Wonderwoman Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #121 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ehem, Mummi ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. oktober 2005 #122 Del Skrevet 14. oktober 2005 ← Nå må du se mulighetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #123 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ser så avgjort mulighetene Men hvor er han? Tror jeg har skremt han vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter #124 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Det er ikke så godt å være Mummitrollet for tiden. Særlig ikke om natten. Men jeg prøver å si til meg selv; det hjelper ikke å gruble. Alt ordner seg til slutt. Endret 15. oktober 2005 av Mummitrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. oktober 2005 #125 Del Skrevet 15. oktober 2005 Han kommer nok tilbake skal du se Ja, det er ikke greit å gruble for mye om natten. Det er vanskelig å lære seg å skru av den knappen når man skal sove. Det er perioder i livet som er tunge, men vit at de går over igjen... og man kommer sterkere ut av det enn det man var før man begynte det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 16. oktober 2005 #126 Del Skrevet 16. oktober 2005 Du blir nok ikke kvitt meg sånn helt uten videre. Jeg er ikke videre lettskremt Det har vært en rimelig hektisk helg her egentlig. Fredag var det jobbfest, og i går ble det en bytur med venner. En kompis av meg vant en kvalifiseringsturnering til UK open i poker i går. Sponset reise og opphold pluss "buy-in" (totalt verdt litt over 80 000), så det måtte nesten feires litt. UK open skal forøvrig sendes på TV så skal bli morsomt og se hvordan han gjør det. Førstepremien er på ca 3.5 mill. Hvordan har helga di vært da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2005 #127 Del Skrevet 16. oktober 2005 Lestat er tilbake, Mummi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #128 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Hei Så fint at du gleder deg på mine vegne MrsL Joda, helga har vært fin Var ute en tur og feira bursdagen til ei venninne på fredag. Moro Lørdagen var desto roligere, koste meg sammen med Mummibarnet, og når han var i seng kom det fire venninner med snacks og en utrolig morsom film. Vi lo sånn at tårene sprutet. Ble sittende ei stund utover og prate om alt mellom himmel og jord. I dag har været vært fantastisk og vi har tilbragt mesteparten av dagen utendørs, + litt familiebesøk. En fin dag. Man blir utrolig trøtt av frisk luft, så når gullklumpen var i seng sovnet mor på sofaen et par timer faktisk... Og nå kjenner jeg at jeg skal finne senga ganske snart. Slipper heldigvis å stå opp tidlig, for i morra er det seinvakt. Da kan vi ha en rolig morgen, og det nyter vi begge to i fulle drag Tida går så utrolig fort, det gikk plutselig opp for meg at vi er over halvveis i oktober allerede Det betyr at det snart er jul! Hurra! Det er den absolutt koseligste tida jeg vet om. Joda, mye stress og mas, men det blir litt sånn som man legger opp til selv... Jeg koser meg alltid enormt mye i førjulstida, hører på julemusikk og bare nyter stemninga Nå er dessuten Mummibarnet blitt så stor at han også gleder seg veldig, og det er rørende å se hvor magisk jula er for barn. Sånt varmer et mammahjerte veldig! Og selve juletida er fin fordi alle er glade og man tilbringer mye tid m sine kjære. Tilbringer julaften sammen med Pappaen til Mummibarnet også sånn at vi begge får være sammen med Mummibarnet, så skifter vi på å være hos de forskjellige besteforeldrene. Ei fin ordning for alle Den eneste dagen jeg faktisk ikke er så begeistra for er nyttårsaften, av en eller annen grunn. Men akkurat i år kan det hende det blir godt å ta farvel med det gamle og se fremover Men jeg skal altså prøve å drøye jule-cdène til midt i november... (Jada, litt sånn julestemnings-junkie...) Nå skal jeg finne senga mi Tror ikke det er noen fare for søvnløshet i kveld... Endret 16. oktober 2005 av Mummitrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #129 Del Skrevet 17. oktober 2005 Aargh. Beklager altså, men mandager er bare Lestat, kom innom en tur da? Fortell noe morsomt? Sukk, jeg går ut og tar meg en røyk... Det er i alle fall fint vær. *leter febrilsk etter en positiv innfallsvinkel på dagen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 17. oktober 2005 #130 Del Skrevet 17. oktober 2005 God morgen. Det er jo faktisk et par lyspunkter selv om det er mandag morgen, og man er litt trøtt. Ålesund slo Start 5-4, og RBK slo Brann 4-1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #131 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Åh, SÅ du Aalesund-kampen eller???? Noe av det mest fantastiske jeg har sett på ei fotballbane Litt dumt av Nordlie å bare sutre om feil dømming, når kampen i seg selv var så utrolig spennende, men jeg skjønner det litt også. Hadde Aafk fått straffe hver gang noen klatra på eller holdt igjen Aarøy inne i feltet denne sesongen så hadde de nok ikke lagt så langt nede Kan godt glede meg litt på RBKs vegne også da Takk Endret 17. oktober 2005 av Mummitrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 17. oktober 2005 #132 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja, den var rå. Et utrolig fyrverkeri av en fotballkamp. 9 mål på en kamp... Håper Aafk berger plassen nå, men det blir vel tøft. Ganske harde kamper igjen så vidt jeg husker. RBK må nå i alle fall klare å beholde plassen nå. Kan ikke skjønne noe annet. Ønskedrømmen er at RBK og Aafk beholder plassen, og start vinner serien. Jeg er ikke så veldig glad i vålerenga egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #133 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vi lever i håpet her Med Aafk er det aldri godt å vite hva som skjer Men om de rykker ned så får vi det nok moro i 1. neste år. Kan jo hende vi vinner litt da? har heller ikke helt sansen for VIF... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #134 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) hadde helst sett at Molde gikk ned da... Nabofeiden er ganske dyp i disse områder... det vil jo være meningsløst om RBK rykker ned, og vi vil ihvertfall ikke ha dem med oss ned... Det blir spennende fotball-tider fremover! Endret 17. oktober 2005 av Mummitrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 17. oktober 2005 #135 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja, hadde gjerne sett Molde ned jeg også. Gjerne i følge med Brann Det blir spennende på onsdag også. RBK mot Real Madrid Tror RBK kommer til å tape den da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #136 Del Skrevet 17. oktober 2005 Man må være optimist Intet er umulig. Det er jo det som gjør fotball så spennende da. Tror ikke noen så for seg at Aalesund skulle slå Start 5-4 Fantastisk. Hele byen gikk rundt og gliste og klemte hverandre. Utrolig stort engasjement her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 17. oktober 2005 #137 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det kan jeg tenke meg. Litt synd jeg ikke var der da hvis alle var i "klemme-modus" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #138 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja det var jammen synd Du kan få en sånn en da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #139 Del Skrevet 17. oktober 2005 Du får si ifra hvis du er i området, så kan du vel få en "orntli" klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 17. oktober 2005 #140 Del Skrevet 17. oktober 2005 Skal gjøre det Jeg regner som sagt med at jeg skal dit en tur i november. Akkurat når i november vet jeg ikke enda da men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå