Gå til innhold

Mummiboka


Wonderwoman

Anbefalte innlegg

Men jeg liker å kose meg. Det er noe av det viktigste man kan gjøre, å huske å kose seg  :)

:Nikke:

Her har det vært rimelig hektisk i dag faktisk. Nesten ikke fått tid til kaffe og KG engang :ler:

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neimen huff, begge deler er jo såpass viktige i hverdagen at du kanskje bør vurdere å bytte arbeidsplass :ler:

Jeg har nettop fått servert en opptreden her :ler:

Min lille gutt med rød gitar, og blå tamburin rundt halsen (som han sporadisk slo borti), har med gravalvorlig mine fremført den kjente "Lille Pusekatt" for et henført publikum på èn.... Deretter fulgte han opp med den litt mindre kjente "Valborg ooh, ooh, yeah, yeah" fra filmen "Olsenbanden på rockern".... :):)

Man kan jo ikke le heller, men det krever ALL viljestyrke å la være. Han er bare knallgod.

Ser forresten at du er en ettertraktet mann Lestat :ler: Alle alenemødres drøm :hjerter_rundt::ler:

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen til deg også Lestat :) Det er så hyggelig at du vil stikke innom! :sjenert:

Ah, i dag er jeg faktisk full av :frustrert::frustrert::frustrert: , så da fant jeg ut at det beste var å suse rett inn i dagboka istedet for å la all :kjempesinna: gå ut over uskyldige innleggsskrivere :sjenert:

Jeg skrev et svar til ei som lurte på hvorfor kjæresten ikke svarte på sms og var dårlig til å ta kontakt generelt, og da jeg kjente at jeg helst ville skrive at han bare var en stor j... egoist som hun burde be dra pokker i vold, og heller sørge for at hun hadde det bra selv, gikk det vel opp for meg at det ikke var kjæresten hennes som var problemet her......

Lestat, jeg håper du kommer innom igjen, for du virker som en oppegående mann, og DET er jammen mangelvare når jeg ser meg rundt IRL. :frustrert::frustrert::frustrert:

Nei her er det bare å bite tennene sammen og klare seg selv, for samme hva jeg involverer meg i blir det bare elendighet. Jeg leste en eller annen plass, sikkert her, noen som skrev at de kysset en prins og så ble han til en frosk. Jeg skriver under på den. OG JEG VIL IKKE HA EN FROSK!!!!

Tror ikke jeg vil ha noen når jeg tenker meg om. Kanskje jeg bare skal flytte inn hit ei stund, så kan verden utenfor bare seile sin egen sjø.

AAAAARGGGHHHH :sinna:

Ah, jammen gjør det godt å blåse ut :ler:

Kommer forhåpentligvis litt blidere tilbake litt senere, nå må jeg se om det er noen innlegg av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lestat, jeg håper du kommer innom igjen, for du virker som en oppegående mann, og DET er jammen mangelvare når jeg ser meg rundt IRL.  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

Takk :)

Er her jeg, og det virker i grunn som du trenger en liten bamseklem i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at humøret faktisk er stigende igjen, er sjelden :frustrert: så lenge om gangen :ler:

Nei, suck it up and move on....

Ei venninne av meg mener at mannfolk er aliens satt hit for å lage h..... Og jeg må jo si at jeg noen ganger vurderer den teorien...

Hun har også en annen teori, nemlig at diagnosen "følelsesmessig tilbakestående" (eller emotionally challenged som det så flott ville hett på english) er svært utbredt blant menn.... Tja, kan virke sånn.

Men. Vi klarer jo ikke å holde oss unna heller.... :roll:

Burde vært en tur på trening kjenner jeg. Ingenting er som en spinningtime for å få ut litt :frustrert: Men jeg skal jo på seinvakt i dag, så det får bli en annen dag...

Må huske å få med meg Are og Odin før jeg går på jobb. De er bare GENIALE for å få opp humøret. Morsomme uten å være slemme. Det liker jeg.

Mummibarnet er altså hos Pappaen, og da dukker Mummitrollets demoner opp som troll i eske :ler:

Nei, jeg må ta meg sammen, se frem til helga og ta livet som det faller seg :)

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du er her Lestat. Skal det være et stykke sjokoladekake? Ble ikke boller i går likevel, men jeg har nesten en hel skuffekake... Hvis du ikke vil ha må jeg spise alt selv... :ler: Ikke at det er no problem sånn egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er her jeg, men jeg må jobbe litt innimellom ;).

Kake høres godt ut det :)

Men. Vi klarer jo ikke å holde oss unna heller....  :roll:

Heldigvis ikke :sjarmor:

Nå er jeg ikke sikker på at jeg kjøper at mange menn er "følelsesmessig tilbakestående", det er vel mer snakk om forskjellige måter å kommunisere på.

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værsågod! *sender over et stooort stykke*

Ja, er det ikke irriterende når man må jobbe på jobb? Har det sånn noen ganger selv. Utidig :ler:

Jobb i vei, jeg skal snart ut i den store vide verden selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Du kan også få et stooort et :)

*sender over*

Her er nok til alle :tommel:

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Lestat, hvis man ikke prøver å kommunisere en gang da kan det vel være på sin plass med en diagnose? :ler:

Neida, vi e aill sammen individa, men noen ganger forstår vi hverandre svææært dårlig... Nå MÅ jeg begynne å fungere her snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare hyggelig det Litjmæ! Stikk innom når du måtte føle for det :) Ikke alltid jeg har kake, men snikksnakk er her nok av :ler:

Da sjekker Mummitrollet ut for denne gang, plikten kaller, men alle som vil kan bare forsyne seg av sjokoladekaka.

*setter frem kake og kaffe i tilfelle noen titter innom*

La oss håpe det blir en strålende dag! :hoppe::hoppe::hoppe:

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Lestat, hvis man ikke prøver å kommunisere en gang da kan det vel være på sin plass med en diagnose? :ler:

Helt klart. Så kommer vi til spørsmålet om det er flest kvinner eller menn som ikke kommuniserer sine ønsker/behov klart, og i stedet benytter seg av hint eller "dette skal du bare skjønne uten at jeg sier noe..." ;)

Ett lite triks har jeg dog lært meg. Blir det litt mutt stemning og "ikk'no" som er feil over tid, er det garantert noe jeg burde ha skjønt/gjort og enkleste veien ut av det er sjokolade/roser/vin i stedet for å prøve analysere meg frem til hva som er feil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det KAN vel hende at vi kvinner noen ganger kan være bittelitt vage i forhold til hva vi ønsker og trenger... :sjenert: Men jeg prøver som regel å være tydelig altså... De som kjenner meg godt hevder at jeg er som en åpen bok. Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment eller en fornærmelse. Men er jeg glad så merker du det, og er jeg trist så merker du det også. Spør du hvorfor får du svar... Hvis jeg vet det selv da :roll:

Og når det kommer til sjokolade/roser/vin-taktikken er den langt å foretrekke fremfor ignorere-så-går-det-seg-seg-sikkert-til-taktikken :roll:

Det med å analysere deg frem til hva som er feil tror jeg at jeg har tilgode å oppleve at en mann gjør. Tror jammen jeg har bomma bra hittil i jakten på drømmeprinsen... De blir som sagt til frosker. Jaja.

Nå er altså arbeidsdagen nettop over for denne jenta. En krevende jobb jeg har, noen ganger går det på helsa løs, men alt er verdt det når jeg får sånne kommentarer som jeg fikk i dag: "Du er MYE snill du!!"

Da er jeg glad i jobben min :)

Ikke alle kan være A4-mennesker, og de som ikke er helt som oss andre sprer mye glede. Riktignok sprer de mye f....skap også innimellom, men pytt pytt :ler:

I morgen blir det shoppingrunde for å finne antrekk til lørdag. Har nye støvletter, så nå mangler jeg bare et skjørt og en stilig topp så er jeg der :sexy: da er det bare å fikse hår og sminke, legge fransk manikyr og svinse avgårde til jentevorspiel med vinflaska si..

En kveld med jentene er akkurat det som trengs :danse:

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...