det medisinske. Fikk du tak i noen til slutt? Skjønner at det er kjedelig å bli sittende hjemme så lenge, og ble vel litt ekstra når dere alle ble sittende i isolasjon i tillegg.

Nå som dere ikke trenger å tenke på korona kan dere i hvertfall gjøre hyggelige ting med familie og venner så mye dere orker! 😍

Endret av Fiora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (På 3.2.2022 den 18.39):

Hurra for frihet fra isolasjonen! 😄 Høres ut som legene er ganske fastlåst i det medisinske. Fikk du tak i noen til slutt? Skjønner at det er kjedelig å bli sittende hjemme så lenge, og ble vel litt ekstra når dere alle ble sittende i isolasjon i tillegg.

Nå som dere ikke trenger å tenke på korona kan dere i hvertfall gjøre hyggelige ting med familie og venner så mye dere orker! 😍

Ja jeg fikk tak i sykepleieren til slutt. Hun sa at legen er tilbake på jobb til mandag og skal ringe meg da. Så jeg krysser fingrene for at denne uka som kommer blir den siste hjemme. Fastlegen ville ikke blande seg i dette. Tydelig hun lar legen som er høyere opp enn henne styre showet :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+2

Da var det jammen meg en ny graviditetsuke. Er vel egentlig nå jeg kjenner at ukene begynner å gå litt raskere. De siste dagene har jeg vært totalt slått ut. Jeg fartet jo litt på torsdag, og fredag orket jeg ingenting. Da ble det sofa og film med mannen.

I går gjorde vi noe veldig gøy. Vi var og så på campingvogn. Vi har reist på bilturer og campet i bobil, telt og hytter de siste årene. Og jeg har siklet i flere år etter egen campingvogn. Nå begynner endelig mannen å komme litt på gli :fnise: Og vi så på en kjempefin Hobby vogn i går som var så strøken innvendig. Den har trippel køye bak slik at det blir plass til alle ungene. 6 åringen min visket meg i øret og sa at babyen kunne få sove i midterste køya :hjerter: Begge ungene ble supergira. De elsker livet på campingplassen. Og jeg har veldig lyst til å dra på litt småturer i vår/sommer før baby kommer. Blir ikke så lange turene, men her på Sørlandet ligger campingplassene tett, så trenger ikke kjøre mer enn 40 minutter før vi slår leir og alle er fornøyde :ler: 
Så da håper jeg vi får brukt litt penger om litt..

Etter den turen i går så lå jeg som et slakt.. Jeg vet ikke om det er pga denne koronaen eller graviditeten. Men de siste dagene har jeg hatt mer forkjølelses symptomer enn tidligere i uka. Tett i nesa og sår hals. Og om fredag forsvant smaksansen også 🤬 Kan dere tenke dere noe så waste?? Jeg blir skikkelig sur. Lysta på diverse matvarer er jo fortsatt der, men jeg kjenner jo ikke noen ting. Lagde eggerøre til frokost nå, smakte nada.. Tok et kaldt glass PepsiMax, kunne like gjerne drukket Farris!
Så er spent på hvor lenge dette varer. Sånn sett er jeg glad jeg skal være hjemme denne uka som kommer også. Håper energinivået stiger litt snart. Så på meg selv i speilet i går og tenkte: fytti det er hardt å være gammel og gravid :ler:  Vet jeg ikke er sååå gammel, men er jo 10 år eldre enn første gang jeg var gravid.

Siden vi nå er helt fri fra korona-satan-i-helvette-isolasjonen så skal vi ENDELIG besøke familien igjen. De bor ikke i samme by som oss, så vi må på en liten tur. Heldigvis bor svigermor på vei mot mine foreldre, så mannen synes vi skulle ta alle i en smekk. Han mente det er urettferdig for de som ikke får vite det denne helga. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor, de snakker jo ikke sammen :vetikke:  Også VET jeg at svigermor fort blir litt snurt for at vi drar fra henne for å spise middag hos mine foreldre. Ho er en helt egen rase og i kategorien meget spesiell :ler: 

Jeg er veldig spent på hvordan de reagerer på denne nyheten! Eldstemann, med min hjelp, har laget en matte rebus som han vil familien skal løse. De jobber mye med gangetabellen på skolen, så han skal sjekke besteforeldrene sine i gangetabellen. Hvert gangestykke gir et tall som igjen blir en bokstav. Så skal de sette sammen dette og får da løsningsordet: I August får familien en ny baby.
Er litt spent på denne. For løsningen kunne også blitt at vi får en ny hund eller katt. Hvis man ser på lengden på det siste ordet :ler: 

Så da skal vi snart gjøre oss klare til takeoff og se hvordan dette kommer til å gå. Blir også greit å slippe "insulin-katta" ut av sekken :fnise: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror på at ukene begynner å fly når en er kommet seg inn i 2. trimester ja! 😍

Campingvogn er gøy, og så stas for barna da! Bli en spennende vår for dere, med baby i magen og nytt feriested hver helg! :nori:

Er det nå, denne helgen dere skulle på besøk? Eller neste? Kjempespennende å endelig kunne dele nyheten!! Og morsom måte eldstemann har kommet på 😄 Spent på å høre hvordan rebusløsingen gikk, om familien begynner å glede seg til baby, eller om de tror dere skal få hund :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (17 timer siden):

Tror på at ukene begynner å fly når en er kommet seg inn i 2. trimester ja! 😍

Campingvogn er gøy, og så stas for barna da! Bli en spennende vår for dere, med baby i magen og nytt feriested hver helg! :nori:

Er det nå, denne helgen dere skulle på besøk? Eller neste? Kjempespennende å endelig kunne dele nyheten!! Og morsom måte eldstemann har kommet på 😄 Spent på å høre hvordan rebusløsingen gikk, om familien begynner å glede seg til baby, eller om de tror dere skal få hund :fnise:

Det var denne helgen. Vi fortalte foreldrene våre dette i går.

Var en tur innom svigermor først. Ho løste oppgaven ganske fort. Først trodde de det var en invitasjon til bursdagen til snart 6 åringen. Men da de skjønte løsningsordet så ble ho og svogeren min glade. Ingen hoppende jubel, men de er ikke helt typen til det heller :fnise: Eldstemann var vel den som var stoltest av å fortelle dette til de.

Så dro vi til foreldrene mine for å spise middag og ga de samme gåten. Mamma var også ganske rask med å løse den og jeg kunne se ho ble litt rørt da ho fant ut av løsningen :rodmer: 

Litt godt å få katta ut av sekken :ler: Selv om jeg har ikke fått delt det med mine søsken enda. Min bror er ofte på middag hos mamma, men de kom ikke i går. Jeg har en del søsken og ingen av oss har for vane å ringe hverandre. Skjer det så tenker man fort at nå er det noe veldig galt :ler: 

Jeg skal på UL og NIPT om bare noen få timer til. Så kanskje jeg bare legger ut UL bildet i familie-messenger chatten etterpå. Føler det er litt kleint å ringe de og si det. GRunnen er nok enkel, jeg er ikke veldig fan av å få noe særlig oppmerksomhet. Så vil gjerne gå litt stille i dørene :sjenert: 

Så da er det bare å telle timene til UL. Jeg er skikkelig nervøs. Redd for at noe er galt eller bønna ikke lever lenger. Sjansen er jo størst for at alt er fint, skulle ønske jeg tok dette litt mer slik som mannen. Han er over-rolig. Men kanskje ikke rart, er jo ikke han sin kropp som leies ut i 40 uker :ler: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se på denne da :strix:  Ble målt til 13+4 i dag. Alle mål var fine og gyn sa dette var kjempefint og ikke noe å bekymre seg over. Tror ikke de har hatt så mange TUL og NIPT på sykehuset her enda, for gyn var skikkelig engasjert og jeg fikk med hele 8 bilder av lille bølla. Det er sååå facinerende å se på. Vi så flere ganger at lille drakk fostervann. Slurpa det i seg som det skulle vært 2 for 1 på Happy hour :ler:  20 kg av skuldrene og god motivasjon til å forsette. Skal på OUL i uke 19. Så blir noen uker til neste gang vi får se lille :rodmer:

Fikk også tatt NIPT blodprøven og får svar på den innen 8 dager sa hun. Så i løpet av neste uke. Endelig noen gode nyheter, føler jeg virkelig har trengt dette!

8469C6D1-B02F-4BD8-92E8-3A2EB10767F2.jpeg

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så fantastisk!! :rodmer: Nydelig liten bebis! Så gøy at du fikk mange fine bilder, og at du fikk se lille bevege seg og drikke fostervann til den store gullmedaljen. Gleder meg også ufattelig mye til OUL i uke 19! Tiden frem til det går såå sakte synes jeg. :fnise: Hadde en UL i uke 12 jeg også, og det gapet mellom de to virker så langt. Samtidig går det jo fort, når man ser seg tilbake, mens alt der fremme virker som en evighet til. Synes det er så fantastisk at vi har muligheten til å titte inn på de små der inne. Magisk opplevelse å se at det rører seg en baby inni der, selv om jeg ikke kjente noen ting. :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin liten! 😍😍😍 Herlig at alt gikk fint i dag, bare å glede seg til resten av veien da! Håper alt er fint på NIPT resultatene ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (4 timer siden):

så herlig! ❤️ En fantastisk bitteliten baby inne der 😁 Nå kan du bare glede deg til OUL. 

Ja det er så utrolig å se hver gang. Kan ikke tro at kroppen min klarer å gro frem noe sånt :fnise:  Ja gleder meg til OUL. De sa på sykehuset at begynner å åpne opp litt igjen, så da kan mannen også bli med :danse: 

Lykkefrø skrev (3 timer siden):

Ååå, så fantastisk!! :rodmer: Nydelig liten bebis! Så gøy at du fikk mange fine bilder, og at du fikk se lille bevege seg og drikke fostervann til den store gullmedaljen. Gleder meg også ufattelig mye til OUL i uke 19! Tiden frem til det går såå sakte synes jeg. :fnise: Hadde en UL i uke 12 jeg også, og det gapet mellom de to virker så langt. Samtidig går det jo fort, når man ser seg tilbake, mens alt der fremme virker som en evighet til. Synes det er så fantastisk at vi har muligheten til å titte inn på de små der inne. Magisk opplevelse å se at det rører seg en baby inni der, selv om jeg ikke kjente noen ting. :ler:

Jaaa jeg elsker virkelig disse UL opplevelsene tidlig. Tar meg selv i å sette mer pris på det når dette er siste gang jeg skal oppleve det :sjenert:  Pga diabetesen får jeg UL ca en gang i måneden fremover, men mot slutten er baby så stor at man ser jo ikke noen ting inni der :ler: Da driver de bare å sjekker vekst, morkake, navlesnor og fostervann :P Er virkelig gøyere når de er mye mindre, men allikevel så ferdige. 

Her går nok tiden fortere fremover. Har en gutt som har bursdag snart, og månedene hvor de har bursdag går alltid så fort. Og mars er jo måneden hvor det faktisk er litt håp i livet :ler: Jeg elsker våren!! Er IKKE vintermenneske i det heeele tatt. Vips så er det 17 mai :danse: 

Fiora skrev (2 timer siden):

Så fin liten! 😍😍😍 Herlig at alt gikk fint i dag, bare å glede seg til resten av veien da! Håper alt er fint på NIPT resultatene ❤️

Ja nå håper jeg virkelig at jeg klarer å roe ned skuldrene og heller ville dele nyheten med de rundt. Jeg har heller villet ha det skjult frem til nå. Men nå vet alle i familien det i hvertfall. Virker som mine søsken ble veldig glade :strix: 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+0 :strix: 

Da er man jammen meg over i 2.trimester :danse: Det føles uvirkelig men også veldig godt. Og katta kan slippes ut av sekken til flere og flere. Nå som vi har delt nyheten med familien kjenner jeg litt på at det holder, trenger ikke si det til flere på en stund :fnise: Mest fordi jeg ikke er glad i såååå mye oppmerksomhet rettet mot meg :sjenert: 

Junior fikk lov å fortelle det til læreren sin her om dagen. Han fikk med seg samme UL bildet som jeg la ut over her, for det er han sin favoritt. Så hadde han sneket det opp av sekken og viste det stolt til læreren sin :rodmer: Så hadde visst ho som er inspektør på skolen kommet inn og da sa han at han bare MÅTTE vise det til ho også. Så hadde han tatt med seg bildet i lomma ut i skolegården hvor han hadde møtt på rektor, og da bare MÅTTE han vise det til ho også :ler: Etterpå måtte han også vise det til ho som er assistent i klassen :fnise: Men han hadde visst sagt til de at de IKKE måtte fortelle det til noen. Etter skolen ringte han meg og spurte om han også kunne si det til bestekompisen sin. Jeg blir helt ærlig litt rørt av han, for han er såååå stolt og gleder seg enormt til dette :rodmer:

Og jeg synes egentlig det er veldig greit at han sier det også :ler: Jeg kjenner også både rektor og inspektør etter noen år som foreldrekontakt, så det er jo egentlig bare koselig.
Får høre med minsten om når han vil fortelle det. Jeg snakka med venninna mi som jobber i bhgen, og ho sa at han hadde ikke nevnt noen ting om dette. At en 6 åring klarer å holde en slik type hemmelighet er jeg ganske så imponert over. Vi har hatt en samtale om at det er forskjell på gode og dårlige hemmeligheter. Og at gode hemmeligheter de kan vi holde, mens dårlige hemmeligheter de må vi fortelle til noen vi stoler på.

Formen min ellers er veldig opp og ned. I dag morges så var jeg uggen og kvalm igjen. Mulig det henger litt på hva jeg har spist kvelden før og hvordan blodsukkeret mitt er i løpet av natta.
Lukt og smak er endelig tilbake igjen. Kanskje ikke for fullt, men brukbart. Kondisen er kjempedårlig og jeg merker de siste ukene at det er tyngre å gå opp trapper og bakker. Jeg aner ikke om det er pga graviditeten eller korona :vetikke:  Men er ganske irriterende å pese i vei som en hval :ler: 

Magen har virkelig poppa nå. Og siden jeg allerede er overvektig så ser jeg i mine egne øyne helt GIGANTISK ut! Men jeg tipper for andre så ser jeg fortsatt ut som jeg bare har sittet hjemme og spist denne måneden :ler: 
Jeg synes også at jeg stadig kjenner tegn til liv fra den lille. Små dult som kommer innimellom. På UL sa gyn at morkaka ligger bak, men med en liten del over livmorhalsen. Men dette var visst veldig vanlig, og morkaka pleier å trekke seg tilbake før fødselen. Og det bør den gjøre, for jeg er ikke interessert i keisersnitt!! :opplyser:

Absolutt INGENTING vondt til de som har hatt ks eller ønsker ks! Men jeg har en merkelig og ubegrunnet frykt for operasjoner! Mulig jeg i hele mitt liv har sett for mye på sykehusserier. Men jeg er bare pisse redd for å bli skjært i :sjenert:  Men må jeg så må jeg jo, og det går sikkert bra. Den tid den sorg! 

Nå skal jeg fortsette min tid her på sofaen.. Jeg venter på at diabeteslegen skal ringe meg tilbake etter jeg har prøvd en uke å få kontakt. Jeg blir så fortvila og lei av å kjenne på usikkerheten. Og ønsker meg så gjerne tilbake litt på jobb. Jeg har jo energien, og jeg har kontroll på blodsukkeret. Er ingenting i veien for at jeg kan jobbe 60%. Også er jeg ganske sosial av meg, mulig det kan sees i forhold til all rablinga her, så det å være hjemme uten å treffe andre voksne sliter på psyken min! Så plis si at legen ringer i dag! Ho skulle ringt mandag eller tirsdag, jeg ringte og maste i går uten at ho ringte tilbake. Og i dag tok jeg en spansk en og sendte melding til diabetessykepleieren min :sjenert: Kryss alt nå 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og må oppdatere lista!!:

19.11.2021 Unnfangelsen finner sted omkring 

03.12.2021Positiv graviditetstest 

14.12.2021Hjertet begynner å slå 

04.01.2022 Legetime

05.01.2022 TUL

21:01.2022 TUL uke 11

21.01.2022 Nå som livmoren kommer opp av bekkenet vil det snart være mulig å høre hjertelyden med doppler

28.01.2022 Risiko for spontanabort avtar 

06.02.2022 Andre trimester!

07.02.2022 TUL og NIPT

11.02.2022 Kjønnet begynner å bli tydelig 

22.03.2022 Tid for ordinær ultralyd 

25.03.2022 De fleste kjenner fosterets bevegelser nå 

26.03.2022 Du er halvveis i svangerskapet!

15.04.2022 Skulle babyen bli født nå, ville man i samråd med foreldrene forsøke å redde den 

19.04.2022 Fosteret kan høre! (Hvor godt det hører vet vi ikke sikkert)

23.04.2022 Babyer født nå har rundt 50 prosent sjanse for å overleve

30.04.2022 Babyer født nå har rundt 80 prosent sjanse for å overleve

07.05.2022 Det er 100 dager igjen til termin!

08.05.2022 Babyer født nå har rundt 90 prosent sjanse for å overleve

10.05.2022 Babyen begynner å reagere på lys som kommer utenfra livmoren

13.05.2022 Tid for å fylle ut papirene om permisjon og foreldrepenger 

14.05.2022 Tredje trimester!

17.05.2022 Øynene har vært lukket fram til nå, men nå kan babyen åpne og lukke dem

04.06.2022 Tre fjerdedeler er unnagjort!

17.07.2022 Tid for innskriving, og for å pakke fødebagen 

22.07.2022 Nå regnes ikke babyen som prematur om den skulle bli født

25.07.2022 Fødselspermisjonen begynner 

15.08.2022 Termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 14 uker! 

Det er en storebror som gleder seg masse det der🥰 og flink minste storebror som klarer å holde på en så stor hemmelighet! Jeg er imponert!

Tipper det er en god blanding av korona og graviditet at du er så tungpustet.

Håper du får snakket med legen, er utrolig trasig å ikke vite ordentlig.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at magen har poppet! Selv syns jeg denne fasen av graviditeten er litt pyton. Klærne begynner å bli for små og magen min har også poppet, men føler jeg bare ser lubben ut og har spist for mye😂 og ser vi har samme tanker om keisersnitt. Tanken om at noen skal skjære i deg….Det er HELT uaktuelt!!😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ruskemor skrev (12 timer siden):

Hurra for 14 uker! 

Det er en storebror som gleder seg masse det der🥰 og flink minste storebror som klarer å holde på en så stor hemmelighet! Jeg er imponert!

Tipper det er en god blanding av korona og graviditet at du er så tungpustet.

Håper du får snakket med legen, er utrolig trasig å ikke vite ordentlig.

Ja dæven jeg er imponert jeg og. Skal ikke undervurdere disse kidsa altså :opplyser:

Huff ja. Jeg må gå opp to etasjer til bhgen og står der i garderoben og tror jeg skal daue av oksygenmangel :ler: 

tørkestativ skrev (8 timer siden):

Så gøy at magen har poppet! Selv syns jeg denne fasen av graviditeten er litt pyton. Klærne begynner å bli for små og magen min har også poppet, men føler jeg bare ser lubben ut og har spist for mye😂 og ser vi har samme tanker om keisersnitt. Tanken om at noen skal skjære i deg….Det er HELT uaktuelt!!😂

Ja jeg er litt enig. Jeg er alt for kort på vei til å behandle magen som gravidmage. Ser jo bare tjukkere ut en vanlig! Stod på doen på et kjøpesenter istad og kikka på meg selv i speilet. Har ingen speil hjemme hvor jeg ser meg selv i helfigur :sjenert: ikke favorittutsikten for å si det sånn.. Men uansett, jeg ble fascinert av å se meg selv. Man er jo gjerne ekstra kritisk til seg selv. Jeg ser jo GIGA ut!!! Vurderte å ta et bilde, men droppa det. Folk får vel sjokk når de spør hvor langt jeg er på vei, og det er ca 10 uker mindre enn det ser ut som :ler: Livmora prøvde dytte litt for å gi seg mer plass, og resten av kroppen bare ga totalt etter :ler: 

Godt vi er flere med ubegrunnet ks frykt!! Håper vi begge to slipper unna den biten der 🤞

——-

Legen ringte meg endelig tilbake i dag :strix: og til mandag blir det 60% jobbing på meg. Spent på hvordan det blir. Men kjenner det blir godt med rutiner igjen, og mindre sløving på sofaen!! Skal bare nyte siste helga nå :ler: kommer til å gå på jobb ca hver dag, men korte dager. Veldig deilig å kunne styre det helt selv. Så får vi se hvor lenge jeg holder ut. Forventer at vond rygg og bekken melder seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du får jobbe igjen! Det er jo bare å prøve seg frem. Funker ikke 60% så roer du ned. Blir nok veldig deilig å treffe folk og ha noe å stå opp til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå jeg er sikker på at du er kjempefin! Gravidmager er så fine, uansett størrelse, synes jeg 😍 

Såå bra at du får jobbe 60% igjen! Det gjør godt for helsa å jobbe så lenge kropp og topp tillater det synes jeg 🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Så fint med klarsignal fra legen og at du får tilbake det du har savnet så veldig. 🥰 Jeg føler jeg ser gigantisk ut jeg også, og dette er første babyen! 😱 Ser ut som hun ene som skulle føde i serien «jordmødrene». 😂 Og min lille har 24 uker igjen å vokse på! Herrefred hvor skal dette ende! Godt vi er flere i samme båt! Har gitt opp alt annet enn mammaleggings nå. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...