Gå til innhold

Mummiboka


Wonderwoman

Anbefalte innlegg

Du får holde meg oppdatert da vet du ;)

Masse koselige kafeer her :)

Mitt dårlige humør er som blåst bort, takk :ler:

Fikk du mailen forresten? Litt sånn fjortis, men samtidig syns jeg det var litt moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker sånt jeg, det er min lille indre fjortis som fryder seg :ler::ler:

Og nå er jeg jammen spent på å se hva du skriver ;)

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, allerede lest den ;)

mange gode svar her Lestat... Interessant lesning :) Skal ikke kommentere ytterligere her i vårt "anonyme" forum :ler:

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Tror nok vi må møtes ja. Det skulle forresten ikke overraske meg hvis vi hadde felles bekjente. I alle fall ikke hvis jeg har tippet riktig på hva du jobber med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, så spennende da :hoppe:

Har jobba litt her og der innenfor samme "bransje" :)

Vi må nok møtes :)

Nå skal jeg straks ut i den store vide verden :)

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor:

:ler::ler::ler:

Åh, trøtt og sliten etter lang dag :) I morgen er det opp og avgårde tidlig, så her er det bare å stupe til køys :sove:

Forresten Lestat, hvis du stikker innom, de tallene du vet så ikke så bra ut :ler: men ikke katastrofalt dårlig heller. Burde vel kanskje ikke fylt ut i halvsøvne :ler: Skal gjøre det skikkelig, men nå..... zzzzove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings :)

Atter en ny dag i Mummidalen. Og programmet er ganske fullt. Først må vi avgårde for å kjøpe vintersko (plutselig er det kaldt!), og treffe mormor på kafè, så skal Mummibarnet leveres til farmor, når jeg drar på jobb.

Når jeg kjenner etter har jeg ikke VELDIG lyst til å ha seinvakt i dag, særlig ikke når jeg har tidlig i morgen, men det går bra :)

Har endelig fått rydda litt i kaoset her, i går stupte jeg bare i seng.

Av en eller annen grunn fikk jeg SMS fra noen jeg virkelig ikke ville høre fra, i dag tidlig. Enkelte mennesker har du bare lyst å be dra til et langt varmere sted, men sånt gjør ikke jeg, jo forresten har vel gjort det et par ganger, men det skal mye til.

jeg liker å ordne opp i ting og bli ferdig med det, og når folk nekter å la meg være i fred blir jeg :frustrert::frustrert::frustrert:

Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig: Man har oppført seg som en komplett idiot. Og da mener jeg KOMPLETT egoistisk idiot. Den du er "sammen" med ber deg ryke og reise. Suck it up and move on. Du bæsja på leggen og det er game over.

Å plage folk månedsvis etterpå er unormalt. Og kan utløse sterk aggresjon. Se opp for avisoverskrifter som:"Mord i Mummidalen!" :ler:

Verden er full av gærninger! Hold dere unna meg! Freaks! :ler:

Nå fikk jeg forresten telefon fra jobb, om jeg kunne tenke meg å ta nattevakt i natt istedetfor seinvakt i kveld og tidlig i morgen, og det vil jeg jo! :hoppe: Ei unnskyldning for å sitte oppe om natta er ikke å forakte, særlig når man kan sove hele morgendagen :) Passer meg utmerket. Særlig siden det ikke er noe annet å gjøre der om natta enn å våke over de som bor der. Se en film, lese ei bok. Dette blir bra. Og etter det har jeg fri til mandag, tror jeg...

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :)

Jeg sovnet med en gang hodet traff hodeputa i natt jeg også. Det er ofte sånn når man blir sittende oppe litt for lenge. Timene gikk fort i går kveld dog ;)

Eller har det vært rimelig hektisk på jobb i dag. Dette er faktisk første KG-pausen så langt :overrasket: . Ikke har jeg fått tid til lunsj enda heller, på tross av at det er fajitas i kantina i dag...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fajitas og ingen lunsjpause? Nei dette er ikke bra Lestat :riste: Nå må du begynne å prioritere litt :ler:

Ja timene fløy avgårde i går gitt, moro ;) Gleder meg til nattevakt jeg. Passer ypperlig til den modusen jeg befinner meg i om dagen. Helt alene på jobb. Så får jeg gruble i fred :) for det hjelper jo :ler:

Du får ha en kjempefin dag videre :) Så snakkes vi ;) Må ut i verden nå...

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du store tid...

Jeg hadde nattevakt i natt, og våkna nå :overrasket:

Har aldri opplevd å sove så lenge etter nattevakt før, men jeg trengte det vel :) Tenkte ikke på å sette på vekkerklokka fordi problemet bruker heller å være omvendt. Føler meg helt tummelumsk i hodet :ler: Her er det bare å begynne på middagen :ler:

etterpå skal jeg inn og hjelpe ei venninne som har fått nytt hus, m maling og slikt. Her kommer HANDYWOMAN :ironi:

Skal vel alltids klare å male litt, kanskje sparkle og pusse :ler:

Man må jo stille opp.

lurer på om jeg får sove i natt. Jaja, det vil vise seg :ler:

Nå må jeg spise middag/frokost :ler:

Synd med kampen i går forresten Lestat :troest: Det så jo ganske lovende ut ei stund... :klem:

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med kampen i går forresten Lestat  :troest: Det så jo ganske lovende ut ei stund...  :klem:

Ja, var rimelig høyt oppe en stund der.

Jaaaaa, scoring. Er virkelig RBK på tur tilbake til sin storhetstid når man banket milan, juve og dortmund ?. Så NEEEEEEI, faen og...

Jaja, de viste i alle fall at de kan litt av og til. Kan jo bli bra på sikt i alle fall.

Her i Oslo striregner det nå. Sikkelig grå og trist høst/forvintersnatt. Det er nesten til å bli litt blå av faktisk. Jeg savner å ha noen i armkroken, og litt småplundring...

En god film og et glass rødvin hadde gjort seg nå.

Pass godt på deg selv og lillegull.

Natta

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Oslo striregner det nå. Sikkelig grå og trist høst/forvintersnatt. Det er nesten til å bli litt blå av faktisk. Jeg savner å ha noen i armkroken, og litt småplundring...

En god film og et glass rødvin hadde gjort seg nå.

Pass godt på deg selv og lillegull.

Natta 

:klem:

Ehem.... En tur til Oslo nå hadde vel vært veldig greit, Mummi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var tydeligvis i Oslo man skulle vært :sjenert:

Men her sitter jeg i Mummidalen...

Fremdeles litt groggy etter nattevakt, og det ble jo ikke akkurat tidlig kveld i går heller... Kunne sikkert ha sovet i hele dag, men da hadde jeg jo blitt snudd HELT på hodet, er jo ingen vampyr heller ;)

Nå er planen å få i seg litt frokost, rydde og fikse litt, vaske klær og gå på kafè med ei god venninne. Ja, det blir om noen timer da :) Ting tar litt tid med meg...

Ettermiddagen går vel med til å fikse seg opp til festen i kveld, kjekt å pynte seg! :)

Ei venninne av meg som er en del eldre, og minst like skadeskutt av kjærligheten som meg, har nå truffet en alle tiders mann. Joda, det synes hun selvfølgelig er veldig flott, men som hun sier: hun vet ikke helt hvordan hun skal takle det! At ting er så bra. Og jeg skjønner hva hun mener. Har du gått på trynet nok ganger, blir du så forstyrra følelsesmessig at du ikke helt skjønner hvordan du forholder deg til at ALT er bra, og fallhøyden føles svimlende... :ler:

Når du først treffer noen som virker hyggelig og du har kjemi med, blir du egentlig livredd, og hvis det skulle utvikle seg til noe mer føles det enda verre.... :ler:

Hun er så lykkelig, men samtidig redd, og jeg har gitt henne dette rådet: Gi deg selv tid til å innse at du har møtt noen som virkelig bryr seg om deg, og etterhvert vil du våge å ha det bra. Nyt hver dag sammen med ham som gir deg så mye, og etterhvert vil redselen og usikkerheten forsvinne. (Han er en fantastisk type, og vil ikke ha noe problem med å forstå henne, har vært ute en vinternatt selv...)

Bare det å komme til meg for å få råd om sånt er jo en vits i seg selv :ler::ler::ler: Jeg er jo like forvirra som en fjert i en kurvstol.

Jammen er det komplisert å være menneske, men vi må prøve å leve her og nå. Legge bak oss det som er vanskelig, og ta ting som de kommer, men er det lett, nei langt ifra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...