Gå til innhold

Mummiboka


Wonderwoman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror forresten du bare later som du er en frosk.... ;)

Jepp, var kun får å få ett ekstra kyss. Busted :sur::ler:

Men siden vi nå var så godt i gang her...

:klem::kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, får vel bare være greit siden det er du... :)

Og frosker har jo en tendens til å være både sleipe og kalde uansett ;)

Skal si du vet å muntre opp damer som befinner seg i kjelleren. Føler at jeg er på vei opp kjellertrappa allerede :) takk!!!

Derfor kan du få litt

:kline: og :klem: til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trappa er en god start det. Bare pass på så du ikke går deg vil og havner helt oppe i tårnet. Tårnjomfruer var kun populær i middelalderen. Egentlig ikke så rart i grunn, det er ganske tricky å klatre etter musefletter selv for den djerveste ridder :ler:

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for advarsel :ler:

Hadde nok blitt litt vanskelig for en eventuell ridder uansett. Har ingen fletter å hive ut gjennom vinduet... :) her er det kort, blondt og rufsete, så det måtte enten ha vært en skikkelig høy ridder eller spiderman :ler:

Blir i kjellertrappa litt, mye rart å ta med seg på veien opp ;) viktig å se seg rundt der man er, enten det er i kjellertrappa eller penthouse-leiligheten.

Jeg føler at metaforene snart vokser meg over hodet her :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei. Ingen vits i å bli i kjellertrappa. Man ser ikke all verden før man kommer opp og får slått på lyset uansett.

Okey, på tide å roe ned litt med metaforene her :ler:

Kom deg ut, og begynn å lev !. Jeg synes i alle fall sånne opplevelser er lettere å få på avstand hvis man har noe annet å tenke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Vi er vanvittig bra på metaforer!

Ja, du har rett, jeg bør komme meg ut og leve... Men jeg har ikke lyst til å treffe folk i dag :ler: og det er så forbaska mange av dem der ute :ler:

Jeg har heldigvis fri i dag, og da kan jeg krølle meg sammen her i hiet mitt i fred og ro. En liten time-out må være lov når man har fått seg en på trynet...

Skal faktisk en tur på kafè i kveld, med en god kompis. Han får meg alltid til å le, samme hvor trist jeg er. Dessuten er han homofil, og tenker ikke som en gjennomsnittlig mann. Forfriskende.

Jeg har så mange rundt meg som vil meg alt godt og prøver å trøste og stille opp, men jeg er ikke typen som gråter på noens skulder... De fleste av mine venner og venninner kommer til meg når de sliter, og det er jeg glad for, men jeg gråter og depper alene. Så går det over :)

Dessuten er trening veldig effektivt, men det får bli når jeg ikke er så dehydrert eller all gråtinga ;)

jeg gråter både når jeg er trist og glad, Et sentimentalt fjols :)

Stor :klem: til deg Lestat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis fri i dag, og da kan jeg krølle meg sammen her i hiet mitt i fred og ro. En liten time-out må være lov når man har fått seg en på trynet...

Joda, klart det. Jeg kjenner egentlig igjen "metodikken". Jeg pleier å gjøre det samme faktisk. "Problemet" er at jeg sjelden klarer å deppe særlig lenge. Det blir så fordømt kjedelig å sitte hjemme alene at jeg orker det ikke i lengden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sånn er det :)

Får ganske raskt nok av å sture inne, er altfor sosial. Har heldigvis seinvakt i morra. Kjekt å komme på jobb. Onsdag og torsdag er det kurs.

Vi har et utrolig godt miljø på jobben og kommer tett inpå hverandre på godt og vondt, pga måten vi jobber på. Blir nesten som vårt andre hjem, og om noen har en dårlig dag er det greit :)

Nå er det på tide med litt husarbeid

:husarbeid:

og en :dusje:

Denne dagboka er virkelig en god idè, som en ventil for alle tanker :)

Jeg har, tross dagens triste tanker, mye å glede meg over:

-Mummibarnet kommer tilbake til meg på onsdag! :hoppe::hoppe:

-Jeg er på vei opp (kjellertrappa) :)

-Jeg har mange rundt meg som vil at jeg skal ha det bra :tommelsmil:

-Har en jobb jeg trives i

-Skal kanskje en tur til Oslo snart ;)

Med andre ord, livet er ikke så verst, jeg kjenner at jeg lever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to :) Lurer på om jeg må lage en oslo-treff-tråd :)

Nå skal jeg og mp3 spilleren min gå oss en lang tur i vinden :) Godt å lufte hodet litt.

:vinke:

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, en forfriskende tur :)

:rodme: Lestat er jo så søt :ler:

Og oppmuntring det kan han :) Og jeg er jo faktisk fri til å flørte med hvem jeg vil nå! (må si jeg ser lysere og lysere på tilværelsen her, må jo prøve å se positivt på elendigheten...) :sjenert:

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :sjenert:

Noen mennesker får man bare umiddelbar kontakt med og jeg liker innleggene dine :)

Nesten så jeg tviler på at du er mann :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...