Gå til innhold

U.B.J


Calla

Anbefalte innlegg

Rart hvis den ikke var riktig utført egentlig. For har tatt gravitest før, og gjorde det på akkurat samme måte... :klø: Men men... Får bare vente og se da! Hvor lang tid gikk det før du fikk EL etter pille-slutt da?

Fikk positiv eggløsningstest for to dager siden for første gang etter jeg sluttet og jeg sluttet for to mnd siden. Hadde aldri trodd det.... Vi skal jo ikke begynne å prøve før neste sommer, men jeg tenkte at det var lurt å slutte nå så kroppen har et år å komme seg i gjenge igjen på. Hadde ikke regnet med å få positivt utslag så fort.... Har du brukt det?

Endret av Jullan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica
Fikk positiv eggløsningstest for to dager siden for første gang etter jeg sluttet og jeg sluttet for to mnd siden. Hadde aldri trodd det.... Vi skal jo ikke begynne å prøve før neste sommer, men jeg tenkte at det var lurt å slutte nå så kroppen har et år å komme seg i gjenge igjen på. Hadde ikke regnet med å få positivt utslag så fort.... Har du brukt det?

Har ikke brukt ELtest nei... Men regna jo med at det tok litt tid å få tilbake EL etter pilleslutt jeg da.. :ler: Jeg får vente 14 dager til, så får vi se om jeg skal ta en ny test! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravide mennesker og bebiser over alt ja!!!

Hjelper ikke akkurat på at jeg nå har blitt tante til en nuuuuudelig liten gutt , og at jeg skal bli tante til en liten jente i slutten av november..... :sjenert:

:ler:

Jaja... Må nok vente 1 1/2 år til før det blir noe prøving her i gården... :tristbla:

Godt jeg ikke er alene! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg fått en liten smakebit på det å ha en baby i huset...katten har vekka meg så og si hvert femte minutt...Han skriker heldigvis ikke da, men biter.... :ler:

Ser gravide og babyer over alt jeg også... Er spesielt en gravid som kommer innom jobben hver kveld..og hun kjøper burger og brus hver gang..vet ikke om jeg er helt enig i det kostholdet men..går an å unne seg litt altså, men babyen trenger vel annen næring enn sukker og fett...? jaja, ho om det....

Var en tur innom mannens bestemor i går. Hun hadde strikket masse nydelig babytøy...er nemlig tre søskenbarn av mannen som venter barn... Merket jeg fikk lyst til å bestille no babytøy jeg også.... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Det kostholdet der hørtes jo veldig bra ut... ehh.... (Burger og brus hver dag altså..)

NYDELIG gutt Isola!! Stolt tante nå?? Jeg har akkurat fått et søskenbarn jeg... Pluss at stebroren min og dama akkurat har fått baby... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Hei damer!

Jeg tok en ny test i dag, og den viste ikke gravid... Men hvorfor kommer ikke tanta da?? Har gått 40 dager nå... :klø: Skal ti legen om to uker for å ta noen blodprøver, så hvis tanta ikke har dukka opp inntil da, så kan jeg jo nevne det for han....

Min kjære og jeg prata litt i går... Han vil vente litt han da! Greit nok det, men jeg har jo blitt så baby-syk om dagen! :sjenert: Så da må vi nok gå over til å hoppe-av-i-svingen igjen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at ikke tanta kommer,da! Og ikke tegn på graviditet heller....hmm. Håper det løser seg for deg snart. Er jo så frustrerende å gå og vente!

Vi hopper forresten også av i svingen... :sjenert: vi skal jo begynne å prøve neste sommer så min mann er ikke helt klar, han heller. :ler:

Men jeg, derimot, er såååå klar!!!! tror jeg.... :ler2:

Endret av Jullan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Ja, det er rart ikke tanta kommer snart, Jullan! :klø: Jeg fant ut at det var i mai jeg slutta med pilla, snart 5 mnd siden det! Og tanta har faktisk vært regelmessig etter det... 30-32 dager. Så hvorfor skal den bli så forsinka nå da?? :klø: Skjønner ingenting jeg.. Ikke er jeg stressa om dagen heller.. jaja...

Så akkurat bilde av stebroren min, dama og babyen i avisa.. OG JEG HAR SÅ LYST PÅ BABY!!!! :sjenert: Og den ungen var jo SÅÅ søt da...

Endret av LinKri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, jeg jobber i barnehage og det er så mange mammaer med store mager, og tre jeg kjenner skal ha i nær fremtid. Samtidig så er det barn helt ned i 9 mnd i barnehagen da. Rister veldig i eggstokkene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger rasler det forferdelig i eggstokkene. I alle fall nå som vi først prøvde, og så tar pause..

Må fokusere på alt det positive ved å ikke ha barn.....

Og sånn innerst inne vet jeg ikke om jeg føler meg klar enda. Å ha ansvar for et helt annet liv. Alltid prioritere noen andre fremfor seg selv/ oss... Planlegge tur på kino, ferie osv i et helt annet perspektiv.. Våkenetter.. Bæsjebleier.. Grining uten grunn... Horribel fødsel....

Men er man noen gang heelt klar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lyst på jeg også...

Usj.. sånne voksne valg altså.. Ny jobb og bedre karriere, eller bli og få barn nå??? Vet innerst inne at jeg vil ha den nye jobben så håper vi kommer til enighet der, men... Hva kan man gjøre for å få eggstokkene til å slutte å rasle? Finnes det noe effektivt antieggstokkraslingsmiddel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig stolt tante ja! :Nikke:

Vil ha en liten bebis..... Men, men...

Den som venter på noe godt.... ? ;)

Næmen, er ~Alwa~ her inne også da???? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å få seg pusebaby hjalp faktisk litt på babysyken...

Men er ikke helt kurert enda.............

I går satt mannen og koset med pusen på fanget...lo litt av pusen og kom med utsagn som "du er søt og rar du"... Jeg kunne ikke unngå å forestille meg at det var en baby som lå i fanget hans... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Myztica
merklig det med mensen din Linkri..

dersom du har hatt den såpass regelmessig til nå..rart at den plutslig begynner å tulle...

hmm kan jo hende at du er gravid da.. bare har veldig lavt sånn hg..ett eller annet nivå.. og da slår seint ut

Synes det er merkelig selv jeg... :klø: Har enda ikke dukket opp... Så har jeg hatt noe lignende mens-smerter siden forrige lørdag. Hmm... :klø: Derfor har jeg trodd den skulle komme, men ingen tegn til det.. Og det er jo litt rart at den plutselig skulle tulle nå... Men men... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... har begynt på nytt p-pillebrett. Sånt blir det i alle fall ikke bebiser av... :roll:

Men det er litt skummelt å slutte også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur det blir ganske skummelt den dagen vi sier..

nei nå slutter vi med de dumme pillene

Syns ikkje det er skummelt i det heile tatt vi!!! Vi er berre sååå klare for barn!!! Eg skal begynne på slik ladycomp til sommaren tenkte eg, og så oppgradere til babycomp når tida er inne... Gleeeeedar meg sånn!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...