Gå til innhold

U.B.J


Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er bra det er lov å drømme! :Nikke:

Det er vel ikke noe fasitsvar på dette med p-piller og fruktbarhet etterpå.

Jeg gikk på p-piller i drøye fire år og sluttet like før jul i fjor. Etter det har jeg hatt veldig uregelmessige sykluser, og var redd for at det kom til å ta lang tid å få orden på syklusen. Men tok eggløsningstester forrige måned og fikk bekreftet at jeg har EL. Og det er en lettelse, så da får det bare være at syklusene er uregelmessige.

Vurderer også LadyComp sterkt. Er litt usikker fordi den er dyr, men har veldig lyst på. Da kan vi bruke den som prevensjon nå fremover, og så til å hjelpe babyplanlegging når vi begynner å prøve igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller dersom det skulle gå veldig lang tid for det klaffer..så kanskje jeg kjøper en da

Anbefaler å heller kjøpe et termometer og betale for VIP medlemskap her.

Jeg bruker det nå for å bli kjent med syklusen min og er veldig fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt termometer og begynner å tempe i morgen tidlig! Først for å unngå å bli gravid (øve på å prøve fasen) og så for å bedre oddsen når vi begynner å prøve. Spennende! Og så har jeg begynt med folat, ettersom det nå er under 3 mnd igjen til vi starter. Det nærmer seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne brukt LadyComp eller Perl jeg men mannen stoler ikke på de.

Jeg bruker LadyComp etter jeg sluttet med P-ring i juli. Mest for å bli kjent med syklusen min og å få kroppen tilbake til normalen etter alle hormoner.Funker bra,synes jeg! Kjøpte den brukt, 1/2 år gammel, og betalte 2 000.

Og, vet dere hva??? I dag fikk jeg positiv el-test for første gang!!!!!! :danse:

Er så glad for det!!! Det betyr jo at kroppen er i gjenge igjen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med positiv el-test Jullan! :klem: Det er nok deilig....

Jeg får en liten baby i dag jeg da...en liten kattunge!

To kattunger ble funnet hjemløse i sentrum, og vi skal få den ene..

Så nå bli jeg også matmor i det minste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!!! Det er kjempespennende!! Og jeg er så glad!!!! :hoppe::hoppe:

Blir nokikke ordentlig prøver før til neste vår/sommer selv om det er veeeldig fristende å bare "kjøre på" nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, gleder meg til å begynne på ordentlig, og gruer meg litt til å egentlig ha lyst men prøve å la være i et par måneder før det.

Og nei, filmen skremte ikke meg heller. Det skumleste for meg er tidlige morgener. Er skikkelig B-menneske, men var visstnok født sånn. Håper at det er arvelig.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Her hadde det skjedd litt siden sist jeg var inne! :sjokkert: Må nok inn oftere ja... Som jeg skrev på side1, så venta jeg mensen mellom søndag og onsdag. Skulle egentlig ha den på søndag da, hvis syklusen var regelmessig... nå er det fredag, snart lørdag og tanta har ikke dukket opp enda.... :sjokkert: 5 dager over det gitt... MEN! Ettersom jeg slutta på pilla i juni (etter 7 år) så tenker jeg at syklusen er litt ustabil enda... Men nå har det gått 37 dager da, snart 38 siden sist mens... :sjenert: :klø: Men tror egentlig tanta dukker opp snart jeg da... :ler: (min kjære begynner visst å bli litt REDD han nå...)

Endret av LinKri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Myztica

Tok en test sjø, på torsdag! Men det kom aldri noe strek i sluttvinduet... den viste "ikke gravid". Men ettersom streken i sluttvinduet ikke kom opp, så... Jeg vet ikke jeg altså! Jeg får vente noen uker og se... Tanta dukker nok opp snart! Regner med at jeg har ustabile sykluser pga de p-pillene jeg stappa i meg i alt for mange år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke kom opp noe strek så var den kanskje ikke "riktig" utført?

Jeg tror det er veldig vanlig med ustabile sykluser etter p-pille bruk,ja. Trodde selv at jeg ikke skulle få mensen og i hvertfall ikke eggløsning på et år siden jeg har brukt det i 13 :overrasket: år!

Håper det ordner seg for deg snart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Hvis det ikke kom opp noe strek så var den kanskje ikke "riktig" utført?

Jeg tror det er veldig vanlig med ustabile sykluser etter p-pille bruk,ja. Trodde selv at jeg ikke skulle få mensen og i hvertfall ikke eggløsning på et år siden jeg har brukt det i 13  :overrasket: år!

Håper det ordner seg for deg snart!  ;)

Rart hvis den ikke var riktig utført egentlig. For har tatt gravitest før, og gjorde det på akkurat samme måte... :klø: Men men... Får bare vente og se da! Hvor lang tid gikk det før du fikk EL etter pille-slutt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...