Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Veldig taktisk av Niklas å si unnskyld til Kjersti, er jo ikke særlig lurt å være på kant med den (antagelig) neste storbonden heller

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sys64738 skrev (Akkurat nå):

Tipper det blir Lensmanns besøk på gården til neste uke!

Håper det, det hadde blitt lættis 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (Akkurat nå):

Veldig taktisk av Niklas å si unnskyld til Kjersti, er jo ikke særlig lurt å være på kant med den (antagelig) neste storbonden heller

Kjersti virket ikke til å tro han da, virket ikke særlig troverdig 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 20.1.2022 den 3.10):

Håper den enten blir henlagt eller at de taper i en evt rettssak.

For ordens skyld så har jeg vært med på både slakt og partering, selv om jeg aldri spiser kjøtt hjemme. (Spiser det kun om jeg får det servert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Ikke nok med at trioen smuglet inn varer, godis og alkohol for 30 000,-, men de drev på å rundstjal på markedet. 

Og den stakkars kyllingen han sugde seg på... Hva skulle de med den? Ta den på gården og slakte den? Vet du hva. Hvis ikke dette får konsekvenser så skjønner jeg ingenting!

Det er langt utenfor mine verdier. Det er ikke slik man holder på. Den lille sansen jeg hadde igjen for dem har nå forduftet. 

 

Han grabba tak i ei gås eller and langs veien da han var med i serien «Norges tøffeste». Men han måtte la den gå igjen. Produksjonen grep inn Der fikk de også lite mat. Etter det mista jeg sansen for ham. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selbu skrev (11 minutter siden):

Skikkelig ufyselig oppførsel av Niklas. Bøllete og dumt fremsto det.Her skal man hamre ned den som våger å ha en annen meni g enn deg liksom. Stjelinga er helt høl i huet, men så tror jeg ikke mange i den flokken der har så mye annen moral enn dobbeltmoral (ref:Sophie Elise). Får også fnatt av å se SE kjøre hele stakkars lille jente-gamet sitt. Hun tjener så rått på å gi andre dårlig selvtillit, så det der har jeg ingen tålmodighet med. Kudos til Kjersti for å gå mot flokken.

Ingrid klemmer en gråtende  SE: «lille jenta mi!» 

De er like gamle. Ingrid er høyere da. Så da så. 
 

Det var tøft gjort av Kjersti å si fra hva hun mente på tinget. Tydelig at Niklas ikke er vant til sånt, slik som han gikk i strupen på henne der. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, hallo? Er produksjonen blinde? Trioen på markedet var opplagt berusa, og Niklas klarte jo knapt å snakke etter tinget. Det er bare tv, så skal ikke legge så altfor mye følelser i det her, men jeg synes det her var en ræva sesong. Smugling, stjæling, drikking. Jeg liker konseptet, men Farmen kjendis kan bare avgå med døden.

Også får jeg litt medfølelse med de i programmet som faktisk er ordentlige folk. I Farmen-historien kommer denne sesongen til å bli sett på med gru tror jeg, og det smitter over på deltakerne. Kjipt for de redelige folka å bli assosiert med det drittet her.

Med det sagt; ettersom Kjersti var den eneste som reagerte på stjælinga, håper jeg hu blir storbonde, og på en eller annen måte får til å gjøre det sånn at de tre idiotene som var på markedet må velge seg i mellom hvem som skal bli ukas førstekjempe. Tipper pipa hadde fått en gøyal lyd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råeste scenario: kjersti blir storbonde og setter alle i arbeid. Hun klarer ukesoppdraget og får penger. Glade og fornøyde ror de inn på markedet, og blir møtt av lensmann med bodeiere med beskjed om at ingen fra gården får kjøpe noe før en sum tilsvarende vunnet ukesoppdrag er betalt for stjeling. Vil tro de tre "tøffingene" som stjal blir lite populære på gården da. Når alle har jobbet og slitt, gleder seg på mat å bare må klare seg på sprit og kebab.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
Ludder skrev (3 minutter siden):

Altså, hallo? Er produksjonen blinde? Trioen på markedet var opplagt berusa, og Niklas klarte jo knapt å snakke etter tinget. Det er bare tv, så skal ikke legge så altfor mye følelser i det her, men jeg synes det her var en ræva sesong. Smugling, stjæling, drikking. Jeg liker konseptet, men Farmen kjendis kan bare avgå med døden.

Også får jeg litt medfølelse med de i programmet som faktisk er ordentlige folk. I Farmen-historien kommer denne sesongen til å bli sett på med gru tror jeg, og det smitter over på deltakerne. Kjipt for de redelige folka å bli assosiert med det drittet her.

Med det sagt; ettersom Kjersti var den eneste som reagerte på stjælinga, håper jeg hu blir storbonde, og på en eller annen måte får til å gjøre det sånn at de tre idiotene som var på markedet må velge seg i mellom hvem som skal bli ukas førstekjempe. Tipper pipa hadde fått en gøyal lyd da.

Tydelig beruset på markedet og på tinget. Samt veldig bakfulle når de står opp. Ingrid er jo bestevenn med Niklas der inne så skal nok ikke se bort i fra at hun også er med på festen. De har sikkert hatt det gøy, men blir jo ikke akkurat Farmen. De burde heller vært med på ex on the beach. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobir skrev (1 minutt siden):

Råeste scenario: kjersti blir storbonde og setter alle i arbeid. Hun klarer ukesoppdraget og får penger. Glade og fornøyde ror de inn på markedet, og blir møtt av lensmann med bodeiere med beskjed om at ingen fra gården får kjøpe noe før en sum tilsvarende vunnet ukesoppdrag er betalt for stjeling. Vil tro de tre "tøffingene" som stjal blir lite populære på gården da. Når alle har jobbet og slitt, gleder seg på mat å bare må klare seg på sprit og kebab.

Hvis hun så velger Niklas som førstekjempe så blir det for bra 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting har ofte blitt gitt i uttrykk på neste marked. Ved sabotasje feks. Da er det lite å hente der, uansett hva de vil bytte eller sjarmere til seg. Andre ganger når oppdrag har mislykkes, kan de få masse muligheter alikevel, om innsatsen var der.

Ser for meg at kjersti blir storbonde. Og hva skjer på neste marked. Nektes de innpass? Har de økt prisene? Da rammer det  i så fall den eneste med tydelig uttrykt integritet 🙄

Endret av Mrs.Brain Vacation
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobir skrev (10 minutter siden):

Råeste scenario: kjersti blir storbonde og setter alle i arbeid. Hun klarer ukesoppdraget og får penger. Glade og fornøyde ror de inn på markedet, og blir møtt av lensmann med bodeiere med beskjed om at ingen fra gården får kjøpe noe før en sum tilsvarende vunnet ukesoppdrag er betalt for stjeling. Vil tro de tre "tøffingene" som stjal blir lite populære på gården da. Når alle har jobbet og slitt, gleder seg på mat å bare må klare seg på sprit og kebab.

Det var min første tanke også..  I og med at Kjersti Grini reagerte som hun gjorde og snakket om konsekvenser! 

All credz til Kjersti for å stå opp for meningen sin, selvom hun vet at det er henne mot resten.Dorthe skjønte vel også at det ikke var så lurt med tanke på veien videre..

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (7 timer siden):

Okei, jeg ser at vi vektlegger ordet karakter forskjellig, og jeg tar selvkritikk for å bruke et så vagt ord som kan skape tvetydighet. Men i all hovedsak mente jeg karakter som i særpreg. Å ikke spise kjøtt og drikke melk er et særpreg. Og det er ikke folket med særpreg jeg reagerer mot, men særpregfokuset (karakterfokuset) til Strix. 

Det virker som om at Strix prøver sitt beste på å skape den samme matkonflikten sesong etter sesong. Og så snart en debatt rundt mat og kosthold skjer, så skal plutselig hele episoder handle om det. Og det skjer ofte. Det blir som du skriver angående Rob et karakterfokus som blir ensidig og seerne tilslutt blir mett på.

Det sagt, så har både Shabana og Sophie unngått å lage oppstyr av det i år. Så at de er på gården har jeg ingen problem med. Med hadde de laget det samme matdramaet som alltid skjer, samt krevd særbehandling, så er det nok engang déjà vu for oss seere. 

For øvrig ønsker jeg å avklare med deg at det ikke var vondsinnet ment det jeg skrev og nå skriver. For jeg har forståelse for at folk gjør kostholdsvalg. Det gjør jeg hver dag selv. Med det så vet jeg at jeg aldri kunne meldt meg på Farmen, og jeg ville ikke meldt meg på Farmen for så kreve særbehandling. Jeg klarer ikke gi sympati for de som gjør sistnevnte. Det har med å kjenne sin besøkelsestid hvis ikke forholdene er tilrettelagt for deg. 

Da forstår jeg bedre hva du mener, takk for oppklaringa. Jeg opplevde nok det du skreiv som at du hadde en viss motvilje mot folk som ikke spiser kjøtt. Min reaksjon var delvis personlig ettersom jeg ikke spiser det sjøl. Men mest reagerte jeg fordi det er ganske kjipt at det man spiser/ikke spiser skal være med å definere noen. For meg er ikke det noe jeg vil kalle et særpreg hos en person.

Vi er i alle fall enige om produksjonens rolle oppi det hele, de sitter sånn sett med altfor mye av makta. Tipptopp at de ikke fikk laga drama ut av slakting i år!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baarli er en fjott. Sjelden sett noen takle det å få kritikk på en dårligere måte. Også spesielt å være ansatt og en av frontfigurene i rumpelysavdelingen til TV2 og samtidig drite seg såpass ut og undergrave kanalens største suksess på den måten han gjør. Samme gjelder for SE. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selbu skrev (51 minutter siden):

Skikkelig ufyselig oppførsel av Niklas.

Han har jobba hardt hele uka, og de fikk oppdraget sitt godkjent, -Så er det såvidt de får med seg noenting fra denne marknaden "på lovlig vis".. Jeg begynner å lure litt på hvordan de motiverer seg for å gjøre disse oppdragene når belønningen er så liten.. Det er jo nesten bare å sabotere for seg selv da den eneste personen som får "belønning" er storbonden. Dessuten.. Sto ikke Kjersti og stjal egg for noen dager siden?

Endret av ltfutt
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BrukonymAner skrev (6 minutter siden):

Baarli er en fjott. Sjelden sett noen takle det å få kritikk på en dårligere måte. Også spesielt å være ansatt og en av frontfigurene i rumpelysavdelingen til TV2 og samtidig drite seg såpass ut og undergrave kanalens største suksess på den måten han gjør. Samme gjelder for SE. 

Rumpelysavdelingen! :hoho: Nå lo jeg godt! Enig alt du skriver. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det på tide at smugling, og juks blir tatt på alvor.Hva er greia med at det aldri får konsekvenser. Hvor gammel er Niklas egentlig?! Skikkelig ufyselig oppførsel,~er tydelig beruset både på markedet og tinget.  Får håpe han er skikkelig stolt av seg selv. Har fått nok av hele fyren!! 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...