Gå til innhold

U.B.J


Calla

Anbefalte innlegg

Jaja..ingen mens denne mnd heller ser det ut til... Visste jo at det kunne ta tid etter at jeg sluttet på p-sprøyten, men det er ganske så irriterende for det!

jaja..ingenting å få gjort noe med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Kjedelig at mensen ikke dukker opp da Cons! Men som du sier, det kan visst ta lang tid før det normaliserer seg... får bare krysse fingrene for at du ikke må vente så lenge da... Min har fortsatt ikke dukket opp... 51 dager siden sist! :sjokkert: Håper virkelig ikke at jeg får sååå lange sykluser altså... For jeg vil ha baby!! Men begynner å bli litt bekymra for at noe er galt jeg da... for gravitestene er jo negative. Ømme bryst har jeg og... Men skal til legen på mandag, så da får jeg vel nevne det for han... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare ha mensen 5 ganger til før vi skal begynne å prøve :sjenert: synes den måten å telle på er mye morsommere en å telle mnd. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare ha mensen 5 ganger til før vi skal begynne å prøve :sjenert: synes den måten å telle på er mye morsommere en å telle mnd. :)

ååå..så morro! Heldiggrisen!

Hvis jeg skal telle på din måte, så holder det nok å ha mensen en gang til før vi begynner å prøve..men det er jo det at mensen aldri kommer tilbake!!! :sur:

Tar nok et halvt år til før mensen kommer tenker jeg...

Så med andre ord, begynner nok du å prøve før meg uansett.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå..så morro! Heldiggrisen!

Hvis jeg skal telle på din måte, så holder det nok å ha mensen en gang til før vi begynner å prøve..men det er jo det at mensen aldri kommer tilbake!!! :sur:

Tar nok et halvt år til før mensen kommer tenker jeg...

Så med andre ord, begynner nok du å prøve før meg uansett.... ;)

Huff da, så lenge å vente. Nesten litt misunnelig, hadde ikke noe opphold i det hele tatt jeg når jeg slutta på pilla. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei! Måtte bare innom denne dagboka......

Vi er vel egentlig prøvere, men vi stresser ikke med temp osv.....

Så kanskje jeg kan henge her litt? :sjenert:

Har så lyst på en baby NÅ!

:ler:

klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Måtte bare innom denne dagboka......

Vi er vel egentlig prøvere, men vi stresser ikke med temp osv.....

Så kanskje jeg kan henge her litt?  :sjenert:

Har så lyst på en baby NÅ!

:ler:

klem B

Selvfølgelig!!! :)

Men du må regne med å få kallenavnet "heldiggrisen" siden dere allerede prøver.. ;) Vel, vi hopper ikke akkurat av i svingen vi heller da, men som jeg skrev tidligere så er ikke kroppen min klar for skikkelig prøving enda..

Men man vet jo aldri...? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg søkt på ekstrajobb som dagmamma for en 16mnd gammel jente.. Trenger jo litt ekstra penger, og så kunne det vært en god erfaring.... ;)

Men mulig jeg var litt sent ute med å søke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

GIra på å begynne prøvingen du og cons? :sjarmor: Eg og! :sur: Men mannenvil helst venta til våren... :tristbla: Men vi drive jo litt usikre metodar for tida... og tante rød har jo ik akkurat meldt seg her endå nei... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Nå har faktisk tanta dukket opp :sjokkert: Og det vil si at jeg har en syklus på over 50 dager!!!! :frustrert: Jeg vil ikke ha sååå lang syklus... Tenkte jeg skulle kjøpe meg en EL-test jeg... Vil bare vite at kroppen er som den skal etter pilleslutt... :sjenert:

Du slenger deg med du også Escada!? Det er koselig :) Usikre metoder hørtes kjent ut ja... :sjarmor:

Og Bertine : HELDIGGRISEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt irritert, føler at ALLE jeg kjenner følger med på om jeg blir gravid... Kan nok ikke gå på en fest uten at jeg blir nøye fulgt med om jeg drikker noe. Når folk sier rett ut at "ja, vi følger med..", da blir jeg litt :frustrert: .

Og enda har vi ikke begynt prøvingen enda... :roll:

Andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt irritert, føler at ALLE jeg kjenner følger med på om jeg blir gravid... Kan nok ikke gå på en fest uten at jeg blir nøye fulgt med om jeg drikker noe. Når folk sier rett ut at "ja, vi følger med..", da blir jeg litt  :frustrert: .

Og enda har vi ikke begynt prøvingen enda... :roll:

Andre som har det sånn?

Nesten - så fort jeg er dårlig må liksom alle si - kanskje du er gravid :roll: Skjønner ikke hvorfor man automatisk blir prøver bare fordi man er gift. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten - så fort jeg er dårlig må liksom alle si - kanskje du er gravid  :roll: Skjønner ikke hvorfor man automatisk blir prøver bare fordi man er gift. :forvirret:

Eg syns berre det er kosleg med gravid-mistankar eg! ;) Enn så lenge kanskje.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten - så fort jeg er dårlig må liksom alle si - kanskje du er gravid  :roll: Skjønner ikke hvorfor man automatisk blir prøver bare fordi man er gift. :forvirret:

Kjenner til det her ja... litt koselig er det jo, men jeg tenker at ingen kommer til å bli overrasket og overhappy når jeg faktisk er gravid en gang... :forvirret:

Alle regner jo med at det skjer snart likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Søren og... trodde faktisk mensen var på vei i går, begynte nemlig å komme bittelitt blod... men ingenting i natt eller i dag, så det var nok bare en lure-tante... :tristbla:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns berre det er kosleg med gravid-mistankar eg! ;) Enn så lenge kanskje.. Hehe...

Var litt sjarmerende de første to månedene, men siden folk har mast på oss (og hatrt mistanker) siden lenge før bryllupet (les: i 5 år :overrasket: ) begynner jeg å bli lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pratet litt med mannen akkuratt..

(koset oss i dusjen :sjarmor: )

han sa at det var helt opp til meg når jeg ville begynne --- dersom jeg ville kunne vi gåtyt begynne nå.. eller om noen år...

så da tenker jeg at vi begynner til sommeren jeg :ler:

han var dessuten enig i at det kunne være greit med noen brett til overs av pillene

Så morro da Ida! Bra mannen er klar!

Jeg har ikke snakket med mannen om det på en stund, vil ikke plage han med babysyken min..(det er jo det denne dagboka er til for).. men han nevner det faktisk selv av og til da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...