Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (1 minutt siden):

Veldig skuffende…

Helt enig. Hadde aldri hørt om fyren før Farmen, men han virka fra starten av som en skikkelig godklump, han var en av mine favoritter. Og jeg mener vel fremdeles han er en godklump på en måte, men den aktive deltakelsen i smuglinga dytta han av favorittlista mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludder skrev (1 minutt siden):

Helt enig. Hadde aldri hørt om fyren før Farmen, men han virka fra starten av som en skikkelig godklump, han var en av mine favoritter. Og jeg mener vel fremdeles han er en godklump på en måte, men den aktive deltakelsen i smuglinga dytta han av favorittlista mi.

Da er det Kjersti og Ingrid jeg heier på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Da er det Kjersti og Ingrid jeg heier på

Veit ikke helt hvem jeg skal heie på lenger. Blir så usikker fordi jeg ikke veit hvem som har vært med på fyllekalaset. Jeg liker ikke å snakke om "verdige" vinnere, men i dette tilfellet vil jeg påstå at jeg ikke synes de som var med på det er så veldig verdige. Håper det kommer fram om andre også var med å nyte smuglervarene, så heier jeg på resten av folka som ikke var med 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ludder skrev (4 minutter siden):

Veit ikke helt hvem jeg skal heie på lenger. Blir så usikker fordi jeg ikke veit hvem som har vært med på fyllekalaset. Jeg liker ikke å snakke om "verdige" vinnere, men i dette tilfellet vil jeg påstå at jeg ikke synes de som var med på det er så veldig verdige. Håper det kommer fram om andre også var med å nyte smuglervarene, så heier jeg på resten av folka som ikke var med 😅

Har selv jobbet tett med kjendiser i underholdningsbransjen i Norge i en årrekke, via jobben min. Skal love deg at halvparten av disse aldri ville ha overlevd seks uker uten alkohol. Blant disse folka er sigarføringen skyhøy. Alkohol er som medisin for dem.

Endret av Tipponull
  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (20 minutter siden):

 

Har selv jobbet tett med kjendiser i underholdningsbransjen i Norge i en årrekke, via jobben min. Skal love deg at halvparten av disse aldri ville ha overlevd seks uker uten alkohol. Blant disse folka er sigarføringen skyhøy. Alkohol er som medisin for dem.

Hvis man ikke overlever å være uten alkohol i 6 uker bør man vel heller ta kontakt med lege og ikke melde seg på farmen 🙄. Man vet hva man går til, dette programmet har da gått siden 2001. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*blueberry* skrev (2 minutter siden):

Hvis man ikke overlever å være uten alkohol i 6 uker bør man vel heller ta kontakt med lege og ikke melde seg på farmen 🙄. Man vet hva man går til, dette programmet har da gått siden 2001. 

Farmen som konsept er tydeligvis helt nytt hver eneste sesong 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sacramone skrev (49 minutter siden):

Akkurat nå minner dette mer om utestenging og nesten mobbing spør du meg.. Når Kjersti får høre det på tinget så er det ingen som tør si noe. Dorthe prøver seg på en middelvei her, da hun åpenbart forstår at dette ikke er greit, samtidig må hun ikke komme på kant med «de kule». 
Er det RART barn og ungdom er stygge med hverandre?

De skryter hverandre opp i skyene her (les: SE). De smugler, stjeler og lager allianse. 
Ser for meg dette nå, Kjersti blir storbonde og klanen saboterer. For hun er faktisk en som kan komme til å vinne over de. Ingen mat på markedet, som de sikkert uansett ikke ville fått pga stjelingen. Dette går jo ut over alle utenom dem selv.
Det rette her var å ta kniven fra den gamle storbonden og ikke straffe den nye, og de rundt som ikke hadde noe med dette å gjøre.

Nei, dette syntes jeg var skikkelig ekkelt å se på. Jeg er sikker på Kjersti bare måtte ta til takke med den unnskyldningen. Det var det eneste hun kunne gjøre uten å bli lagt for hat av resten av gjengen. 

Har en drøm om hva som burde skje neste uke:

- Kjersti velges til storbonde.

- Mads Hansen kommer inn som ambulerende programleder, og kjører dacapo fra Farmen forrige sesong. Dvs. 1 deltaker må sendes hjem som straff for brudd på regler ifm. tyveriet.

- Storbonden får lov til å velge hvem som skal sendes hjem, og velger enten Niklas eller Isak. Istedet for å bli sendt på Torpet, blir de transportert til nærmeste AKAN-behandlingssenter. Torpet Kjendis kanselleres og erstattes av AKAN Kjendis, der Kristian Valen vil være programleder.

Endret av Tipponull
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (3 minutter siden):

Har en drøm om hva som burde skje neste uke:

- Kjersti velges til storbonde.

- Mads Hansen kommer inn som ambulerende programleder, og kjører dacapo fra Farmen forrige sesong. Dvs. 1 deltaker må sendes hjem som straff for brudd på regler ifm. tyveriet.

- Storbonden får lov til å velge hvem som skal sendes hjem, og velger enten Niklas eller Isak.

Og så får de Nils inn til å prate med deltakerne om konsekvensene av å jukse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (13 minutter siden):

Har en drøm om hva som burde skje neste uke:

- Kjersti velges til storbonde.

- Mads Hansen kommer inn som ambulerende programleder, og kjører dacapo fra Farmen forrige sesong. Dvs. 1 deltaker må sendes hjem som straff for brudd på regler ifm. tyveriet.

- Storbonden får lov til å velge hvem som skal sendes hjem, og velger enten Niklas eller Isak.

Jatakk 😍😍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Haha for noe griseprat på damene på torpet 😅 passer min humor 😝

Trist at Martine trakk seg men hun skal ha for å trekke seg før kampen, jeg synes ikke noe om når folk trekker seg rett etter at de har slått ut en annen deltaker

 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (6 timer siden):

Må si jeg er ganske overrasket over at TV2 lar åpenbart berusede personer være tilskuere under tvekampen. Kjente jo nærmest spritlukta dunste igjennom tv-skjermen. Det er jo noe som heter Vær-varsom plakaten. Deltakerne har også rett til å beskyttes mot seg selv i ekstra sårbare situasjoner.

Det virker som at det har vært et generasjonsskifte i TV2 hvor det er useriøse og mindre dyktige mennesker bak produksjonen i enkelte program. God Kveld Norge f.eks. har blitt ganske så tragisk og useriøst. Huff. Jeg er ung selv, men det blir for dumt. Synd at TV2 vil fremstå slik.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Blir morsomt å se Ole Martin på gården, håper han kan ta over kommenteringen fra Niklas 😄 Hun andre kjenner jeg ikke til men håper at Ole Martin får kommet inn, artig fyr :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldretusse skrev (7 timer siden):

Det hadde det. Vanlig farmen er tydeligvis et mere seriøst konsept. Noen av kjendisene i denne sesongen klarer ikke engang å late som at de er med på noe seriøst. 

Ja jeg reagerte på det samme når Baarli og co var på markedet. Der var det himling med øynene når de ikke fikk prisene de ville ha, nasking av varer og bare latterligjøring og tull. Ja det et bare et jævla skuespill men dere er da for svarte med i et spill så lat som at det er ekte i det minste

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid likt Niklas og synes at han var en likandes kar, men etter i går er han bare en liten stakkarslig C-kjendis. Patetisk oppførsel. Forstår heller ikke hypen rundt Isak. Drittunge spør du meg....og SE dilter etter som en løk!

Nå håper jeg Kjersti blir storbonde!

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marvelous skrev (49 minutter siden):

Ja jeg reagerte på det samme når Baarli og co var på markedet. Der var det himling med øynene når de ikke fikk prisene de ville ha, nasking av varer og bare latterligjøring og tull. Ja det et bare et jævla skuespill men dere er da for svarte med i et spill så lat som at det er ekte i det minste

En så medievant person som Baarli, han burde forstå at når man til de grader bryter seernes forventninger om spillets regler, da synker seertallene som en stein.

Endret av Tipponull
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at en del deltakere har trodd de vært en gjeng med geniale smartinger mens de har vært der inne, der de har dannet allianser for å komme lengst mulig, og stemme ut de som er utenfor alliansene.

Det de ikke har forstått i år, er at de på TV bare vil fremstå som en gjeng rasshøl som mobber og skviser ut hardtarbeidende mennesker som ikke overhodet har gjort noe galt. Virker som de tror de har vært med på Paradise Hotel.

I år er det i alle fall en del kjendiser som vil komme ut av Farmen Kjendis med betydelig redusert markedsverdi. Så kan de jo spørre seg om det var verdt det.

Endret av Tipponull
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke så mye  imot stjelingen i seg selv, det var mildt underholdende å se på, selv om han kunne latt den kyllingen være i fred. Men at det ikke skal være lov til å være kritisk til dette uten å få personangrep rettet mot seg og bli kjeftet ned i plenum syns jeg ikke noe om.

Jeg tror jeg sa allerede etter første uka at Niklas fremstod overraskende usympatisk, og det inntrykket har på ingen måte rettet seg opp igjen. Jeg håper han sitter hjemme og rødmer når han ser seg selv på tv.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...