Gå til innhold

Mummiboka


Wonderwoman

Anbefalte innlegg

Nesten så jeg tviler på at du er mann  :ler:  :ler:  :ler:

Akkurat det skal du slippe å tvile på...

Forøvrig er jeg enig. Man finner fort ut om man kommuniserer på samme plan eller ikke på slike forum som dette. Litt derfor jeg er her faktisk ;)

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det :)

Nå er jeg skikkelig mett. Skal bare slappe av på sofaen og vente på sex og singelliv.

Jeg skal på kafè noen timer fra halv åtte, flink jente, kommer seg ut av huset :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I`m back :)

Et par timer med fliring og prat var jammen det jeg trengte i dag. Men desverre var espresso-maskinen ødelagt så jeg måtte ta te istedet for min sedvanlige kaffe latte med karamell :sikle:

ah, godt å sette seg til rette med laptopen i sofaen noen timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mummitrollet,

Trist å høre at det ikke gikk mellom deg og mannen, men jeg synes det er flott at dere har funnet frem til en god løsning for mummigutten :)

Jeg lurte litt på hvor det var blitt av deg...

Jeg synes forresten du skriver fint :)

:klem:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings! :)

Det er alltid så hyggelig når du har vært innom Lestat ;)

Veldig, veldig koselig å høre fra deg igjen Miranda!!! Har tenkt på hvordan det gikk med deg, alt er bra? Som du skjønner måtte jeg ta konsekvensen av den vanskelige situasjonen jeg var i og avslutte forholdet til Mummibarnets pappa, fordi det var det eneste riktige. Det er det vanskeligste jeg noengang har måttet gjøre, men jeg kunne ikke leve sånn. I dag er vi veldig gode venner. Han ønsker nok at det skulle bli noe mer igjen, men jeg har ingen sånne følelser for han, han føles som en bror for meg. Var vel kanskje det som gjorde at jeg ikke kunne bli der...

Virker som jeg har et enormt søvnbehov om dagen. Er vel fordi det foregår så mye i topplokket at batteriene må lades litt lenger enn vanlig ;)

Våknet til strålende sol og vakre høstfarger, og den høstlufta er bare helt utrolig. I løpet av de neste timene må jeg sørge for å shine opp leiligheta litt, vaske klær, i det hele tatt gjøre alt i optimal stand til Mummibarnet skal hentes på barnehagen i morgen :hoppe:

Burde strengt tatt prøve å få gått meg en tur også, men det spørs om tida ikke springer fra meg...

Nå må jeg titte litt på forumet, om det er noe spennende på gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, trives godt her jeg ;)

Egentlig litt godt å høre at du slet litt med den avgjørelsen. Det vitner om at man ikke er følelseskald og kynisk :) . Sånne ting skal være litt vanskelig, ellers hadde man jo ikke lært så mye. Det viktigste er at man finner roen, og vet med seg selv at man tok det riktige valget, og det virker det jo som du har gjort. Så da gjenstår det bare å sove ut og komme seg videre :)

Tøffe tak, men sånn er det nå en gang å leve. Kunsten er å finne lyspunktene og nyte de. Stort sett så er jo lystpunktene i flertall...

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehe, ja følelseskald og kynisk har jeg nok aldri opplevd å bli beskyldt for å være, heller tvert imot..... :) At jeg slet litt er en sterk underdrivelse. Det var helt grusomt.

Mummibarnet var ikke planlagt, men veldig veldig velkommen. Forholdet var helt nytt, og vi valgte å prøve. Da Mummibarnet var ett år visste jeg innerst inne at jeg måtte bryte ut. Pappaen fortjente noen som var glad i han på rette måten, Mummibarnet fortjente å få vokse opp uten kranglende foreldre og dårlig stemning, og jeg fortjente også å få det bra. Jeg tenkte på det i et år til før jeg klarte å bryte ut. Den dag i dag har jeg fremdeles dårlig samvittighet for at jeg "ødela" familien til Mummibarnet, men jeg kunne ikke legge hjertet mitt på hylla i en alder av 26, og jeg kunne ikke la sønnen min vokse opp sånn som jeg gjorde.

Man må jo bare leve dette livet, og ta konsekvensen av hva som skjer underveis. Og du har rett, lyspunktene er klart i flertall :):)

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Jeg synes det høres ut som et riktig valg. Det er ikke et poeng å skulle holde sammen, og konstant krangle selv om man har et barn sammen. Da må det faktisk være bedre å ikke bo sammen, ha et avklart og vennling forhold, og sammarbeide i forhold til barnet. Mine foreldre skilte seg når jeg var 5 år, og jeg tror ikke jeg har tatt nevneverdig skade av det :ler:

Når barnet derimot blir brukt som en brikke i en maktkamp mellom foreldrene blir jeg provosert. Det er stygt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er akkurat det jeg mener :Nikke:

Nå hersker det fred og fordragelighet i Mummibarnets liv.

I en perfekt verden hadde vi levd lykkelig i alle våre dager, men i den virkelige verden er vårt største ansvar å sørge for at vårt felles barn har det bra på alle måter. Og vårt samarbeid kunne faktisk ikke blitt bedre! Enda et lyspunkt ;)

Personlig skjønner jeg ikke at folk får seg til å bruke barna mot hverandre. Det er jo alltid barna det går verst utover. Blir :sinna: av sånn egoisme jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den perfekte verden finnes desverre ikke (med mulig unntak av legeromaner osv). Det eneste man kan gjøre er å gjøre som best man kan. Jeg tror både du og Mummibarnet får det bra jeg :)

Nei nå stjeler jeg meg en liten klem igjen jeg :klem::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja, ikke sant :ler:

:kline:

Nå skal jeg ut i den store vide verden, nåja ihvertfall på jobb ;) Og det har jeg nok godt av.

Det er 23 grader utafor kjøkkenvinduet mitt! *kle på seg sommerkjolen*

så da skal jeg bare titte innom KG iblant og se hva dere driver med :) Logger ikke inn på jobb pga så mange som bruker samme pc. Det er nå jeg lurer på om jeg burde skaffe meg et liv? :klø:

Å nei, det stemmer, jeg skulle jo flytte inn hit ei stund fordi RL suger hardt og brutalt :ler::ler:

Ønsker deg en strålende dag videre Lestat! :kose:

Vi snakkes vel senere hvis du er her... :)

:vinke: *svinser ut i sola*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...