Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Turjenta_95 skrev (3 timer siden):

Roser er røde, fioler er blå, faren din er deilig det er boren din å.. shake a little ass. Skjønn? Nja, vet ikke helt jeg. Hun virker sykt høy på seg selv, enda mer enn hva Sophie Elise gjør og det sier litt. Men, det viser jo atter engang at spesielt de som er menn i denne tråden bare er opptatt av å diskutere en ting. Håper Marna kommer inn fra Torpet. :) 

Hva mener du med dette innlegget egentlig? 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde håpet hun skulle velge Øyunn i stedet eller aller helst SE. Vet ikke hvem jeg heier på, for jeg liker begge to.

Hva er forresten Ingrid kjent for? Aldri hørt om henne og gidder ikke Google akkurat nå 😂 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Hadde håpet hun skulle velge Øyunn i stedet eller aller helst SE. Vet ikke hvem jeg heier på, for jeg liker begge to.

Hva er forresten Ingrid kjent for? Aldri hørt om henne og gidder ikke Google akkurat nå 😂 

Er vel en NRK reporter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

"Jeg blir vel ikke cancelled eller?" Haha han er litt av en tullebukk han Niklas 😅

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Hadde håpet hun skulle velge Øyunn i stedet eller aller helst SE. Vet ikke hvem jeg heier på, for jeg liker begge to.

Hva er forresten Ingrid kjent for? Aldri hørt om henne og gidder ikke Google akkurat nå 😂 

Hun er radioreporter NRK P3. Så ikke så rart vi ikke har sett henne før.

Endret av Apis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 minutt siden):
  Vis skjult innhold

Herregud for noen tjuvradder! Aldri sett maken i Farmens historie 😳

 

Spoiler

Nvm så det nå, tv2 visste nok hva de kom til å gjøre om de lot de passe på bua men patetisk av Niklas likevel, jeg tar tilbake det jeg sa om at jeg og han er litt like. Jeg ville aldri stjelt 😡 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ikke nok med at trioen smuglet inn varer, godis og alkohol for 30 000,-, men de drev på å rundstjal på markedet. 

Og den stakkars kyllingen han sugde seg på... Hva skulle de med den? Ta den på gården og slakte den? Vet du hva. Hvis ikke dette får konsekvenser så skjønner jeg ingenting!

Det er langt utenfor mine verdier. Det er ikke slik man holder på. Den lille sansen jeg hadde igjen for dem har nå forduftet. 

 

Endret av Ctrl
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (3 minutter siden):

Hun er radioreporter NRK P3. Så ikke så rart vi ikke har sett henne før.

Aha, takk for svar. Da er det ikke så rart at vi ikke har sett henne før, nei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Ikke nok med at trioen smuglet inn varer, godis og alkohol, men de drev på å rundstjal på markedet. 

Og den stakkars kyllingen han sugde seg på... Vet du hva. Hvis ikke dette får konsekvenser så skjønner jeg ingenting!

Det er langt utenfor mine verdier. Den lille sansen jeg hadde for dem har nå forduftet. 

 

Spoiler

Ja herregud 🙊 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Hvis ikke denne patetiske oppførselen demmes på markedet ikke får noen konsekvenser så begynner jeg å lure på hva som er poenget med noen av reglene når deltakerne bryter dem hele tiden uansett :klaske: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (17 minutter siden):

Hadde håpet hun skulle velge Øyunn i stedet eller aller helst SE. Vet ikke hvem jeg heier på, for jeg liker begge to.

Hva er forresten Ingrid kjent for? Aldri hørt om henne og gidder ikke Google akkurat nå 😂 

Synes det er veldig trist hvis Ingrid går ut nå, hun har jo ikke fått noe skjermtid overhodet. 

Hun er programleder i radio. Kjente henne heller ikke fra før, men visste ikke hvem Øyunn var heller. Øyunn får jo masse tv-tid, så man blir jo kjent med hvem hun er utover sesongen. Ingrid derimot har forblitt helt anonym. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så patetiske den trioen på markedet var... Snakk om å være høye på seg selv og tro de kan tillate seg hva som helst... 🙄🥴

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg er sjokkert... Niklas var utrolig spydig mot Kjersti. Kjersti var helt saklig /konstruktiv i sin kritikk , og han svarer med å gå rett i angrep. Jeg har egentlig likt han hele veien , men nå ble jeg uvell kjente jeg. 

Spoiler ikke utfallet av kampen . Handler om samtalen på tinget. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Kan tenke meg at det blir en helvetes med hets mot de 3 deltakerne i kommentarfeltet fremover på Facebook osv. Men de ba jo om det…

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...