Gå til innhold

Kakaoboka vol 3


Kakaoen

Anbefalte innlegg

2 måneder igjen til termin i dag :bond: 

Og mest sannsynlig rett under 50 dager igjen til igangsetting :bond: Det er jo faktisk ikke lenge i det hele tatt!! Jeg har fått litt følelse av hastverk, så jeg driver nå og skal kjøpe inn det siste vi trenger. Tenker at det kan være greit å ordne det før ferien sånn i tilfelle.

Så nå har jeg kjøpt meg amme BHer.. Bare to stk.. Får kjøpe flere etterhvert. Jeg har ikke akkurat HM pupper, så det er jo et mareritt å kjøpe bher. Pleier å blakke meg hos Changes. Men det gjør jeg ikke før etter fødsel, for jeg aner jo ikke hvilken str jeg må ha. Derfor endte valget på en 2pk fra Kappahl. Den funker helt greit. Merker at cupen var ca akkurat og rundt brystet var den faktisk litt stor. Dette er jo en bh uten spiler, så de kommer jo i str xs-xxl.. Jeg gikk for xl. Og jeg må si jeg HATER slike mål, for de passer meg så utrolig dårlig. Og ikke er ryggen og puppene mine veldig glad i at de skal holde seg oppe av seg selv heller :ler: 

Sitter og lurer på hva mer jeg burde kjøpe inn før fødsel. Tror jeg må se meg om etter en ny kosebukse som jeg kan daffe rundt i. Og singletter som er lange og med slike tynne stropper. Jeg liker best de med bred stropp, men de er vanskeligere å amme i. Jeg er ikke noe fan av ammetopper. Pleide sist å bruke singlet under og en genser eller tskjorte over. Da er det opp med genseren og ned med singletten. Amming uten å flashe hele brystkassa eller hele magen :ler: 

Så har jeg nå bestilt Leander stellematte. Den er en del dyrere enn de andre, men man kan vaske bort søl med en klut istedenfor å måtte ta av trekket og vaske det, samt at trekket fort blir misfarget. Så da går vi for denne. Jeg har kjøpt ca alt brukt, så tenker at jeg kan unne meg en dyr stellematte :ler: 

Så fant jeg den søteste babygymmen fra Mummi på Finn. Så den skal hentes i løpet av uka. 

Og jeg har bestilt ny babycall. Har en fra forrige runde faktisk, men tror batteriene er så dårlig at den må kobles i strøm på begge enheter, og det gidder jeg ikke :ler: Gikk for en fra Neonate da det er den folk skryter mest av. Og uten kamera. Så får jeg heller se om jeg savner kamera etterhvert.

Babypakkene fra apoteket og Kiwi er hentet, så mangler bare den fra Rema.

Da gjelder det egentlig å få vugga ned fra loftet så begynner vi å gjøre oss klare til adkomst :bond:  Men det blir når dette soverommet er fiks ferdig og vi får litt orden i stua igjen.
 

Men vi mangler det viktigste.. Hva skal minstebror hete?? :bond: Jeg har et favorittnavn, men det er litt populært og to av kompisene til junior heter det. Så mannen følte nok at det er "for mange" med det navnet. Selv om disse to andre guttene med samme navn er 6 år eldre enn lille :klo: Men mannen kommer ikke med navneforslag selv.. Så jeg vet jo ikke hva han tenker. Vurderer å bare slenge navneboka på bordet her i stua sammen med min liste over navn jeg liker!! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Kakaoen said:

2 måneder igjen til termin i dag :bond: 

Og mest sannsynlig rett under 50 dager igjen til igangsetting :bond: Det er jo faktisk ikke lenge i det hele tatt!! Jeg har fått litt følelse av hastverk, så jeg driver nå og skal kjøpe inn det siste vi trenger. Tenker at det kan være greit å ordne det før ferien sånn i tilfelle.

Så nå har jeg kjøpt meg amme BHer.. Bare to stk.. Får kjøpe flere etterhvert. Jeg har ikke akkurat HM pupper, så det er jo et mareritt å kjøpe bher. Pleier å blakke meg hos Changes. Men det gjør jeg ikke før etter fødsel, for jeg aner jo ikke hvilken str jeg må ha. Derfor endte valget på en 2pk fra Kappahl. Den funker helt greit. Merker at cupen var ca akkurat og rundt brystet var den faktisk litt stor. Dette er jo en bh uten spiler, så de kommer jo i str xs-xxl.. Jeg gikk for xl. Og jeg må si jeg HATER slike mål, for de passer meg så utrolig dårlig. Og ikke er ryggen og puppene mine veldig glad i at de skal holde seg oppe av seg selv heller :ler: 

Sitter og lurer på hva mer jeg burde kjøpe inn før fødsel. Tror jeg må se meg om etter en ny kosebukse som jeg kan daffe rundt i. Og singletter som er lange og med slike tynne stropper. Jeg liker best de med bred stropp, men de er vanskeligere å amme i. Jeg er ikke noe fan av ammetopper. Pleide sist å bruke singlet under og en genser eller tskjorte over. Da er det opp med genseren og ned med singletten. Amming uten å flashe hele brystkassa eller hele magen :ler: 

Så har jeg nå bestilt Leander stellematte. Den er en del dyrere enn de andre, men man kan vaske bort søl med en klut istedenfor å måtte ta av trekket og vaske det, samt at trekket fort blir misfarget. Så da går vi for denne. Jeg har kjøpt ca alt brukt, så tenker at jeg kan unne meg en dyr stellematte :ler: 

Så fant jeg den søteste babygymmen fra Mummi på Finn. Så den skal hentes i løpet av uka. 

Og jeg har bestilt ny babycall. Har en fra forrige runde faktisk, men tror batteriene er så dårlig at den må kobles i strøm på begge enheter, og det gidder jeg ikke :ler: Gikk for en fra Neonate da det er den folk skryter mest av. Og uten kamera. Så får jeg heller se om jeg savner kamera etterhvert.

Babypakkene fra apoteket og Kiwi er hentet, så mangler bare den fra Rema.

Da gjelder det egentlig å få vugga ned fra loftet så begynner vi å gjøre oss klare til adkomst :bond:  Men det blir når dette soverommet er fiks ferdig og vi får litt orden i stua igjen.
 

Men vi mangler det viktigste.. Hva skal minstebror hete?? :bond: Jeg har et favorittnavn, men det er litt populært og to av kompisene til junior heter det. Så mannen følte nok at det er "for mange" med det navnet. Selv om disse to andre guttene med samme navn er 6 år eldre enn lille :klo: Men mannen kommer ikke med navneforslag selv.. Så jeg vet jo ikke hva han tenker. Vurderer å bare slenge navneboka på bordet her i stua sammen med min liste over navn jeg liker!! :nigo: 

Wææ, 2 måneder går jo kjempefort!! Tenk at plutselig har du minstemann i armene! 😍

Kan godt forstå følelsen av hastverk, tilogmed jeg har begynt å kjenne på den! Har du kjøpt inn noe annet til deg selv for å ha i barsel? Så på barselpakkene på fødebagen.no, men er vel kanskje vanskelig å si hva man får bruk for?

Lurer på om jeg har vært borti den mummi babygymmen rundt på forskjellige nettsider, den er så søt!! :strix:

Navn er så vanskelig! Har dere bestemt navn på forhånd med de andre? Vi vingler hele tiden, har gått mye i Henrik og Sebastian her, men plutselig gikk vi begge helt vekk fra de navnene så nå er vi i tenkeboksen igjen :ler: Har et slags håp om at vi får en sånn «åh, han er jo en ‘navn’» når han kommer ut! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (5 timer siden):

Wææ, 2 måneder går jo kjempefort!! Tenk at plutselig har du minstemann i armene! 😍

Kan godt forstå følelsen av hastverk, tilogmed jeg har begynt å kjenne på den! Har du kjøpt inn noe annet til deg selv for å ha i barsel? Så på barselpakkene på fødebagen.no, men er vel kanskje vanskelig å si hva man får bruk for?

Lurer på om jeg har vært borti den mummi babygymmen rundt på forskjellige nettsider, den er så søt!! :strix:

Navn er så vanskelig! Har dere bestemt navn på forhånd med de andre? Vi vingler hele tiden, har gått mye i Henrik og Sebastian her, men plutselig gikk vi begge helt vekk fra de navnene så nå er vi i tenkeboksen igjen :ler: Har et slags håp om at vi får en sånn «åh, han er jo en ‘navn’» når han kommer ut! :sjenert:

Nei de andre har ikke fått navn på forhånd :fnise: Førstemann fikk det navnet som jeg først foreslo da jeg var 12 uker på vei, lenge før vi visste det ble gutt. Men der var jeg innstilt hele veien på at det var det navnet jeg likte aller best.

Nr 2 han visste vi ikke kjønnet på. Begge hadde en sterk magefølelse på at det kom ei jente, og vi hadde bestemt jentenavnet. Men neida, magefølelse kan ryke og reise. Vipps så lå det en gutt mellom beina mine :ler:  Så mannen foreslo å kalle han opp etter sin farfar. Som hadde er veldig fint navn. Noe som merkelignok ikke falt i god jord hos svigermor :vetikke:

Tviler på vi bestemmer oss før fødsel, men hadde vært greit å lande på noen alternativer. Også må jo nesten brødrene være fornøyde de også.

Henrik synes jeg er veldig fint. 😍 Vi har nok litt samme stil. Jeg liker norske klassiske navn. Det har guttene mine, så vi kan ikke akkurat slå til med noe Chrissander Maximillian Amadeus Natanael :fnise: 

Du jeg måtte sjekke ut hva de barselpakkene var for noe. Og helt ærlig, nei det gidder jeg ikke kjøpe :hoho: Nå er jo jeg ganske skeptisk, for jeg synes det selges mye unødvendig til mor og baby sikkert kun for å tjene penger. Hørt mange skryter av disse isbindene. Jeg måtte tenke om noe av innholdet er noe jeg har savnet ved de andre fødslene. Og egentlig ikke. Ja det er jo ømt etter fødsel, men selv om jeg revnet grad 2 forrige gang så var det ikke noe problem å tisse, dusje eller sitte. Såklart det er ømt. Men jeg tenkte ikke tanken på at jeg burde kjølt ned slufsa :ler:  Jeg passa på å sitte skikkelig foroverlent når jeg tissa, da rant det ikke tiss i såret. Så klappet jeg meg forsiktig «tørr», på med nytt bind og ga f :ler: Det er jo en udelikat tid. Som det gjerne burde snakkes mer om. Men de to første ukene da føler du deg så max ufresh uansett. 
 

Men for all del. Hadde jeg vært førstegangs så kan det godt hende jeg hadde kjøpt en slik pakke. Isbindene er vel de som jeg tenker virker mest interessante her. 🤔 Ser ikke helt vitsen med den lille intimdusjflaska. Man blør såpass at du blir ikke ren der nede før det har avtatt. Sånn, det var den brutale sannheten :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Kakaoen said:

Nei de andre har ikke fått navn på forhånd :fnise: Førstemann fikk det navnet som jeg først foreslo da jeg var 12 uker på vei, lenge før vi visste det ble gutt. Men der var jeg innstilt hele veien på at det var det navnet jeg likte aller best.

Nr 2 han visste vi ikke kjønnet på. Begge hadde en sterk magefølelse på at det kom ei jente, og vi hadde bestemt jentenavnet. Men neida, magefølelse kan ryke og reise. Vipps så lå det en gutt mellom beina mine :ler:  Så mannen foreslo å kalle han opp etter sin farfar. Som hadde er veldig fint navn. Noe som merkelignok ikke falt i god jord hos svigermor :vetikke:

Tviler på vi bestemmer oss før fødsel, men hadde vært greit å lande på noen alternativer. Også må jo nesten brødrene være fornøyde de også.

Henrik synes jeg er veldig fint. 😍 Vi har nok litt samme stil. Jeg liker norske klassiske navn. Det har guttene mine, så vi kan ikke akkurat slå til med noe Chrissander Maximillian Amadeus Natanael :fnise: 

Du jeg måtte sjekke ut hva de barselpakkene var for noe. Og helt ærlig, nei det gidder jeg ikke kjøpe :hoho: Nå er jo jeg ganske skeptisk, for jeg synes det selges mye unødvendig til mor og baby sikkert kun for å tjene penger. Hørt mange skryter av disse isbindene. Jeg måtte tenke om noe av innholdet er noe jeg har savnet ved de andre fødslene. Og egentlig ikke. Ja det er jo ømt etter fødsel, men selv om jeg revnet grad 2 forrige gang så var det ikke noe problem å tisse, dusje eller sitte. Såklart det er ømt. Men jeg tenkte ikke tanken på at jeg burde kjølt ned slufsa :ler:  Jeg passa på å sitte skikkelig foroverlent når jeg tissa, da rant det ikke tiss i såret. Så klappet jeg meg forsiktig «tørr», på med nytt bind og ga f :ler: Det er jo en udelikat tid. Som det gjerne burde snakkes mer om. Men de to første ukene da føler du deg så max ufresh uansett. 
 

Men for all del. Hadde jeg vært førstegangs så kan det godt hende jeg hadde kjøpt en slik pakke. Isbindene er vel de som jeg tenker virker mest interessante her. 🤔 Ser ikke helt vitsen med den lille intimdusjflaska. Man blør såpass at du blir ikke ren der nede før det har avtatt. Sånn, det var den brutale sannheten :hoho:

Høres ut som dere har landet på navn dere ble godt fornøyde med 😍 selv om svigermor tydeligvis er unntaket :fnise:

Det er definitivt klassiske norske navn her også! Ingen Chrisander eller Nathaniél her! 

Herlig ærlig om barsel! :ler:

Må si det er noe betryggende å se at du ikke ser poenget med disse produktene, det blir fort litt overveldende at man skal ha behov for så mye rart! 🙈

Udigge tider i vente er notert! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (5 timer siden):

Høres ut som dere har landet på navn dere ble godt fornøyde med 😍 selv om svigermor tydeligvis er unntaket :fnise:

Det er definitivt klassiske norske navn her også! Ingen Chrisander eller Nathaniél her! 

Herlig ærlig om barsel! :ler:

Må si det er noe betryggende å se at du ikke ser poenget med disse produktene, det blir fort litt overveldende at man skal ha behov for så mye rart! 🙈

Udigge tider i vente er notert! :ler:

Svigermor kan ta seg ei bolle.. Nesten så jeg velger et navn som ho hater bare på trass :ler: 

Jeg føler meg jo som ei gammel og negativ kjærring når jeg avfeier mye av det som er mulig å kjøpe nå. :sjenert: Men folk er jo ute etter å tjene penger, og mødre faller så utrolig lett i den fella :bond: Isbind kan du jo lage selv eller be om på føden også. Så jeg på Instagrammen til føden her i byen :ler: For 6 år siden var det ingen som iset ned slufsa etter alt ho hadde vært igjennom.

Udigge tider ja.. Hjelpes. Husker jeg fikk SJOKK da jeg dusjet etter fødsel. Jeg måtte ha en kjapp dusj, kjapp dusj for å ikke svime av i dusjen!! Og det er en greie, søstra mi følte seg helt fin etter fødselen, men seila om i dusjen :fnise: 
Ikke for å skremme deg, men jeg skulle ønske noen hadde forberedt meg på det synet :ler: For blod blandet med vann ser jo mye værre ut enn det er. Men da jeg skyllet meg så rant det jo rødt nedover beina mine og "fylte" hele dusjen. Husker jeg stod der og tenkte HVA I HELVETTE!!!! :ler:  Så det var bare å få klappa seg tørr med et håndkle, få JM til å hjelpe meg på med verdens beste truser :lur: Nettingtrusen.. Såååå digg! Og selvfølgelig det største bindet i verden. Som får Libress nattbind til å ligne et lite truseinnlegg :ler: 
Så med tanke på det så vil jeg si at en liten "hånddusj" på flaske er unødvendig å drasse med seg :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler virkelig disse ammebhene fra ebay! Jeg har brukt de nesten hele graviditeten fordi jeg vokste ut av alle de vanlige bhene mine😅 Jeg arvet flere av søsteren min og har i ettertid bestilt flere i en str større. Liker egentlig heller ikke sånne xs-xl strørrelser da de skjelden passer både rundt og i cupen. Men disse gjør det på meg i hvertfall😄

6214A007-F538-4C0E-BAF7-4CAD4DB5809E.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, Kakaoen said:

Svigermor kan ta seg ei bolle.. Nesten så jeg velger et navn som ho hater bare på trass :ler: 

Jeg føler meg jo som ei gammel og negativ kjærring når jeg avfeier mye av det som er mulig å kjøpe nå. :sjenert: Men folk er jo ute etter å tjene penger, og mødre faller så utrolig lett i den fella :bond: Isbind kan du jo lage selv eller be om på føden også. Så jeg på Instagrammen til føden her i byen :ler: For 6 år siden var det ingen som iset ned slufsa etter alt ho hadde vært igjennom.

Udigge tider ja.. Hjelpes. Husker jeg fikk SJOKK da jeg dusjet etter fødsel. Jeg måtte ha en kjapp dusj, kjapp dusj for å ikke svime av i dusjen!! Og det er en greie, søstra mi følte seg helt fin etter fødselen, men seila om i dusjen :fnise: 
Ikke for å skremme deg, men jeg skulle ønske noen hadde forberedt meg på det synet :ler: For blod blandet med vann ser jo mye værre ut enn det er. Men da jeg skyllet meg så rant det jo rødt nedover beina mine og "fylte" hele dusjen. Husker jeg stod der og tenkte HVA I HELVETTE!!!! :ler:  Så det var bare å få klappa seg tørr med et håndkle, få JM til å hjelpe meg på med verdens beste truser :lur: Nettingtrusen.. Såååå digg! Og selvfølgelig det største bindet i verden. Som får Libress nattbind til å ligne et lite truseinnlegg :ler: 
Så med tanke på det så vil jeg si at en liten "hånddusj" på flaske er unødvendig å drasse med seg :ler:  

Haha huff, stakkars slufsa :ler:🙈

Veldig fint at du tør å være ærlig om det som er i vente! Det snakkes jo egentlig fint lite om barsel i forkant. Forsåvidt greit nok, kjenner selv at alt må tas etappevis for å ikke bli for overveldende.

Heldigvis for at man har et par dager på sykehuset for å justere seg inn i både alt av babystell, men også hva som skjer med egen kropp :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørkestativ skrev (På 15.6.2022 den 23.40):

Jeg anbefaler virkelig disse ammebhene fra ebay! Jeg har brukt de nesten hele graviditeten fordi jeg vokste ut av alle de vanlige bhene mine😅 Jeg arvet flere av søsteren min og har i ettertid bestilt flere i en str større. Liker egentlig heller ikke sånne xs-xl strørrelser da de skjelden passer både rundt og i cupen. Men disse gjør det på meg i hvertfall😄

6214A007-F538-4C0E-BAF7-4CAD4DB5809E.png

Takk for tips. Jeg hadde noen ammebher jeg var fornøyd med forrige gang, men jeg husker jo ikke hva de het :ler: Skal sjekke ut disse :) 

Fiora skrev (På 16.6.2022 den 17.52):

Haha huff, stakkars slufsa :ler:🙈

Veldig fint at du tør å være ærlig om det som er i vente! Det snakkes jo egentlig fint lite om barsel i forkant. Forsåvidt greit nok, kjenner selv at alt må tas etappevis for å ikke bli for overveldende.

Heldigvis for at man har et par dager på sykehuset for å justere seg inn i både alt av babystell, men også hva som skjer med egen kropp :jepp:

 

Er sikkert derfor det snakkes så lite om. Man er i hvertfall som førstegangs, er min erfaring, mye mindre mottagelig for å forberede seg på det som kommer. Man må bare ta ting der de er nå. Også tror jeg nok en del fort kan bli skremt også! Og det er jo ikke meningen. Ting er litt heftig etter fødsel, og det at mange tror man bare spretter tilbake til seg selv etter 1 uke er jo helt borti natta :bond: Kroppen har jo brukt 9 mnd på å gro dette menneske, da trenger den ganske mange måneder som regel for å bli seg selv igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32+2

Ny uke :opplyser: 

Og frøken hormonell begynner å bli lei! Jeg kan bare ikke fatte at jeg skal gro baby i 6 uker til. Jeg føler meg så sinnsykt stor, det begynner å bli tungt å gå, masse kynnere og bekkenet stivner om jeg sitte og ligger for lenge.

Har også fått en god dose gråte-hormoner :roll: Som irriterer meg litt for jeg blir så sliten av det også. Om torsdag hadde vi avslutning i barnehagen for junior. De underholdt for oss med sang og dans. Og jeg gråt.... ikke bare tårer i øyekroken altså, det RANT :ler: Satt der med et papir og tørka og tørka.. De var så flinke og søte. Og etter jeg fikk egne barn er jeg blitt så sinnsykt rørt av barn som synger for å opptre. Vanligvis må jeg tørke en tåre eller to, denne gangen kunne jeg begynt å hulke :ler: 

Som foreldrekontakt hadde jeg egentlig tenkt til å si en liten takketale. Heldigvis hadde jeg ikke avtalt det på forhånd. Jeg kjente under sangen at jeg kan bare glemme å si noe som helst. Det blir liksom for kleint om ho som skal takke ikke får frem noe annet enn hulking. Så det ble droppet!!

Ellers så sitter jeg mye hjemme og ser på det halvferdige rommet vårt som mannen skulle pusse opp. Håper han og kompisen blir ferdig i løpet av uka. For jeg trenger å få ryddet her før kroppen min knekker totalt :opplyser: 

I helgen har jeg blitt bomba på snap av folk som har vært på fest, fylla, festival og som koser seg sååååå. Vanligvis så bryr jeg meg ikke og synes det er SÅ teit med de som filmer konserter!! Seriøst.. Hvem bryr seg?
Men i går ble jeg bare skikkelig misunnelig og det rant over igjen. Jeg vil IKKE ut på vift som gravid, det orker jeg ikke. Men mine urimelige hormoner tok over for det er "ingen" som spør om jeg vil være med på noe.. "alle" har det gøy mens jeg ligger hjemme og har vondt i bekkenet. Jeg går glipp av helgens snakkis i byen.. Og jeg synes det er så urettferdig at folk kan spise og drikke det de vil uten at kroppen og baby blir syk av det. Satans diabetes, jeg er dritt lei av alle sprøytene og at jeg må planlegge måltider. At jeg ikke kan spise på sparket.. :kjefte:
Jeg trenger å få ut denne babyen snart :ler: Selv om jeg er ikke helt klar for han enda allikevel :bond: 

Til uka skjer det ikke såå mye heldigvis, vi har fått unnagjort det meste nå. Er førskoledag for junior i morgen, og til onsdag skal jeg på ny kontroll hos lege + UL på sykehuset. Og jeg gruer meg... igjen.. Jeg føler meg som en flodhest, har gått opp et par kg.. Så er livredd babyen har lagt på seg mer enn han bør har gjort :cry3: Det blir på en måte en ekstra byrde for hodet mitt og jeg gir jo meg selv all skyld om jeg ikke får det til perfekt :murvegg:
For jeg vet jo jeg kunne vært nøyere med kosten. Men det vil også si å trøkke i meg mat som ikke frister og som får meg til å ville brekke meg :sjenert: 

Nei fysj... 6 uker igjen!!! Håper jeg får dato til igangsetting på neste kontroll 🤞 Dagens klaging over og ut!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, 6 uker igjen!! Forstår at det føles lenge til. Håper du får dato for igangsetting, slik at du kan telle ned på en litt annen måte 🥰 Skjønner at du er spent på kontrollen, men vi satser på at alt er som det skal! Skjønner at du syntes det var urettferdig når alle var på vift, men snart får du den fineste premien 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, fineste @Kakaoen da! :klem:

Kynnere og stivt bekken klubben er jeg også medlem i! Merker i større og større grad at jeg ligger og vrir meg (i den grad det er mulig å vri seg) fra side til side om natten pga bekkenet 🤔

Det var nok like greit at du droppet talen, det har du nok full forståelse for fra de andre foreldrene. Er jo ikke rart det ble litt tårer, de er jo så skjønne disse små når de opptrer 😍

Skjønner det er kjipt å gå glipp av ting du gjerne skulle vært med på. Jeg driver å møter opp på snarvisitter og er med 1 time her og der på ting, synes det hjelper og gir veldig god påfyll! :jepp: Nå til uka er det tons of rock som vi egentlig hadde planlagt at vi skulle på siden før det ble korona-utsatt, og DEN kjenner jeg det er litt leit å gå glipp av, men heldigvis kan vi ta igjen masse neste sommer! 😄

Ikke noe gøy å være bekymret! Holder en knapp på at alt er bra med lille og at kontrollen går helt fint ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er lei, er ikke noe godt med vond bekken og masse kynnere! Har masse kynnere allerede selv så vet hvordan det er😪

håper du får dato for igangsetting og kan telle ned enda mer nøyaktig! 6 uker er virkelig ikke lenge, men skjønner du synes det når du allerede har gått lenge gravid! Håper sommeren fyker av gårde og med minst mulig plager, så er det neimen ikke lenge igjen❤️🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (På 19.6.2022 den 19.19):

Tenk, 6 uker igjen!! Forstår at det føles lenge til. Håper du får dato for igangsetting, slik at du kan telle ned på en litt annen måte 🥰 Skjønner at du er spent på kontrollen, men vi satser på at alt er som det skal! Skjønner at du syntes det var urettferdig når alle var på vift, men snart får du den fineste premien 🥰

Takk :klemmer: jeg har litt selvinnsikt føler jeg så merker når følelsene er litt urasjonelle. Ting er mye bedre nå som uka er i gang. Skal prøve å ikke grue meg så mye til kontrollen. Jeg kan jo ikke gjøre stort fra eller til uansett :sjenert: 

Fiora skrev (23 timer siden):

Aww, fineste @Kakaoen da! :klem:

Kynnere og stivt bekken klubben er jeg også medlem i! Merker i større og større grad at jeg ligger og vrir meg (i den grad det er mulig å vri seg) fra side til side om natten pga bekkenet 🤔

Det var nok like greit at du droppet talen, det har du nok full forståelse for fra de andre foreldrene. Er jo ikke rart det ble litt tårer, de er jo så skjønne disse små når de opptrer 😍

Skjønner det er kjipt å gå glipp av ting du gjerne skulle vært med på. Jeg driver å møter opp på snarvisitter og er med 1 time her og der på ting, synes det hjelper og gir veldig god påfyll! :jepp: Nå til uka er det tons of rock som vi egentlig hadde planlagt at vi skulle på siden før det ble korona-utsatt, og DEN kjenner jeg det er litt leit å gå glipp av, men heldigvis kan vi ta igjen masse neste sommer! 😄

Ikke noe gøy å være bekymret! Holder en knapp på at alt er bra med lille og at kontrollen går helt fint ❤️

Takk ❤️ Ting er bedre nå. Er typisk meg å få noen slike utbrudd. Var som at den bhgefesten trigget vannkrana (tårene) og da tar det bare utrolig lang tid før den roer seg igjen.

Jeg gleder meg til å få kroppen litt tilbake. Mannfolka er ikke helt ferdige på soverommet, og jeg kjenner at det tar litt på å bare sitte og se på alt rotet! Ting begynner å bli såpass tungt at jeg har lyst til å få ting helt på plass til lille kommer.

Neste sommer skal jeg også på fest :ler: eller sommeren etterpå.. Det kommer jo en tid igjen hvor man kan være sosial. Tror bare tiden går så himla mye senere når man står i en situasjon med smerter og venter på noe godt. Samme gjelder disse dagene/nettene når babyen har sine perioder og ikke vil sove :bond: 

Love90 skrev (11 timer siden):

Skjønner du er lei, er ikke noe godt med vond bekken og masse kynnere! Har masse kynnere allerede selv så vet hvordan det er😪

håper du får dato for igangsetting og kan telle ned enda mer nøyaktig! 6 uker er virkelig ikke lenge, men skjønner du synes det når du allerede har gått lenge gravid! Håper sommeren fyker av gårde og med minst mulig plager, så er det neimen ikke lenge igjen❤️🤗

De kynnerene er jo mest drepen! Bekkenet plager meg ikke når jeg beveger meg. Men magen strammer så sinnsykt! Håper virkelig dette betyr at livmora skal være sykt effektiv og få poppa ut denne kidden fort :ler: jeg hadde jo kynnere forrige gang også, men kan virkelig ikke huske det var slik som nå.

Men snakka med mamma og ho hadde det helt likt, spesielt med min bror. Kunne ikke gå noe særlig uten at kynnere haglet på. Så kanskje jeg kan skylde på gener? Men så synes jeg å huske at det tok ikke mange timene fra mamma og pappa dro til sykehuset før pappa kom hjem igjen og fortalte at jeg hadde fått en lillebror 😇

6 uker går jo fort egentlig. Det er jo mindre tid enn for de som nå får positiv test å få kommet seg til uke 12 :ler: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må krysse av på denne igjen..

Kjøpe:

Barnevogn

Bilstol

Bedside crib - kjøpe brukt av venninne

Nyfødt sete til Tripp trapp - kjøpe brukt av venninne

Vippestol - kjøpe brukt av venninne

Stellematte - Vurderer Leander stellematte

Ny madrass til vugga

Klær str 50 -kjøpt litt

Klær str 56 - kjøpt litt

Bestille gratis babypakker

Ergobaby embrace bæresele

Nytt regntrekk og myggnetting til vogna

Voksi Move

Laken til små madrasser (vugge, bedsidecrib og vogna)

Bleier

Salver

Tørre stellekluter

Babyolje

Badebalje - Stokke Flexibath 

Koseklut med Mummi motiv, fant på Barnas Hus

Tripp Trapp stol

Gulpekluter

Babygym

Har fra før av:

Strikka tepper

Vugge

Babydyne, med dynetrekk

Babynest

Masse strikke klær til nyfødt

Så hva mangler?? Bleier og kluter til vask. Men det kommer nok rett før fødsel, evt på vei hjem fra sykehuset :ler: Har hentet ut et par av disse babypakkene, så fått litt der. Må bare hente den fra Rema også.

Vugga må ned fra loftet når soverommet er ferdig, noe det veldig snart er!! Og da må jeg vurdere evt ny madrass og få oversikt på om jeg har noen laken liggende.

I morgen er det kontroll på sykehuset! Føler den henger i en tynn tråd da :bond: Eldstemann i hus fikk spysjuka i natt.. Så i dag har jeg vasket og vasket og kloret ned badene flere ganger. Har tilnærmet panikk for å bli smittet!! Heldigvis er han så stor at han går til badet selv og ikke klenger seg oppi meg og trenger trøst. Men kommer til å legge meg med hjertet i halsen, redd for å våkne av at jeg blir dårlig. Da må jeg ringe og avlyse timene på sykehuset. Og det spørs jo hvor fort de kan ta meg inn igjen siden de har et eget opplegg for diabetesoppfølging. Her tar jeg ALLE sorgene på forskudd kjenner jeg :ler: 

Det er jo den værste sykdommen jeg vet om. Men pliiiiis la meg gå en dag til før jeg blir smittet :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kakaoen said:

Må krysse av på denne igjen..

 

Kjøpe:

Barnevogn

Bilstol

Bedside crib - kjøpe brukt av venninne

Nyfødt sete til Tripp trapp - kjøpe brukt av venninne

Vippestol - kjøpe brukt av venninne

Stellematte - Vurderer Leander stellematte

Ny madrass til vugga

Klær str 50 -kjøpt litt

Klær str 56 - kjøpt litt

Bestille gratis babypakker

Ergobaby embrace bæresele

Nytt regntrekk og myggnetting til vogna

Voksi Move

Laken til små madrasser (vugge, bedsidecrib og vogna)

Bleier

Salver

Tørre stellekluter

Babyolje

Badebalje - Stokke Flexibath 

Koseklut med Mummi motiv, fant på Barnas Hus

Tripp Trapp stol

Gulpekluter

Babygym

Har fra før av:

Strikka tepper

Vugge

Babydyne, med dynetrekk

Babynest

Masse strikke klær til nyfødt

Så hva mangler?? Bleier og kluter til vask. Men det kommer nok rett før fødsel, evt på vei hjem fra sykehuset :ler: Har hentet ut et par av disse babypakkene, så fått litt der. Må bare hente den fra Rema også.

Vugga må ned fra loftet når soverommet er ferdig, noe det veldig snart er!! Og da må jeg vurdere evt ny madrass og få oversikt på om jeg har noen laken liggende.

I morgen er det kontroll på sykehuset! Føler den henger i en tynn tråd da :bond: Eldstemann i hus fikk spysjuka i natt.. Så i dag har jeg vasket og vasket og kloret ned badene flere ganger. Har tilnærmet panikk for å bli smittet!! Heldigvis er han så stor at han går til badet selv og ikke klenger seg oppi meg og trenger trøst. Men kommer til å legge meg med hjertet i halsen, redd for å våkne av at jeg blir dårlig. Da må jeg ringe og avlyse timene på sykehuset. Og det spørs jo hvor fort de kan ta meg inn igjen siden de har et eget opplegg for diabetesoppfølging. Her tar jeg ALLE sorgene på forskudd kjenner jeg :ler: 

Det er jo den værste sykdommen jeg vet om. Men pliiiiis la meg gå en dag til før jeg blir smittet :bond: 

Du er jo nesten helt i mål jo, så deilig! :hoppe:

Babypakkene er så kjekke, men det er faktisk litt tiltak å få hentet de, har foreløpig bare fått hentet Kiwi sin, og det er mest fordi det er der vi handler så måtte liksom innom uansett 😅

ååååneeeei!! Stakkars eldstemann, og stakkars dere som bare går og venter på å få det! Enig i at det er den verste sykdommen… vil heller ha influensa i 2 uker enn spysjuka i 2 dager liksom 🙈 krysser fingre og tær for at kloren har gjort jobben sin, at du får gått på kontrollene dine og at du er så heldig å slippe med skrekken! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du ikke blir syk og at du får gjennomført kontrollen! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du fikk gått på kontrollen idag, fikk dato for igangsettelse og alt generelt gikk fint :) Maks uflaks med Spysyka nå før ferien! heldigvis er det kanskje over før ferien ordentlig starter. Krysser fingrene for at du ikke blir smittet /altfor dårlig. 

Nå er det ikke lenge igjen! Tiden kommer til å gå superfort med sommerferien. 

Hvis det passer i et innlegg - vil du fortelle litt om dine tidligere erfaringer med føde og barselavdelingen på sykehuset ditt? 

(Jeg som er nysgjerrig som førstegangs og fordi jeg skal føde på samme sykehus en måned etter deg 🙈😅

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (På 21.6.2022 den 22.20):

Du er jo nesten helt i mål jo, så deilig! :hoppe:

Babypakkene er så kjekke, men det er faktisk litt tiltak å få hentet de, har foreløpig bare fått hentet Kiwi sin, og det er mest fordi det er der vi handler så måtte liksom innom uansett 😅

ååååneeeei!! Stakkars eldstemann, og stakkars dere som bare går og venter på å få det! Enig i at det er den verste sykdommen… vil heller ha influensa i 2 uker enn spysjuka i 2 dager liksom 🙈 krysser fingre og tær for at kloren har gjort jobben sin, at du får gått på kontrollene dine og at du er så heldig å slippe med skrekken! 

Jeg har faktisk hentet ut 2 stk av apoteket sin :ler: Ho i kassa første gangen krysset ikke hentet i appen, så jeg var litt slu og hentet enda en gang :lur: 

Guttungen er nesten god igjen nå, litt dårlig i magen. Men han er på skolen i dag siden det er siste skoledag med aktiviteter, og tur til stranda for å bade. Så jeg sitter klar og venter på å hente han om han blir dårlig..

Prøver2021 skrev (18 timer siden):

Krysser fingrene for at du ikke blir syk og at du får gjennomført kontrollen! 🥰

Fortsatt frisk og kontrollen er gjennomført :danse: 

stAre skrev (11 timer siden):

Håper du fikk gått på kontrollen idag, fikk dato for igangsettelse og alt generelt gikk fint :) Maks uflaks med Spysyka nå før ferien! heldigvis er det kanskje over før ferien ordentlig starter. Krysser fingrene for at du ikke blir smittet /altfor dårlig. 

Nå er det ikke lenge igjen! Tiden kommer til å gå superfort med sommerferien. 

Hvis det passer i et innlegg - vil du fortelle litt om dine tidligere erfaringer med føde og barselavdelingen på sykehuset ditt? 

(Jeg som er nysgjerrig som førstegangs og fordi jeg skal føde på samme sykehus en måned etter deg 🙈😅

Jeg kan svare deg allerede 😄 Nå fødte jeg sist i 2016, vel og merke.. Men har snakket med noen som har fått baby de siste to årene og høres ut som det er mye likt. Til tross for variert omtale i media så synes jeg de som jobber på kvinneklinikken er helt fantastiske :strix: Jeg har fått knallgod oppfølging i svangerskapene, og følte meg veldig ivaretatt på føden og på barsel. Eneste negative med barsel var da jeg fikk førstemann, for 10 år siden altså!!!, da følte jeg disse barnepleierne var så motstridene i ammerådene sine at jeg ble helt forvirret. Husk ei gammal kjærring som skulle hjelpe meg. For henne betydde det å ta tak i puppen min og babyen sitt hode og tvinge han på, selv om ungen strittet i mot. Det husker jeg enda som en vond opplevelse. MEN.. Ho dama var garantert over 60 den gangen, så ho er garantert IKKE der i dag :opplyser:  Men mitt tips til ammehjelp er at de ikke skal ta på deg eller babyen så sant ikke du kjenner der og da at du ønsker at de skal gjøre det.

Ellers fikk jeg hjelp når jeg ringte i snora med begge barna. Jeg hadde flaks og fikk enerom begge gangene. Med første så fikk mannen også sove der. Og det er virkelig gull verdt! Slik jeg har skjønt det så prioriteres det til førstegangsfødene. Jeg har absolutt ikke samme behovet denne gangen.

Det jeg husker fra fødslene var at jeg hadde veldig rolige og søte jordmødre. Jeg har en tendens til å føde etter vaktskifte :ler: Så husker jeg ble veldig lei meg da ho som var jordmor med førstemann hadde vært med meg i 8 timer, og så måtte ho gå hjem når jeg fikk pressrier :ler:  Men de var veldig flinke til å være der. Jeg måtte ha JM i rommet for at jeg skulle føle meg trygg. Og jeg husker at de var rolige og snakket til meg på en fin måte.
Så jeg har ingenting negativt å si om SSK. Gleder meg til å opp dit igjen. Eneste jeg synes er litt kjipt denne gangen er at det er midt i ferien. Så jeg er spent på hvor mye trøkk det blir der, og hvordan vikarene er. Men tror allikevel det passer meg som tredjegangs ganske greit. Jeg sier fort i fra når jeg ikke er fornøyd mens fødselen står på, riktignok absolutt IKKE på en høflig måte :ler: 

Anbefaler deg og søke opp føde/barsel ssk på instagram. De har en konto der, og den synes jeg er veldig fin. Er til og med innlegg med favoritt legen min og JM jeg går til der oppe :strix:  De som henger med oss diabetes gravide :lur: Håper det oppklarer litt? Bor du her i byen, eller må du kjøre litt lengre for å komme hit? :) 

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32+6

Jeg fikk dratt på kontrollen i går :danse: 

Mannen ble hjemme i går med eldstemann, også holdt vi junior også hjemme. Følte han var en tikkende smittebombe klar til å spy utover hele barnehagen :fnise:  Men... *bank i bordet* ingen av oss andre har blitt syke enda. Eldstemann spydde ikke i går, var kun dårlig i magen. Så han er på skolen i dag siden det er siste skoledag. Som alltid betyr kosedag. Fikk en koselig lykke til med fødsel melding av læreren hans, hvor hun håpte jeg sende en sms når babyen var kommet og jeg var i form :rodmer: Han har en helt nydelig lærer! Og da ser jo jeg for meg synet av eldstemann med lille i armene. DA kommer tårene umiddelbart!! :rodmer: 

Kontrollen i går gikk fint. Litt kluss med bytting av lege siden ho jeg går til har ferie nå. Som forhåpentligvis betyr at hun er tilbake når jeg skal ha siste kontroll :opplyser: 

Men UL ble gjennomført. Lille har snudd seg fra sete til hodeleie :danse: Og JM mente han lå godt nede i bekkenet mitt. Kunne se på UL at han lå rett inntil livmorhalsen. Måtte ha innvendig ul for å måle hvor langt unna morkaka har trekt seg. Og den ligger 4 cm unna utgangsdøra og strekker seg heeeelt til toppen av livmora. Livmorhalsen var 5 cm lang, så ingen sjans for prematur fødsel. Heldigvis.
Lille følger vekstkurven sin kjempefint. 13% over.. Som betyr at føder jeg på termin vil han være 4 kg blank. Men jeg skal ikke gå til termin, så JM tippa han kom til å veie 3600 gr ved fødsel. Ho sa at ut fra målene her så kan man ikke se noe tegn til at du har diabetes :danse: Ho var faktisk gravid selv, og sa at hadde de målte det samme på henne hadde det blitt ansett som helt normalt, og fine mål. 
Så jeg fikk masse skryt :rodmer:  Sa til ho at det var det beste komplimentet jeg kunne få :ler: Da føles det ekstra verdt det når jeg faktisk har fylt om 3 1/2 store brusflasker med sprøytespisser :opplyser:  Sparer på alle brukte sprøytespisser. De skal jo ikke kastes rett i søpla i tilfelle andre kan stikke seg på de. Også er jeg veldig spent på hvor mye det blir til slutt.

Lille veier i dag 2200 gr. Så det at jeg føler meg som den hvalrossen som henger i båthavna i Kragerø ( :ler:) er det jo god grunn til. Han har vokst mye. Og skal jo jammen meg bli minst 1 kg til!!

Om 39 dager til så starter prosessen med å få lillebror ut :rodmer: Så om rundt 40 dager til så ligger han i armene mine :rodmer: Med andre ord, jeg fikk igangsettingsdato :lur: 
Jeg tenkte pokker heller når jeg fikk beskjed om at min faste gyn var i ferie. Men jeg fikk sagt til UL-JM at jeg hadde fått beskjed om når jeg skulle ha resterende kontroller og evt igangsettingsdato. Ho sa at i utgangspunktet fikk man datoen i uke 36. Men ho skulle snakke med overlegen. Ho forsvant ut av rommet og kom tilbake sammen med overlegen. Overlegen bare: Ho skal jo igang i uke 38. Så er jo egentlig ikke noe å vente med. Ring føden og sett henne opp mandagen når ho er i uke 38. 
Som sagt så gjort.. 1.august skal jeg inn!! :bond: Skrekkblandet fryd :ler:  Og litt morsomt at det ble den datoen jeg selv hadde regnet meg frem til for leeeeeenge siden. Siden jeg skifter uke på fredager, så regnte jeg ikke med de ville sette meg opp i helgen.
Så ja.. 39 dager igjen :bond: 

Derfor må jeg nesten oppdagere denne avkrysningslista jeg ikke har brydd meg så mye om på en del uker :fnise: 

9.11.2021 Unnfangelsen finner sted omkring 

03.12.2021Positiv graviditetstest 

14.12.2021Hjertet begynner å slå 

04.01.2022 Legetime

05.01.2022 TUL

21:01.2022 TUL uke 11

21.01.2022 Nå som livmoren kommer opp av bekkenet vil det snart være mulig å høre hjertelyden med doppler

28.01.2022 Risiko for spontanabort avtar 

06.02.2022 Andre trimester!

07.02.2022 TUL og NIPT

11.02.2022 Kjønnet begynner å bli tydelig 

22.03.2022 Tid for ordinær ultralyd 

25.03.2022 De fleste kjenner fosterets bevegelser nå 

26.03.2022 Du er halvveis i svangerskapet!

15.04.2022 Skulle babyen bli født nå, ville man i samråd med foreldrene forsøke å redde den 

19.04.2022 3D ultralyd. Er det lillebror eller lillesøster?

19.04.2022 Fosteret kan høre! (Hvor godt det hører vet vi ikke sikkert)

23.04.2022 Babyer født nå har rundt 50 prosent sjanse for å overleve

27.04.2022 UL kontroll pga diabetesen

30.04.2022 Babyer født nå har rundt 80 prosent sjanse for å overleve

07.05.2022 Det er 100 dager igjen til termin!

08.05.2022 Babyer født nå har rundt 90 prosent sjanse for å overleve

10.05.2022 Babyen begynner å reagere på lys som kommer utenfra livmoren

11.05.2022 Diabetessykepleier og Jordmor på sykehuset

13.05.2022 Tid for å fylle ut papirene om permisjon og foreldrepenger 

14.05.2022 Tredje trimester!

16.05.2022 Bacheloroppgaven er innlevert

17.05.2022 Øynene har vært lukket fram til nå, men nå kan babyen åpne og lukke dem

25.05.2022 Kontroll på sykehuset med lege og UL

04.06.2022 Tre fjerdedeler er unnagjort!

17.07.2022 Tid for innskriving, og for å pakke fødebagen 

22.07.2022 Nå regnes ikke babyen som prematur om den skulle bli født

25.07.2022 Fødselspermisjonen begynner 

01.08.2022 Igangsetting

15.08.2022 Termin

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (4 timer siden):

Jeg har faktisk hentet ut 2 stk av apoteket sin :ler: Ho i kassa første gangen krysset ikke hentet i appen, så jeg var litt slu og hentet enda en gang :lur: 

Guttungen er nesten god igjen nå, litt dårlig i magen. Men han er på skolen i dag siden det er siste skoledag med aktiviteter, og tur til stranda for å bade. Så jeg sitter klar og venter på å hente han om han blir dårlig..

Fortsatt frisk og kontrollen er gjennomført :danse: 

Jeg kan svare deg allerede 😄 Nå fødte jeg sist i 2016, vel og merke.. Men har snakket med noen som har fått baby de siste to årene og høres ut som det er mye likt. Til tross for variert omtale i media så synes jeg de som jobber på kvinneklinikken er helt fantastiske :strix: Jeg har fått knallgod oppfølging i svangerskapene, og følte meg veldig ivaretatt på føden og på barsel. Eneste negative med barsel var da jeg fikk førstemann, for 10 år siden altså!!!, da følte jeg disse barnepleierne var så motstridene i ammerådene sine at jeg ble helt forvirret. Husk ei gammal kjærring som skulle hjelpe meg. For henne betydde det å ta tak i puppen min og babyen sitt hode og tvinge han på, selv om ungen strittet i mot. Det husker jeg enda som en vond opplevelse. MEN.. Ho dama var garantert over 60 den gangen, så ho er garantert IKKE der i dag :opplyser:  Men mitt tips til ammehjelp er at de ikke skal ta på deg eller babyen så sant ikke du kjenner der og da at du ønsker at de skal gjøre det.

Ellers fikk jeg hjelp når jeg ringte i snora med begge barna. Jeg hadde flaks og fikk enerom begge gangene. Med første så fikk mannen også sove der. Og det er virkelig gull verdt! Slik jeg har skjønt det så prioriteres det til førstegangsfødene. Jeg har absolutt ikke samme behovet denne gangen.

Det jeg husker fra fødslene var at jeg hadde veldig rolige og søte jordmødre. Jeg har en tendens til å føde etter vaktskifte :ler: Så husker jeg ble veldig lei meg da ho som var jordmor med førstemann hadde vært med meg i 8 timer, og så måtte ho gå hjem når jeg fikk pressrier :ler:  Men de var veldig flinke til å være der. Jeg måtte ha JM i rommet for at jeg skulle føle meg trygg. Og jeg husker at de var rolige og snakket til meg på en fin måte.
Så jeg har ingenting negativt å si om SSK. Gleder meg til å opp dit igjen. Eneste jeg synes er litt kjipt denne gangen er at det er midt i ferien. Så jeg er spent på hvor mye trøkk det blir der, og hvordan vikarene er. Men tror allikevel det passer meg som tredjegangs ganske greit. Jeg sier fort i fra når jeg ikke er fornøyd mens fødselen står på, riktignok absolutt IKKE på en høflig måte :ler: 

Anbefaler deg og søke opp føde/barsel ssk på instagram. De har en konto der, og den synes jeg er veldig fin. Er til og med innlegg med favoritt legen min og JM jeg går til der oppe :strix:  De som henger med oss diabetes gravide :lur: Håper det oppklarer litt? Bor du her i byen, eller må du kjøre litt lengre for å komme hit? :) 

Så gøy å lese om fine opplevelser og masse fint personale 🙂 alt annet er jo urelevant da 😊 det var oppklarende og motiverende lesing. 

Kikket på instagram nå og den var veldig fin! Må vise til mannen her også 😊 Jeg bor i byen og har kort kjøretur til sykehuset 😊 

Så bra du kom på kontroll og at guttungen er bedre i formen. Det er alltid gøy å få skryt! 1 august er virkelig ikke lenge til, og når du har planlagt igangsetting vil jeg jo tro at det til tross for potensielt feriekaos blir trygge og planlagte rammer rundt din fødsel 😊

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...