Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Thaila skrev (58 minutter siden):

Mulig det. Men jeg tenker at om Christer ble programleder for Robinson etter at han var der, så kunne Frank også blitt det 😄

Nei, æsj!!! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tirben skrev (8 minutter siden):

Ingen av disse har MELDT SEG PÅ. Deltagerne på Farmen kjendis blir spurt, ofte år etter år, før de sier ja. De får også klekkelig betalt for hver uke de er med.  

Melde seg på eller si ja, samme greia. De har da ansvar for å si nei selv. Med årets juks burde noen av de ikke få betalt i det hele tatt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett alle episodene av både Farmen kjendis og torpet, men ikke fått med meg at Tomine og Ole Martin har kommet inn?? Hvor kommer dette fra?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (1 minutt siden):

Jeg har sett alle episodene av både Farmen kjendis og torpet, men ikke fått med meg at Tomine og Ole Martin har kommet inn?? Hvor kommer dette fra?

 

Det har stått i alle nettavisene idag og bitt sagt på tv2. De kommer i morgen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (Akkurat nå):

Det har stått i alle nettavisene idag og bitt sagt på tv2. De kommer i morgen.

Aha, takk for svar! Litt rart at dem går ut med det før det vises på TV 🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (29 minutter siden):

Aha, takk for svar! Litt rart at dem går ut med det før det vises på TV 🤔

Det gjør de hvert år..

Hadde egentlig vært morsommere om vi ikke fikk vite det på forhånd, men nettavisene skal absolutt legge ut alt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaimatadi skrev (7 timer siden):

Søtt at Sofie syns det var greit han prøvde å stjele med seg en levende kylling;) Fikk veldig avsmak over hele opplegget på markedet. Syns det er kjempe rart at ikke flere sa fra. Litt moral er vel ok å ha? Husker når poenget på farmen var å leve som for 100 år siden. . Registrerer også at både Nicklas og Sofie er hjemme fra jobb i dag gitt. 

Hørt om korona? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (37 minutter siden):

Jeg har sett alle episodene av både Farmen kjendis og torpet, men ikke fått med meg at Tomine og Ole Martin har kommet inn?? Hvor kommer dette fra?

 

Justlooking skrev (34 minutter siden):

Det har stått i alle nettavisene idag og bitt sagt på tv2. De kommer i morgen.

Ja jeg ville helst ikke ha denne spoileren jeg heller, men var jo helt umulig å unngå. Står i alle aviser i dag, og på God Morgen Norge var både Ole Martin og Tomine gjester og snakket om "innsjekken" sin og hvordan de hadde det på Farmen. Så jah...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått et skikkelig dårlig inntrykk av Niklas B i Farmen. Maken til drittunge-oppførsel! Virker som han tror han er senteret i universet, og bare peiser på med alt han måtte finne for godt uten å tenke på noen andre. Syns han kommer dårligst ut av hele greia. 

  • Liker 40
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (2 minutter siden):

Har fått et skikkelig dårlig inntrykk av Niklas B i Farmen. Maken til drittunge-oppførsel! Virker som han tror han er senteret i universet, og bare peiser på med alt han måtte finne for godt uten å tenke på noen andre. Syns han kommer dårligst ut av hele greia. 

Da er du enig med ca 100% av brukerne i denne tråden. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gagaen skrev (1 time siden):

Jeg tror de kommer til å se Ole Martin som en for stor konkurent og velger inn Tomine i stedet 

Jeg tror også det, men lov å håpe, hehe :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (12 minutter siden):

Det gjør de hvert år..

Hadde egentlig vært morsommere om vi ikke fikk vite det på forhånd, men nettavisene skal absolutt legge ut alt.

Helt enig! Hadde vært mye mer gøy om det var en overraskelse hvem som kom inn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leopard skrev (13 minutter siden):

Mulig det er rigget eller at de legger opp til at de har muligheten, men jeg er fremdeles helt enig med Kjersti Grini i at hele poenget med å stå å arbeide på et jorde i flere dager for å få ukesoppdraget godkjent da blir borte, siden det tydeligvis bare er å stjæle og forsyne seg enten de har penger eller ikke. 

Vinneren får jo trossalt en bil. PLUSS at de blir betalt for å delta. Da synes jeg faktisk man burde greie å holde seg til reglene.

Jeg er interessert i å se hvilken kjendis som klarer seg best under enkle kår, arbeid og slit, ikke hvem av de som er flinkest til å backstabbe, jukse, prate dritt og drikke seg kanon. Mer enn nok av det i de fleste andre realityprogrammer. Er vel kun 71grader nord det går an å se på snart.

Det som er valutta for produksjonen er jo å lage intriger! Så de var sikkert fornøyde med at det ble en diskusjon rundt det, siden ingen klagde over maten sist. Det er det alt dreier seg om egentlig. 71grader er et litt annet opplegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (1 time siden):

Jeg har sett alle episodene av både Farmen kjendis og torpet, men ikke fått med meg at Tomine og Ole Martin har kommet inn?? Hvor kommer dette fra?

Argh.. Jeg har ikke fulgt med på torpet før, men likte konseptet med en liten sammensveiset gjeng som klarer seg på en liten øde husmannsplass... Man får liksom mer "connection" med folkene... Dumt at Torpet konseptet skulle være på denne måten med nye folk inn hele tia.. Men det er vel bare meg som ikke har satt meg inn i konseptet..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går Niklas og Sophie Elise ut og forsvarer tyveriet på markedet. De mener folk må forstå at dette er et fiktivt marked, og at folk rundt dem ble underholdt av stuntet. De mener folk ikke forstår at dette. 

Altså. Jeg også skjønner at de ikke har reist tilbake til 1920. Jeg skjønner at disse kjøpmennene på markedet ikke taper omsetning. Men...

De har meldt seg på et program og konkurranse, hvor den som klarer best å leve som på tidlig 1900-tallet vinner en premie på nesten 600 000,- kr. Mulig det ikke er store premien for dem, men jeg synes det er en flott. Jeg fatter ikke at de synes det er greit.  Disse menneskene eier jo ikke selvinnsikt... 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virrum skrev (5 minutter siden):

Nå går Niklas og Sophie Elise ut og forsvarer tyveriet på markedet. De mener folk må forstå at dette er et fiktivt marked, og at folk rundt dem ble underholdt av stuntet. De mener folk ikke forstår at dette. 

Altså. Jeg også skjønner at de ikke har reist tilbake til 1920. Jeg skjønner at disse kjøpmennene på markedet ikke taper omsetning. Men...

De har meldt seg på et program og konkurranse, hvor den som klarer best å leve som på tidlig 1900-tallet vinner en premie på nesten 600 000,- kr. Mulig det ikke er store premien for dem, men jeg synes det er en flott. Jeg fatter ikke at de synes det er greit.  Disse menneskene eier jo ikke selvinnsikt... 

Det jeg reagerer sterkest på er ikke tyveriet,  men at Niklas ikke evner å se at andre kan hs noe imot det - og går rett på personangrep når han blir konfrontert. Da får man stå for det man har gjort det, men svare at man har ulikt syn på moralsk/umoralsk,  ikke gå på person. Der mistet jeg respekten for han. Syntes det var ubehagelig å se på. 

Er for så vidt uenig i stjelinga og, men syntes ikke det var det verste han gjorde. 

- Gjelder for så vidt SE også , siden ingen av de kan skjønne at folk reagerer.. 

Endret av Prelunia
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (3 timer siden):

Mulig det. Men jeg tenker at om Christer ble programleder for Robinson etter at han var der, så kunne Frank også blitt det 😄

Jeg liker ikke Frank i det hele tatt og jeg synes de to er svært ulike, men kunne likt å se Christer som Farmen Programleder 😄 om Mads ikke ville mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrum skrev (2 minutter siden):

De har meldt seg på et program og konkurranse, hvor den som klarer best å leve som på tidlig 1900-tallet vinner en premie på nesten 600 000,- kr. Mulig det ikke er store premien for dem, men jeg synes det er en flott. Jeg fatter ikke at de synes det er greit.  Disse menneskene eier jo ikke selvinnsikt... 

Det var tyveri på 1900-tallet også. Dette tyveriet så dessuten nesten ut til å være planlagt. "Kan du passe boden min litt"...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (2 timer siden):

Ingen av disse har MELDT SEG PÅ. Deltagerne på Farmen kjendis blir spurt, ofte år etter år, før de sier ja. De får også klekkelig betalt for hver uke de er med.  

Men de vet vel hva da blir med på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...