Anonym Bruker40041 Skrevet 23. januar 2022 #501 Del Skrevet 23. januar 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Håper tv2 ber henne fjerne det Ja ellers får vi bare slutte å følge henne så lenge farmen går på tv 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 23. januar 2022 #502 Del Skrevet 23. januar 2022 (endret) Ludder skrev (53 minutter siden): Karakter betyr også å spille en rolle. Du definerer rollen deres på noe de ikke spiser, ikke på et personlighetstrekk som de fleste vil tenke på når det er snakk om karakter ( i betydning hvordan noen er, ikke en rolle). Og i hvor stor grad kan du kalle det å ikke spise kjøtt eller drikk melk et særpreg når det er så mye som 23% av befolkninga som ikke er altende? Det er nesten 1/4, ikke så veldig særpreg da. Med det sagt så skal det også nevnes at ja, de lever i 1922, men har de krevd særbehandling? Det eneste vi har sett i forbindelse med verdivalgene deres, er Shabana som ikke vil være med på slakten. Shabana har allerede sagt at i 1922 spiser hu kjøtt. Har ikke sett denne ukas episoder, men til nå har ikke Sofie laga et nummer ut av det heller? Er forøvrig enig med deg i karakterfokuset på Farmen, f.eks Rob sin rolle i vanlig Farmen i fjor. Går ut ifra at han har flere sider enn å være en utspekulert klovn. Men jeg er ikke enig med deg at du kan redusere noens karakter til vegetarianer/veganer. Okei, jeg ser at vi vektlegger ordet karakter forskjellig, og jeg tar selvkritikk for å bruke et så vagt ord som kan skape tvetydighet. Men i all hovedsak mente jeg karakter som i særpreg. Å ikke spise kjøtt og drikke melk er et særpreg. Og det er ikke folket med særpreg jeg reagerer mot, men særpregfokuset (karakterfokuset) til Strix. Det virker som om at Strix prøver sitt beste på å skape den samme matkonflikten sesong etter sesong. Og så snart en debatt rundt mat og kosthold skjer, så skal plutselig hele episoder handle om det. Og det skjer ofte. Det blir som du skriver angående Rob et karakterfokus som blir ensidig og seerne tilslutt blir mett på. Det sagt, så har både Shabana og Sophie unngått å lage oppstyr av det i år. Så at de er på gården har jeg ingen problem med. Med hadde de laget det samme matdramaet som alltid skjer, samt krevd særbehandling, så er det nok engang déjà vu for oss seere. For øvrig ønsker jeg å avklare med deg at det ikke var vondsinnet ment det jeg skrev og nå skriver. For jeg har forståelse for at folk gjør kostholdsvalg. Det gjør jeg hver dag selv. Med det så vet jeg at jeg aldri kunne meldt meg på Farmen, og jeg ville ikke meldt meg på Farmen for så kreve særbehandling. Jeg klarer ikke gi sympati for de som gjør sistnevnte. Det har med å kjenne sin besøkelsestid hvis ikke forholdene er tilrettelagt for deg. Endret 23. januar 2022 av Ctrl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #503 Del Skrevet 23. januar 2022 Jeg tror kanskje at hun vil velge Kjersti siden det var hun som fikk henne med på egge stjelingen, håper Kjersti taper i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 23. januar 2022 #504 Del Skrevet 23. januar 2022 Cid skrev (35 minutter siden): Jeg tror kanskje at hun vil velge Kjersti siden det var hun som fikk henne med på egge stjelingen, håper Kjersti taper i så fall De er for gode venner og hun har ikke sjanse mot henne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 23. januar 2022 #505 Del Skrevet 23. januar 2022 Roser er røde, fioler er blå, faren din er deilig det er boren din å.. shake a little ass. Skjønn? Nja, vet ikke helt jeg. Hun virker sykt høy på seg selv, enda mer enn hva Sophie Elise gjør og det sier litt. Men, det viser jo atter engang at spesielt de som er menn i denne tråden bare er opptatt av å diskutere en ting. Håper Marna kommer inn fra Torpet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. januar 2022 #506 Del Skrevet 23. januar 2022 Jeg ville gjettet at Shabana velger SE, men hvis det er sånn at hun drar på markedet så blir det vel ikke sånn. Da tror jeg det er Ingrid som blir valgt. Utfallet kan gå alle veier, men har en følelse på at Shabana går seirende ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #507 Del Skrevet 23. januar 2022 Lawyam skrev (3 timer siden): De er for gode venner og hun har ikke sjanse mot henne. Det har aldri stoppet folk fra å velge hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #508 Del Skrevet 23. januar 2022 Anonym Bruker40041 skrev (4 timer siden): Ja ellers får vi bare slutte å følge henne så lenge farmen går på tv 😄 Aldri fulgt henne eller noen bloggerne/influensere for den saks skyld😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #509 Del Skrevet 23. januar 2022 Spoiler Når de sitter der inne og ber sånn om at ukesoppdraget går bra fordi de har så lite mat, herregud 🙈🙊 De har jo smugla inn diverse og hatt det ganske godt hittil.. Nei de får ikke sympati fra meg gitt, skulle ønske de fikk like lite som de på vanlige farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #510 Del Skrevet 23. januar 2022 Jeg håper så inderlig at Adam ryker ut neste uke, kjenner jeg blir irritert av å se han der, er noe med væremåten hans… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #511 Del Skrevet 23. januar 2022 Andre som ser på nå på play? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. januar 2022 #512 Del Skrevet 23. januar 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Andre som ser på nå på play? Jepp! To dager til termin her i stua, så blir mye TV så har ventet hele helga på Farmen 😅 Spoiler Ble som jeg gjettet over her på Shabanas valg. Blir spennende med gren! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 23. januar 2022 #513 Del Skrevet 23. januar 2022 De ser så ekstremt bakfulle ut når de står opp i dagens episode 😅 Veldig tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #514 Del Skrevet 23. januar 2022 Amatariel skrev (2 minutter siden): Jepp! To dager til termin her i stua, så blir mye TV så har ventet hele helga på Farmen 😅 Vis skjult innhold Ble som jeg gjettet over her på Shabanas valg. Blir spennende med gren! Gratulerer på forhånd 😄 Spoiler Håper inderlig at Ingrid vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #515 Del Skrevet 23. januar 2022 Atheena skrev (4 minutter siden): De ser så ekstremt bakfulle ut når de står opp i dagens episode 😅 Veldig tydelig. Kanskje de laget hjemmebrent 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 23. januar 2022 #516 Del Skrevet 23. januar 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Andre som ser på nå på play? Må den beste vinne, har ingen favoritt av de to 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. januar 2022 #517 Del Skrevet 23. januar 2022 Heia Ingrid, håper hun vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. januar 2022 #518 Del Skrevet 23. januar 2022 Håper det samme som deg Cid. Spoiler Men uff så vondt jeg fikk av den dårlige selvtilliten til Ingrid... Håper virkelig hun finner kampånden, for å ha så lite tro på seg selv kan knekke enhver. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #519 Del Skrevet 23. januar 2022 Spoiler Altså hva er poenget med besøket når de får dratt opp igjen til gården og prate med de andre før de drar avsted? Hele poenget med det forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #520 Del Skrevet 23. januar 2022 Amatariel skrev (Akkurat nå): Håper det samme som deg Cid. Skjul innhold Men uff så vondt jeg fikk av den dårlige selvtilliten til Ingrid... Håper virkelig hun finner kampånden, for å ha så lite tro på seg selv kan knekke enhver. Spoiler Enig, hun virker som en skjønn ung dame, håper hun får mer selvtillit etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå