Gå til innhold

U.B.J


Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dreiv å kikka på mammaklær i går eg... *håplaus*

Men vi låg å prata ein del om framtida i går etter vi hadde lagt oss, og kom fram til at vi nok må vente to år før vi kan starte prøvinga, fordi forholda ikkje er no tilrettelagt før den tid (eg skal ut i praksis med skulen, ol.). Det går også greit å bu med ein 1-åring i leiligheten vår, men ikkje med ein 3-åring, syns vi. Så då får vi prøve å slå oss til ro med at vi ikkje kan få barn på ei stund enno. Får prøve å nyte rolla som onkel og tante ei stund i staden. Om vi er heldige kan vi gi eit lite søskenbarn til lille nevø når han er 3 år....

Vi veit forresten kor vi skal plassere barnesenga på soverommet vår... *smile*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY! :overrasket:

Ikke friste meg nå med disse babybildene....

Jeg skal jo vente til januar! :roll:

:sjarmor:

Jeg skal begynne på folat ca en mnd før vi begynner prøvinga, tror det holder ;)

Endret av dark angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, de var suupersøte IdaH :klem:

Tiden går fort skal du se!

Og når vi først får unger, er vi nok glade for vi venta, for det blir nok very very busy ;)

Endret av dark angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som det kommer..

Kanskje du føler for å vente når det nærmer seg, men sikkert ikke? :sjarmor:

Juli.. Ja, det er godt å ha en mnd å se fram til, istedenfor å bare vente og ikke vite..

Blir gøy når vi får Graviditetsbok etterhvert da ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk akkurat mail av det norske paret vi møtte på bryllupsreisen...de hadde med seg verdens nydeligste baby, og nå har de sendt bilder..... :hjerter:

Sitter og glor på bilde av meg, mannen og babyen... mannen gliser og ser nesten litt babysyk ut..hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

hei :sjenert:

Jeg sitter her med et kinesisk fødselskart, og har funnet ut at det stemmer vanvittig bra. jeg har sjekka 15 barn, og kjønn stemte på 13 av dem :overrasket: det går altså nesten an å velge kjønn hvis man holder seg til denne oversikten... og jeg må innrømme at jeg har utrooolig lyst på jente. jeg må liksom ha minst en jente føler jeg, så derfor vil jeg ha det først fordi da er det ikke så nøye neste gang. kan tenke meg 1 jente og 1 gutt, eller 2 jenter.... har jeg lyst på da :) men hvor teit er det å gå ut i fra et sånt kart? "hmmm skal vi se, nå er det mai, jepp da kan vi sette i gang". noen andre som gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei  :sjenert:

Jeg sitter her med et kinesisk fødselskart, og har funnet ut at det stemmer vanvittig bra. jeg har sjekka 15 barn, og kjønn stemte på 13 av dem  :overrasket: det går altså nesten an å velge kjønn hvis man holder seg til denne oversikten... og jeg må innrømme at jeg har utrooolig lyst på jente. jeg må liksom ha minst en jente føler jeg, så derfor vil jeg ha det først fordi da er det ikke så nøye neste gang. kan tenke meg 1 jente og 1 gutt, eller 2 jenter.... har jeg lyst på da  :) men hvor teit er det å gå ut i fra et sånt kart? "hmmm skal vi se, nå er det mai, jepp da kan vi sette i gang". noen andre som gjør det?

Høres jo morro ut da, uansett om man bruker det for en grunn eller ikke.

Hvor finner du et slikt kart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg vite at en venninne er gravid. Kjempekoselig! Men det gjør jo at jeg og vil :sur:

Mannen min sa han ville vente litt til... at han i alle fall ville at det nye badet vårt skulle være ferdig. Men hallo? Det tar da ikke så lang tid å bygge bad (alt skal settes vekk)? 9 mnd burde holde... :ler:

Han er litt stresset på jobb for tiden, så det er vel også litt grunn til at babysnakk ikke er det han er mest interessert i for tiden... :sjenert:

Enn så lenge får jeg glede meg med min venninne! Er ikke mange i gjengen som har fått barn, så det er moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fikk jeg vite at en venninne er gravid. Kjempekoselig! Men det gjør jo at jeg og vil  :sur:

Mannen min sa han ville vente litt til... at han i alle fall ville at det nye badet vårt skulle være ferdig. Men hallo? Det tar da ikke så lang tid å bygge bad (alt skal settes vekk)? 9 mnd burde holde... :ler:

Han er litt stresset på jobb for tiden, så det er vel også litt grunn til at babysnakk ikke er det han er mest interessert i for tiden... :sjenert:

Enn så lenge får jeg glede meg med min venninne! Er ikke mange i gjengen som har fått barn, så det er moro!

Mannen min har også mye stress på jobben for tiden, og dermed ikke mye tid til å tenke på baby... Men det kommer seg nok snart! Han sier jo at han vil ha barn snart, men samtidig vil han at jeg skal komme meg ut å tjene penger...Vil jo det jeg også, og håper selvfølgelig på full jobb når studiet snart er gjennomført..

Men jeg ser jo for meg at jeg skal bli "superkvinnen" som jobber og står på med stor gravid-mage... :ler: Kanskje litt urealistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...