Gå til innhold

Mummiboka


Wonderwoman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg det forbausende greit, bortsett fra rennende nese og hodepine :)

Har litt lyst til å skrive noe sinna-greier i dag også, men det får evt bli etter at Mummibarnet har lagt seg :ler:

Vet ikke om jeg orker å bruke mer energi på feigetassen heller.

Blæh :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei, her er jeg :)

Det står egentlig bra til her. Dagene går raskt mot jul, og jeg prøver å få gjort noe fornuftig :sjenert:

Kjærlighetslivet ligger ganske dødt, og sunt er nok det. har funnet ut at jeg egentlig har det ganske bra på egenhånd, og har ingen hast med å gå meg på flere smeller. Tar en dag av gangen. Har en kar som jeg kjenner litt og som jeg sender noen meldinger med, og han har bedt meg på date. Det har jeg egentlig takket ja til, men det blir nok ikke før over jul. Tar det med knusende ro.

Det er mye å glede seg til!

Og jeg har så mange gode venner at jeg ikke kan annet enn å glede meg over livet. Når jeg får tilbake Mummibarnet i morgen blir lykken komplett :)

I dag er det rydding, vasking og julegavehandel som står på programmet. På tide å få ut fingern!!! :husarbeid:

Life is good :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se du har det fint, Mummi! :)

Jeg ville bare en snartur forbi, for å ønske deg en kjempe fin jul. Drar nemlig til "gamlelandet" i morgen, og i jula blir det lite eller ingen KG...

Har det faktisk ganske fint selv også, jeg :) Men så skal jeg jo også ut å spise, samt på kino, med henne ;)

Og det krydrer litt på en ellers fin tilværelse ;)

God Jul, Mummitrollet! :nissevink:

:klem: Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for juleklemmer!!!!! :)

2005- for et møkkaår det har vært! The official year of crap. Utrolig at så mye hjertesorg og skuffelser kan presses inn i et lite år. Takk og lov at det snart er over...

Jeg var ute i går. Traff selvfølgelig på møkkamann nr 1. Og hver gang jeg treffer han får jeg bare DEN nedturen. Hvordan i all verden skal jeg klare å legge den fyren bak meg? Jeg kan jo ikke holde på sånn. Sliter meg ut. Og han er jo OVERALT!

Hadde jeg bare klart å si hei og gå videre, men neida, måtte snakke med han. Og tilogmed DANSE!!!! Hvor stor idiot er det mulig å være egentlig?????? Jeg burde jo vite bedre enn å komme så nær han, for da velter jo alt over meg igjen. Aaaaaaarghhhhhh :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

DET MÅ VÆRE NOE GALT MED MEG. Kanskje jeg er smertejunkie.

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Impia.... :tristbla:

Føler meg rett og slett forjævlig, unnskyld uttrykket. Hang sikkert etter han som et slips. Knust hjerte og mye alkohol er ikke en bra kombinasjon. Og hvorfor i all verden klarer jeg ikke å gi følelsesmessig slipp på noen som bare ville gjort meg ulykkelig? Hadde han enda vært den perfekte partner for meg, men NEI. Han kunne aldri vært den jeg hadde trengt at han var. Så HVORFOR kan ikke bare hjertet mitt kutte ut å oppføre seg så sinnsvakt? :frustrert:

JEG FORTJENER JO SÅ MYE BEDRE, MEN HVA HJELPER DET, NÅR JEG ALDRI KLARER Å LEGGE DEN SATANS EGOISTISKE DRITTEN AV ET MANNFOLK BAK MEG. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ny dag og alt det der...

Føler meg litt bedre igjen, men innser jo at jeg må gi meg selv litt tid, så vil det nok gå over. Er jo ikke mer enn tre uker siden vi gjorde det slutt. Og man har ingen bryter på følelsene sine. Desverre. Får bare panikk ved tanken på å skulle ha det sånn som jeg har det nå i lang tid fremover. Jeg holder det ikke ut.

Prøver å fokusere på det som er bra i livet mitt, og det er MASSE! Faktisk det meste annet enn kjærlighetslivet, og det er jo ikke lite bare det. Synd at sånne vonde følelser skal få overskygge alt som er bra. Men man må vel bare tåle å ha det vondt litt.

Føler meg omgitt av lykkelige par, og tar meg selv i å lure på hvordan de får det til. :klø:

Men jeg skal heller være alene enn å være sammen med noen som får meg til å føle meg liten og ubetydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet det ikke er noe poeng i å si det, men jeg sier det alikavel:

Det går over :):klem:

Og når du treffer den rette (les: lestat :sjarmor: ) da vet du at det er det rette og du trenger ikke føle alt det dumme du føler nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Så du mener det altså Impia? ;)

tror jeg har fått nok for ei stund...?

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mummitrollet!! :vinke:

Så hyggelig at du kom på besøk i dagboken min!! Nå kommer jeg på besøk i din!! :) Har lest litt, og kommer gjerne tilbake og leser mer!!

Ha en vidunderlig fin dag!! :):)

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nostalgia, så koselig :)

Jeg sitter her og tenker på at i morgen er det nyttårsaften, og den blir helt annerledes enn den skulle være.

Er sentimental på nyttårsaften til vanlig, og denne gangen blir det bare forferdelig. Skulle ønske man kunne trykke på en knapp og hoppe over hele dagen. Der kommer jeg til å stå, klokka tolv, se på det utrolig vakre fyrverkeriet og gråte for alt som ikke ble :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...