Gå til innhold

Mummiboka


Wonderwoman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannfolk!!!!!!! Føler at vi bor på hver vår planet.... :sinna::grine:

Kommunikasjon er et fremmedord. Feigingen tar ikke telefonen en gang. Uten å gå i detaljer kan jeg si at Mummitypen mest sannsynlig ikke blir det så mye lenger, hvis dette er måten han har tenkt å være på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å kjenne detaljene...

Prate med han først og gi han muligheten til å gi si versjon, eventuelt gjøre noe med det som plager ?

Og ellers :klem::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne prate med han ja. For å si det sånn; jeg har EN DEL på hjertet... :frustrert:

Når jeg har prøvd å ringe uten å få svar, gidder jeg ikke prøve igjen. Han vet at jeg er sint og lei meg og ser at jeg ringer/ har ringt. Han har vel ikke lyst til å snakke med meg, bare stikker hodet i sanden som en annen struts... Vel, jo lenger tid som går uten at han gir lyd fra seg jo mer :frustrert: bygger det seg opp. Så kan han prøve å fortelle meg at jeg overreagerer... :sinna:

Takk for :klem:

:grine:

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan se det er et problem å snakke med ham om han ikke tar telefonen...

Men ellers er jeg enig med Lestat at han bør få en mulighet til å komme med sine tanker. Han må jo bety endel for deg siden han får vekket frem så mange følelser... Du kan i alle fall ikke bare "dumpe" Mummitypen uten at dere får snakket sammen...

Fornemmer visse bølgedaler, fortiden...

(Forresten - tror det kan være like vanskelig med kvinnfolk som med mannfolk. I´know :Hehe: egentlig vil jeg nesten påstå at det er enklere med menn, - nettop fordi de er enklere. Ikke meningen å generalisere, altså... )

:kose:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare det å ikke svare når jeg ringer er så utrolig FREKT!!!! :sinna: fOR IKKE Å SNAKKE OM FEIGT OG PROVOSERENDE. Aaaaaaargh. Dere kan være sikker på at når jeg endelig får han i tale så er jeg så sint og fortvila at jeg ikke får frem et ord av det jeg vil si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også vært rasende, Mummi. Forstår deg. Det minste man kan forvente er at vedkommende svarer! Noe annet er feigt.

Håper det ordner seg.

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er Mummitrollet singel igjen.... :grine::grine:

Var vel min egen feil som gikk inn i det håpløse forholdet igjen etter at det ble slutt første gangen. Men jævlig er det like fullt. Er jo fremdeles glad i han.

Glade jul, sier jeg bare. :tristbla:

Er rasende, knust, tom, sliten, redd og ensom.

Men jeg vet jo at det vil gå over, og HAN der er ikke verdt tårene mine. Trodde det gikk ei grense for alt man kunne tillate seg å gjøre mot andre, men der tok jeg jammen feil. Feige, umodne satan :frustrert:

Nå kan jeg i alle fall komme meg videre og finne noen som behandler meg sånn som jeg fortjener å bli behandlet.

Men først må jeg bare grine :grine::grine::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, stakkars meg :cry: Takk for støtte Miranda og Litjmæ... :tristbla:

men akkurat nå er jeg mer sint enn lei meg. Fy flate for en egoistisk drittsekk av en type. Han mangler mye når det gjelder empati, men FOR et skuespillertalent. Jeg gikk i alle fall fem på. For siste gang. :sinna:

Nå gjelder det bare å unngå å treffe på han i denne "store" byen jeg bor i. Skulle ønske han flytta til afrika. Det hadde vært langt nok.

Det er bare så utrolig at noen kan oppføre seg sånn... Vi har en alvorsprat der han bare feiger unna hele tiden, og ingenting blir avklart. Han sier at han synes vi har det bra osv... Senere på kvelden "snakkes" vi igjen og jeg, som er provosert og forvirra av hans tilsynelatende likegyldige holdning, spør han rett ut om han helst vil at vi avslutter alt en gang for alle.

Og hva får jeg til svar?

-Jo, han har tenkt den tanken, han har egentlig ikke TID til et forhold akkurat nå....

oh REALLY!!!!?????

Nå vet jo ikke dere her inne alle detaljer, men det har vært mye styr. Og etter alt dette presterer han å si at han ikke har TID til et forhold. Det føles som en fornærmelse mot min intelligens faktisk! Jeg har egentlig ikke ord. Det er for utrolig til å være sant. Så da ga jeg beskjed om at jeg for all del ikke skulle bruke mer av hans dyrebare tid, adjøss!

Makan. :sinna::sinna:

Endret av Mummitrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk *Meg* og Lestat :klem:

Ja, jeg tror vi alle kan være enig om at feiging, nisse og dust er passende beskrivelser... Selv om nisser egentlig er snille da? En dustenisse da i alle fall.

Og Lestat; du er hjertelig velkommen til å flytte inn hit til meg :):klem: (selv om du tilhører arten mann ....)

Jeg flytter uansett inn igjen på KG, nå som det virkelige liv har vist seg å ikke leve opp til mine forventninger.

Og heretter skal jeg ikke nøye meg med annet enn det beste, hvis jeg noengang skulle slumpe til å rote meg borti en av disse mannfolkene...

At jeg fortjener bedre enn han der er klinkende klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du vet Mummi, jeg følger liksom litt med på deg for å se hva som venter meg, teit -vet det!!!

Foreløpig liker jeg å se at du sanker erfaringer og at livet tross alt smiler selv om man er alene og får en på tryne i ny og ne...

Tror lykken snart kommer til deg jeg, og det behøver nødvendigvis ikke være i form av en mann.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener *Meg*.... Greit å observere noen som har tatt "spranget" :ler:

Det angrer jeg aldri på at jeg gjorde. Jeg måtte. Nå har jeg mitt eget. Mitt eget hjem, mitt eget liv, og det er veldig godt. Joda, går meg på en smell innimellom på grunn av diverse håpløse mannfolk ;) men kan med hånda på hjertet si at jeg har et godt liv, jeg har det bra. Ingen som forteller meg hva jeg skal gjøre, mene eller føle. Står kun til ansvar for meg selv, og har lært meg at jeg klarer meg fint på egen hånd :)

Og lykke, det kan som kjent være så mangt...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...