Gå til innhold

Mummiboka


Wonderwoman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig, veldig koselig å høre fra deg igjen Miranda!!! Har tenkt på hvordan det gikk med deg, alt er bra?

Takker :)

Egentlig har jeg det fint. Selv om jeg sliter litt med jobben. Etter en plutselig utvidelse.

Gikk og gikk, på det området har det i alle fall gått mye frem og tilbake ;)

Forstår godt din beslutning. Selv om det må ha vært fryktelig. Beundringsverdig.

Jeg logger meg heller ikke på fra jobb, selv om det har skjedd et par unntak... Det ville ikke vært spennende om kollegaene fikk tilgang til sensitive opplysninger ;)

En fortsatt god dag til deg, Mummitrollet :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda dagen har vært helt grei den :)

Tror jeg har fått en slags manisk-depressiv reaksjon på de siste dagers hendelser. Akkurat nå er jeg faktisk i topp humør :hoppe: Men jeg kan ramle like fort ned igjen, så dette skal nytes mens jeg kan :)

Har diskutert litt med mine kjære kolleger i dag angående mine stadig mislykkede forsøk i kjærlighetens verden (neida, det har ikke vært så MANGE, men de som har vært har vært desto mer mislykket på forskjellige måter). Fikk forresten høre fra mine kolleger i dag at de anser meg for å være et "drops" :hoho:

Kom til slutt frem til at jeg må lage et spørreskjema som jeg må bære på kroppen i tilfelle nye beilere skulle dukke opp :ler: Hensikten er selvfølgelig å sile ut de uaktuelle før jeg rekker å involvere meg i dem. Hadde jeg hatt et sånt skjema tidligere kunne mye hjertesorg vært unngått!

Det var faktisk et par av mine kolleger som også mente de ville ha bruk for det, så her blir det nok masseproduksjon :ler:

Et sånt spørreskjema ville sett omtrent sånn ut:

1. Har du noen gang vært i et seriøst forhold? (Hvis ja, svar på de neste spørsmålene. Hvis nei, hopp til spm nr. 4 )

2. Vil du si at du er ferdig med eventuelle tidligere forhold?

3. Hvilke tilbakemeldinger fikk du på hva du er god på og mindre god på i det/de forhold(ene)?

4. Hva vil du ha ut av et forhold?

5. Hvor ser du deg selv om fem år?

Åh, nå ble jeg litt sliten av å tenke ut spørsmål, så jeg lar disse stå foreløbig. Må vel fylle ut litt etterhvert...

Joda, ser at dette kanskje kan virke som voldsomme spørsmål å få slengt i ansiktet når man kanskje bare vil spandere ei pils på ei man synes virker ålreit, men jeg er ikke innstilt på å gi opp ideen sånn uten videre :ler::ler::ler:

Fra spøk til alvor... Akkurat nå hører jeg på "Chariot" med Gavin DeGraw, og jeg blir bare så happy av den :) Aner ikke hva han synger om eller hvorfor, den bare makes me feel good :danse:

En annen låt jeg liker godt om dagen er Rob Thomas` "When the heartache ends". Passende nok :ler: For ikke å snakke om den vakre "Beautiful day for sure" m Kristiania.

Musikkavhengig - det er det jeg er. Må ha det, bare må ha det :roll:

I morgen er det opp tidlig, og på kurs. Litt avveksling i hverdagen er jo veldig greit, men det blir nok tøft å stå opp tidlig... :sove: Liker jo så godt å sooove.

Etter kurset skal Mummibarnet hentes i barnehagen, og da blir det full fres til leggetid i 20-tida :) Gleder meg :tommelsmil:

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :vinke:

Liker quiz jeg så må vel nesten prøve meg på spørreskjemaet ;)

1. Har du noen gang vært i et seriøst forhold? (Hvis ja, svar på de neste spørsmålene. Hvis nei, hopp til spm nr. 4  )

Ja, har vært samboer

2. Vil du si at du er ferdig med eventuelle tidligere forhold?

Ja, veldig :ler:

3. Hvilke tilbakemeldinger fikk du på hva du er god på og mindre god på i det/de forhold(ene)?

Denne skal jeg svare på et eventuelt KG-treff. Vil gjerne beholde litt anonymitet her...

4. Hva vil du ha ut av et forhold?

Trygghet, tillitt og gjensidig respekt står sentralt. Jeg er glad i å diskutere, så det litt mental utfordring vil jeg gjerne ha. Litt leken og selvstendig i tilegg så kunne nok jeg trivdes. God sex er jo også et pluss da :ler:

5. Hvor ser du deg selv om fem år?

Familiefar/farsrollen står veldig høyt på prioriteringslista mi, så håper jeg er i et stabilt samboerforhold innen da. Kanskje til og med et lite knøtt...

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: Så utrolig sporty av deg å stille opp som forsøkskanin da...

Veldig bra Lestat, du svarte "riktig" på samtlige spørsmål ;)

Nå er riktignok nr. 3 ganske viktig... :ler:

Morsomt. Synd du bor på feil plass i landet ;)

Kanskje jeg burde inkludere et spørsmål om lokalisering i skjemaet? :ler:

Nå sitter Mummibarnet på fanget når jeg skriver, må nesten gi ham litt oppmerksomhet, men kommer sterkere tilbake. :)

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ser i så tilfelle ut som det bare er å stille seg i kø. Alenemødrene på KG er tydeligvis vilt begeistret for min kjære Lestat :sur::ler::ler:

Og jeg har desverre aldri likt å stå i kø ... :ler:

Hvor er du forresten Lestat? Her er du altså dypt savnet... :ler: kjeder meg sååånnnn....

Tror jeg svinser ut og legger sammen klær.... :husarbeid: ingen andre som gjør det liksom... Jeg skal ha hushjelp når jeg blir rik (vi sosialarbeidere blir som kjent ofte det... :riste: )

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :vinke:

Veldig bra Lestat, du svarte "riktig" på samtlige spørsmål  ;)

Nå er riktignok nr. 3 ganske viktig... :ler:

Morsomt. Synd du bor på feil plass i landet  ;)

Så mange rett og ingen premie :sur::ler:

Tja, jeg har blitt lovet at jeg skal få lov til å jobbe fra hvor jeg vil (over linje) på sikt da. Regner med det er på plass i løpet av året faktisk, så jeg er ikke så veldig stedsbunden akkurat :sjenert:

Jeg skal faktisk til din kant av landet i november. En innflyttingsfest, men den kan da umulig vare hele helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å javel... Sier du det ja... Interessant :sjarmor:

Nei, jeg har faktisk vært på en sånn fest en gang og såvidt jeg husker varte den bare en kveld ;)

selv i disse trakter :ler:

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da runder jeg av denne merkelige dagen med et varmt og velduftende bad, som forhåpentligvis får meg til å sove godt etterpå....

Jeg, med mitt unike sovehjerte har hatt store problemer med å sove de siste to nettene, og forma er deretter :roll: Når jeg legger meg er jeg kjempetrøtt og gleder meg til å sove, men idet jeg lukker øynene skjer det noe rart... Jeg grubler ikke på noe spesielt, bare tusen tanker som flagrer rundt samtidig, og i tillegg hører jeg mine egne pulsslag :overrasket: Til å bli tussete av... Vrir og snur meg i timesvis før jeg sovner. Har heldigvis fri i morgen, så da kan jeg jo eventuelt slappe av litt midt på dagen hvis insomniaen fortsetter :)

Satser på en god natts

:sove::sove::sove:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, nattesøvnen var så som så, men nå er det en ny dag :tommelsmil:

Tusle rundt og rydde litt, når man har en liten tornado i huset er det alltid noe å gjøre... Gleder meg til jeg begynner å føle at jeg har det bra igjen inne i sjela mi. Jeg har jo det greit sånn generelt, men kjenner den triste følelsen som sitter der inne. Er vel ganske vanlig vil jeg tro, når ting har vært som de har. Jeg gir meg selv litt tid.

"Some times living takes more than a lot,

sometimes more than I`ve got.

That`s when I think about that beautiful day.

That day when everything becomes clear,

when there`s nothing to fear.

When I`m out of here..."

Nesten så man skammer seg over klage når man har alt jeg har, men det som er små problemer i den store sammenhengen, kan gjøre ganske vondt :tristbla:

Sånn! Det var dagens triste tanker. Suck it up and move on :ler:

Tror jeg setter på Gavin, da blir alt så mye lettere.

Bare 4 grader utenfor kjøkkenvinduet i dag. Brrrr... Men jeg synes det er koselig med høst. Godt å gå en tur i friskt høstvær og komme inn igjen i varmen, tenne noen stearinlys og kose seg. Hadde jeg hatt peis ville lykken vært fulkommen :)

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeps, bort med alle triste tanker *puff*

Du får nyte jentekvelden i fulle drag.

Man har godt av å slippe håret løs noen ganger :sjarmor:

Håper du får en fin butikk-tur, det er nesten som balsam for sjelen, bare det å gå og kikke ;)

God helg, Mummitrollet

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen  :vinke:

Så mange rett og ingen premie  :sur:  :ler:

Tja, jeg har blitt lovet at jeg skal få lov til å jobbe fra hvor jeg vil (over linje) på sikt da. Regner med det er på plass i løpet av året faktisk, så jeg er ikke så veldig stedsbunden akkurat  :sjenert:

Jeg skal faktisk til din kant av landet i november. En innflyttingsfest, men den kan da umulig vare hele helgen  ;)

Ehem, Mummi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...